Cudna gra! ten klimat, muzyka i oprawa tworzą niepowtarzalny klimat. Grając momentami czułem się jak we śnie, jest tak pięknie! i ta nuta w tle. Przymierzałem się do tej gry od dawna, ale dopiero teraz widzę ile straciłem, nie ma na rynku podobnego tytułu. Gra ma ponad 6 lat a do dziś robi wrażenie, kawałek promujący grę "Still Alive" urzekł chyba nie tylko mnie http://www.youtube.com/watch?v=_1xyCOE8fNQ coś pięknego.
Jednak uciekanie w grach to nie dla mnie, a co do samej gry : te jaskrawe kolory wypalają siatkówkę, masakra jak męczą się oczy, fabuła słaba, nie wciągnęła mnie ani trochę. 6 to max co mogę dać.
Spoko gierka tylko gdyby walka wręcz była lepsza, a sama gra miała bardzie otwarte poziomy...
Gra świetna, z kapitalnym gameplayem, świetną oprawą muzyczną i pięknymi lokacjami. Gdyby tylko nie liniowość i bzdurna i przewidywalna fabuła wystawiłbym najwyższą ocenę.
Na dokładkę screen ode mnie w 5k.
i.imgur.com/ai9ajVQ.jpg
Niesamowita gra, dobra fabuła, jest tylko jedno ale: za krótka! Po dziewiątym rozdziale nie mogłem uwierzyć, że to już koniec. Trudno, trzeba przejść jeszcze raz ;)
Na pc gdzie można stworzyć sobie nawet spolszczenie to banda po... da wersji PL grę a na konsole po angielsku.
Nudy, nudy i jeszcze raz nudy. Fabuła przewidywalna, nudna, nie posiada żadnej głębi, nie potrafi wywołać jakichkolwiek emocji, a może ta gra posiada drugie dno? Może ta gra ma wywoływać frajdę poprzez skakanie po dachach? Dla mnie skakanie jest za monotonne, poza tym w sposób techniczny źle wykonany. Gra powinna wykonywać podane przeze mnie polecenia na klawiaturze, zaś Faith na ekranie robi co innego (Nie doskakuje do przeszkód, skacze tam gdzie nie powinna). Gra pod względem technicznym jest źle zrobiona. Co do tekstur to straszna łatwizna, może to być urok tej gry, ale po pewnym czasie rozgrywki bolą oczy od jaskrawych kolorów - najczęściej białego. Czy polecam? Nie, będę musiał się zastanowić czy sięgnę po drugą część.
Gra ma w sobie taką magię, że nawet pomimo widocznych wad jestem w stanie jej wystawić tak wysoką notę, skończyłem ją pierwszy raz kilka dni po premierze, więc postanowiłem do niej wrócić po latach i podzielić się swoimi spostrzeżeniami.
Plusy:
-Grafika, wyglądała świetnie w dniu premiery i do teraz trzyma dobry poziom według mnie, przyjemnie się ogląda, zarówno modele postaci, miasto i efekty, choć modeli obiektów mogłoby być zdecydowanie trochę więcej, bardzo podobają mi sie też modele Swat i ogólnie policji
-Animacje, ich też mogłoby być nieco więcej, ale nie będę sie tego mocno czepiał bo te które są to nadal bardzo cieszą oko, wszelakie skoki, ślizgi, wspinaczka czy interakcje z otoczeniem wyglądają bardzo wiarygodnie
-Muzyka, majstersztyk, świetnie dopasowana, a motyw w menu głównym i w ogóle samo "still alive" to prawdziwa potęga, można popaść w nostalgię, świetna kompozycja i wizytówka gry
-Rozgrywka, nie da się ukryć, że nie ma wielu podobnych gier o ile w ogóle są, skoki po dachach i wspinaczka w perspektywie 1 osoby to jak dla mnie świetny pomysł był, zawsze mi się marzył spider-man w takie perspektywie jako iż jestem jego wielkim fanem. Gra jest bardzo dynamiczna i był momenty gdzie adrenalina skakała, naprawdę można się wczuć.
-Fabuła, nie rozwodziłem się nad nią zanadto, ale wydawała mi sie całkiem w porządku i miała swoje fajne momenty.
Neutralne:
-Długość gry, nie uważam obecnej długości na minus, dlatego daje neutralne, bo wiem, że gdyby ta gra trwałą 15-20 godzin mogłaby wynudzić juz chyba na śmierć, długość jest optymalna, ale mogłaby być dłuższa o jakieś 2,3 godzinki
-Strzelanie, daje to w neutralnych, bo wiem, że gra na tym nie miała polegać i równie dobrze można ją przejść bez strzelania w ogóle, oprócz jednego wyjątku fabularnego, dlatego nie dopieszczali tego aż tak bardzo, no ale tak czy inaczej jest fatalne
-Fajne finishery przy walce wręcz, mowa tutaj o rozbrajaniu przeciwnika, ale szkoda aż, że nie ma ich więcej i częściej, sam system walki też dośc prosty.
-Liniowość, wbrew pozorom nie uznaje tego za ogromną wadę ot taki neutral, dodaje to dynamizmu w grze, choć czasami chciałoby się otwarty świat bardziej i więcej możliwości, choć z tego co wiem w ME: Catalyst nie sprawdziło to się aż tak dobrze jak myślano na początku i zdania są podzielone
Minusy:
-Polski dubbing, wiem, że to nie minus samej gry, a twórców dubbingu, ale leży po całości, bardzo lubie polskie dubbingi, ale ten akurat nie wyszedł naszym rodakom.
-Dialogi są naprawdę fatalne, sztampowe i drętwe, fabuła jako tako fajna, przerywniki animowane też, ale dialogi leżą
-Czasami bywa toporne w sterowaniu, w sensie takim, że wiele razy zginąłem niepotrzebnie, bo Faith nie robiła tego co chciałem i zachowywała się dziwnie, to tylko gra i wiem, że mechanika nie czyta nam w myslach, no ale potrafiłem się nieźle wkurzyć czasem.
-napisy często są inne od tego co mówią postacie głosowo (polska wersja)
Cóż gra dla mnie bardzo wyjątkowa i dlatego tak jak mówiłem, mimo widocznych wad jest dla mnie cudowną produkcją i wahałem się między oceną 8 a 8,5 ale mniej na pewno bym nie dał:)
Czy gra jest warta zagrania? Szczerze? Jeśli nie macie nic lepszego, to jak najbardziej. Zalecam krótkie sesje, które być może wywołają flow, a nie rage. No i żeby zakończyć pozytywnym akcentem, gra naprawdę bardzo dobrze się zestarzała i wciąż wygląda olśniewająco, a muzyka w niej to prawdziwe dzieło sztuki.
www.adziszagramw.blogspot.com/2017/12/recenzja-mirrors-edge.html
Genialna muzyka Solar Fields i niesamowita wizja miasta. Jedyny minus to fabuła, która jest bardzo sztampowa i przewidywalna. Trzeba też przyznać, że naprawdę "czuć", że biega się po tych budynkach.
Gracie na małym ekranie to źle oceniacie, a to przeżycie jedyne w swoim rodzaju.
