Zaktualizowane składy i to wszystko... Ahh, no i może te ikony. Oczekiwałbym czegoś więcej, bo to co obecnie 'wprowadzili' równie dobrze mógłby wprowadzić jakiś patch, czy aktualizacja... a nie nowa odsłona gry za ponad 200zł... Tragedia. Daje 4, ale w sumie sam nie wiem za co aż tyle... To niewiarygodne jak ludzie dają się doić i są z tego jeszcze zadowoleni... EA sobie zakpiło. Zrobili tą fifę pewnie w jeden wieczór.. ( kopiuj fifa17->wklej->dodaj nową okładkę->dodaj kilka nowych kart->zresetuj składy->GOTOWE)
Postanowiłem: nie kupuję. 17 mi starczy a jak będę aktualizował składy (bo to dla mnie chyba najważniejsze) to długo na niej pociągnę
EA Sports jeśli chodzi o FIFĘ to jest strasznie niereformowalna.
Tyle lat siedzą w tej FIFIE a nadal coś zawsze zepsują albo nie udoskonalą tak jak trzeba. Ta korporacja moralnie już dawno zeszła na psy. Jako rekompensatę za błędy dają NIEWYMIENNĄ kartę słabego zawodnika. W EA Sports nie liczy się już gameplay tylko pieniądze. Trzeba by było zbojkotować im nową FIFĘ 18 może wtedy by się czegoś nauczyli. Wszędzie tylko skok na kasę , tęsknię za latami gdzie było mniej gier online , wtedy twórcy i programiści skupiali się na rozgrywce bardziej a teraz TYLKO KASA KASA KASA. Dzisiaj to już nawet nie ma takiej przyjemności z grania w gry jak kiedyś. Wszystko polega na pieniądzach w grach. Te tzw. "mikropłatności" zabiły wiele gier komputerowych przez ostatnie lata. Już nawet nie można zdrowo rywalizować bo zawsze się znajdzie ktoś kto ma pełno kasy i wykupi sobie pierwsze miejsce w grze. Już nie mówiąc o tych Youtuberach którzy swoją działalnością zniszczyli wiele gameplayów. Świat gier komputerowych zszedł na psy. :(
Zazwyczaj oceniam gry pozytywnie, ale niestety o FIFE 18 nie mogę tego powiedzieć, a dlaczego? A dlatego, że jest ona okropnie sztuczna pod względem rozgrywki, która niezbyt przypomina prawdziwy mecz, a to tylko wierzchołek góry lodowej. Nie podoba mi się nieudolna praca kamery szczególnie przy bramkach, rzuty rożne, również modele kibiców, które nie dość, że wyglądają jak te ze starszych Simsów to jeszcze wiecznie się powtarzają ze zmienionym modelem włosów. Praktycznie zero nowości, bo jak inaczej można nazwać zmianę kolorystyki, kilka nowych wzorów kart zwanymi ikonami, cutscenek do dennego trybu przygody, kilka nowych licencji i fatalny soundtrack? Owszem, nowe opcje w karierze są akurat na plus, ale dobry Boże - przecież przykładowo w FIFIE 10 mieliśmy tam znacznie więcej możliwości poczynając od losowych zdarzeń i rozbudowy infrastruktury, a kończąc na karierze trenera. To wszystko jakimś cudem wyparowało i zostaje wprowadzane częściowo w następnych odsłonach - to jest jawna kpina z gracza. Nie wiem jak wy, ale ja jestem mocno zawiedziony tą odsłoną, bo nie sądzę, że mnie już ona czymkolwiek zaskoczy, jako że sprawdziłem już wszystko po trochu.
Ode mnie 3/10, bo poza dobrą grafiką w większości ( która jednak myślę, że nie jest szczytem możliwości obecnego stanu techniki ) nie ma zbytnio nic do zaoferowania w stosunku do poprzedniczki. Naprawdę, jak chcecie zaoszczędzić 200zł to poczekajcie te 1-3 miesiące aż moddingway wyda patch ze składami do 17-tki.
Niestety podejrzewam, że prędko nic się nie zmieni, bo co z tego że "kilku" graczy w sferze świata dostrzega wady tego tworu skoro miliony szarych ludzi i tak to kupi nie patrząc kompletnie na nic, tylko aby pograć z rodziną, czy znajomymi. To jest, ludzie, błędne koło. Możecie się ze mną nie zgadzać, ale ja i wiele innych osób tak to widzimy. Mam nadzieję, że dla kogoś okaże się to pomocne i pozwoli spojrzeć na to z innej perspektywy.
Mam nadzieję że tryb kariery zostanie wzbogacony o nowe treningi jak np. trening tempa skoczności siły itp wszystkich statystyk :)
90% czasu spędzonego przy Fifa 17 to właśnie "single player" ... gram karierę Legią i Reprezentacją Polski na Legendarnym poziomie.
FIFA jest dobra. Kiedyś dałbym się za taką grę zabić. Dziś wydaje się jednak strasznie nudna. Zostanę przy PES 2018.
Nie kupujcie!!! Kolejne oskryptowane gówno. Nigdy więcej nie kupie fify choćby nie wiem jakie zmiany robili.
Zmian tyle co kot napłakał. Mało tego, wiele zmian na gorsze, chociażby rzuty karne czy gra bark w bark. Nie raz zapewne nadziwicie się że coś tu jest nie halo i nijak fizycznie nie powinno się tak stać a jednak mimo i używasz zastawiania to jakimś cudem tracisz te piłke. Jako plus napewno tempo podań, można grać bardziej dynamicznie i tutaj znowu co z tego, skoro moim stylem gry którym jest gra z kontry, zawodnicy ani trochę nie stosują sie do taktyki, rzadko kiedy wychodzą na pozycje. I tutaj kolejny aspekt, zmiana zawodnika, która zwykle ustawiona jest w połowie automatycznie. Ile raz mnie krew zalewa kiedy piłka jest najbliżej zawodnika na którego nie da się przełączyć kontrolera ponieważ naciskasz i błądzisz po całym boisku. W momencie kiedy jakimś cudem udaje się to zrobić, jest już za późno i przeciwnik ma piłke. Ile razy zawodnik bliżej piłki nie ma kontrolera bo fifa domyslnie sugeruje tego który jest dalej. Błędy sędziowskie, temat rzeka. Przeciwnik nie raz pozwala sobie na ostre kosy od tyłu a sędzie co najwyżej rozkłada ręce. Można by pisać i pisać. Gram głównie w FUTa więc te doświadczenia opisuje właśnie z tego trybu. 300 zł za kilka zmian gorszych bądź lepszych i aktualne składy. Uważam że fifa 18 nie jest warta swojej ceny w dniu premiery.
