RTS - Gry PlayStation 3 po premierze - według daty premiery
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Gry po premierze o tematyce RTS na platformę PS3 ułożone według daty premiery.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Bladestorm: Nightmare
Strategiczne 29 stycznia 2015
Rozszerzony remake konsolowej strategii Bladestorm: The Hundred Years’ War, która ukazała się w 2007 roku na konsolach siódmej generacji. Gra studia Omega Force przenosi nas ponownie w realia wojny stuletniej, jaka toczyła się w średniowiecznej Europie pomiędzy Anglią i Francją. Gracze wcielają się zaś w rolę najemników, walczących po stronie jednego z tych państw.

Warlords (2012)
Zręcznościowe 9 października 2012
Warlords to przygotowany przez studio Griptonite Games remake hitu znanego z konsoli Atari 2600. Rozgrywka łączy elementy klasycznej, arcadowej zręcznościówki i strategii czasu rzeczywistego. Za pomocą wielkiej tarczy gracz stara się osłaniać swój zamek przed ognistymi pociskami wystrzeliwanymi przez wrogą armię i jednocześnie wspierać w walce własnych wojowników.

Anomaly: Warzone Earth
Strategiczne 29 sierpnia 2012
Debiutancka produkcja rodzimego 11bit Studios, założonego przez byłych pracowników studia Metropolis Software House. Anomaly: Warzone Earth stanowi połączenie dynamicznej gry akcji z taktyczną strategią czasu rzeczywistego i reprezentuje nieco inne podejście do popularnego gatunku tower defense. Akcja gry toczy się w 2018 roku, kiedy na Ziemi zaczynają się pojawiać tytułowe anomalie, a na ich terenie gromadzą się wielkie maszyny bojowe i eksterminują ludność cywilną.

Oil Rush
Strategiczne 8 maja 2012
Oil Rush to strategia czasu rzeczywistego, rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie pokrytym w większości morzami i oceanami. Przeżycie może zapewnić jedynie ropa naftowa, która jest obecnie najcenniejszym surowcem i obiektem pożądania pozostałych przy życiu ludzi.

Under Siege
Strategiczne 1 czerwca 2011
Under Siege to osadzona w realiach fantasy strategia czasu rzeczywistego (RTS), za której powstanie odpowiada zespół deweloperski Seed Studios. Gracze poznają historię Eirika, Kari i Asgeira, przemierzających wzorowany na średniowieczu, fantastyczny świat. Twórcy przygotowali kilka wariantów rozgrywki oraz zaimplementowali wsparcie dla kontrolera PlayStation Move.

Swords & Soldiers
Strategiczne 29 września 2010
Swords & Soldiers to opatrzona sporą dawką humoru i utrzymana w kreskówkowej stylistyce strategia czas rzeczywistego stworzona przez studio Ronimo Games. Gracze kierują poczynaniami jednej z trzech frakcji - wikingów, azteków lub kosmicznych marines, starając się zdobyć zamek przeciwnika i jednocześnie obronić własny. Rozgrywka polega głównie na sprawnym produkowaniu jednostek, zdobywaniu surowców oraz rzucaniu czarów.

R.U.S.E.
Strategiczne 7 września 2010
Strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się w realiach II Wojny Światowej. Produkt skupia się przede wszystkim na walkach zakrojonych na ogromną skalę i wykorzystaniu różnych podstępnych technik.

Constructor
Strategiczne 14 stycznia 2010
Humorystyczna strategia ekonomiczna, w której przejmujemy kontrolę nad własną firmą budowlaną, a naszym celem jest bezpardonowa rywalizacja z branżową konkurencją. Wznosząc odpowiednie warsztaty oraz domy na wynajem staramy się jednocześnie – przy pomocy niekoniecznie zgodnych z prawem środków – spowolnić rozwój naszych rywali.

Mushroom Wars
Strategiczne 15 października 2009
Humorystyczna strategia czasu rzeczywistego powstała we współpracy firmy wydawniczej Zillion Whales z ekipą doświadczonego, amerykańsko-rosyjskiego Creat Studios.W grze Mushroom Wars wcielamy się w rolę dowódcy jednej z grzybowych frakcji i prowadzimy swoich wojowników do walki z rywalami.

Command & Conquer: Red Alert 3 - Commander's Challenge
Strategiczne 17 września 2009
Poboczna odsłona popularnej serii strategicznej C&C: Red Alert przygotowana specjalnie z myślą o graczach konsolowych. Stworzony przez koncern Electronic Arts tytuł stanowi w istocie nieco odchudzoną wersję dodatku Uprising, który kilka miesięcy wcześniej otrzymali gracze pecetowi. W grze zrezygnowano z typowej dla serii kampanii fabularnej, koncentrując się na wprowadzonym przez wspomniany dodatek trybie wyzwań.

Crystal Defenders
Strategiczne 6 sierpnia 2009
Ciekawa produkcja strategiczna z podgatunku tower defense rozgrywająca się w jednym ze światów Final Fantasy. Otrzymujemy szereg jednostek i musimy powstrzymać nadciągające fale przeciwników próbujących wykraść kryształy.

Stormrise
Strategiczne 24 marca 2009
Stormrise to niekonwencjonalna strategia czasu rzeczywistego, przygotowana przez twórców słynnej serii Total War. Gracz trafia na futurystyczne pole walki i dowodzi bezpośrednio z jego poziomu jedną z dwóch frakcji.

