

Seven Years War PC
Seven Years War to produkt południowokoreańskiej firmy HQ Team z 1997 roku, który jest strategią rozgrywaną w czasie rzeczywistym, pod wieloma względami przypominającą drugą odsłonę cyklu WarCraft, zatytułowaną Tides of Darkness.
Seven Years War Premiera PC
1stycznia1997
Fabuła gry skupia się wokół dwóch kampanii militarnych, jakie pod koniec XVI wieku przeprowadził w Korei japoński szogun, Toyotomi Hideyoshi. Niezwykle brutalne najazdy zakończyły się wówczas śmiercią ponad miliona Koreańczyków. W zależności od wybranej frakcji, w Seven Years War będziemy podbijać półwysep, lub go chronić. Obie nacje (Japończycy i Koreańczycy) dysponują oddzielnymi zestawami scenariuszy, w których znajduje się łącznie dwadzieścia misji.
Interfejs użytkownika zastosowany w Seven Years War jest bardzo podobny do tego z WarCraft II: Tides of Darkness, ale zawiera jedno udoskonalenie – możliwość grupowania dowolnej liczby jednostek. Koreański produkt przypomina również dzieło firmy Blizzard Entertainment pod względem mechaniki rozgrywki – dopływ gotówki niezbędnej na rozwój wioski i wojska zapewniają robotnicy, zajmujący się rolnictwem. Pracownicy są także potrzebni do wznoszenia nowych budynków. Jednostki militarne tworzymy w specjalnie przeznaczonych do tego celu konstrukcjach – w kolejnych misjach pojawiają się coraz lepiej wyszkoleni żołnierze. W Seven Years War uwzględniono ponadto cykl dobowy (pora dnia wpływa na widoczność), a także zmienne warunki klimatyczne. Istotny jest zwłaszcza deszcz, który nawadnia pola, a co za tym idzie, umożliwia ponowny zbiór roślin.
Gra umożliwia zmagania w wariancie dwuosobowym za pośrednictwem Internetu. Wszystkie pojedynki w trybie multiplayer rozgrywane są na tworzonych losowo mapach.
Ostatnia modyfikacja 10 grudnia 2007
Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: Internet Liczba graczy: 1 - 2
Ocena użytkowników: 6,1 / 10 na podstawie 29 głosów czytelników.
Wymagania wiekowe Seven Years War: Odpowiednia dla każdego wieku.