Warhold PC
Sieciowa gra akcji z elementami strategii, stanowiąca debiutancką produkcję niezależnego, rosyjskiego studia InQuake Softworks.
Warhold Premiera PC
anulowana
producent: InQuake Softworks wydawca: InQuake Softworks Strona oficjalna
Angielskie napisy i dialogi
Warhold na PC to gra sieciowa akcji z elementami strategii. Tytuł jest debiutancką produkcją niezależnego rosyjskiego studia InQuake Softworks, a oferowany model PvP nawiązuje do takich pozycji jak League of Legends czy Dota 2.
Fabuła
Warhold przenosi gracza do krainy osadzonej w klimacie mrocznego fantasy. Jako władca niezależnego państwa-miasta, stawi on czoła swoim przeciwnikom w walce o wpływy i surowce.
Mechanika
Gra składa się z dwóch części. Pierwsza, podstawowa, to walka na zamkniętych arenach, gdzie od ośmiu do dwudziestu osób może zmagać się w trzech trybach: Death Match, Team Fight i Capture the Flag. Na początku gracz decyduje, jaką profesję ma reprezentować jego awatar (do wyboru jest Marauder, Sniper, Reaper lub Battle Priest), po czym, walcząc i wygrywając mecze, rozwija jego umiejętności, czyniąc go tym samym coraz potężniejszym.
Druga, wyróżniająca Warhold na tle innych sieciowych gier akcji – włączając w to różnego rodzaju wariacje popularnych MOBA – to rozbudowa państwa-miasta, którego protektorem i władcą jest bohater. Do naszych obowiązków w tym aspekcie rozgrywki należy zdobywanie surowców, rozbudowa metropolii i dbanie o zadowolenie mieszkańców. Dostępne są trzy typy surowców, kluczowych dla konstruowania budynków oraz produkcji broni: drewno, żelazo i kamień. Zbudować możemy zaś m.in. baraki, pałac, magazyn czy kopalnię. Każda z tych budowli zwiększa możliwości produkcyjne miasta, co przekłada się na szereg ułatwień podczas właściwych starć z innymi graczami.
Warhold dysponuje wbudowanymi mechanizmami, pozwalającymi graczom łączyć się w klany i wspólnie dążyć do osiągnięcia celu, np. dostępu do surowców.
Kwestie techniczne
Warhold na PC oferuje trójwymiarową grafikę, wykonaną z dbałością o szczegóły postaci i otoczenia. Całość zrealizowano w oparciu o silnik Unreal Engine 4.
Ostatnia modyfikacja 13 maja 2016