Mage Lords PC
Jako Lord Magii stwórz własne imperium rozbudowując armię i ucząc się nowych czasów, przygotowując się do przepowiedzianego nadejścia Asthorra, uwolnionego demona ciemności.
Strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się u schyłku czwartej ery, gdy powróciła magia, która zniknęła ze świata po pierwszej Wojnie Magów. Ci, którzy przeżyli wojnę, wciąż pożerani przez stare animozje, próbują odkryć tajemnicę nowej mocy w nadziei na zniszczenie starych wrogów. Niektórzy z nowych Magów żądni są mocy, wiedzy lub złota, inni zaś chcą zjednoczyć wszystkie rasy i przywrócić światu pokój.
Różne przepowiednie mówiły o nadejściu wielkiej ciemności na końcu czwartej ery, zwanej Asthorra. Przepowiednie wywołały wiele sporów, chociaż zgadzano się, że demon, wypędzony ze świata na długie tysiąclecia, przebudzi się sprowadzając chaos i zniszczenie. Większość Magów bagatelizowała przepowiednie, lecz kilku wciąż poszukiwało sposobu na zniszczenie Asthorra.
Gracze wcielają się w rolę Lordów Magii budując swoje imperium, zbierając czary niespotykanej mocy i prowadząc do walki armię bohaterów, potworów i żołnierzy. Mage Lord jest również wyścigiem z czasem. Musimy odkryć prawdę o nadchodzącym niebezpieczeństwie i znaleźć sposób na zażegnanie go, w międzyczasie walcząc z rywalizującymi Magami lub jednocząc się we wspólnej walce.
- Epickie bitwy z dużą ilością jednostek i dużą ilością czarów bojowych i obronnych.
- Wszystkie postacie jednostek posiadają trójwymiarową grafikę reprezentującą armie ludzi, elfów, krasnali czy władców umarłych
- Można wybrać jednego z gotowych postaci Lordów Magii lub stworzyć unikalnego Maga wybierając rasę, specjalne umiejętności i charakterystyki w różnych sferach magii.
- Każda z ras posiada własne rodzaje jednostek, a także swoje wady i zalety.
- Poszczególne bitwy mają znaczący wpływ na całą grę: podbite tereny zwiększają siłę imperium, przejęte oddziały wroga można wcielić w szeregi własnej armii następnego dnia.
Ostatnia modyfikacja 10 grudnia 2007
Wymagania wiekowe Mage Lords: 12+