Out of Action PC
Cyberpunkowa strzelanka FPP (FPS), w której używamy ruchów rodem z repertuaru Maxa Payne'a (spowolnienie czasu, rzuty w przód czy na boki), a także wślizgów oraz futurystycznego oręża i gadżetów. Out of Action rozwija skrzydła w trybie multiplayer.
Out of Action Premiera PC
2025
Steam
2025
producent: Doku Games wydawca: Doku Games
Angielskie napisy i dialogi
Out of Action jest FPS-em osadzonym w brutalnym cyberpunkowym uniwersum. Produkcja została opracowana przez niezależne studio Doku Games i stanowi jego debiutancki projekt.
Mechanika
W Out of Action akcję oglądamy z perspektywy pierwszej osoby (FPP). Postać, w którą się wcielamy, dysponuje szerokim wachlarzem ruchów; potrafi między innymi rzucać się na boki czy przed siebie i ślizgać, wykonywać uniki, doskakiwać do wrogów, a także rozbrajać ich, wydzierając im broń z rąk, oraz ogłuszać, na krótką chwilę zmniejszając ich zdolności bojowe.
Ponadto można aktywować tzw. Rdzeń (ang. Core), który uruchamia spowolnienie czasu (w trybie multiplayer działające na ograniczonym obszarze). Oprócz niego na naszym podorędziu znajdują się inne przydatne gadżety, jak skaner i radar ujawniające pozycje przeciwników (z tego pierwszego można korzystać, jedynie pozostając w bezruchu), a także nanoprzewód pozwalający z bezpiecznej odległości wchodzić w interakcję z celami i obiektami.
Moc Rdzenia ładujemy, zabijając wrogów; im bardziej widowiskowo to robimy, tym szybciej się ona regeneruje. Nieprzyjaciół eliminujemy, robiąc użytek z szerokiego wachlarza broni palnej (którą można modyfikować) oraz białej. Jednocześnie możemy mieć przy sobie dwa rodzaje oręża – podstawowy i zapasowy. Nie tylko same trafienia powodują tutaj uszczerbki na zdrowiu; nasze punkty życia mogą drenować również negatywne efekty pokroju krwawienia czy oparzeń, którym przeciwdziałają apteczek.
Tryby gry
W Out of Action można grać w pojedynkę, jednak tytuł rozwija skrzydła w trybie multiplayer przez Internet.
Kwestie techniczne
Oprawę graficzną Out of Action wykonano w technice cel-shading i utrzymano w stylistyce inspirowanej anime z lat 90. XX wieku. Gra jest brutalna; można w niej między innymi odcinać wrogom kończyny.
Ostatnia modyfikacja 1 października 2024