Piszę kolejny komentarz, po kolejnych tygodniach spędzonych z tym... czymś co śmie kosztować 200 zł i nazywa siebie grą. myśląc, że kolejne patche może coś zmienią. Kolejny rok, znów nadzieje na to, że może w końcu wyjdzie fifa, która była by tak dobra jak 13 i w którą w fut grało się wtedy tak przyjemnie, aż się chciało grać kolejne mecze by otworzyć sobie kolejne paczki, kupić kolejnego zawodnika ze swojego ulubionego klubu. no cóż... przywykłem już że od czasów 16 fut to jest dramat, i że z tego trybu jedynie co wyniesiesz to maksymalna irytacja. No ale żeby nawet granie w karierę na ZAWODOWCU, (nie gram w karierę na klasie i wzwyż, bo to już jest tylko gra schematami, ja lubię, a przynamniej w poprzednich fifach gdzie było to możlwie grać "realistycznie" nie strzelać w jednym meczu 4 takich samych bramek powiedzmy, czyli tej wlaśnie gry na schematach) I nawet na tym ZAWODOWCU przyjemność z grania jest, już nawet nie zerowa, jest ujemna. Przecież to jest taki dramat, próbując grać kreatywnie, 8 na 10 moich kluczowych podań leci nie tam gdzie trzymam gałkę, leci w zupełnie innym kierunku. Mój zawodnik WBIEGAJĄC na wolną pozycje PEŁNYM SPRINTEM w momencie wciśnięcia podania prostopadłego zaczyna nienaturalnie zwalniać, ewidentnie jest to widoczne jak nagle z tego pełnego sprintu gra go zaczyna spowalniać, wręcz blokować go jakąś nie widzialną siłą, tak to wygląda. Nie wiem co panowie z kanady sobie wyobrażają, ale chyba nawet, gdybym wbił sobie młotkiem gwóźdź w stopę, to było by to przyjemniejsze niż granie w tą "grę". Nie wiem po co w ogóle to coś powstało, oczywiście poza dojeniem takich debili jak ja, którzy wierzą że może w końcu te mendy z kanady wydadzą GRĘ, nie jakieś popłuczyny
Silnik ma duzy potencjał, ale oczywiśćie twórcy muszą wszystko spieprzyć i sprowadzić grę do niezliczonej liczby absurdów zachowaniu się zawodników. Jak ja widze, gdy przy byle jakim zderzeniu się zawodników twój odbija się i jak muł próbuje złapać równowagę, to mnie krew zalewa. Co to w ogóle jest, że na przycisku strzału masz odbiór piłki, a żeby w ogóle zaskoczył to musisz nie wiadomo kiedy i ile razy nacisnąć żeby zawodnik ruszył nogą lub przynajmniej doskoczył do zawodnika? Widzę w tym próbę "urealistycznienia" gry ale na poziomie groteski. Ta gra na dłuższą metę jest brutalnie niegrywalna, bo ilość typowych dla niej absurdów notorycznie się powtarzających po prostu odbiera jakąkolwiek ochotę kontynuowania kariery. Mam wrażenie, że CD PROJECT RED wydałoby lepszą piłkę na tym silniku. LOL
Ludzie opamietajcie się 218 zeta za odgrzewany kotlet na PC? sporo musieli zabulić za wizerunek Ronaldo :D Kupie jak co roku PES kupie go za 150 zł a graficznie w tym roku nie będzie odbiegać od wersji konsolowych ps4,xbox one.
Fifa zawsze na topie nie ma co porównywać do pes bo pes zawszę będzie za plecami fify
Zapowiada się ciekawie , ale czy tak będzie? Pożyjemy zobaczy!
199 złotych za wersję pecetową, to wzrost o 40 złotych względem zeszłego roku :/
200zł za patch? Nieźle się cenią...
Zastanawiałem sie co kupic w tym roku ale pogralem w demo fify i juz wiem ze to napewno nie bedzie gra od EA, odświeżona wersja 17, lekkie usprawnienia ale dalej te same bledy, cos naprawia a cos spie... la, no i jeszcze cena odstrasza, dla nich juz sie chyba tylko kasa liczy. Jutro bedzie pes na półce:)
W tym roku Fifa to lipa, 200zł to zdecydowanie za dużo. Ja również kupuje PES 2018 na PC bo jest lepszy. Pozdro.
Niestety, jeśli chodzi o grywalność zepsuli kompletnie!! Palce mnie bolą od wciskania coraz to mocniej klawiszy, oni po prostu nie chcą biegać, zamulają, reagują jakby byli nieprzytomni, widać że w tej części postawili tylko na podawania piłki, im szybciej podasz, tym lepiej, obrońcy wciskają się przed Ciebie odebrać piłkę jakby to tylko to robili. Gram w wersję testową przed premierą na Origin Access. Jak dla mnie nie da się grać tak miodnie, jak w Fifa 17. Spartolona grywalność na maksa......
Różnica względem 17ki,w którą sporo grałem - ok 800meczy w FUT, 2 mocne składy jest taka ogromna, że włączyłem grę na legendarnym i wygrywam mecze. Także zmiany są ogromne,jakbym uczył się na nowo gry... Począwszy od nowych aktualnych składów, poprzez nowe cieszynki, kilka nowych animacji, nowe dośrodkowania. Warto wydać 250 zł a nawet 300 za lepsza edycję z większą ilością paczek aby pograć w Fifę 2017 v 1.2. A na poważnie to pograłem trochę w PES 18 pełną wersję, potem demo Fify i stwierdzam, że strzelanie bramek w Fifie jest proste i schematyczne. Piłkarze mają klej w nogach, piłka klei im się jakby każdy był Messim, strzał z okolic pola karnego zawsze idzie w światło bramki czy strzela Ronaldo czy jakiś kiep. Fizyka ta sama, strzały praktycznie takie same. Dla mnie różnice żadne. To jest ta sama gra z paroma nowymi animacjami. Do tego zapewne dojdą skrypty i handicap i mamy to samo co zawsze czyli wielkie g dla gimbazy, która kupuje paczki w realu i wspiera ten cały proceder. Tutaj każdy piłkarz praktycznie się nie rozni, no chyba że tym, że jeden potrafi zwód berba spin a drugi nie, bo ma tylko *** sztuczek. Ten świetny zwód opanowany do perfekcji wykonany 2* najpierw zjazd ze skrzydła do środka i potem w kierunku bramki wygląda bardzo realistycznie, tak samo jak to prowadzenie piłki R2 + L2 i można tak mijać obrońców....
Kupiłem edycję Ronaldo na origin i już zwróciłem.
Plusy według mnie:
-piłkarze rzeczywiście lepiej się zastawiają
-zawodnicy są zwrotniejsi i nie biegają jakby mieli pełno w gaciach
Minusy według mnie
- chociaż lubię rozegrać kilka podań z pierwszej piłki to w tej wersji mam wrażenie że żeby dojść do bramki przeciwnika to muszę cały czas tak grać
-mniej zbudowanemu piłkarzowi równie trudno odebrać piłkę co zbudowanemu
-strasznie zagęszczony środek pola żeby się przedrzeć trzeba kombinować skrzydłami
-za łatwo jest zdobyć bramkę strzałem z dystansu
-w trybie fabularnym w rozdziale 5 podczas scenki wywala do pulpitu
To moje odczucia nie każdy musi się z tym zgadzać, ale jak fifa 17 po ostatnim patchu przestała mi się podobać tak fifa 18 od początku mi się nie podoba
Grafika ładna , loga ,nazwy itp fajnie że jest , język polski ok , co do samej grywalności , poruszaniu się zawodników , taktyki itp. wolę jednak o wiele PES18 .Jak dla mnie to jest najważniejsze i fifa pozostaję nadal grą dla dzieci .
