Pocket Fighter PS1
Zręcznościowa bijatyka o prostym systemie walki, w której występują postacie znane z innych gier walki stworzonych przez Capcom. Wszyscy wojownicy zostali przygotowani w stylu super-deformed, a więc mają niewielkie ciała i nieproporcjonalnie duże głowy.
Pocket Fighter Premiera PS1
1lipca1998
Przygotowana przez specjalistów od gier walki, Capcom, bijatyka, w której na arenach mierzą się zdeformowane, dziecinne wersje wojowników z innych tytułów firmy. Produkcja stawia na zręcznościowy model zabawy, bazując na atakach specjalnych i wykorzystywaniu latających po mapie kryształów.
Mechanika
Pocket Fighter to bijatyka o prostym systemie walki. Posiadacze konsoli mają do dyspozycji trzy rodzaje ataków – cios ręką, nogą oraz uderzenie specjalne, którego oponent nie może zablokować. Poziom mocy tego ostatniego definiuje liczba zebranych kolorowych kryształów, które nieustannie pojawiają się na arenie. Dodatkowo gracze mają opcję wykorzystania specjalnych przedmiotów zdolnych zranić rywala czarem lub ogłuszyć go na pewien czas. Twórcy umożliwili również odpalanie kombosów, kontrowanie ciosów, a także używanie rzutów i tauntowanie przeciwników.
Zestaw dostępnych postaci obejmuje zdeformowane wersje wojowników znanych z takich gier, jak Street Fighter i Darkstalkers. Wśród nich są m.in. Ryu, Ken, Morrigan, Felicia czy Zangief. Autorzy udostępnili również moduł kreacji herosa. Gracze mogą następnie rozwijać umiejętności stworzonego bohatera, zbierając w kolejnych walkach trybu arcade specjalne skrzynki. Gra umożliwia również zabawę dwóm osobom na wspólnym ekranie.
Kwestie techniczne
Pocket Fighter jest przygotowany w specyficznym, humorystycznym i kreskówkowym stylu. Modele postaci przypominają te wykorzystane w grze Super Puzzle Fighter II Turbo. W trakcie pojedynków w tle przygrywają zremiksowane utwory znane z odsłon cyklu Street Fighter.
Ostatnia modyfikacja 15 czerwca 2018
Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: wspólny ekran Liczba graczy: 1-2
Wymagania wiekowe Pocket Fighter: 12+