Sentinel (2013) PC
Strategia z rodzaju „tower defense” z elementami gry muzycznej. Akcja toczy się na planszy przypominającej ekran equalizera, a zadaniem gracza jest unieszkodliwić nacierających falami przeciwników przy pomocy „muzycznych” wieżyczek obronnych.
Sentinel (2013) Premiera PC
13maja2013
producent: Matthew Brown wydawca: Matthew Brown Strona oficjalna
Angielskie napisy i dialogi
Sentinel to gra powstała jako efekt trwających blisko 16 miesięcy eksperymentów Matthew Browna z sekwencerem muzycznym silnika Unity. Produkcja stanowi próbę połączenia strategii typu tower defence z grą muzyczną. Inspiracją dla twórcy stały się takie tytuły jak Rez, Lumines i Soundshapes.
Gra nie posiada fabuły. Zadanie gracza polega na tym, by powstrzymać kolejne fale nacierających przeciwników poprzez odpowiednie ustawienie wieżyczek obronnych wokół ich trasy przemarszu. Nagrodą za zniszczenie wrogiej jednostki są surowce, za które można kupować nowe formacje obronne.
Rozgrywka w Sentinel różni się kilkoma elementami od klasycznych strategii tower defense. Przede wszystkim przeciwnicy nacierają z dwóch stron, co wymaga od gracza zwiększonej uwagi i sprawnego reagowania na wydarzenia w grze. Ponadto osadzenie kolejnych wieżyczek obronnych różnych typów wpływa bezpośrednio na podkład muzyczny towarzyszący zabawie.
Sentinel zwraca uwagę estetycznie wykonaną oprawą wizualną 2D. Projektant przygotował łącznie 12 „neonowych” plansz, które wyglądem przypominają ekran equalizera.
Ostatnia modyfikacja 26 września 2013
Tryb gry: single player
Wymagania wiekowe Sentinel (2013): Odpowiednia dla każdego wieku.
Sentinel (2013) Wymagania sprzętowe
PC Windows
- Zalecane:
- Core 2 Duo 2.0 GHz
- 1.5 GB RAM
- karta grafiki 256 MB (GeForce 8600 GT lub lepsza)
- Windows XP/Vista(SP2)/7(SP1)/8