Curse of the Catacombs PC
The Catacomb Armageddon
Gra The Catacomb Armageddon (w komercyjnej wersji znana jako Curse of the Catacombs) to druga po The Catacomb Abyss opowieść o przygodach dzielnego maga, który w pojedynkę zamierza zabić Nemesisa oraz jego popleczników.
Curse of the Catacombs Premiera PC
11lutego1992
producent: SoftDisk Publishing wydawca: Gamer's Edge
Angielskie napisy i dialogi
Wydawałoby się, że poprzednia wyprawa przeciwko Nemesisowi zakończy się całkowitym sukcesem. Tuż przed ostateczną konfrontacją, Twój wróg podjął jednak pewne środki zaradcze. Korzystając z faktu, że byłeś zajęty walką z monstrami, przeciwnik wycofał się do wsi o nazwie Morbidity, aby stworzyć nową armię gotowych na wszystko sługusów. Dotarłszy do wioski przekonałeś się, że Nemesis nie ma zamiaru dać za wygraną. Uciekając w kierunku Mrocznego Lasu postawił na Twojej drodze kolejnych przeciwników i zamknął na klucz okoliczne wrota.
Gra The Catacomb Armageddon (w komercyjnej wersji znana jako Curse of the Catacombs)to druga po The Catacomb Abyss opowieść o przygodach dzielnego maga, który w pojedynkę zamierza zabić Nemesisa oraz jego popleczników. Autorzy pokusili się o szesnaście nowych poziomów, w których zwiedzimy nie tylko wieś Morbidity, ale również Mroczny Las, Zaginione Miasto Przeklętych i Świątynię Żmij, która będzie jednocześnie miejscem ostatecznego pojedynku z Nemesisem.
Podobnie jak w pierwowzorze, także i w The Catacomb Armageddon musimy stawić czoła przeważającym siłom wroga przy pomocy prostego zaklęcia bojowego. Równie istotne jest poszukiwanie ukrytych komnat (poprzez destrukcję ścian), kluczy i bonusów. Te ostatnie pozwalają na korzystanie z mocniejszych czarów, a także umożliwiają leczenie ran. Równie istotnym gadżetem jest znajdowana od czasu do czasu mapa – w labiryncie korytarzy łatwo się pogubić, skrawek papieru z rozrysowanym układem pomieszczeń jest więc na wagę złota.
Autorzy nie pokusili się o ingerencję w strukturę gry, dlatego na ekranie nadal oglądamy grafikę w szesnastu kolorach i wciąż nie możemy biegać. Engine został przygotowany przez Johna Carmacka i jest wczesną wersją silnika użytego później w Wolfenstein 3D.
Ostatnia modyfikacja 10 grudnia 2007
Tryb gry: single player
Ocena użytkowników: 8,8 / 10 na podstawie 132 głosów czytelników.
Wymagania wiekowe Curse of the Catacombs: Odpowiednia dla każdego wieku.