Another Code: Two Memories NDS
Trace Memory
Another Code: Two Memories to pierwsza gra przygodowa z prawdziwego zdarzenia wydana na konsolę Nintendo Dual Screen. Wcielając się w młodziutką dziewczynę, staramy się rozwikłać największą tajemnicę jej życia. Another Code: Two Memories wyprodukowała i wydała firma Nintendo.
Another Code: Two Memories Premiera NDS
24czerwca2005
pudełko PL
24czerwca2005
producent: CING wydawca: Nintendo wydawca PL: Lukas Toys Strona oficjalna
Angielskie napisy i dialogi
Gry podobne do Another Code: Two Memories
Unsolved Crimes
999: Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors
Ankh: Curse of the Scarab King
Another Code: Two Memories to pierwsza gra przygodowa z prawdziwego zdarzenia wydana na konsolę Nintendo Dual Screen. Wcielając się w młodziutką dziewczynę, staramy się rozwikłać największą tajemnicę jej życia. Another Code: Two Memories wyprodukowała i wydała firma Nintendo.
Główną bohaterką Another Code: Two Memories jest 14-letnia dziewczyna o imieniu Ashley. Poznajemy ją w momencie otrzymania listu od ojca Richarda, który, podobnie jak matka Sayoko, został uznany za zmarłego, gdy Ashley miała cztery latka. Z przechwyconej wiadomości dowiadujemy się, że Richard żyje i przebywa na wyspie Blood Edward. Po przybyciu na tenże fragment otoczonego morzem lądu, odnotowujemy, iż rodzice Ashley pracowali nad tajnym projektem rządowym, dokładnie komputerem potrafiącym czytać ludzką pamięć, zwanym Trace. Chcąc nie chcąc, główna bohaterka Another Code: Two Memories rozpoczyna poszukiwania swego rodzica, a pomocną dłoń wysuwa ku niej duszek D, który stracił wspomnienia. Wesoła para rusza w tajemniczą podróż, której koniec nie jest znany.
Another Code: Two Memories można uznać za nową-starą przygodówkę. Stara, bo posiada najlepsze cechy point’n’clickowych gier widywanych często na komputerach klasy PC. Nowa, bo korzysta z dobrodziejstw dwóch ekranów konsoli NDS, szczególnie tego dotykowego, przy pomocy którego przemieszczamy się po wyspie stworzonej przez Nintendo. Ruch odbywa się poprzez kliknięcia w dane miejsce na ekranie, do którego pragniemy skierować nasze kroki. Na górnym ekranie widzimy natomiast pięknie wyrenderowane najważniejsze elementy otoczenia, takie jak fontanny z napisami, czy bramy z widocznymi kłódkami strzegącymi przejścia. Zdaniem gracza jest oczywiście przeszukiwanie każdego metra kwadratowego wyspy w celu odnalezienia przedmiotów godnych uwagi. Łączenie, używanie i przeglądanie znalezionych rzeczy (które odbywa się przy użyciu stylusa, ekranu dotykowego, a także mikrofonu, jeżeli tylko puzzle wymagają zrobienia pożytku z naszych strun głosowych), pozwoli na popchnięciu fabuły do przodu, a to z kolei przybliży gracza do rozwikłania największej zagadki gry.
Akcję obserwujemy z lotu ptaka. Dolny ekranik przedstawia wyspę w pełnym trójwymiarze, natomiast górny prezentuje świetnej jakości rendery. Konsola generuje czysty, przyjemny dla ucha dźwięk i muzykę, które udanie koją ból głowy wynikający z nadmiernego używania szarych komórek.
Ostatnia modyfikacja 10 grudnia 2007
Tryb gry: single player
Ocena użytkowników: 6,9 / 10 na podstawie 35 głosów czytelników.
Klasyfikacja PEGI Another Code: Two Memories