Seven Kingdoms: Conquest
Strategiczne 14 marca 2008
Seven Kingdoms: Conquest jest trzecią odsłoną cyklu strategii czasu rzeczywistego (RTS), rozwijanego przez studio Enlight Software przy współpracy z Infinite Interactive. Fabuła gry przedstawia trwający 6 tys. lat konflikt pomiędzy ludźmi i demonami. Gracz sam decyduje o tym, którą rasę poprowadzi ku zwycięstwu. W porównaniu z wcześniejszymi odsłonami serii twórcy zdecydowali się umniejszyć aspekt gospodarczy na rzecz bardziej widowiskowej i emocjonującej walki.
Seven Kingdoms II: The Fryhtan Wars
Strategiczne 15 października 1999
Tytuł ten przenosi nas do magicznego świata, w którym bierzemy w panowanie jedną z kilkunastu nacji. Naszym zadaniem jest dbanie o interesy naszych obywateli oraz zapewnienie zwycięstwa w każdej walce.
Seven Kingdoms: Ancient Adversaries
Strategiczne 20 grudnia 1997
Dawno, dawno temu w czasach, gdy ludzie żyli obok bogów i potworów, siedem królestw rywalizowało ze sobą, by zapanować nad światem. Zbuduj swoje imperium i podbij inne królestwa.