Tales of Eternia Online PC
Tales of Eternia Online to japońska gra MMORPG, stworzona przez duet firm Namco/Dwango. Oparta jest na niezwykle popularnym w Japonii świecie gier z serii Tales Of, a konkretnie na drugiej części Tales of Destiny.
Tales of Eternia Online Premiera PC
3marca2006
producent: Dwango wydawca: Bandai Namco Entertainment Strona oficjalna
japońska
Tales of Eternia Online to japońska gra MMORPG, stworzona przez duet firm Namco/Dwango. Oparta jest na niezwykle popularnym w Japonii świecie gier z serii Tales Of, a konkretnie na drugiej części Tales of Destiny (w Europie znanej jako Tales of Eternia), wydanej pierwotnie na platformę PlayStation One, a następnie przystosowanej do działania na handheldzie PlayStation Portable.
Fabuła sieciowej odmiany ToE zostałaumiejscowiona czasowo dokładnie na początku drugiej płyty oryginału, tuż po fakcie opuszczenia przez drużynę Reida świata Inferia i wkroczenia do Celestii. Żyjący równolegle gracz tworzy własnego, wirtualnego bohatera, którego losami następnie kieruje. Sami decydujemy o jego płci oraz początkowych zdolnościach i profesji. Do wyboru mamy pięć klas o unikalnych zdolnościach. Miecznik (Swordsman) jest świetnie wyszkolonym ofensywnie żołnierzem, potrafiącym doskonale władać różnego rodzaju rynsztunkiem (mieczami, sztyletami, toporami czy włóczniami) oraz zadającym znaczne obrażenia fizyczne w walce wręcz. Wojownik (Warrior) to z kolei bardzo trudny do zabicia twardziel, który doskonale sprawdza się walcząc w pierwszej linii, a przy tym jest to jedyna klasa, której przedstawiciele mogą nosić tarczę. Dla miłośników czystej walki wręcz przygotowano zręcznego Fightera, który jest biegły w sztuce uników oraz potrafi wyprowadzać skomplikowane i niezwykle rozbudowane kombinacje uderzeń (comba), w wirze walki przydatne okazują się także (niestety ograniczone) zdolności lecznicze. Jeśli preferujemy rolę wsparcia bitewnego lub nie lubimy sami zabijać, warto zastanowić się nad wyborem Kapłana (Cleric), specjalizującego się w magii obronnej oraz dysponującego licznymi zaklęciami leczącymi. Ostatnią dostępną profesją jest Czarodziej (Mage), niezbyt silny w walce fizycznej i mało wytrzymały, ale dysponujący bardzo szeroką gamą czarów ofensywnych o niezwykłym potencjale.
Tales of Eternia Online wykorzystuje pochodną, znanego z singlowych odsłon serii, trybu walki Linear Motion Battle System, w tym przypadku noszącego jeszcze przedrostek Online. Dzieki temu, że po rozpoczęciu bitwy zarówno postacie graczy, jak i zaatakowane monstra zostają wyizolowane ze świata zewnętrznego i żadne osoby postronne nie mogą dołączyć tak rozpoczętej bitwy, wyeliminowano zagrożenie kradzieży złota, przedmiotów i doświadczenia (kill-stealing). Jedynym wyjątkiem od tej reguły „izolacji walczących” jest specjalna opcja „panic”, która pozwala zasygnalizować przebywającym w pobliżu graczom możliwość przyłączenia się do walki, co nierzadko może uratować skórę. Nie jesteśmy oczywiście skazani na samodzielną wędrówkę – gracze mogą formować czteroosobowe grupki bohaterów, a następnie wspólnie sprawniej toczyć walki i szybciej zdobywać doświadczenie (dwa tryby dzielenia punktów: każdemu po równo oraz duży dostaje więcej, ten ostatni premiujący postacie z wyższym poziomem doświadczenia).
Ostatnia modyfikacja 10 grudnia 2007
Tryb gry: massive online multiplayer Tryb multiplayer: Internet
Wymagania wiekowe Tales of Eternia Online: Odpowiednia dla każdego wieku.
Tales of Eternia Online Wymagania sprzętowe
PC Windows
- Zalecane:
- Pentium III 600 MHz
- 128 MB RAM
- 32 MB akcelerator 3D
- 1
- 5 GB na HDD
- Windows 98SE/ME/2000/XP