Dziesięć lat od premiery... a graficznie ciągle wygląda dobrze. Duża w tym zasługa kolorystyki i wszechobecnego jasnego światła - widoki zapierają dech w piersiach. Starzeje się z gracją.
Mirror’s Edge to nowatorska koncepcja gry z parkourem w roli głównej. Plusy... Aż nie wiem od czego tu zacząć. Ach te czasy, kiedy ekipa z Electronic Arts promowała nowe marki na rynku. Doprawdy, odświeżające doświadczenie. Rozrywka jedyna w swoim rodzaju. Koncept gry z unikalnym światem, wyrafinowaną architekturą, własnymi logotypami, symboliką, świetnym designem postaci, luzackim slangiem w rozmowach i przede wszystkim – własnym Charakterem. To się szanuje! No i do tego ten znamienny czerwony filtr-przewodnik. A design lokacji jest wprost niesamowity. No i zrobiony ze smakiem. Miasto-Idylla gwarantuje obłędne, zapierające dech w piersiach widoki, zaś wnętrza, na które po prostu nie mogę się napatrzeć, świadczą tylko o kunszcie projektantów. Jest to dla mnie chyba najładniejsza wizualnie gra, jeśli chodzi o moje osobiste postrzeganie piękna. Mimo minimalistycznej stylistyki, zauważalna jest tutaj niezwykła dbałość o detale. A pomysłowość level designerów na stworzenie poziomów, z których dopiero ruszenie głową daje szansę się wydostać, zasługuje na uznanie. Dodając do tego sztukę parkoura, zapewniamy sobie iście emocjonujące pościgi. Najwięcej satysfakcji dają wszakże samodzielne poszukiwanie drogi oraz improwizowane ucieczki. Tempo rozgrywki było dla mnie idealne. Wcielanie się w biegacza jest zadziwiająco intuicyjnie i daje mnóstwo frajdy. Wszelkie akrobacje widziane z oczu bohaterki prezentują się nader widowiskowo. A finishery podczas walki wręcz - poezja! Podziw budzi spektakularne zastosowanie technologii PhysX, co szczególnie widać w potłuczonych na tysiące odłamków szybach. Przyznać muszę ze zdumieniem, że nawet po dekadzie gra wygląda przepięknie. A brzmi wcale nie gorzej. Gwar miasta oraz przestrzenne odgłosy tworzą przekonujące tło dźwiękowe. Soundtrack zaś, ze „Still Alive” na czele, pozwala się odprężyć. Dzieło EA DICE tętni jakąś taką pozytywną energią i nierzadko dostarcza przyjemnej adrenaliny. Historia Faith i jej siostry wciągnęła mnie od pierwszych minut i okazała się ciekawą opowieścią. Scenki fabularne w kreskówkowym stylu fajnie wkomponowują się w charakter gry. Dialogi, jak i polonizacja w moim odczuciu wypadają w miarę poprawnie. Na plus slang kurierów. Jak już wspomniałem uprzednio, design zarówno bohaterów, jak i antagonistów jest świetny. Kreacja sprinterów, ich image czy ciuchy - fenomenalne. A i sztuczna inteligencja radzi sobie całkiem nieźle. Twórcy pomysłowo podeszli do kwestii uzbrojenia. Jeśli chodzi o feeling pukawek to daleko im do rasowych fps-ów. Ale może to i lepiej, ponieważ bohaterka stroni od ich używania. Ponadto trzymanie giwery na dłuższą metę się nie opłaca, gdyż jej ciężar znacznie obniża pole manewru sprintera, co jest w sumie logiczne. Deweloperzy zatem nie tylko sprytnie wybrnęli z trudnej sytuacji, ale poradzili sobie wzorowo, bo wszystko wydaje się tu spójne i uzasadnione. Ascetyczne menu główne i przede wszystkim brak hud-a sprzyjają immersji. A ta atmosfera – ze świecą szukać podobnych wrażeń. Dodać muszę, iż gierka jest niesłychanie grywalna. Minusy... Zróżnicowana dynamika gry okupiona jest jednak momentami przestoju, gdy musimy po wielokroć powtarzać dany etap. Nie muszę chyba wspominać, że niesie to za sobą skrajne emocje. Może być to wina gdzieniegdzie zbyt odległych checkpointów. Sporadycznie zdarzały się też małe problemy z responsywnością sterowania. Takie uroki manewrowania po krawędziach wieżowców. Oj, często się spadało. Brakowało mi troszeczkę szerszej palety ciosów, coby można było złoić delikwenta na różne wymyślne i efektowne sposoby. Kończąc mój wywód nadmienię tylko, że aż chciałoby się, żeby przygoda z Faith trwała dłużej. Z drugiej jednak strony tak intensywna rozgrywka nie powinna się przeciągać. Po dość długiej u mnie stagnacji w branży, Mirror’s Edge przypomniało mi dlaczego kocham gry. To jeden z tych tytułów, gdzie screenshoty nie oddadzą uczucia zatracania się w grze. Czysta magia! Można rzec, że Faith na nowo przywróciła mi Wiarę w gry. Moja ocena – 9.0/10
Chyba mam lekko zrytą banię, ale wizja miasta w tej grze w połączeniu z nastrojową muzyką zawsze działała na mnie uspokajająco. Te sterylne korytarze, stacje metra, biurowce... Nawet ciasne pomieszczenia serwisowe z tymi czerwonymi rurami i tablicami ostrzegawczymi na ścianach budziły we mnie miłe odczucia.
W opiniach często poruszana jest długość gry. Lubię grę kupić i zaliczyć i nie bawić się z nią 50-120 godzin. Dodatkowo jeśli jakość gry nie jest zbyt wysoka to jej długość niemal na pewno zrujnuje odbiór gry. Mirror's Edge jest w sam raz, gdyby było dłuższe, to by było gorsze. Twórcy starali się balansować pomiędzy zagadkami a umiejętnościami gracza. O ile szukanie drogi czasem było fajnym wyzwaniem, to miejsca dotyczące umiejętności są słabe, za mało w nich płynnego biegania! Więcej tu ucieczek czy walki (ich częstotliwość wzrasta wraz z kolejnymi etapami gry). Zbyt często ciekawiej pod względem rytmu parkoura czułem się w Prince of Persia 2008.
Mirror's Edge poznałem już po takich grach jak Prince of Persia (2008), Gemini: Heroes Reborn, czy A Story About My Uncle. Na pewno nie ujrzę przełomowości tej gry skoro inne, wcześniej poznane przeze mnie gry robiły coś lepiej.
W warstwie technicznej jest tak sobie, gra korzysta z 2 rdzeni, na pewno gracz wymaga płynności a niestety doczytywanie w tle działa tak sobie, chyba wolałbym 10-15 sekund spauzować niż mieć lag podczas grania.
W kwestii bugów jest dobrze, czasem nasza protagonistka dziwnie interpretuje chwytanie się rękoma krawędzi i odbija się od nich zwłaszcza w 8 rozdziale, ale nie ma tu nic na prawdę poważnego.