Wklejam tu temat, bo może jeszcze ktoś tu (w ten temat na Gry-Online) zajrzy, a ma problem z pobraniem gry:
http://answers.ea.com/t5/Informacje-o-grach/INFO-Brak-mozliwosci-pobrania-quot-Gra-FIFA-18-nie-zostala/m-p/6294345/highlight/false#M340
Macie FiFe. każdego ROku Ea was robi w konia, z roku na rok coraz bardziej... Dalej nie można pobrać Fify18, a Pesa 2018 równo o 00.00 czasu Polskiego dniu Premiery pobrałem:)
i to jest ta różnica, Ea w d..e ma graczy , a Konami na odwrót.. :)
Pozdrawiam i cierpliwości życzę
Nie kupuje. Po co mi druga FIFA 17 z innym interfejsem?
EA (Twórcy FIFY) lecą na hajs i wydają tą samą grę co roku. Grafika nawet się nie zmienia. Mogli by zrobić grę FIFA (Zero numerków) i aktualizować ją przez 3 lata. Był by to bardzo dobry pomysł , lecz nie spełni się gdyż EA leci głównie na hajs.
W FIFĘ gra się przyjemnie. Ogólnie gra jest całkiem dobra , lecz ten brak znaczących zmian.. Czuje się jakbym przez 3 lata grał w FIFĘ 14 z jednym update dodającym tryb.
Fajne są te tryby Kariery oraz Droga Do Sławy. Gra się w nie przyjemnie , lecz nie jest to jakieś super satysfakcjonujące. Gra po lekkim zapoznaniu się zaczyna być łatwa. Po 5 godzinach grania poczułem że gra nie stawia już wyzwań.
Kolejna kwestia: MULTIPLAYER!
Ahh! Zmora każdej gry od EA (Sportowej). Częste lagi , pingi i kicki. Serwery nie są stabilne. Myślę że to poprawią to w patchu.
A ta cena to już w ogóle przesada, nie ma to jak wydać 200zł na jakąś durną grę, która w dodatku co rok jest niemal taka sama...
Fifka 18 złamana i już lata na torkach xD zajęło im to nie całe 24h :P
Nie dość że żadnej porządnej ligi nie dodali to jeszcze 2 zajebiste stadiony zabrali, brak stadionu Walencji i Borussi Dortmund, oczywiście żadnego nowego też nie ma, poza jakimiś tam stadionami z MLS!!!...nadal brak reprezentacji Chorwacji, Serbii, Ukrainy nie ma też trochę słabszych takich jak, Albania, Gruzja, Czarnogóra, Bośnia i Hercegowina, Izraela, Cypr...po prostu nic!! Ta odsłona fify niestety ZABIERA a praktycznie nic nie DAJE!... od fify 13 tylko ta gra cały czas, coś traci... stadiony, ligi itd.!
no cóż gra może jest warta 1/5 swojej ceny, bo ile tam się niby zmieniło na lepsze? W zasadzie chyba nic. Obrona sama się rozjeżdża jakby źle skonfigurowali handicap, i jak przez wiele lat gra opierała się na bezmózgim bieganiem dookoła zawodnikami z pace +90 tak teraz liczy sie siła i można odpychać każdego bez żadnego faulowania. wow, ależ mi ficzer. standardowe gadki o nowym iq zawodników, bramkarza bla bla i co bramkarz broni coraz gorzej. ja się zastanawiam, oni zatrudniają setki ludzi i nikt tej gry nie sprawdził? mają tone testerów i tyle błędów? to co się odwala w tej grze to czasem paranoja, w FUT nie da się wystawić zawodnika na licytacje, a jak się z klubu chce dodać zawodnika do składu to sie gra zamraża. Tryb sławy zacina się w 5 rozdziale... serio nikt z tych debili nie raczył wejść w ten tryb i sprawdzić czy gra się wykłada? no ludzie, oni mają nas za debili od dawna, ale zazwyczaj przynajmniej udawali, że robią cos nowego, tak teraz po prostu napluli swoim klientom w twarz. chyba niedługo pobiją ubisoft w bublach. ale co, hajs z fifa points sie zgadza to po co sie w ogóle starać.
Masz rację, mam to samo..
Zaczynam żałować że kupiłem ta grę.. ta platforma to jedna wielka tragedia.. W inne gry online gra się płynnie w fife18 jest to loteria czy wygrasz
Gra to jedna wielka porażka żeby na poziomie zawodowym było trzeba się męczyć z komputerem to nie mam pytań w 16 jeszcze to dało się grać ale od tych części to masakra nie polecam odradzam kupować :).
Z góry przepraszam za błędy, ale opinię piszę kierowany potężną dawką frustracji o czym poniżej. W serię Fifa gram od 1999 roku. Były lata lepsze i lata gorsze. Rok obecny uważam za skandaliczny.
1. Dziś przelała się czara goryczy. W załączniku przesyłam zdjęcie (printscreen nie działał) komunikatu który otrzymałem. Nigdy w życiu nie przyszłoby mi do głowy oszukiwać w jakiejkolwiek grze. Posiadam 3 składy piłkarzy po około 80 punktów oceny i 3000 monet na koncie. Myślę, że stosując oszustwa miałbym inne osiągnięcia i jak podkreślam gram TYLKO offline na poczatkującym więc po co na boga mam oszukiwać.
2. Kompromitacja w dniu premiery - dla mnie nie do zaakceptowania przy towarze na 200 zł.
3. W Fifę 18 gram tylko offline. Dlaczego ? Ponieważ po rozegraniu 6 meczy męczą mnie już wyniki albo 0-5 albo 5-0. Matchmaking jest jakiś walnięty. Na plus to, że nie ma już graczy uciekających z meczu
4. W samej mechanice leży tylko albo AŻ jedna rzecz. OBRONA. Skoro jest się w stanie przejść stosując kiwki i trucht całe boisko i zakończyć to bramką to coś jest nie tak. Nie mam na to słów. W taki sposób traciłem i strzelałem większość bramek w trybie online.
5. Poziom komentarza: Dośrodkowuję Balem - "Szuka Bale'a w polu karnym"
"Shaun Wright Philliiiiiiiiiiiiips" !! - tylko że to Bradley Wright Phillips chyba że aż taki realizm wprowadzili że komentatorzyna bredzi jak w rzeczywistości
Przyznam szczerze, że nie znam dobrze mechaniki FUT. Jakbym był 10 lat młodszy na pewno bym się w tym lepiej odnalazł ale nie ma raczej takiej opcji dla mnie żebym coś w tej grze zrobił nie tak przez co uznała mnie za oszusta.
Gry nie polecam. Dla mnie miała być rozrywką na "po pracy", a stała się kolejnym powodem frustracji i podenerwowania. Tryb online nie sprawia frajdy, a tryb FUT choć świetnie dopracowany właśnie został u mnie zepsuty. Support EA został o sprawie powiadomiony, a ja dopilnuję aby informacja trafiła do jak największej ilości internautów. Gdy rozczarowała mnie gra lata temu to się ją sprzedawało. Teraz sprytnie OSZUŚCI wcisnęli nam Steamy i Originy i nie jesteśmy w stanie nic zrobić z bublem
Ja nie rozumiem graczy, czemu rok w rok wydają kapuchę na fifę i PES. Co roku to samo, jakieś drobne zmiany. Nie lepiej kupić raz na 5 lat FIFĘ i tak to samo tylko nazwiska piłkarzy się zmieniają. No, ale gracze lubią być dojeni.
