No Time to Explain
Dynamiczna platformówka 2D, wyprodukowana przez niezależne studio tinyBuild Games. Fabuła gry przedstawia zwariowaną historię związaną z podróżami w czasie, klonowaniem oraz gigantycznymi bestiami.
producent: tinyBuild Games wydawca: tinyBuild Games Strona oficjalna
No Time To Explain jest pierwszą grą w dorobku niezależnego studia tinyBuild Games. Produkcja powstała jako komercyjne rozwinięcie prostej „flashówki”, która zyskała ogromną popularność wśród internautów.
Fabuła gry tryska absurdalnym poczuciem humoru. Główny bohater wiedzie spokojne życie, jednak pewnego popołudnia do jego mieszkania wpada... on sam z przyszłości. Przybysz zdąża jeszcze powiedzieć „nie ma czasu na wyjaśnienia” (ang. no time to explain), po czym zostaje pożarty przez gigantycznego kraba. Pozostaje po nim tylko futurystyczny karabin odrzutowy. Bez namysłu heros łapie za broń i wyskakuje przez rozbitą ścianę domu, by sprawdzić co się stało.
Rozgrywka odznacza się dużą dynamiką. Zadaniem gracza jest pokierować głównym bohaterem i bezpiecznie przeprowadzić go przez kolejne poziomy, na których roi się od przeszkód, pułapek i przeciwników, takich jak ufo, rekiny i gigantyczne kraby. Pomocny w tym okazuje się karabin odrzutowy, który wykorzystać można jako broń lub przyrząd ułatwiający przedostanie się w trudno dostępne miejsca na planszy.
Od strony wizualnej No Time To Explain nawiązuje do flashowego pierwowzoru. Prosta dwuwymiarowa grafika utrzymana jest w kreskówkowym stylu. Zabawę uprzyjemnia zaś dynamiczny podkład dźwiękowy. Wydana w lipcu 2015 roku zremasterowana edycja gry stworzona została od podstaw w oparciu o technologię Unity. W porównaniu z pierwotną wersją, produkcja wzbogacona została m.in. o nowe postacie i bronie, a także lokalny tryb multiplayer dla maks. 4 graczy.
Ostatnia modyfikacja 9 września 2013
Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: wspólny ekran Liczba graczy: 1 - 4
Klasyfikacja PEGI No Time to Explain
No Time to Explain Wymagania sprzętowe
PC Windows
- Minimalne:
- Pentium III 1 GHz
- 512 MB RAM
- karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza)
- 100 MB HDD
- Windows XP
Xbox One
- Wykorzystuje:
- Xbox Live