Tekstury, efekty i architektura jest bardzo słabiutka. Całość jednak ma swój klimat i spójność i jednak jest w tym przypadku tylko tłem czegoś lepszego. Trochę szkoda, ale też nie ma sensu przesadzać. W tej grze bowiem twórcy trafnie przewidzieli że ważniejsza będzie muzyka i na grafice można zaoszczędzić. Nie znalazłem tam nic wartego wysłuchania poza grą, jednak podczas gry jest bardzo, bardzo dobrze. Dźwięki dają radę, jedne jak "goniące nas kule" są super, niektóre jak dyszenie ect. dobre/przeciętne.
Fabuła przewidywalna, rzekłbym mizerna, nie stworzyła nic istotnego, tak samo jak i postacie gry, jednak ogół sprawdza się jako przerywnik, coś na nutę obrazków fabularnych z Pegasusa. W dzisiejszych czasach nie jest to plus, ale świetnie przykryty minus,.
Tak jak napisałem, moim zdaniem grze brakuje płynności podczas biegania i jest to odczuwalne. Cierpi na tym czysta frajda. Za dużo tu elementów eksploracyjnych lub logicznych a za mało zręcznościowych i wyczucia momentu. Bardzo dużym minusem wydała mi się brak intuicyjności, w kilkunastu momentach doświadczenie z gry poprowadziło mnie na manowce, bo "wiedziałem", że tam to za daleko aby skoczyć a jednak to tam trzeba było. Nie wiem czy to byłe kwestia skryptów (wydłużanie skoków), czy też nieodpowiedniego pokazania grafiki (światło/cień) co skutkowało brakiem czytelności obrazu. Wiem że niejednokrotnie coś zgrzytało w mojej percepcji, a w takich grach jest to istotne.
Gra wciąga, czasem wkurza, ale nie męczy. Po przejściu fajnie mi z tym że przeszedłem choć na normalnym poziomie spodziewałem się czegoś trudniejszego. Ach no tak walki. Minus jeden do oceny i wolę się na nich nie skupiać, z drugiej strony bardzo, bardzo lubię gry w widoku pierwszej osoby nie będące strzelankami.
Kupione na Origin podczas promocji za 6,99. Cena, długość super. Dobrze że nie drożej i że gra nie dłuższa.
7/10.
Bardzo fajna i ciekawa gra z zabawą w parkour i okazjonalną walką.Graficznie jest ok.Miasto oglądane z dachu prezentuje sie bardzo klimatycznie.Wygląda troche futurysycznie i jest moze troche zbyt sterylne ale rozumiem taki był koncept gry.W grze oglądamy sporo białego koloru i mocnego swiatła,az musiałem troche zmniejszyc jasnosc:D Główna bohaterka całkiem przyjemna w odbiorze i mozna ją polubic.Muzyka bardzo klimatyczna,fabularnie tez daje rade.Samo skakanie i wspinanie zrobione dosc dobrze(czasami tylko nie wiadomo w którym miejscu oddac skok i troche czasu nam zajmie znalezienie odpowiedniej sciezki/uzycie odpowiedniej techniki),mozna nawet włączyc w opcjach tak zwany wzrok biegacza który podswietla nam elementy otoczenia które mozna wykorzystac w spinaczce na kolor czerwony.Gra mogła by byc troche dłuzsza a tak kilka godzin i przygoda sie konczy a chciało by sie wiecej.Ogólnie grało mi sie dobrze i polecam spróbowac tym bardziej ze gre mozna dostac obecnie za małe pieniadze.
Fajny klimat. Gra jest nowatorska, co dodaje jej uroku. Kolorystyka jest cudowna. Fabuła mogłaby być ciekawsza.
Spodziewałem się czegoś więcej po tej grze i trochę się zawiodłem.
Oczywiście parkour jest tutaj bez dwóch zdań najmocniejszą stroną gry i to on głównie sprawiał przyjemność. Nie oznacza to jednak, że nie miał on błędów, ponieważ podczas mojej sesji grania, postać często zapominała się chwytać krawędzi lub rury. Lecz ogólnie biorąc pod uwagę inne aspekty parkouru typu przeskakiwanie przeszkód, śmiganie po ścianie i turlanie się po upadku to system ten wypada całkiem fajnie i potrafi usatysfakcjonować.
Walka to kolejna część, która regularnie ma miejsce w grze. Przeciwnicy nie są, aż tak zróżnicowani, ale posiadają inne bronie lub umiejętności (niektórzy są bardzo wyraźnie gibcy i ucieczką mamy większe szansę na przeżycie). Walka nie jest łatwa, przeciwnicy często są silniejsi, a ich zdolności celownicze są nadzwyczaj nieprawdopodobne.
Lokacje, które przemierzamy to głównie dachy, ale zdarzy się także akcja wewnątrz budynku, i wtedy pomieszczenia często różnią się od siebie.
Fabuła, fabuła to coś co jednak nie przypadło mi w tej odsłonie. Początek gry to powiew świeżości i coś nowego, jednak z czasem staję się ona monotonna i pośpieszona. Zaczęły pojawiać się dziury w wątku, a samo zakończenie mnie trochę rozczarowało, i pozostawiło niedosyt. Bohaterowie nie są jakoś bardzo wyraźni przez co nie da się ich dokładnie zapamiętać.
Cała gra wydaję się jakoś zrobiona na szybko i przekazała mi mizerne uczucia. Mimo wszystko to gra, która poniekąd zostawiła swoją sygnaturę w tym gatunku, i do pewnego stopnia, gdy mówi się o grach parkourowych to Mirror's Edge często pada jako ta z najczęściej wymienianych.
Gdybym miał polecić zakup gry, to powiedziałbym, że najlepiej zakupić ją na promocji lub zagrać przy okazji w abonamencie EA Play, gdyż gra na ukończenie może zająć jakieś niecałe 7h.
Jak dla mnie nuda, na początku nawet fajne to bieganie, ale to właściwie jedyny plus, fabuła durna (panny biegające po dachach z przesyłkami ...), nieprawdopodobnie wręcz liniowa. Niby otwarte przestrzenie, ale ma się wrażenia biegania w korytarzu. Ale dla mnie grę dobiło sterowanie, raz coś wychodzi innym razem nie i nie wiadomo dlaczego ... Grafika słaba pełno białych sześcianów i tyle.
Nie podszedł mi ten tytuł. Chyba nie mam w sobie nic z małpy żeby czuć to bieganie po dachach. Grafika była przyjemna i sterowanie również, cała reszta jak dla mnie mizerna.
Nudniejszej gry dawno nie widziałem.
Wszystko super, tylko jak będzie wyglądał parkour z perspektywy pierwszej osoby??
To będzie super gierka. A ten pomysł na parkour z pierwszej osoby może być ciekawy
Chociaż nie przepadam za parkourem, to ta gra może stać się hitem!
wyglada fajnie mnie sie podoba ale jeszcze zobaczymy
Zapowiada się genialnie :D Zainteresowało mnie bardziej niż Prototype ;P
Pytanie: Jest gdzieś w necie jakiś filmik z tej gry?? Bo jak na razie tylko screeny widziałem
Może być to całkiem niezły tytuł.
Jeśli będzie tak jak mówi producent, to ta gra będzie wymiatać.