Oj oby ta FIFA 18 w końcu była dopracowana pod każdym względem nie tylko grafika ale przede wszystkim sklady drużyn realizm itp. czekam z niecierpliwością.
Fifa 2017 to pierwsza fifa jaką kupiłem na PC. W poprzednie grałem na X360 oraz z Origin Access.
Myślę, że między 2k17 a 2k18 nie będzie jakiejś wielkiej różnicy i również nie zamierzam kupić nowej fify.
Imo, oby kampania single playerowa została rozbudowana, bo to całkiem fajny wątek jest ;)
fifa 18 1 poprawić mecze online 2 umiejetności gry i graczy decyduja o wyniku nie gra 3 poprawić grafikę twarze ok ,ale dalej to juz fatalnie 4 w prowadzić 1 ligę polską 5 Tryb z Hunterem jest ok 6 Tryb karirery menagera ,sezon 2 graczy każdy sezon jest super kiedy prowadzisz real ,ale przeciwnikiem jest komputer , zrobić tak zeby w prowadzic tryb obu graczy , jeden w tym samym sezonie bierze real a drugi bierze barse i rywalizacja o mistrzostwo bedzie jeszcze bardziej zazarta 7poprawic oprawe meczu wiecej koloru w srod kibicow ,przyspiewki , zadymy heh8 ciezkie kontuzje ,brakuje lekarzy i noszy ,znoszenie zawodnika z boiska. 9 jest tego wiecej
I tak będzie do niczego jak każda kolejna FIFA , zresztą EA to partacze , zawsze coś zepsują. W Fifie 16 była ciulowa rozgrywka bo można było z połowy boiska byle kim trafić a w Fifie 17 mamy 10 zawodników grających tiki-takę a sztuczna inteligencja bramkarza jest tak zaniżona że często zamiast wyjść do piłki albo rzucić się w lewo albo w prawo nawet jeśli piłka ląduje obok bramki to on stoi i patrzy na tor lotu piłki jak ta siada w siatce.
Sędzia czerwoną kartkę pokaże tylko jeśli ostatni zawodnik wychodzący sam na sam jest faulowany a tak to tylko żółtymi kartkami sypie z rękawa zamiast czerwonymi mimo że mój Bale na skrzydle skręci sobie nogę albo rozwali łeb przez faul na nim ale sędzia czerwonej od razu w środku pola nie pokaże tak jak ci prawdziwi na boisku. Serwery pokazują połączenie z przeciwnikiem na żółto albo czerwono mimo że neta mam 10 MB/s ale oczywiście po co płynna rozgrywka jak można zastosować wariant ścinania rozgrywki. Tyle lat mija rok za rokiem a EA mają w dupie poważnych graczy. Błąd na błędzie i ciągle co wypuszczą łatkę to znowu coś się zepsuje w rozgrywce. Ciekawe co takiego EA ZEPSUJE w Fifie 18 ?
Mnie w ogóle dziwi to ,że ważne są dla Was poziomy (amateur , pro ....etc.). Fifa to tak naprawdę gra do rywalizacji online. Granie z "kompem" to jawna strata czasu. Chyba ,że w ramach treningu.
Więc jeżeli ktoś ocenia tą grę na tej podstawie to powinien poświęcić czas na online a przede wszystkich FUT.
Ja kupię na pewno i to w 99% przez FUT. Granie po premierze w FUT na 17 nie ma już kompletnie sensu :)
Daje 8 ale tylko dlatego, że liczę na nowe serwery, które nie crashują meczu w 93 minucie jak wygrywasz w FUTcie. Ile nerwów sobie tym napsułem przez ostatnie kilka lat. Dlatego 16 i 17 oceniona na 3 czy tam ileś. Jak w tej tak samo będzie to kaplica ;x
Niech naprawią w końcu te beznadziejne serwery, a będzie dobrze.
"3 użytkowników grało w tę grę" - wat? czyli że przenieśli się w przyszłość? o.O
fifa 18 ,widziałem ,widać ze tym razem dopracuja ja graficznie bo fakt ze trybuny i stadion byl jak z kartonu ,dobrze dopracowani piłkarze ale reszta byla do bani fifa 17 oczywiscie ,poprawic zagrania i gameplay ,obrona itd, oczywiscie dodalbym jeszcze nosze ,ze jak zawodnik bardzo cięzko faulowany zostal znoszony a nie ze sam . złe zachowanie trenera ,zdarza sie ze nasza ekipa dostaje baty ,nerwy ponosza wiecsedzia moze wyslac trenera na trybuny
Jeśli tak będzie z ósmą generacją to na xone w najnowsze Fify zagramy w 2037 roku.
Oczywiście, że będzie. Na takim PS2 wydawali do FIFY 14.
Nie, to wersja - legacy - względem FIFA 17 zmienione zostaną stroje i składy
Legacy Edition... No właśnie. Czyli tylko aktualne składy i stroje, a ten "luksus" będzie kosztował graczy 210 złotych. Hmm... Coś czuję, że większość posiadaczy PS3 zostanie przy FIFIE 17.
W tym roku PES będzie na silniku z konsoli, więc pora wracać po 3 latach fify do jedynego prawdziwego króla (PES) :p
Całkiem ciekawe te serpentyny, karetki poza murawą... zobaczymy co dalej usprawnią względem grafiki.
https://www.youtube.com/watch?v=Vub2qjvGCRE
Jebane ea chcą tylko kase za fife nad którą pracowali 15 bo tylko stroje i intro zmienili super. w tym roku kupuje pes 18 bo lepsza rozgrywka i grafika.
Gram w Fife od 2002 roku ale o odsłonach z 16 i 17 chciałbym szybko zapomnieć. Nowa Fifa nie zapowiada się dużo lepiej...chyba sobie w tym roku odpuszczę
Czekam. Mam nadzije że nie zepsują sytemu gry i będzie dopracowany w każdym detalu.
Jeżeli za te 200zł dostanę wszystkie pakiety językowe i komentatorów to kupię!
Natomiast tego podziału regionalnego w F17, chują z EA wybaczyć, nie można!
Witam
Mam pytanko odnośnie aktualizacji składów. Przy zakupie nowej gry jest możliwość aktualizacji składów automatycznie czy standardowo by później mieć aktualne trzeba aktualizować samemu? Przypuszczam że to drugie :), ale zapytam fachowców ? Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź
99% gry to FUT więc najważniejsze jest to żeby poprawili serwery i na to liczę najbardziej. Poza tym w końcu mogliby się pozbyć trainerowców z I ligi. Przydałyby się też własne ustawienia zawodników jak w sezonach.
Jak dla mnie śmieszne są zmiany w trybie kariery. Tryb ten upadł z 6-7 lat temu i nie może się podnieść.
Według mnie wszystko w Fifie 18 wygląda bardzo ładnie, a szczególnie grafika. Ale jest jeden minus- niestety 18 część tej gry znowu będzie komentował Dariusz Szpakowski. Włodzimierza Szaranowicza twórcy potrafili zmienić na innego komentatora, ale Szpakowskiego już nie. Ja w miejsce Dariusza dałbym Mateusza Borka.
