Outrise PC
Outrise to wieloosobowa gra akcji z asymetrycznymi stronami konfliktu. Zabawa polega na toczeniu sieciowych bitew, w których szesnastu graczy, wcielających się w żołnierzy piechoty i hakerów, próbuje zniszczyć wielkiego robota bojowego kontrolowanego przez tylko jedną osobę.
Outrise to sieciowa strzelanka utrzymana w klimacie science-fiction. Opracowała ją grupa byłych pracowników firm Ubisoft, Crytek oraz Adhesive Games.
Akcja osadzona została w roku 2094, w czasach gdy wirtualna waluta CryptoCoin jest fundamentem ostatniego działającego systemu finansowego. Kontroluje ją policyjne państwo znane jako United States Federation. Wojnę wypowiada mu tytułowa organizacja Outrise, złożona z rebelianckich hakerów i żołnierzy, którzy chcą zniszczyć CryptoCoin i tym samym wyzwolić światową gospodarkę. Mają nadzieję, że pozbawione tego narzędzia USF załamie się pod własnym ciężarem i tym samym również ludzie odzyskają swoją wolność.
Outrise oferuje wyłącznie tryb wieloosobowy. Autorzy zaprojektowali go jako asymetryczną strzelankę, co oznacza, że obie strony konfliktu są kompletnie różne i zabawa po każdej z nich zapewnia zupełnie odmienne doznania i wymaga stosowania unikalnej taktyki. Rebelianci Outrise stanowią liczną, ale słabą piechotę, natomiast United States Federation, zamiast na przewadze liczebnej, polega na potężnych robotach bojowych kierowanych przed pojedynczego pilota. Tym samym zabawa przypomina multiplayerową wariację na temat bitew z bossami.
Podczas rozgrywki jeden gracz zasiada w kokpicie mecha. Maszyna jest olbrzymia, wyposażona w zaawansowane sensory i pokaźny zestaw uzbrojenia, dzięki któremu można zlikwidować kilku wrogów jednym wystrzałem. Po drugiej stronie staje piętnastoosobowa grupa żołnierzy Outrise, których jedynym celem jest zniszczenie robota. W grze znalazło się kilka typów mechów, każdy z właściwym sobie sprzętem oraz słabymi punktami. Aby odnieść zwycięstwo, rebelianci muszą ze sobą współpracować i wymyślać taktyki opracowane specjalnie z myślą o konkretnym modelu robota USF.
Ostatnia modyfikacja 9 stycznia 2014