Wydaje mi się, że ta gra będzie wymiatać. Przynajmniej taką mam nadzieję... Nie mogę się doczekać!
No jak faktycznie będzie to parkour a nie matrix to może być naprawdę dobra gra, chociażby biorąc pod uwagę potencjał PS3.
zgadzam sie z przedmowca ! ta gra to bedzie HIT
to bedzie rewolucja! takiej gry czekałem od dawna już sie nie moge doczekac! wreszcie ktoś wpadł na coś nowego! powiało świerzością a nie odgrzewanym kotletem! a ja ma iksa 360 i o żadne wymagania sie martwic nie bede :P
Super gra! Pierwsza gra o Parkour-ze!! Zapowiedź w nowym PLAY-u. Przeczytajcie, zapowiada się super.
spoiler start
Tylko czy mi wejdzie????
spoiler stop
Już się doczekać nie mogę. Nawet Vistę dla niej zainstaluję jak będzie trzeba. :D
Bardzo dobrze , że tworzy je EA . Zapewni grze wsparcie finansowe , wysokiej jakości grafikę , ciekawe , nowatorskie rozwiązania i tworzą ją kolesie z Battlefield 2 !!!! Nic dodać , nic ująć . Trzymam kciuki i czekam na następne gameplaye ...
Gra będzie świetna, już się niemogę doczekam, Assassins Creed mi się bardzo podobał a to też jest podobne do AC ponieważ też się skacze po dachach, gra zapewne warta swojej seny, mam nadzieję że EA wypuści jakąś Edycję Kolekcjonerską tej gry było by spoko.
PS. Tego gameplay'a obejrzałem chyba z 10 razy, jest zajebisty, czekam na kolejne zwiastuny, no i na samą gierke.
Full wypas, Must Have!!! jak dla mnie
widziałem trailler na PLAYPC.pl...
WOW!Muza,grafa,pierwsza osoba wygląda ciekawie i widać nogi ;P (w CS nie ma nóg, jest wrażenie, że latamy reką z M4)
Czekam z niecierpliwością. Może być naprawdę ciekawa.
axi22----> Nie, nie pierwsza. Może i pierwsza tak mocno nastawiona na parkoura, ale przecież były inne gry takie jak Assassin's Creed, a nawet typowo parkourowa gierka na jakąś konsolę. Przypuszczam jednak, że ten tytuł w dziedzinie "biegania po dachach" niedościgniony.
call of hajs, w Halo 3 też widać nogi ;) w CoDzie 4 chyba też, to jest najważniejsza rzecz bo nie grasz latającą bronią, tylko chodzącą bronią bo brzucha już nie widać (lool) :D
Oglądałem właśnie trailer. To będzie REWOLUCJA wśród FPSów kurcze te budynki swoboda biegania gdzie sie chce i wielkość tego miasta. Ja to czytałem że to takie będzie Wirtualne miasto stworzone przez twórców narazie daje 9/10 zobaczymy co bedzie później;)
P.S. Ciekawe jakie będzie miało wymagania!!! może mi wejdzie na AMD Athlon 4200+ x2 2.2GHZ 2GBRAM GeForce 9600GT 512MB Gainward
Wszystko wypas! Nowość tak jak Scortch mówi. REWOLUCJA!. Grafka wypasik i wszystko. Sobie na xboxa360 nabędę! I główna postać to nice girl ^^.
-- > axi22
"Super gra! Pierwsza gra o Parkour-ze!!"
Pierwszą grą o tym sporcie była gra Freerunning na PS2 i PSP, gdyby się uprzeć to drugą jest Assasin's Creed.
A Mirror's Edge zapowiada się naprawde ciekawie :) Nowa generacja zobowiązuje.
wreszcie gra z moim ukochanym sportem, to bedzie wielki hit
Fascynujace....
apropo trailea to polecam również coś co sie zwie TRAILER ANALYSIS. jest na youtubie. zatrzymują trailer w różnych miejscach i pokazują rożne ciekawostki warto...
Ale wypasik będzie...Takiej gierki jeszcze nie było...Świetne ujęcie fpp...Bardzo ładna grafika co widać po screenach...I sądząc po nich można oczekiwać wspaniałej animacji...Choćby przez to jak widać bohaterkę ślizgającą sie po poręczy na 3 screenie...
OMG!!! Na gry-online są niesamowite dziury!!!
Na stronie głównej gry są wymagania:
Minimum Requirements:
Windows XP SP2 or Windows Vista
2.0+ GHZ Single Core Processor
512 Mbytes of System RAM
NVIDIA 6200+ or ATI Radeon 9600+ Video Card
8 GB of Free Hard Drive Space
Recommended Requirements:
2.4+ GHZ Dual Core Processor
1 GBytes of System RAM
NVIDIA 7800GTX+ or ATI x1300+ Video Card
8 GB of Free Hard Drive Space
Note: These recommended requirements do not include a DX10 card and Mirror's Edge will be DX10 compatible. To run Mirror's Edge on DX10, you will need a DX10 card and Windows Vista installed.
Guidelines:
Currently, high end DX9 cards are still more powerful than low end DX10 cards.
You will need a DX10 card and windows Vista to run the game in DX10.
There will be support for PhysX cards although it will not be needed to play.
Reminder: These specifications are pure speculation and should not be taken as fact.
Mateusz16b ---> Niema sprawy! :) Jak czegoś niema na polskiej encyklopedii to jest na zagranicznej! :)
Ja to normalnie bym mógł pisać o grach których niema na gry-online.pl :P
Mirror's Edge już do zamówienia! XD
http://www.citydisc.ch/games/detail.cfm?lang=d§ion=pc&art_nr=9476970
CZiczaki---> proszę nie podawaj tej stronki następnym razem bo ty dobrze wiesz i ja dobrze wiem, że to nie możliwe :D a nóóbsy się wpieprzają na tą stronkę a pózniej spamują " O KUR JEST 11 ! jest jurz do kupienia"
Ciekawa gra .
Wiil.i.aM ---> spox, wiem że niemcy kit wciskają, ciekawe jaką se później wymówkę wymyślą jak GTA4 na PC niezostanie wydane :D (ale spox, na PC będzie)
Karl_o ---> Ja bym to nawet za plus uznał.
Zapowiada się naprawdę dobrze. Takiej gry jak Mirror's Edge chyba jeszcze nie było. Miejmy tylko nadzieję, że twórcy tego nie spartolą:)
to bedzie super gierka, inna niz wszystkie
coś nowego, i chodź nie przepadam za takim czymś jak "uliczni ninja", to gra zapowiada się bardzo ciekawie i ŁADNIE
Dziwne... Widzę, że wszyscy podchodzą do tej gry z jakimś wielkim entuzjazmem. Dla mnie ona wygląda co najmniej przeciętnie. Strasznie liniowa, biegniesz do jakiegoś celu przy czym robisz wszystko to czego chcą od ciebie twórcy- wskocz tu, biegnij po tym, schyl się tutaj. Jaka w tym ma być frajda? System walki wygląda podobnie. Szkoda, że jeszcze wszystkiego nie robimy jednym klawiszem, wtedy dopiero byłoby super...
