Gry Towarzyskie PlayStation 1 po premierze
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Najpopularniejsze gry po premierze z gatunku towarzyskie na platformę PS1.
Gry towarzyskie. Gatunek gier, w których nacisk położony jest na rozgrywkę wieloosobową i interakcje pomiędzy oddającymi się wspólnej zabawie graczami, przebywającymi w tym samym pomieszczeniu. Gry towarzyskie głównie przybierają formę zestawu minigier zręcznościowych. Najbardziej znani przedstawiciele tego gatunku to np. serie Rock Band czy SingStar.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Crash Bash
Towarzyskie 6 listopada 2000
Kompilacja zręcznościowych minigier w uniwersum Crasha Bandicoota, w których lubiane postacie rywalizują w rozmaitych konkurencjach testujących spryt i refleks.
Bishi Bashi Special
Towarzyskie 7 lipca 2000
Kompilacja dwóch wydanych wyłącznie w Japonii gier - Bishi Bashi Special oraz Bishi Bashi Special 2. Produkcja oferuje w sumie 85 imprezowych minigier testujących refleks graczy i stawiających ich przed zwariowanymi wyzwaniami. Tytuł charakteryzuje się szybkim tempem akcji oraz mangową oprawą wizualną.
PaRappa the Rapper (1997)
Towarzyskie 26 października 1997
Jedna z pierwszych współczesnych gier rytmicznych. PaRappa the Rapper opowiada historię rapującego psa, który, by zaimponować swojej sympatii Sunny Funny, rozpoczyna naukę kung-fu i robi sobie prawo jazdy. Gra polega na wciskaniu wyświetlanych na ekranie sekwencji przycisków. Im gracz jest bardziej precyzyjny, tym lepszą zyskuje ocenę.
Um Jammer Lammy
Towarzyskie 18 marca 1999
Spin-off gry PaRappa the Rapper, opracowany przez studio NanaOn-Sha. Gracze wcielają się w tytułową Lammy, która próbuje nie spóźnić się na swój wymarzony koncert. Zabawa w UmJammer Lammy polega na wciskaniu określonych przycisków w wyznaczonym momencie – im dokładniejsi jesteśmy, tym wyższa jest zdobyta przez nas ocena.