Starfighter Inc. PC
Starfighter Inc to opracowany z myślą o pecetach kosmiczny symulator, pozwalający brać udział w sieciowych potyczkach statków gwiezdnych. Rozgrywka kładzie nacisk na grę drużynową oraz realizm napędzany zaawansowanym silnikiem fizycznym.
Starfighter Inc. Premiera PC
data nieogłoszona
producent: Impeller Studios Strona oficjalna
Angielskie napisy i dialogi
Starfighter Inc to wydany na platformę PC symulator kosmiczny nastawiony na sieciowe potyczki. Jest to debiutancki projekt zespołu Impeller Studios, założonego przez jednego z projektantów serii Star Wars: X-Wing, Davida Wessmana.
Fabuła
Jak większość produkcji oferujących wyłącznie tryb multiplayer, Starfighter Inc nie może się pochwalić rozbudowanym tłem fabularnym. Akcja toczy się w przyszłości, na obrzeżach skolonizowanej przez ludzkość części galaktyki. W miejscu tym ścierają się interesy bezwzględnych korporacji, które do walki o wpływy wykorzystują najemników. To w nich wcielają się gracze, za pieniądze biorąc udział w kosmicznych starciach.
Mechanika
Gra pozwala wziąć udział w multiplayerowych bitwach toczonych pomiędzy eskadrami statków gwiezdnych. W przeciwieństwie do większości kosmicznych symulatorów, które z symulacjami nie mają tak naprawdę za wiele wspólnego, wydane na PC Starfighter Inc pozostaje wierne zasadom fizyki i całkiem przekonująco pokazuje, jak naprawdę mogą wyglądać tego typu potyczki za 150-200 lat.
W grze możemy latać zarówno jednoosobowymi myśliwcami, jak i większymi jednostkami, których obsługa wymaga współpracy kilku graczy. Nie uświadczymy tutaj prawdziwie uniwersalnych modeli, więc członkowie eskadry muszą ze sobą ściśle współpracować, aby móc skutecznie wykonywać zadania potrzebne do zwycięstw w kilku trybach rozgrywki.
Zabawę uatrakcyjnia fakt, że każdy statek zbudowany jest z co najmniej z kilkunastu segmentów, których uszkodzenie wywołuje odmienne efekty.
Kwestie techniczne
Gra oferuje potężny silnik fizyczny, dbający o realistyczne odwzorowanie kosmicznych lotów, oraz pełną detali oprawę graficzną. Dodatkową atrakcją jest pełne wsparcie dla wirtualnej rzeczywistości, z obsługą HTC Vive, Oculusa Rifta oraz każdego urządzenia wykorzystującego dostępne w modelu open source biblioteki OSVR.
Ostatnia modyfikacja 14 czerwca 2017