Universal Combat: Hostile Intent PC
Universal Combat: Hostile Intent to osadzona w klimatach science-fiction gra akcji z widokiem z perspektywy pierwszej osoby (FPP). Za produkcję tytułu, bazującego na silniku Universal Combat, odpowiada studio BC3000AD.
Universal Combat: Hostile Intent Premiera PC
anulowana
producent: BC3000AD Strona oficjalna
Angielskie napisy i dialogi
Hostile Intent to gra stworzona w oparciu o silnik Universal Combat, kładąca nacisk na czystą walkę. W porównaniu do pierwowzoru ulepszono w niej grafikę oraz algorytmy sztucznej inteligencji, usunięto również dość skomplikowany tryb kariery „Commander” oraz wszelkie funkcjonalności z nim związane.
Świat gry jest również znacząco mniejszy niż oryginał. W jego skład wchodzi m.in.:
- 5 systemów gwiezdnych;
- 12 regionów kosmosu;
- 12 planet;
- 24 stref misji planetarnych;
- 10 stacji kosmicznych (na planetach);
- 48 baz wojskowych (na planetach);
- 12 stacji gwiezdnych (orbitujących wokół planet i w kosmosie).
Mimo iż w Universal Combat mogliśmy spotkać 13 grywalnych ras oraz 24 kasty/klasy (z których również 13 było grywalnych), Hostile Intent oferuje tylko jedną rasę grywalną, Terran, oraz dwie, wrogie kasty - Military oraz Insurgent. Asortyment broni jest imponujący i obejmuje przeróżne narzędzia brutalnej eksterminacji, począwszy od zwykłych pistoletów, a na wyrzutniach rakiet skończywszy. Większość z nich, znanych z poprzedniej części gry, zaprojektowano od nowa, dostosowując do wymogów nowocześniejszego silnika graficznego, natomiast 6 to zupełnie nowe konstrukcje. Nasza postać może skorzystać również ze sporego wachlarza użytecznych przedmiotów, takich jak jetpacki, okulary na podczerwień, różnorodne osłony itp. Twórcy oddali do naszej dyspozycji także szereg pojazdów: myśliwce, transportowce czy krążowniki.
Gra oferuje rozgrywkę dla jednego gracza a także tryby wieloosobowe. W trybie single player można stoczyć walkę w kampanii jako Elite Force Pilot lub też Elite Force Marine. Obie kampanie składają się z 10 misji każda. Oprócz tego możemy wybrać jeden z 10 niezwiązanych ze sobą scenariuszy, które możemy potraktować jako swego rodzaju trening. Dla rozgrywki wieloosobowej przewidziano dwa tryby:
- Base Capture - oparty na tradycyjnym Capture the Flag, polega na zdobyciu baz przeciwnika;
- Death Match / Team Deathmatch.
Rozgrywki wieloosobowe mogą pomieścić do 128 graczy na jednym serwerze.
Ostatnia modyfikacja 10 grudnia 2007
Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: Internet / sieć lokalna Liczba graczy: 1 - 128
Oczekiwania czytelników: 2.6 / 10 na podstawie 17 głosów czytelników.
Wymagania wiekowe Universal Combat: Hostile Intent: Odpowiednia dla każdego wieku.
Universal Combat: Hostile Intent Wymagania sprzętowe
PC Windows
- Zalecane:
- Pentium IV 2.2 Ghz lub Athlon XP 2600+
- 512MB RAM
- 128MB akcelerator 3D (pixel oraz vertex shader 2.0)
- Windows 2000
- XP