Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm SłownikAkcjiPS3X360
Okładka Naughty Bear: Panic in Paradise (PS3)
OkładkaNaughty Bear: Panic in Paradise (PS3)

Naughty Bear: Panic in Paradise

Naught Bear: Panic in Paradise jest drugą odsłoną cyklu gier akcji, rozwijanego przez niezależne, kanadyjskie studio Behaviour Interactive (wcześniej funkcjonujące pod nazwą A2M - Artificial Mind & Movement).

Akcji | humorystyczne | multiplayer | singleplayer | internet

Kolekcja gier
Obserwuj grę

Naughty Bear: Panic in Paradise Premiera

10paź2012

X360 PS3

Naught Bear: Panic in Paradise jest drugą odsłoną cyklu gier akcji, rozwijanego przez niezależne, kanadyjskie studio Behaviour Interactive (wcześniej funkcjonujące pod nazwą A2M - Artificial Mind & Movement). Podobnie jak wydany w 2010 roku pierwowzór, produkcja odznacza się oryginalną fabułą oraz sporą dawką czarnego humoru.

Akcja Naught Bear: Panic in Paradise osadzona została w tropikalnym kurorcie, dokąd pluszowe misie z Island of Perfection (Wyspa Doskonałości) wyjeżdżają na wakacje. Ktoś jednak zadbał o to, by tytułowy Niegrzeczny Miś nie został zaproszony. Rozjuszony bohater nie daje za wygraną, cichaczem przedostaje się na wyspę i dysponując listą 30 winowajców rozpoczyna zemstę.

Rozgrywka łączy elementy bijatyki oraz skradanki. Tytułowy bohater ma za zadanie dopaść swoje ofiary i rozprawić się z nimi w bezwzględny (jak na pluszaka) sposób. Do eliminacji wrogów służy różnego rodzaju broń, która pogrupowana została w pięć kategorii (Fist, Pointy, Slash, Bash oraz Smash), a także wiele elementów otoczenia. W trakcie zabawy bohatera przebrać można w ponad 100 kostiumów (większość należy wcześniej odblokować), przy czym niektóre sprawdzają się także w roli kamuflażu i pozwalają podejść blisko do ofiary.

Na potrzeby Naught Bear: Panic in Paradise deweloperzy gruntownie przebudowali autorski silnik, co pozwoliło na wprowadzenie znacznie rozleglejszych lokacji, których w grze pojawia się łącznie 11, a także zwiększenie liczby postaci wyświetlanych jednocześnie na ekranie. Gruntownie przemodelowany został również system walki. Zaimplementowano m.in. kombosy złożone z różnych rodzajów ataków, a także możliwość złapania przeciwnika i przybliżenia go do dowolnego obiektu (można np. wepchnąć postać pod kosiarkę albo spalić w ognisku).

Ekipa studia Behaviour wiele wysiłku włożyła w dopracowanie warstwy wizualnej. Podobnie jak w pierwowzorze, trójwymiarowa grafika zastosowana w Naught Bear: Panic in Paradise stylizowana jest na kreskówkę. Dzięki nowemu systemowi oświetlenia świat pluszaków zyskał jednak na szczegółowości i wyrazistości. Zmieniono również pracę kamery, której ustawieniem gracz może dowolnie manipulować (przydatne w podczas fragmentów wymagających skradania się), a także udoskonalono działanie ultra kill cams, czyli specjalnych ujęć przedstawiających spektakularne sposoby uśmiercania przeciwników.

Ostatnia modyfikacja 14 września 2012

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer: Internet  

Klasyfikacja PEGI Naughty Bear: Panic in Paradise

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. Gra zawiera elementy przemocy.

Naughty Bear: Panic in Paradise Wymagania sprzętowe

Microsoft Xbox 360

Xbox 360

  • Wykorzystuje:
  • Xbox Live
Sony PlayStation 3

PlayStation 3

  • Wykorzystuje:
  • PlayStation Network
X360
PS3