Cities XXL
Strategiczne 5 lutego 2015
Pełnoprawna kontynuacja popularnej strategii ekonomicznej Cities XL, która ukazała się pierwotnie w 2009 roku i w kolejnych latach doczekała się dwóch ulepszonych edycji. Tytuł ukazał się za sprawą francuskiej firmy Focus Home Interactive, która nabyła prawa do marki po upadku pierwotnego wydawcy, Monte Cristo. Ogólne założenia gry nie zmieniły się: podczas zabawy wcielamy się w burmistrza wirtualnego miasta, którego zadaniem jest zadbać o rozwój i prawidłowe funkcjonowanie metropolii. Wznosząc kolejne budynki mieszkalne, przemysłowe i komercyjne oraz obiekty użyteczności publicznej, musimy nieustannie dbać o poziom zadowolenia mieszkańców, a także miejski budżet, zasilany systematycznie z podatków. Nowa odsłona serii wprowadza całą masę świeżych budynków oraz rozszerza wachlarz opcji zarządzania miastem. Dzięki nowemu silnikowi rozgrywka toczy się na znacznie większą skalę, zaś z gry zniknęły ograniczenia dotyczące rozmiarów i różnorodności metropolii.
Cities XL 2012
Strategiczne 20 października 2011
Strategia ekonomiczna, w której zarządzamy wszystkimi najważniejszymi aspektami funkcjonowania wnoszonej przez nas metropolii. Celem zabawy jest zbudowanie jak najbardziej zbliżonego do ideału miasta, którego mieszkańcy wiodą sielskie życie, płacąc niskie podatki, nie przejmując się porannymi korkami, kolejkami w przychodni i zanieczyszczeniem powietrza.
Cities XL 2011
Strategiczne 14 października 2010
Kolejna odsłona serii strategicznej o budowaniu i zarządzaniu miastami. Tym razem twórcy zrezygnowali z trybu online, aby w pełni skupić się na rozgrywce solowej. Gra pozwala zbudować od podstaw własną metropolię w dowolnym miejscu na świecie lub podjąć jeden z gotowych scenariuszy. Podczas zabawy musimy dynamiczne rozwijać aglomerację i dbać o zadowolenie mieszkańców.
Cities XL
Strategiczne 8 października 2009
Strategia, w której budujemy i zarządzamy miastami (tzw. „city builder”). Produkcja zawiera kilka scenariusz - najwięcej frajdy sprawia zbudowanie własnej metropolii od podstaw. Podczas tego procesu określamy układ ulic, stawiamy budynki i organizujemy komunikację, a później dbamy o zadowolenie mieszkańców. W dniu premiery atrakcją gry był także tryb online, dzięki któremu mogliśmy odwiedzać miasta innych graczy.