Nie grałem w żadna fife od czasów 13, poczekam do 20, żeby jakieś konkretne zmiany zauważyć :)
200 zł za ten badziew, dziękuję, kupowałem 3 lata pod rząd 15,16 i 17 i co roku to samo. Liczyłem że będzie lepiej ale niestety nie, zainstalowałem sobie PES 16 i gra się o wiele lepiej, mimo gorszej grafiki. Teraz czekam na PES 2018 na PC i Fifa idzie w niepamięć.
Pograłem trochę w demo i moje wrażenia są mieszane. Na pewno liczba zmian w gameplayu i ogółem nie powala na kolana. Nie jest to także gra warta pełnej ceny, jeśli do bólu ogrywało się 17. Na plus na pewno troszkę lepsza grafika ( ale kolory na PC są jakieś blade jak zwykle), optymalizacja, responywność, tryb szybkiej zmiany zawodnika, wolniejsze tempo rozgrywania piłki, liczy się siła, a nie tylko pace. Na minus jak pisałem, mała liczba zmian, to lekko udoskonalona 17 w wyższej cenie, wrzutki są OP, komputer jak zwykle gra nudno bez efektu zaskoczenia, twarze piłkarzy z poza Premier League mało przypominają rzeczywistość, nadal przez lata powielane błędy ( dziwne kolizje, przenikania prawdziwa plaga), nie czuć tego jak w PES, że gram Realem topowymi zespołami, nie zauważyłem, żeby taki Neymar wymiatał na boisku i miał odzwierciedlone ruchy. Póki co zawód, dziś oficjalna premiera dema PES 2018 na PC. Skonfrontujemy oba dema i wybiorę to co mi się spodoba bardziej w tym roku. Nie ukrywam, że liczę na Konami. Moja ocena dema na ten moment, po kilkunastu meczach 7.5/10 może ulec zmianie, ale niewiele. https://www.youtube.com/watch?v=lW3py0k_C1M
pilne !! prosze o pomoc czy pójdzie mi FIFA na średnich
ramy 8
procesor intel core i3 2120 cpu @ 330ghz
karta graficzna geforce gtx 960 czy takie wymagania na srednich czy minimalnych
i czy demo ma takie same wymagania co fifa?
Obie gry są dobre i warte uwagi. Cena pesa za zwykła edycje która zamowilem to 159,99 wiec 40 zl mniej niz za fife ale pes poczynil duze zmiany na pc wiec.. chyba jest atrakcyjniejszym wyborem
Czemu ta grafika jest taka wyblakła? W Fifa 16 była kolorowa a 17 i 18 takie wyblakłe. W PES grafika jest lepsza. Po drugie czemu w tej grze muszą być zawodnicy tak oddaleni? Niedługo będzie trzeba przy samym ekranie siedzieć żeby zobaczyć piłkę. W PES te postacie są duże a nie jak tu. Nie podoba mi się to ale i tak wybiorę Fifa,bo ma lepszy online od PES. A głównie chodzi mi o FUT. Kariera nie ma sensu poziom kl. światowa jest lepszy od legendarnego. To samo tyczy się też PES poziom top player jest trudniejszy od super star. Oglądałem filmiki i ludzie co mieli okazje zagrać w pełną wersję Fifa 18 mówili, że jest lepsza od dema. Ale czy to prawda? Wiemy przecież, że oni współpracują z EA więc pewnie im zapłacili żeby tak mówili :)
Cenią się, 200 zł za wręcz odgrzewanego kotleta ;)
Uwielbiam tryb kariery, ale te nowe rzeczy to istna parodia, mogli sobie darować te cutscenki, które każdemu się znudzą po jakimś czasie i wprowadzić z powrotem aspekty z zarządzania klubem, jak to mieliśmy w Fifach 07-10,
może dodadzą w Fifa19 jako "nowość"?
Mam pewne zapytanie do Was. Ostatnia FIFA w jaką grałem to była 14 i jest nawet fajna, bo przegrałem w niej prawie 400 godzin (tryb kariery itp.) Warto dac 200 zl za najnowszą 18? Jesli to nie to jaką powinienem kupic? Z gory dzieki
czemu zawodnicy ruszaja sie jak kompletne drewno nie podoba mi sie ze zawodnicy wgl nie maja przyspieszenia i jeszcze raz ruszaja sie jak drewno
W tym roku Pes będzie bardziej popularny niż Fifa na PC wiec większa przewagę nad sprzedażą będzie miał Pes hihi;d
Grałem od fify 13. a czym nowsza była fifa tym gorsza i droższa. PES ewidentnie stawia na graczy a nie na kasę szczególnie w tym roku. PES 18 na PC ma być taki sam jak na konsole. Grałem już w Pesa 18 i mogę powiedzieć ze ucieszył mnie gameplay gole z przewrotki z piętki z volleya często wpadają aż chce się grac.
Fifa 18 to Fifa 17,5 tylko dali tam ikony a nic więcej nie zmienili ciągle to samo...schematyczna gra.
Dlatego w tym roku przeszedłem do PES 18 :)
Hmmm kupić czy nie
Jak zwykle to samo...parę nowych stadionów,zaktualizowane składy..i trochę ulepszony tryb fabularny...zostaję przy Fifie 17.
Gdzie mogę kupić wersje wielojęzyczną fify 18?
Z innej beczki czy warto teraz jeszcze kupic 17 żeby od czasu do czasy jakiś meczyk pyknąć z innymi graczami?
Odpalę fife na tym sprzęcie
Intel Core i5 2.30
8GB ram
AMD Radeon R5 m430 2GB
FUT pewnie umiera śmiercią naturalną. Wiadomo, że połowa gimbazy ma już pre- ordery kupione. Jeśli nie grałeś to możesz kupić, bo wydawać 250zł na Fifę 18 czyli 17 v 1.2 to parodia. Ja kupiłem PES, bo dawno nie grałem i nie żałuję. Coś innego, trudniejszego i dającego frajdę z gry.
Po rozegraniu kilku meczy w demie, wydaje mi się, że EA stworzyło gameplay, jaki mieliśmy w fifie 2005,2006... w fifie 10,11,12 mogliśmy dostrzec zmiany w rozgrywce które bardzo przypominały te z PES'A i było tak aż do fify 17, natomiast w najnowszej odsłonie ewidentnie czuć klimat starej fify!
"Oczekiwania 3.1"
XD no chyba minusują gimnazjalisty, które mają akurat xboxa 360, bo ich nie stać na PS4 i wiedzą, że ludzie ze switcha będą mieli lepszą grafikę a grać będą mogli w tramwaju lub na kiblu.
Jeśli zastanawiasz się nad PES a FIFA i jesteś posiadaczem konsoli Xbox, nie trać nawet czasu i wybierz produkt EA. Nie powielaj moich błędów...
Specjalnie minusujecie idioci?! W przeciwieństwie do innych konsol i PCD tę fife można zabrać wszędzie. Jesteście do bani.
