Universal Combat: Edge to Edge PC
Universal Combat: Edge to Edge to swoiste rozwinięcie PeCetowej hybrydy elementów symulacyjnych i strategicznych, wydanej w pierwszym kwartale 2004 roku.
Universal Combat: Edge to Edge Premiera PC
anulowana
producent: BC3000AD Strona oficjalna
Angielskie napisy i dialogi
Universal Combat: Edge to Edge to swoiste rozwinięcie PeCetowej hybrydy elementów symulacyjnych i strategicznych, wydanej w pierwszym kwartale 2004 roku. Nowa pozycja reprezentuje gatunek taktycznych gier akcji, funkcjonując całkowicie samodzielnie oraz posiadając zupełnie inny charakter od produktu podstawowego i powiązanej z nim serii Battlecruiser.
Futurystyczny wirtualny świat jest znacznie mniejszy, niż we wcześniejszych dziełach developerów ze studia BC3000AD. Cztery planety w ramach dwóch regionów kosmicznych stanowią arenę masowych batalii (konfrontacje lądowe, powietrzne i wodne) pomiędzy ludźmi z warstwy rządzącej i rebeliantami (sześć klas żołnierzy i dwa typy pilotów). Tryb single-player umożliwia emocjonującą rywalizację z nadzwyczaj zaawansowaną Sztuczną Inteligencją, natomiast opcja wieloosobowa obsługuje maksymalnie ponad sześćdziesięciu użytkowników.
Przemodelowany „silnik” graficzny generuje dość skomplikowaną trójwymiarową oprawę wizualną, zawierającą szeroki wachlarz efektów (np. dynamiczne oświetlenie i cieniowanie) rodem z dziewiątej wersji interfejsu Microsoft DirectX i specjalną technologię animacji szkieletowej. Znakomitego obrazu dopełnia zaprojektowany od podstaw system dźwiękowy.
Ostatnia modyfikacja 10 grudnia 2007
Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: Internet / sieć lokalna Liczba graczy: 1 - 64
Wymagania wiekowe Universal Combat: Edge to Edge: 12+
Universal Combat: Edge to Edge Wymagania sprzętowe
PC Windows
- Zalecane:
- Pentium 4 3GHz
- 512MB RAM
- GeForce4 FX 128MB