Kreed: Battle for Savitar PC
Kreed: Battle for Savitar to pierwsze oficjalne rozszerzenie gry akcji pod tytułem Kreed wydanej w połowie 2004 roku przez rosyjskie studio Burut Software.
To jest dodatek do gry Kreed.
Kreed: Battle for Savitar Premiera PC
25czerwca2004
producent: Burut wydawca: Russobit-M
Angielskie napisy i dialogi
Kreed: Battle for Savitar to pierwsze oficjalne rozszerzenie gry akcji pod tytułem Kreed wydanej w połowie 2004 roku przez rosyjskie studio Burut Software. Jak zazwyczaj bywa to z tego typu dodatkami, także i w tym przypadku kod programu względem poprzednika został znacząco zmodyfikowany i udoskonalony, wprowadzając tym samym wiele nowych elementów do podstawowej gry.
Pod koniec trzeciego stulecia, ziemska cywilizacja dokonała znacznego postępu w badaniach i kolonizacji obcych przestrzeni. Część systemów słonecznych została już zasiedlona przez ludzi, a dalsza ekspansja wydawała się tylko kwestią czasu. Pierwszy kontakt z obcą cywilizacją oznaczał jednak pierwsze poważne problemy. Na początku XXII wieku Tiglaary – starożytna ekspansjonistyczna obca rasa – spotkała się z ziemską federacją. Tglaary uznali ludzi za potencjalną konkurencję, czego konsekwencją była wojna... Bardziej rozwinięta technologia przybyszów z kosmosu przyczyniła się do klęski Ziemian. Początkowo utracili oni część kolonii, jednak w późniejszym czasie walki przeniosły się do układu słonecznego, w okolice Ziemi i na jej powierzchnię. Decentralizacja wojsk ludzi sprawiła, że działania wojenne rozszczepiły się na mniejsze, lokalne konflikty. Zadaniem gracza jest udział w jednej z takich akcji, wcielenie się w rolę porucznika federalnej armii, ostatkiem sił ratującej swojego terenu.
Dodatek Battle for Savitar wprowadza do gry między innymi nowe bronie (w tym śmiercionośny laser) oraz kilka rodzajów nowych, jeszcze groźniejszych niż wcześniej, przeciwników. Cała akcja rozgrywa się na terenie obcych i niebezpiecznych planet, zaś udoskonalony silnik, odpowiadający za model fizyczny pozwala zachować elementarne prawa fizyki. Tym samym gra zyskuje na realności i ogólnie pojętej solidności. Nie bez znaczenia jest tu również zwiększona interaktywność z otaczającym światem – większość przedmiotów można popchnąć lub też po prostu zniszczyć.
Ostatnia modyfikacja 10 grudnia 2007
Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: Internet / sieć lokalna
Wymagania wiekowe Kreed: Battle for Savitar: 16+