Command & Conquer: Red Alert 3 - Ultimate Edition
Strategiczne 24 marca 2009
Po sukcesie trzeciej odsłony cyklu Command & Conquer odpowiedzialne za markę studio EA Los Angeles zajęło się kontynuacją rozwijanej równolegle sub-serii Red Alert. Kolejna część gry rzuca graczy ponownie do alternatywnej rzeczywistości, w której przywódcy Związku Radzieckiego postanawiają przenieść się w przyszłość, aby przywrócić dawną świetność sowieckiego państwa.

Savage Moon
Strategiczne 23 grudnia 2008
Futurystyczna strategia czasu rzeczywistego, w której zajmujemy się ochranianiem bazy przed hordami wrogo nastawionych kreatur. W tym celu stawiamy i udoskonalamy różnorakie mechanizmy obronne.

Age of Booty
Zręcznościowe 13 listopada 2008
Prosta gra strategiczna, przygotowana z myślą o casualowym odbiorcy. Wcielamy się w postać kapitana pirackiego okrętu, dążąc do osiągnięcia dominacji nad pozostałymi uczestnikami zabawy.

Tom Clancy's EndWar
Strategiczne 4 listopada 2008
Sygnowany nazwiskiem popularnego pisarza Toma Clancy'ego RTS autorstwa zespołu Ubisoft Szanghaj. Fabuła Tom Clancy’s EndWar osadzona została w roku 2020 i opowiada o losach fikcyjnego konfliktu między Stanami Zjednoczonymi, Unią Europejską i Rosją, u którego źródeł legła rywalizacja o surowce oraz dominację w przestrzeni kosmicznej, a także próba zaburzenia równowagi sił pomiędzy Wschodem a Zachodem.

PixelJunk Monsters Encore
Strategiczne 8 maja 2008
Pełnoprawny dodatek do wydanej w styczniu 2008 roku gry "PixelJunk Monsters". Rozszerzenie dodaje jedną nową wyspę, na której na gracza czeka 15 poziomów. Ponadto wprowadzono drobne zmiany w gameplay'u i grafice.

Populous: The Beginning
Strategiczne 20 grudnia 2007
Trzecia odsłona popularnej serii strategicznej, która była jednym z prekursorów gatunku powszechnie nazywanego „symulatorem boga”. Gra przynosi masę nowości, w tym po raz pierwszy prezentuje akcję w pełnym trójwymiarze.

Bladestorm: The Hundred Years' War
Strategiczne 2 listopada 2007
Bladestorm: Hundred Years' War jest grą strategiczną, stworzoną przez ojców takich serii jak: Dynasty Warriors, Kessen i Samurai Warriors. Jednakże w odróżnieniu od tych popularnych marek, developerzy umieścili akcję swojego nowego dzieła nie w realiach azjatyckich, lecz w średniowiecznej Europie.

A Game of Dwarves
Strategiczne prace wstrzymane
Strategia czasu rzeczywistego, w której wcielamy się w księcia krasnoludów nadzorującego rozwój podziemnej osady. Nasi podwładni potrafią m.in. wydobywać surowce, kopać doły i tunele, wznosić budynki i przeprowadzać badania naukowe. Wszystko to wykorzystujemy do tworzenia struktur obronnych potrzebnych do odpierania ataków potworów.

Divinity: Dragon Commander
Strategiczne prace wstrzymane
Osadzona w realiach fantasy strategia z elementami gry akcji oraz cRPG, stanowiąca spin-offową odsłonę cyklu Divinity. Fabuła Divinity: Dragon Commander przedstawia losy młodego spadkobiercy tronu, który jako smoczy rycerz walczy o przetrwanie królestwa Rivellon po śmierci swego ojca. Zabawa skupia się na trzech elementach: zarządzaniu krajem, wydawaniu rozkazów strategicznych (np. przesuwanie podległych oddziałów na mapie) oraz dowodzeniu w trakcie bitew.

Defenders of Ardania
Strategiczne prace wstrzymane
Defenders of Ardania to gra strategiczna w realiach fantasy, osadzona w świecie znanym z cyklu Majesty. Wybierając jedną z trzech ras, naszym zadaniem jest obrona bazy za pomocą środków i struktur defensywnych. Gra oferuje możliwość grania po stronie ofensywnej oraz posiada ciekawy system czarów. Możemy również bawić się w rozgrywce wieloosobowej dla czterech graczy.

Kings and Castles
Strategiczne prace wstrzymane
Strategia czasu rzeczywistego osadzona w realiach fantasy, w której wcielamy się w króla i podejmujemy próbę podbicia świata. Jest to produkcja studia Gas Powered Games znanego m.in. z serii Supreme Commander. Podobnie jak w przypadku tego cyklu autorzy przygotowali olbrzymie mapy, na których bitwy toczą bardzo liczne armie.

Tom Clancy's EndWar 2
Strategiczne prace wstrzymane
Planowana, lecz finalnie anulowana kontynuacja ciepło przyjętej strategii czasu rzeczywistego Tom Clancy’s EndWar z 2008 roku. Prace nad grą prowadził odpowiedzialny za pierwowzór zespół Ubisoft Szanghaj pod kierownictwem Michaela De Platera, jednego ze współtwórców serii Total War. W założeniach druga część cyklu stanowić miała rozwinięcie rozwiązań znanych z pierwowzoru i kłaść jeszcze większy nacisk na warstwę fabularną, a także dopracować model rozgrywki oraz walki.