Kur.. czy tylko mi gra się tak tragicznie w obronie w online ? Masakra jakaś, praktycznie zero kontroli nad meczem. Bardzo łatwo tracę bramki ale też bardzo łatwo strzelam szczególnie strzałami finezyjnymi. I jeszcze kupiłem edycję ikony i WOOOOOW dostałem Ronaldo da Lime na 5 meczy w fucie ... serio ? Myślałem że będzie chociaż drużyna legend tak jak kiedyś była światowa XI itd a tu nawet tego nie ma więc na czym polega ta edycja ikony ? Bo chyba nie na tych śmiesznych dwóch paczkach, które dostajemy co tydzień z których wypadają zawodnicy 75 ovr. Nie wiem po co to kupiłem znowu tylko się wkurwiam przez to gówno.
właśnie też wczoraj grałem trochę w trybie wirtualne kluby jednym zawodnikiem to w obronie jest trochę trudno nwm może kwestia przyzwyczajenia czas pokaże
mogliby w końcu dodać grę w hali, a w trybie kariery czemu nie ma możliwości tak jak jest w menadżerach gry na dwie osoby, żeby brat z bratem, czy kolegą grali różnymi drużynami i razem rywalizowali, jeszcze dobrym pomysłem byłoby granie trybu kariery zaczynając 1,2,3 wcześniej żeby dłużej grać swoimi ulubionymi zawodnikami.
Nie rozumiem dlaczego jest cisza, a przecież mamy wielki skandal na premierze. 10 godzin od wydania gry, a ludzie nie mogą jej ściągnąć, nawet ci co mieli preordery czekają cały czas, a EA nic nie robi.
Dzsiaj jest premiera a wsykakuje okno origin ze nie zostala jeszcze wydana. Co to ma byc!!!
To już jest przesada, żeby normalnie kupić grę w dniu premiery i nie móc w nią zagrać... Gdzie te czasy, kiedy FIFE można było dostać w takim Media Markt nawet dwa dni przed premierą i nie było żadnych problemów z odpaleniem... Teraz embarga, surowe kary za wcześniejsze wystawienie gry na półki, a jak przychodzi co do czego to się okazuje, że nie można gry pobrać!
To jest skandal poprostu. Jakos nigdy nie bylo takich problemow. Kupiłem przed chwilą gre i nie moge jej zainstalowac. Mam wersje pudelkowa
200zl za gre w ktora nie mozna pograc w dniu premiery. Nie lubie tych dupkow z EA ale fife kupie co roku. No ale ze nie odpalili jeszcze serwerow to slaabiznaaa !
Witam! Moim zdaniem dopiero po15 może się coś ruszy wtedy tam w USA będzie godzina 9rano i zaczynają pracę żeby poprawić błąd z Pobieraniem (mam taką Nadzieje). Sprawdzałem po13 to tam była 7rano i nic wiec teraz tam jest 8, a u nas 14godzina i dalej czekam co bedzie po15 lub 17 albo 19 tylko (mam Nadzieje, że tak długo niekarzą czekać...) Musimy uzbroić się w cierpliwość i Serdecznie Pozdrawiam!
Chociaż zainstalować można. Z drugiej strony mam wątpliwości czy dzisiaj to naprawią.
edit: Całe szczęście, że może dadzą jakieś brązowe paczki niesprzedawalne w ramach rekompensaty. :D
Ktoś w to gra czy o co chodzi. Meczu szuka po kilka minut... w dniu premiery.
W FUCie zagrałem 3 i 3 razy rozłączyło bez straty punktów i liczby meczy. WTF
Nie kupuje. Po co mi druga FIFA 17 z innym interfejsem?
EA (Twórcy FIFY) lecą na hajs i wydają tą samą grę co roku. Grafika nawet się nie zmienia. Mogli by zrobić grę FIFA (Zero numerków) i aktualizować ją przez 3 lata. Był by to bardzo dobry pomysł , lecz nie spełni się gdyż EA leci głównie na hajs.
W FIFĘ gra się przyjemnie. Ogólnie gra jest całkiem dobra , lecz ten brak znaczących zmian.. Czuje się jakbym przez 3 lata grał w FIFĘ 14 z jednym update dodającym tryb.
Fajne są te tryby Kariery oraz Droga Do Sławy. Gra się w nie przyjemnie , lecz nie jest to jakieś super satysfakcjonujące. Gra po lekkim zapoznaniu się zaczyna być łatwa. Po 5 godzinach grania poczułem że gra nie stawia już wyzwań.
Kolejna kwestia: MULTIPLAYER!
Ahh! Zmora każdej gry od EA (Sportowej). Częste lagi , pingi i kicki. Serwery nie są stabilne. Myślę że to poprawią to w patchu.
Czy jak kupie Fifę za granicą to będę miał polskiego komentatora proszę o odpowiedz ??
Może mi ktoś pomóc co moge zrobic? Od wczoraj nie moge żadnej karty wystawic na licytacje... Pokazuje sie komunikat "Nie udało sie przeprowadzić wymiany. Sprubój ponownie.
Ocena rośnie, bo gra została złamana :P
Ja tak naprawdę nie rozumiem jednego.... Dlaczego ktoś co rok kupuje te ''nowe'' odsłony czy to Fify czy PES'a. Przecież co roku ceny Fify idą do góry a znajdą się fanatycy co kupią tak naprawdę niezmienioną część bo największa coroczna zmiana to aktualizacja składów, a to powinno być w formie jakieś większej darmowej aktualizacji. No ale przecież EA musi sobie zarobić....
Lepiej odkładać pieniądze na inne gry.
Mam pytanie do tych co grali w pełną wersje. Jak wyglad zegar z wynikiem i herbami drużyn znajdujacy sie w górnym lewym rogu, czy jest to coś a'la fifa 17 czy taki jak w pes 18 (jaskrawe jednolite kolory).
Trochę bardziej wyrazista grafika, najprawdopodobniej jeden detal graficzny ustawiony na wyższy poziom(HDR), dwie nowe reprezentacje: Nowa Zelandia i Islandia, 2 nowe ligi: Chińska i 3 Niemiecka, nowy zespół w "reszta świata" a mowa o Sparcie Praga, nowy, bardziej urozmaicony system transferowy. Po za ligą angielską, najprawdopodobniej żadnego nowego stadionu nie ma!
Naprawdę ea mogło dać jakieś nawet minimalne zmiany a nie tylko desing i zaktualizowanie słady stroje itp.
Fifa 16 juz słaba była ale to gówno wybija samo z siebie. Teraz mi się to gówno popsuło nie mam kierunku trenera tylko zbugowala sie ikonka mikrofonu i komunikacji przy zawodniku nawet jak mam wylaczone w origin.
W każdej fifie nasz zespół gra pasywnie? a mianowicie w zespole przeciwnika gra 10 zawodników na pełnych obrotach (każdy zespół to Barcelona nawet 1 gwiazdkowy) a w moim zespole gra tylko zawodnik którym osobiście steruje, a reszta patrzy albo tylko się ustawia do mich podań. W PES 18 było to lepiej rozwiązane bo czułem że zespół mi pomaga. Kolejny wielki minus to brak 1 ligi polskiej tylko buracka ekstraklasa a w innych krajach jakoś się dało wcisnąć nawet po 3 ligi. Komentarz to porażka za który gra powinna dostać 1/10, głowa boli jak się słucha tych pierdół. Masa niedoróbek, np przywilej korzyści jest kiepski w działaniu bo sędzia puszcza grę ale jak strace szybko piłkę to nie wraca rzutu wolnego. Brak licencji na wiele rzeczy nawet miałem wrażenie że jest ich mniej niż w PES. Grafika to porażka, nawet twarz mistrza Ronaldo nie jest podobna do oryginału nie mówiąc już o lidze polskiej i ataku klonów. Ocena 4-5/10 to i tak za dużo, osobiście oceniam na 2/10 bo lepszy trochę PES dostał wyżej. Współczuje osobom co zapłacili za odgrzewanego 10x kotleta 200 zł.