Oglądałem zapowiedź tej gry z targów E3 i muszę przyznać że zrobiła na mnie ogromne wrażenie.Bardzo nowatorski pomysł miejmy nadzieję że do końca będzie wykorzystany, bo jeżeli tak to szykuje nam się ogromny hit.
No no Gra zajebista i Grafika ;] A laska w grze nooo... Nawet nawet ;]Nie zła sztuka ;]
Początkowo ta gra nie budziła we mnie żadnych emocji i w ogóle na nią nie czekałem. Ale po przeczytaniu w CD-Action Tematu Numeru o Mirror's Edge zmieniłem zdanie :)
Co prawda cały czas razi mnie sterylność świata (za dużo białego i niebieskiego koloru!), a co za tym idzie - pewna plastikowość, ale da się to jakość przeżyć bo mimo to miasto prezentuje się bardzo ładnie. Zwłaszcza że jest to uzasadnione fabularnie.
Co prawda na Mirror's Edge nie czekam tak jak np. na Diablo III, Dragon Age, Resident Evil 5, Mass Effect 2, BioShock 2, Gears of War 2, Dawn of War II, Fallout 3, Borderlands, Aliens: Colonal Marines, Rise of the Argonauts, Empire: Total War, Mafię II, Wolfensteina, Dooma IV, Rage, Singularity, Project Origin, Project Offset czy Dead Space, ale od dziś na pewno obok tej gry nie przejdę obojętnie! :)
Ciekawe tylko jak sterowanie wypadnie na PC.
Uwielbiam parkour i nie mogę się doczekać żeby pogiercować w tą gierke.
Uważam,że czas będzie liczony przed i po Mirror`s Edge;)
To będzie absolutna rewolucja!
Ta grafa,ten genialny pomysł....ach!
Jakbym miał kompa,żeby tą grę udźwignął,kupił bym bez wahania.
Tak samo jak Alana Wake`a i nową grę studia Quantic Dreams.
oby to byl hit
tak.. sterowanie mogłoby być troche pokiepszczone jeżeli np. oddzielne bedzie sterowanie głową i obracaniem całego ciała... to by mogło sprawić niejednemu sporo trudności...
no nic. poczekamy, zobaczymy..
To musi być hit :) Wierzę w to całym sercem :)
Ale trzeba przyznać, że przeciwnicy to trochę "ciemni" są ;P
To musi być hit :) Wierzę w to całym sercem :)
Ale trzeba przyznać, że przeciwnicy to trochę "ciemni" są ;P
To musi być hit :) Wierzę w to całym sercem :)
Ale trzeba przyznać, że przeciwnicy to trochę "ciemni" są ;P
czarne charaktery :D
wreszcie sie doczekałem gry z parkourem
LoL ... to będzie bardzo fajna gierka.
Rzadko kupuje biore gry z oficjalnego źródła ... ale powiadam wam jeśli gra będzie kosztowała 70-90 zł KUPUJE ORGINAŁKA niech rynek PC odżyje.
A firma taka jak DICE (Battlefield 1942 , Battlefield 2 - hity) nie może zniszczyć ogromnego potencjału.
Podobno gra nie ma być taka liniowa jak to mówił Kazii.
Mam nadzieje ,że jak kupie nowego kompa to pójdzie... (Radek 4870,4 GB ram,E8400)
Jeśli będzie naprawdę dobre to na pewno kupie
no ta gra to powina być hitem bo tą gre robi ta sama firma co battelfilda bad company wiec im powino wyjść ale zato będzie fajny symulator parkura :)
Kiepskie.... lepsze by było z trzeciej osoby... a już na 100 % nie będzie hitem
Jesi --> forum dla tępych nie tu. ME jest ukazany z perspektywy pierwszej osoby, dzięki czemu ''staniemy'' się bohaterką tej gry, czyli Faith. Dzięki czemu będzie możliwość wyczucia wszystkich ruchów, np. odległości skoku. Dotychczas w grał zastanawiałeś się: czy na pewno doskoczy? czy jej wybicie jest na tyle mocne aby tam podskoczyć? itd. Nie potrafie ci tego inaczej wytumaczyć, po prostu tutaj tego nie będzie. Każdy twój ruch bedzie tak pewny, bedziesz mógł przewidzieć co sie stanie... Po prostu nowa generacja i tyle.
Cziczaki dzięks za wymagania. Na minimum mi pójdzie
Minimum Requirements:
1.Windows XP SP2 or Windows Vista
2.2.0+ GHZ Single Core Processor
3.512 Mbytes of System RAM
4.NVIDIA 6200+ or ATI Radeon 9600+ Video Card
5.8 GB of Free Hard Drive Space
spoiler start
1.Windows spox. Mam xpka
2. Mój proc 2,4 ghz na jednym rdzeniu
3. 1,5 gb ram (cool)
4. Akurat mam Radka 9600 pro (głównie idzie o shadery, bo myślałem, że 2.0 już wyginęły)
5. Z tym będzie trudno. Ale się skombinuje
spoiler stop
To już odkładam 100 zł
Bojak,Żbikuledz---------> Pierwsza na pc. A Free Running na PSP był troche muławy.
no pod tą grę będę kupował kompa ;p... jak dla mnie może to być gra nr 1 na gwiazdkę;] czyli mega hicor wprowadzający coś nowego do świata gier (prócz wymagań sprzętowych)... co do sterowania hymm trzeba bedzie zainwestować w dobrego pada
Jesi---> z 3 osoby to gta ..
Speedraid--> 100 % racji. Podczas wielu obejrzanych przezemnie trailerów można było zauważyć i usłyszeć emocje bohaterki zmęczenie zadyszka itp itd..
Wyobrażasz to sobie z 3 osoby ?? powiem szczerze było by to wtedy STRASZNIE nudne ..
No takie powiewy świeżości lubię najbardziej, wyróżniające sie na tle wtórnych strzelanek.
Dowód na to ze nawet dzisiaj można zabłysnąć czymś zupełnie nowym.
LISTOPAD 2008?! Jakiś miesiąc temu było 2009. Ten GOL jest zabłąkany :| Ale chociaż pogieram sobie wcześniej :]
Dlaczego to najlepsze gry wychodzą w miesiącu moich urodzin, za dużo gier do kupienia :]
Po premierze Army of Two moje zaufanie do Electronic Arts dramatycznie spadło. Tymczasem firma zamierza, a przynajmniej próbuje zaskoczyć graczy nadchodzącym Mirror’s Edge. Dzisiaj, już oficjalnie została potwierdzona konkretna data premiery dla US i Europy. Tytuł pojawi się u nas w sklepach już 14-tego listopada.
Stany Zjednoczone otrzymają ME trzy dni wcześniej - 11-tego. Produkcja studia DICE nie ominie komputerów osobistych. Według deweloperów, wersja na PC pojawi się zimą. Jednak konkretnej daty jeszcze nie znamy. Jeśli nie jesteście przekonani do Mirror’s Edge, będziecie mieli okazję zagrać w demo, które pojawi się na PS3 i X360 jeszcze przed premierą pełnej wersji.
gierka zapowiada sie ciekawie napewno ja kupie poniewaz lubie takie klimaty:D
Chętnie zagram w grę tego typu :)
Ja tam nie boję się o sterowanie... Myśle że będzie podobne jak w Assassin's Creed.
