Ekonomiczne - Gry PlayStation 2 po premierze - według daty premiery
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Gry po premierze o tematyce ekonomiczne na platformę PS2 ułożone według daty premiery.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Monopoly
Towarzyskie 20 października 2008
Monopoly to wirtualna adaptacja najpopularniejszej gry planszowej świata. Staramy się osiągnąć tytułowy monopol poprzez udane inwestycje.
Petz: Horsez 2
Symulacje 13 listopada 2007
Petz: Horsez 2 to gra familijna, w której musimy sprawdzić się jako kierownik stadniny konnej. Do naszych obowiązków należy opieka oraz tresowanie koników.
The Sims 2: Bezludna Wyspa
Symulacje 22 października 2007
Kolejna gra z serii "The Sims". Tym razem znajdujemy się na bezludnej wyspie, wcielając się w postać tytułowego rozbitka. Musimy przeżyć w niekorzystnym środowisku, poznając jednocześnie sekrety wyspy.
Thrillville: Off the Rails
Strategiczne 9 października 2007
Druga część popularnej strategii ekonomicznej. Ponownie zajmujemy się tworzeniem własnego parku rozrywki. Na uwagę zasługuje obecność ponad dwudziestu rozbudowanych kolejek górskich.
Thrillville
Strategiczne 21 listopada 2006
Thrillville to gra ekonomiczna, za której powstanie odpowiada studio Frontier Developments. Podobnie, jak poprzednie wytwory tej firmy (np. RollerCoaster Tycoon 3), również ten produkt podejmuje temat tworzenia lunaparku.
Horsez
Towarzyskie 16 listopada 2006
Petz to seria gier symulacyjno-familijnych wydanych przez Ubisoft, które pozwalają przygarnąć wirtualnego zwierzaka. Wchodzące w jej skład produkcje koncentrują się na poszczególnych gatunkach czworonogów. Gra Horsez pozwala natomiast zająć się „nieco” większym zwierzęciem – koniem.
The Sims 2: Zwierzaki
Symulacje 17 października 2006
Czwarty dodatek do bardzo popularnej gry The Sims 2, w której gracze kontrolują życie codzienne stworzonych przez siebie wirtualnych postaci. Zgodnie z tytułem, rozszerzenie The Sims 2: Zwierzaki wprowadza do gry różnego rodzaju zwierzęta domowe: od psów i kotów po świnki morskie, rybki akwariowe, chomiki i ptaki. Podobnie jak Simów, wygląd zwierzaków możemy własnoręcznie zaprojektować. Do dyspozycji mamy też dla nich cały szereg ozdobnych gadżetów pokroju chust na szyje i obroży.
Car Wash Tycoon
Strategiczne 29 września 2006
Bardzo nietypowa produkcja, w której zajmujemy się zarządzaniem profesjonalną myjnią samochodową. Jest to strategia ekonomiczna, tak więc należy ustalać ceny, dbać o finanse firmy i odpowiednio reklamować swoje usługi.
The Sims 2
Symulacje 24 października 2005
Kontynuacja bijącej rekordy popularności gry symulacyjnej The Sims (2000). Dewelopingiem The Sims 2 zajęło się studio Maxis (SimCity, EA Land i inne) we współpracy z koncernem Electronic Arts. Gracze ponownie mają okazję zaopiekować się wirtualnymi postaciami, kierując ich poczynaniami przez niemal całe życie – od wczesnego dzieciństwa aż do późnej starości. Celem zabawy jest osiągnięcie możliwie jak najwyższego wyniku Life Score, obrazującego intensywność ważnych wydarzeń w życiu bohatera.
Playboy: The Mansion
Strategiczne 25 stycznia 2005
Pierwsza gra na dużą skalę, powstała na zlecenie wydawcy chyba najsłynniejszego magazynu dla mężczyzn – Playboy Enterprises, Inc, który postanowił poszerzyć swoją ofertę i wejść z nią również na rynek gier video.
Disgaea: Hour of Darkness
RPG 27 sierpnia 2003
W grze Disgaea wcielamy się w postać demonicznego księcia podziemi imieniem Laharl, który po przebudzeniu z dwuletniego snu dowiaduje się o śmierci swojego ojca. Jako jego następca, postanawia odzyskać tron i lojalność poddanych, wyruszając w długą i niebezpieczną przygodę, podczas której pozna zarówno wielu sojuszników, jak i śmiertelnych wrogów. Kampania podzielona została na epizody przypominające typowe seriale anime.
Jurassic Park: Operation Genesis
Strategiczne 21 marca 2003
Opracowana przez studio Blue Tongue Software strategia ekonomiczna należąca do popularnej kategorii tycoonów. W grze Jurassic Park: Operation Genesis celem gracza jest stworzenie przynoszącego jak największe zyski parku rozgrywki, w którym główną atrakcję stanowią znane z filmów Spielberga dinozaury. Zabawa koncentruje się na rozbudowie parku (z możliwością wpływania na topografię terenu), wznoszeniu rozmaitych budynków i atrakcji oraz dbaniu o budżet parku i zadowolenie odwiedzających go gości.
The Sims
Symulacje 14 stycznia 2003
Przebojowa gra symulacyjna, wyprodukowana przez specjalizujące się w tym gatunku studio Maxis (SimCity, SimTown i inne). The Sims pozwala graczowi zaopiekować się wirtualną rodziną tytułowych Simów. Zabawa polega na zaspokajaniu rozmaitych potrzeb życiowych postaci – od typowo fizjologicznych (jedzenie, toaleta, higiena itp.), poprzez relacje towarzyskie, aż po karierę zawodową.
Monopoly Party
Towarzyskie 11 listopada 2002
Monopoly Party to konsolowa wersja najpopularniejszej gry planszowej, w której bawimy się w kapitalistę i gromadzimy fortunę kosztem innych graczy. Podobnie, jak w oryginale, tak też i tu rywalizować ze sobą mogą maksymalnie czterej gracze.
Harvest Moon: Save the Homeland
RPG 20 listopada 2001
Harvest Moon to seria, w której zawsze wcielamy sie w osobnika zyjacego na wsi. Hodujemy bydlo, sadzimy i pielegnujemy roslinki. Wydanie na na Playstation 2 charakteryzuje sie nie tylko trójwymiarowa grafika – róznice siegaja znacznie glebiej.
The Movies
Strategiczne prace wstrzymane
The Movies to strategia ekonomiczna, wyprodukowana przez zespół deweloperski Lionhead Studios. Akcja gry osadzona została w okresie tzw. "złotych lat" Hollywood, a gracz wciela się w rolę debiutującego producenta filmowego, do którego obowiązków należy m.in. zatrudnianie aktorów, poszukiwanie scenariuszy i zapewnienie zaplecza finansowego. Twórcy z dbałością o szczegóły odtworzyli historię kinematografii.