Gra kupiona za granica będzie po polsku. Ja jezyk menu PS4 mam polski i gra automatycznie wlacza mi sie po polsku.
FIFA 18 kupilem w UK.
Jeśli ktoś Chciałby zobaczyć jak wygląda historia Alexa Huntera, to zapraszam na mój Kanał youtube:)
[link]
Pozdrawiam:)
Zawsze fifa byla dla mnie ładniejsza. Ale tym razem pes 18 bije fife 18 na glowe nie dajac jej zadnych szans. To jak wygladaja pilkarze w pesie to jest obłed. PETARDA. oczywiscie na ultra
Moja opina:,,Chodz wydamy kolejny raz ta sama gre,tylko dopiszmy 18,i niech komputer bardziej pomaga komputerowi,bo przeciez naprawde Beskitias wygrywa z Realem"
Jakby ktoś chciał kupić Fifę, a najwięcej gra w Fut we dwóch, to w tej edycji usunęli ten tryb. Szkoda, że żaden portal z grami o tym nie napisał nadal.
Jakby ktoś chciał kupić Fifę, a najwięcej gra w Fut we dwóch, to w tej edycji usunęli ten tryb. Szkoda, że żaden portal z grami o tym nie napisał nadal.
Z tego, co widzę, to żadna część FIFA nie była tak nigdy krytykowana. Tu panuje względny spokoj, ale w dziale PC ludzie jadą mięsem. Najbardziej dostało się za gameplay.
Powiem tak... w FIFE gram od... dawna i zapewne będę grał.
Jedno co mnie trochę martwi/niepokoi/dziwi to ilość słupków w meczu. Nie pamiętam żebym tyle razy obijał słupki lub żeby moje były obijane. Minimum 2-3 w meczu.
Druga rzecz to szkoda że nie ma ligii Chińskiej. Brakuje mi też kilku klubów w Reszcie Świata takich jak chociażby Dynamo Kijów. Z reprezentacji to cały czas czekam na Ukrainę, Chorwację, Serbia.
Skoro jest możliwość rozegrania rozgrywek ligowym czy też można zagrać w pucharze krajowym lub stworzyć własny puchar dlaczego nie ma rozgrywek Ligii Mistrzów. Mogły by być w katalogu do zakupienia.
Takie "niuansiki" które urozmaiciły by MOJĄ rozgrywkę.
Tak jak pisałem już na początku w FIFE grałem, gram i pewno będę grać.
Niestety, ale w grze nic się nie zmieniło. Jedynie numer, a to, że dodali jakieś tam reprezentacje to śmiech na sali, bo chcą za to 200 zł.
A jakby co nigdy nie grałem w Pesa (raz tylko w demo 2006) tak, więc wszystkich napinaczy odsyłam z kwitkiem.
Ja gram dużo vs CPU i marzy mi się fifa gdzie cpu na prawdę rozgrywa piłkę.
Obecnie on prze tylko do przodu, nie ma czegoś takiego że wycofa piłkę i 4-5 podań w obronie.
Jak rok temu - fifa dobra tylko do pogrania z kimś :) a z CPU słabo - szkoda.
Pomijając brak dwóch mocnych stadionów i mało nowych reprezentacji oraz lig, to gra na prawdę jest bardzo dobra. Aktualizacje poprawiły animacje i fizykę siatki, piłki, oddawanych strzałów... gra jest bardziej wymagająca w obronie a w ataku zawodnicy lepiej się wystawiają.Żeby tak na prawdę dostrzec walory i poczuć moc tej gry, proponuję przejść na poziom Legendarny!... grafika też jest na duży PLUS! gram na monitorze 27" więc widzę różnicę.
Zawodnicy w dalszym ciągu biegają jak bezmózgie Yeti, zawodnik który ma do piłki 3 metry odsuwa się od niej, a dostajemy kontrolę na zawodnikiem, który do piłki dojść szans nie ma! Zawodnicy typu Griezmann czy Lewandowski podczas 90minut na boisku potrafią 5 razy trafić w słupek, 2x w poprzeczkę, a goli na koncie 0! Wykonywanie rzutów karnych grając na klawiaturze to jakieś nieporozumienie i kpina. Żadnych ulepszeń czy zwiększenia sztucznej inteligencji jak to obiecywali twórcy. Aktualizacja składów czy zmiana interfejsu to zbyt mało jak na 229zł. Czas przesiąść się na PES.
Ktoś wie dlaczego nie można jeszcze w katalogu odblokować żadnych butów?
Ja akurat przesiadłem się z PES 18 po tygodniu gry, wcześniej jako zwolennik tej serii. Ograłem 17ke, potem Fifę 17 (ponad 900 meczy w FUT) także coś o obu grach wiem. Jak widze, komentarze, że komuś się źle strzela karne na klawiaturze to ręce mi opadają. W tą grę gra się tylko na padzie...Ja gram tylko online i czasem popykam na legendarnym. Nie wiem czego wy oczekujecie od nowej edycji? Żeby można było ustawiać ułożenie stopy przy strzale czy jakich rewolucji? Uwazam, że zmiany są. Wiele wiele więcej możliwość strzelenia bramki. Poprawiła się fizyka, łapanie na wykrokach bramkarzy, obrońców. Samym balansem można zrobić więcej niż jakimiś trickami Ala Neymar i Ronaldinho razem wzięci. W przeciwieństwie do PES bot ma jakąś inteligencję. Po tygodniu gry w PES stwierdzam, że bramkarze to nadal debile, jak można nie mając nikogo w polu karnym wbić piłkę pięścią po dośrodkowaniu interweniując na przedpolu...Nie idzie okiełznać piłkarzy, bramkarzy zero kontroli nad nimi. A tryb myclub to jakaś parodia. Człowiek gra te mecze, zbiera kasę po to by wydać całe oszczędności na losowanie żeby trafić ogórka 75ov... Raz dali na start losowanie TOTs z LM i to by było na tyle. Fut miazdzy to dziadostwo. Sam gameplay w PES jest ok, ale dokładność tych dalekich crossów jest przesadzona, i wysunięcia do napastnika po ziemi przez 40m też jest bardzo realne, ale chyba w Japonii.
Po tych aktualizacjach gra jest praktycznie idealna w rozgrywce, ciężko się gra obrońcami a system ofensywny jest zupełnie inny i przede wszystkim bardziej realny niż w fifie 17. Usprawniono też jakość oddawanych strzałów i animacje siatki.
Kłaniam się nisko.
Nadmienię, iż jestem fanem Fifa od Fifa `94 do teraz jak również nie jestem amatorem, umiem trzymać pada, znam triki czy sztuczki techniczne, po prostu gram.
Obecnie gram w Fifa 18 na PS4. Tryb kariery menedżerskiej... ale spróbowałem zagrać również online i wszystko było ok do pewnego momentu. Mianowicie. Po awansie do 8 Ligi zaczęły się robić jakieś dziwne, niestworzone rzeczy.
Zaczął się totalny brak kontroli nad zespołem, czy to był Real Madryt czy Manchester City, Barcelona, PSG.