A wymagania dobrze że nie są większe niż w Crysis.
ta gra jest super tylko szkoda ze jeszcze dlugo bedziemy czekac na wersje PC bo raczej nie wyjdzie w styczniu 2009 napewno bedzie opozniona tak ja GTA4.
To będzie dobra gra, ciekawi was widok z pierwszej osoby, z tego co wiem, to będzie możliwy widok jeszcze "zza tyłka" xD
Na 9 screenie wyraźnie widać że tą postacią którą sięgra to jest emo.
PS. Dla tych co nie widzą: Prawa ręka.
Czekam z niecierpliwoscia gra bedzie napewno wielkim hitem tyle ze znowu w dniu premiery 3 kilosy do empiku
To jak to wreszcie jest? Na ultimie pisze że listopad 2008 a na GOL-u pisze styczeń 2009. Ale i tak już zamówiłem i czekam
"le parkour – dyscypliny wymyślonej przez zamieszkującą blokowiska francuską młodzież. Polega ona na swobodnym przemieszczaniu się w miejskiej dżungli w akrobatyczny sposób"
Już by się powstrzymali od pisania tego typu głupot w opisach gier. Parkour to nie akrobatyka i nie ma nic z nią związanego. Ciekawe kiedy to dotrze do tych wszystkich ludzi zajmujących się opisywaniem pk.
Czyli tak : w środę Fable II, a za ok. miesiąc pogramy sobie w Mirror's Edge :) Znacie jakieś fajne gry wychodzące do grudnia to moja lista się powiększy :)
szymczakz ----> jeszcze Far Cry 2, Quantum of Solace, Call of Duty World at War, Gears of War 2, Mortal Kombat vs DC Universe, Need for Speed: Undercover, Tomb Raider Underwold, Wanted, Prince of Persia, Damnation, 50 Cent: Blood on the Sand, Shellschock 2 no i to chyba tyle.
Nie wiecie czy będą różnice między dx10 a dx 9?
Ja w Mirror's Edge się zakochałem od pierwszego wrażenia, właśnie czegoś takiego brakowało mi od dawna. Zamiast shootera, szalona gonitwa połączona z akrobacjami, a do tego wprost wymarzona symulacja widoku z oczu przy tych wszystkich różnych akcjach. Miejmy nadzieję, że gra nie tylko wygląda fenomenalnie, ale też będzie niesamowicie grywalna i wciągająca.
hit hit i jeszcze raz HIT
Grałem w demo,rewelka gra, czekam na pełną^^
również grałem jak ktos lubi filmy typu D13 to niech bierze w ciemno :)
niepotrzebnie dodali bronie bo strzela sie koszmarnie ;/
pogralem w demko i moge powiedziec smialo ze gierka jest fajna, bardzo ciekawy pomysl.
Grałem w demo na ps3 oraz X360 i powiem że na ps3 gra wygląda gorzej, najbardziej bije po oczach brak AA.Gdzie ta ukryta moc PlejShitu3 ??
Ja to mam pecha tyle premier fajnych gier a ja mam xboxa w M$ bo maiałem 3 czerwone diody. No nic tylko czekać aż mi xboxa przyślą, a tak wogóle to demko tej gry jest na Xbox Live???
Fajny kawałek z tej gry Lisa Miskovsky - Still Alive (Paul van Dyk Remix)
Oryginał też jest super :)
Bohshe kolejny fanboy czy wam ludzie placa za takie teksty ze na ktores z konsol gra lepiej wyglada ;/ Martwicie sie jak byscie pracowali w Micro$ofcie czy Sony
a co do roznic masz screnny porownawcze
http://www.eurogamer.pt/gallery.php?game_id=7935&article_id=277762#anchor
ja tam zadnych roznic sie nie dopatrzylem ale fanaboje z pewnoscia zaraz cos sobie wymysla ;0
demko już jest i jest naprawde ekstra, a to moje wrażenia.
fpp to wielki powiew świerzości, a komiksowe wstawki dodają gdze uroku.
co mi nie przypadło do gustu, to że w grze, która stawia na pokazywanie płaskich powierzchni i ogólnie detali otoczenia jest niewiele zapomniano o tym że gdy strzelamy to tak jakbyśmy strzelali slepakami i nigdzie nie widac że kula trafiła np w mur.
w demku (gram na 50 calowym lg w hd) doskwiera trochę aliasing (popularne "ząbki"), za to blur wygładą naprawdę niezle.
nie podoba mi się ta dziwna kropka na środku ekranu w trakcie rozgrywki. gra nie posiada żadnego hud'u i nie wiem po co to wogóle ma byc, jak już bez hud'u to po całości!
podczas celowania pistoletem też jest celownik co również mi się nie podoba (ale licznika amunicji też nie ma), zamieniłbym to na mierzenie przez muszkę i szczerbinkę lub celownik laserowy, żeby się tego celownika pozbyc.
odnośnie sterowania to jest to najbardziej intuicyjne sterowania z jakim miałem doczynienia. ogólnie zasada jes taka ża LB (lewy bamper) odpowiada za skok (góra) a LT (lewy triger) za kucnięcie lub slizg (dół). oprócz tego mamy bullet time (X), który przydaje się do obezwładniania przeciwników, koncentrację wroku a'la assassin's creed lub gow, która pomaga odnalzc własciwą drogę.
walka wręcz jest niezła (ach ten kopniak z wyskoku...) ogólnie bijemy się prawym triggerem ale to w sytuacjach wyjątkowych, zazwyczaj kończy się na obezwładnieniu, które jest czymś w rodzaju minigry:
gdy jestesmy blisko to wróg spróbuje nas uderzyc, wtedy najlepiej załączyc bullet time i kiedy broń w ręku kolesia zrobi się czerwona to należy wcisnąc Y i obejrzymy fajną animację obezwładnienia wrogiego ziomka.
to tyle. pozdrawiam
nie podoba mi się ta dziwna kropka na środku ekranu w trakcie rozgrywki.
Ta kropka została dodana po jakiś tam beta testach gdy kilku testerów podczas skoków itd. miało zawroty głowy. Jeśli masz podobnie to należy się skupić tylko na kropce. Przynajmniej tak gdzieś czytałem :)
ciąg dalszy mojiej mini recenzji wersji demo (sory ale skońvył sie czas na edytowanie)
udzwiękowienie jest przyzwoite, ale tylko na takie określenie ono zasługuje. strzały z broni są płytkie a muzyka trochę tandetna, jakby plastikowa ale nie da się jej zarzucic że nie wpada w ucho.
myślicie że sprytnie wywinąłem się od grafy. jest ok, ale to druga liga. niby takie jest założenie twórców żeby wyglądała "surowo" ale nie do końca w to wierzę. w porównaniu z ostatnim dziełem dice (mam na mysli bad company) mirror's edge wypada blado. skoro już nie ma zbyt wiele detali to np postaci mogłyby byc bardziej dopracowane, ale są... przeciętne. żadne to mistrzostwo swiata. nie porónuję nawet do gow (mimo iż na tym samym silniku). w całej grze dominują cztery kolory: niebieski, żółty, biały i czerwony. tak naprawdę to żadnych innych w grze nie ma. nie dopatrzyem się żadnego zielonego obiektu w całym demie!!!
no to już wszystko, narazie...
ppaatt1 - demo przeszedłem 3 razy i żadnych zawrotów głowy nie dostałem więc jak dla mnie cała ta afera wokół tego punktu to raczej wymuszony chwyt marketingowy aby cała gra w oczach nabywców była jeszcze bardziej realistyczna. ale dzięki za info
Te screnny co podałeś nie pokazują że wersja na ps3 niema AA.
