SimSafari
Strategiczne 1 marca 1998
SimSafari to gra strategiczna przenosząca nas do serca Afryki, gdzie przejmujemy pieczę nad umiejscowionym na Czarnym Lądzie kompleksem turystycznym, złożonym z parku przyrody, obozu i tubylczej wioski. Naszym celem jest osiągnięcie jak najwyższej oceny u odwiedzających nas gości.
SimPark
Strategiczne 31 października 1996
Określana jako SimIsle w wersji „light” strategia ekonomiczna, należąca do słynnej serii simów firmy Maxis. Wcielamy się w rangera, którego zadaniem jest stworzenie i pielęgnacja parku, położonego gdzieś w kontynentalnej części USA. Adresowana raczej do młodszych odbiorców gra posiada ogromne walory edukacyjne, oferując ogromną bazę wiedzy o rozmaitych gatunkach roślin i zwierząt.
SimGolf
Sportowe 30 września 1995
Gra studia Maxis należąca do cyklu tzw. simów. Tym razem autorzy odchodzą od typowego dla serii gatunku strategii ekonomicznych, proponując nam rasową symulację golfa. Gra daje nam możliwość zbudowania od podstaw własnego pola golfowego, a następnie gry na przygotowanym w ten sposób terenie.
SimIsle: Missions in the Rainforest
Strategiczne 30 września 1995
SimIsle: Missions In The Rainforest to gra z serii „sim” studia Maxis. Przejmujemy kontrolę nad jedną z fikcyjnych, tropikalnych wysp o różnych parametrach i z pomocą zatrudnianych przez nas agentów podejmujemy się szeregu zróżnicowanych zadań, bądź uczestniczymy w rozgrywce swobodnej.
SimTower: The Vertical Empire
Strategiczne 20 listopada 1994
Strategia ekonomiczna wydana przez dobrze znaną firmę Maxis. Naszym zadaniem w tej produkcji jest zarządzanie prawdziwym Drapaczem Chmur.
SimHealth
Strategiczne 25 marca 1994
Kolejny „sim” w dorobku firmy Maxis stanowi głos w dyskusji nad ogólnonarodowym systemem opieki zdrowotnej, jaka rozgorzała w Stanach Zjednoczonych za czasów administracji prezydenta Clintona. Celem gracza jest stworzenie sprawnego i zrównoważonego systemu opieki medycznej.
SimFarm
Strategiczne 13 czerwca 1993
SimFarm to kolejny twór firmy Maxis, powstały na fali ogromnej popularności SimCity. Tym razem jednak gracz nie wcieli się w rolę burmistrza miasta, ale stanie się najprawdziwszym farmerem, który hodując rośliny i zwierzęta musi stworzyć gospodarstwo rolne z prawdziwego zdarzenia.
SimLife
Strategiczne 3 sierpnia 1992
Czwarty z kolei tytuł z serii zapoczątkowanej przez kultowe SimCity. Celem gry jest stworzenie samowystarczalnego ekosystemu i badanie wzajemnego oddziaływania różnych form życia i środowiska. Czynimy to poprzez modyfikację rozmaitych parametrów klimatu, bądź krzyżówki genetyczne organizmów roślinnych i zwierzęcych.
SimAnt: The Electronic Ant Colony
Strategiczne 26 lutego 1991
Oryginalna gra strategiczna symulująca… życie mrówek. W grze kontrolujemy kolonię czarnych mrówek gdzieś na podwórku położonego na przedmieściach domu, a naszym celem jest rozszerzenie swojej kolonii na teren całego ogrodu - eliminując przy okazji wrogie kolonie mrówek czerwonych oraz niezbyt życzliwych nam właścicieli posesji.
SimEarth: The Living Planet
Strategiczne 16 października 1990
Druga po kultowym SimCity gra symulacyjna w dorobku firmy Maxis. Przejmujemy kontrolę nad całą naszą planetą, a autorzy pozwalają nam modyfikować rozmaite jej parametry, takie jak klimat, temperatura czy kształt lądów. W tak przygotowanym środowisku umieszczamy rozmaite formy życia, obserwując ich ewolucję i rozwój.