Zobacz po tym linkiem:
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=13455781&postcount=1454
A teraz powiedz że nie widzisz różnicy.
ps2 master dobrze gada, ze szczególną uwaga na to wku*wiające fanboy'ostwo...
co do grafiki to na xbox360 wygląda na przświetloną a nie lepszą, na co już słyszałem narzekania graczy ze jest za biało...z drugiej strony jak się pomyśli, to może pomóc zmniejszenie jasności w swoim tv( BO TAK TEŻ MOŻNA sobie pomóc!)
ja grałem w demo na ps3 i xbox360 i dlamnie to nierobi rużnicy no tylko że na ps3 jest tak troche ciemniej a na 360 jest jasno ale na 360 i ps3 to gra jest rewelacią :)
A ja już zamówiłem pre-order :D
wymagania dośc duże, ale gierka powinna byc ekstra. Niezły patent na wykorzystanie pierwszoosobowej kamery w grze w której robisz podobne rzeczy jak w tomb raiderze.
bylem nastawiony dosyc sceptycznie ze wzgledy glownie na widok fpp, ale po sciagnieciu dema moge smialo powiedziec ze jest SUPER , gra sie swietnie , sterowanie jest bardzo intuicyjne dopracowane w najmniejszym szczegole, do tego piekna grafa, naprawde zapowiada sie mega hit, dla mnie to must have
Witam :)
Mam pytanko czy ta gierka pojdzie mi na najwyższych detalach i na wszystkim max ??
moj komp :
procek : AMD Athlon 4800+ x2 (dwurdzeniowy)
karta graficzna : GeForce 9600 GT 512 MB Palitmicrosystem
to jest to!!! moc!!! niesamowita gra się apowiada, demko to lektura obowiąkowa!!! a na pełna czekam z biciem serca (oczywiście na konsole, nie wytrzymam do "zimy") a pisze na forum pc bo jestem ciekawy czy będą jakieś różnice między wersjami konsolowymi a na pieca?
grałem na iksie (50' calowa plazma w hd) i też widac ząbki (brak AA). wersji na ps3 nie widziałem.
ale po obejrzeniu screenów porównawczych załączonych przez ps2 mastera to jedyną różnicą jest tak naprawdę jasnośc, a ją można przecież zmienic.
a myśle że w finalnej wersji zaimplementują AA. unreal engine 3 ma DUUUŻŻŻŻOOOO większe możliwości (vide gow 2).
wiecie moze czy na kompa bedzie sie czyms rozic niz wersja na konsole?
wedlug mnie ta gra jest jedna wielka zagadka, poczekamy zobaczymy
Hmm mam mieszane uczucia co do tej gry. Wydaje się fajna ciekawa to zupełnie coś "nowego" ale czuje że się to nie sprzeda. To trzeba będzie polubić, to już trzeba lubić żeby dobrze się w to grało.
właśnie ściągnąłem sobie demko z xbox live i oto moje wrażenia:
gra jest bardzo dobra, świetna grafika, wspaniała grywalność, duże piękne otwarte miasto.
polecam wszystkim.
Hmm trochę się boję, że gra na dłuższą metę będzie nudna, jak Assasin's creed: (
Heh, chyba najbardziej wyczekiwana przeze mnie gra ever (oczywiście naj-naj-najbardziej oczekiwaną grą jest mój ukochany Diabełek III ale...)... Zachwyciły mnie screeny i gameplaye... Ciekawe na jakich detalach gierka mi będzie chodzić płynnie? W każdym bądź razie trzymam kciuki i mam nadzieję że gra się uda i... sprzeda.
wymagania, które podał Cziczaki są bardzo optymistyczne :>
sterowanie prawdopodobnie będzie do zniesienia tylko z padem ;)
orientujecie się czy producent przewiduje demo na pc?
Ja też sciagnalem demo i mnie jakos szczegolnie nie zachwycilo, jednak jakas tam innowacja jest, troche mi przypomina prince of persia ale w czasach wspolczesnych...
dla tych którzy poźniej planują zakup tej gry: 15 listopada o godzinie 21:30 recenzja na Hyperze...
mi z tego co zaobserwowałem podoba się ta gra, nareszcie jakiś oryginalny pomysł, na ogól załamują mnie japońskie mordy ale ta gra jest inna...(pozytywnie)
Już lata po torrentach.
Grałem w demo na xboxie 360 i fajna jest pod względem graficznym. Ale muzyka w czasie rozgrywki jak dla mnie to klapa taka nuda, że spać mi sie chce gdy to słysze. Naprawde fajna ale ja będe grał bez głosu.
chciałem tylko powiedziec że jest to prze - ze mnie najbardziej oczekiwana gra roku
Nie dość że muzyka jest piękna to jeszcze gra super. Nic tylko czekać na premiere :)
mam gre i jest bardzo fajna,ale spodziewałem się czegos lepszego
Gierka jest świetna . Nowe spojrzenie na rozgrywkę , wymiata .
Demo na Pc jeszcze w tą zimę .
Ta gra jak dla mnie to ... no właśnie trudno to wyrazić słowami ... jest po prostu doskonała . Nigdy nie miałem takiej satysfakcji z biegania i skakania w dodatku w tak pięknym mieście , przy takim napływie innowacji i kontrowersyjnej grafice , która jest po prostu rzuciła mnie na kolana .
Brawo EA . (grałem na PS3) .
Jak mowia ta gra niejest zabardzo taka zarabista myslalem ze jak jest reparkur to cos innego ale im ta gra zabardzo niewyszla szkoda
nie podoba mi się ta okładka ;/
Myśle że spox gierka Kupie sobie ją jak będe we wrocławiu :D
super jest też na xboxa
No to jest wątek na Xboxa ' a do czego miałby być ??
haha gra jest popularna
nie moge sie jej doczekac to jest najbardziej wyczekiwana gra jak dla mnie najpierw Far Cry 2 pottem Mirror EDGE nie stop wroc najpierw Mirror EDGE potem far cry 2 :D
z nawet wymagan co sa na golu to mi spokojnie pojdzie a to co podaj cziczu chyba ;P to tym bardziej :D
my chcemy grac my chcemmy grac !!!!
o co tu chodzi?
bo ja nie wiem
czy to jest warte 200zł
BARDZO CZEKAM NA TĄ GRE! Jak narazie jest wersja 2D za darmo ^^
Muzyka jest ok, akurat w moim guście :)
Parkourujess przez miasto :D Oto tu chodzi :D
fajnie, że się skacze po dachach pogram nia jak przejde cOd5
ja nie moge !!!
przesuneli znow priemiere z grudnia na styczen 2009 jaki zal na Kur** jasne pioruny siarciste niech ich krew nagla zaleje kur** wasza zeje**na mać była żeby was pioruny ogniste siarciste
szlak :)
Przecież od dawna wiadomo, że to w styczniu wyjdzie...
Dziś pojawiał się inforamacja od EA i NVIDII, że Mirror's Edge zostało przełożone na marzec !
Powód - prace na wykorzystaniem PhysX'a w grze. Ma to wyglądać i działać lepiej niż na PS3 i XBoxie360.
Jeżeli to prawda to sobie poczekamy jeszcze.
Świetna "inna, świeża" zręcznościówka, graficznie bajka, kamera bajka (można odczuć że się samemu śmiga po tych dachach), dźwięk świetny. Twórcom udało się uzyskać bardzo fajny efekt stosując kontrastowe barwy otoczenia. Jak dla mnie gra całkowicie udana i zasługująca na ocenę 9/10. Polecam.
każda dobrą pozycje dostajecie z dużym opóźnieniem i co chwile przekładają - może czas zainwestować w konsole a nie co chwile się wkurwiać ???
Mati 88 - może jakiś link co? bo ja nadal twierdze, że ME bedzie w styczniu ;)
dalerius - mnie to "opuznienie" w ogóle nie wkurza, jest tyle dobrych gier co wyszło i jeszcze wychodzą, że nijak nie znalazłbym czasu na zagranie w ME ;)
A widziałeś nowy Gameplay z wersji na PC? Nie? To radzę obejrzeć(najlepiej w HD). Dla takiej fizyki mogę poczekać. Poza tym co się odwlecze to nie uciecze, teraz i tak wychodzi tyyyyle gier, że sam musiałem zrezygnować z paru tytułów.
No i za ponad tydzień GTA IV. I znowu może i poczekałem, ale nie dość że grafika będzie lepsza i nie chodzi mi tutaj o lepsze tekstury, w zapowiedzi wersji na PC jest napisane że jedną z opcji będzie możliwość ustawienia ilości samochodów na ekranie, od 1-100%, a na konsolach wartość ta wynosiła 33%. Więc 3 razy więcej samochodów na ekranie naraz, nie powiesz mi chyba że to nie wpływa na Gameplay.
No i edytor video, to jest coś, też radzę obejrzeć nowe trailery, szczególnie Liberty.
I nie każdą dobrą pozycję. TR: Underworld, FC2, NFS:Undercover, FEAR 2, CoD:WaW, Left 4 Dead, Prince of Persia(no chyba że dla Ciebie 7 dni opóźnienia się liczy), wszystkie te gry wyszły w tym samym czasie na PC i konsole.
EDIT
Co do opóźnienia na marzec to też bym prosił o link bo znalazłem tylko takie coś
http://www.bit-tech.net/news/2008/11/20/mirrors-edge-pc-delay-down-to-physx/1
Ale tutaj jest napisane że gra została przełożona na styczeń, nie na marzec. A teraz tylko się wyjaśniło dlaczego się opóźniło, przez więcej pracy nad Physxem.
EDIT 2
http://www.gametrailers.com/player/42962.html
Co poza bieganiem po dachach ta gra oferuje? Bo na razie nie wydaje mi sie to nadzwyczaj ciekawe. Widziałem trailer z CD-A - nic specjalnego jak dla mnie.
a co chcesz bez mózgom nawalanke ? fajnie czasem pospinać sie po dachach i nie tylko
ohydne doczytujące sie na naszych oczach tekstury.
tyle do powiedzenia, reszta gra bezblednie.
Jakie tekstury?Zresztą co się będę pytać jak wiadomo...Jak się ma pirata to nie dziwota ;P
Ja też nie zauważyłem żadnego doczytywania tekstur - Dalej nagrywaj na szajskich DVD9 za 3 zł i z prędkością 8 x
tez tam walczysz ale mało głowny cel to jak najszybsze dostanie sie z punktu A do punktu B ona jest ranerka (nie wiem jak sie to pisze) ... tak mowili w Hyperze ;D
możesz wyrabac komus bule i bron w lape kulka w lep i w droge ;P
Jak dla mnie najbardziej spoko tytul i super :D
oglądałem Fresh Air'a z tą grą na Hyperze i jest nawet wporzo... świetnie odwzorowali triki parkour i wyglądają jak prawdziwe, muzyka pasuje do klimatu gry i sama go nadaje i wogule gra jest fajna...
zgadzam się z ricoset jest to super gra najbardziej oczekiwana będzie to nowy styl gry...
Ja trochę w to grałem u qmpla na X360. Gierka naprawdę godna polecenia. Czekam z niecierpliwością.
Każdy ma swój gust, każdy lubi coś innego - na szczęście- i pewnie 99% się ze mną nie zgodzi , ale.......ja bym nie wydał 100 zł żeby sobie poskakać w singlu ( jak by był multi to może ).
Powiem tak gierka fajna itd. ale EA robi gierki z niezbyt dobrą grafiką a wymagania ma kosmiczne. Lepiej żeby zrobiło to Ubisoft lub jakaś inna firma.
Z niezbyt dobrą grafiką. Dobre. Na gę czekam z niecierpliwością. Ciekawe jak im to wyjdzie na piece...
Socjal dobrze mówi taki Undercover ma wymagania kosmiczne a grafikie nie zła... więc...
Grałem w demo na PS3 wystawionym w MM :)
Powiem tak...Nie wiem czy do końca uda się przenieść sterowanie na klawiaturę.
Na padzie jest intuicyjnie,nie wiadomo jak będzie na klawiaturze,ale myślę że będzie dobrze :)
Niestety jest do gra dla cierpliwych,wielokrotne spadanie w przepaść (smakowicie wyglądające trzeba przyznać) doprowadzało mnie do szewskiej pasji.
Ale uczucie "feelingu",gdy już masz dobrze rozpracowane sterowanie,miażdży!
Grałem na etapie,w którym nie było policji,więc gdy będzie taki moment z policją i uda się DICE tchnąć w niego dramatyzm i piękno... Będzie pięknie :)
Czekam z niecierpliwością.
jaka karte lepiej kupić 8800 GTS 320Mb\320 bit czy 9600 GT 512 MB\256 bit ??
ta gra to będzie hit
a są dwie fajne rzeczy
1.jestem blisko dobrej średniej na półrocze (szkoła to tragedia )
2.idą święta
[103]----> A Dead Space? A FIFA? A NBA i NHL? A Spore? A Simsy?
Duto ver.2.1 dead space może tak ale pozostałe oprócz simsów to nie za bardzo...
świetna gierka grałem w nia na XBOX360 mam nadzieje ze na PC bedzie rownie dobra!!!!!
W styczniu ma wyjść. Ja kupuje w ciemno.
Borg kolektyw ----> Ja mam 9600 GT TOP ASUS'a i jestem bardzo zadowolony.
siema
patrze patrze a tu nic nowych informacji na temat najlepszej gry ...
wiecie co mnie martwi ta gra będzie piracona jak cylider :( a taka super ja już mam 100 odłożoną i czekamy na premierę :)
pozdro