Ten absolutny brak kontroli nad czymkolwiek co się dzieje na boisku zaczął się nagle, asyst zero, piłka leci gdzie chce (dosłownie) a nie gdzie ja chce, może 10% tego co chce zrobić wychodzi tak jak chcę, 90% wszelkich podań i dośrodkowań leci do przeciwnika lub jest niecelna. Strzały na bramkę? Gole strzelam w meczach wyłącznie jakieś przypadkowe albo z jednego na 15 strzałów które mi wyjdzie, nie jestem w stanie strzelić bramki z akcji, zawsze wyjdzie coś nie tak, niecelnie, bramkarz w mega super formie, za słabo, za mocno.
Moi zawodnicy zawsze są oblegani w jakiś przedziwny sposób przez kilku przeciwników na raz, z łatwością tracą piłkę, ja sam nie jestem w stanie odebrać piłki przeciwnikowi pomimo nawet prób fauli nie jestem w stanie sfaulować przeciwnika nie mówiąc o przepchnięciu go.
Nawet przy superofensywnym ustawieniu zespołu w meczu i tak w 95% przypadków nie mam komu podać, nikogo nie ma z przodu, nie ma komu dograć, nikt się nie wystawia, nie ma komu dośrodkować. Jeśli już się pojawi jakaś możliwość na idealne podanie na dobieg, raz na sto akcji, widzę to, no nie da się tego po prostu zepsuć, kierunek, podanie... i piłka leci pod nogi przeciwnika zamiast tam gdzie chce.
Moi napastnicy zawsze są doganiani przez obrońców gdzie moi obroncy mogą pomarzyc by nawet sprobować wystartować za napastnikiem przeciwnika.
Moja obrona nawet przy defensywnych ustawieniach i tak ma tyle dziur albo tak bardzo komputer nimi steruje, że przeciwnik w każdym praktycznie przypadku, nawet ten nieograny robi co chce a moi obrońcy nie stanowią absolutnie żadnego problemu, bywa nawet, że bramkarz drużyny przeciwnej przechodzi całe boisko i strzela mi bramkę. Atakujący przeciwnicy są jakby otoczeni jakąś magiczną aurą/polem siłowym, które nie pozwala nawet na zbliżenie sie do nich.
Gracze ofensywni przeciwnika strzelając z każdej pozycji trafiają strzał życia, okienka, od poprzeczki, od słupka, przy słupku.. zawsze wpadnie. Potrafię przegrywać 0:4 do przerwy.
Obroncy przeciwnika? W każdym totalnie przypadku, niezależnie od zespołu i tak są absolutnymi rzeźnikami, którzy nie przepuszczą i nie odpuszczą, zawsze są idealnie ustawieni a nawet jesli nie są to jakimś dziwnym trafem doklejają się do moich atakujących zawodników jak magnes i odbierają mi piłkę.
Moi przeciwnicy online nie mają takiego problemu!!!
Ostatni bilans - 10 meczów, 10 porażek po 5-7:0.
Nie jestem laikiem jak już pisałem, tym bardziej przeraża mnie to co się dzieje w Fifa 18.
W sklepie muve.pl zostałem poinformowany, że w wersji FIFA 18 na Playstation 4 jest możliwość wyboru angielskiej wersji językowej. Orientuje się ktoś czy rzeczywiście istnieje taka możliwość?
Ja w 17 grywałem w 1 lidze, w FUTC itp itd. Zaczynając grę w 17 to skład w początkowej fazie miałem tylko za pieniądze z meczow i ukończonych sezonów więc szału nie było ale awansowałem dość szybko do 5 ligi, praktycznie z marszu nie mając do czynienia z FIFA od 14ki. W 18 mam już konkretny skład na starcie i zero przełożenia na wyniki. W 10,9,8 lidze mistrzostwa a 7 ligi od 3 kolejek nie mogę opuścić a raz nawet spadłem . W squad battles wbiłem Elite. Nie wiem czy poziom graczy tak wzrósł ale praktycznie nie mam lajtowych meczy. Wszystko na pograniczu życia i śmierci. Nie wiem od czego to zależy...jak pierwszy raz byłem w 7 lidze to na start miałem 0-5 i w żadnym meczu nie miałem nic do powiedzenia. Teraz zacząłem od 2 wygranych a w efekcie i tak pewnie nie awansuje. Nie wiem czy to kwestia tego że sporo rzeźników dopiero co zaczęło grę i często na nich trafiam czy jakiś niezauważalny handicap, bo póki co miałem jeden mecz gdzie oddałem 20 strzałów i był remis 2-2. Ale czasami nie idzie okiełznać rozpędzonego sprintera...gra w obronie jest w ch... ciężka.
Kupiłem w tym roku zarówno PES, jak i nową FIFE. Nie ma to jak ponad 300 zł wywalonych w błoto. Obie gry są NIE GRYWALNE, a przynajmniej nie w stopniu, w którym można by z rozgrywki czerpać jakąkolwiek przyjemność. o PESIE to w ogóle nie ma sensu się wypowiadać, dno dna. Natomiast to co się stało w FIFIE po tradycyjnych październikowych patchach, to jest jedna wielka katastrofa. Każde podanie z pierwszej piłki jest zaczytywane dosłownie na obrońcę drużyny przeciwnej, piłka nawet nie leci w kierunku mojego zawodnika, tylko centralnie na zawodnika rywala. Strzały to paranoja, czasami strzelę kapcia takiego i z takiej pozycji, że oddanie strzału jest kompletnie nie możliwe, a nawet gdyby się udało, to z tym strzałem nie miało by problemu 10 letnie dziecko, a ten i tak wpada do siaki. Chwilę później bramkarz wyciąga nie możliwą do wyjęcia petardę z 25 metrów lecącą prosto w okno. O ilości obitych słupków i poprzeczek w sytuacjach 100% w tej edycji nawet nie wspomnę, bo co najmniej dwukrotnie w tym momencie już przewyższają ilość owych w poprzedniej odsłonie.
Nie wiem jak to jest w nowych COD'ach, ale wyobraźcie sobie, że komuś nie idzie granie, i dostaje boosta zwanym wyrównywaniem szans, tzw. Handicapem
i nagle gra za gościa zaczyna sama namierzać głowy, itp.
No przecież to brzmi niedorzecznie, a taki oto właśnie system wyrównywania szans jest w FIFIE.
Jak owy siądzie twojemu rywalowi w FUT, to choćbyś oddał i 30 strzałów celnych na bramkę rywala, to może uda ci się strzelić jednego gola, a wygranym w tym meczu będzie rywal.
Z roku na rok, każda kolejna FIFA w październiku dostaje "patcha" "usprawniającego" działanie gry. Przed tym gra się naprawdę przyjemnie, a po tym to już tylko można wziąć, odinstalować grę, i gdyby nie to, że na PC jest origin to sprzedać ją żeby odzyskać chociaż połowę jej ceny.
Aby móc dodać coś więcej rozegrałem kilka meczy online i znalazłem dla mnie KATASTROFALNĄ wadę.
Gra nie posiada żadnego zabezpieczenia względem graczy z lekko mówiąc słabym łączem. W kilku meczach trafiłem na przeciwników z którymi non stop miałem slow motion, rwaną rozgrywkę i przycięcia na koszmarnym poziomie. O ile ktoś jest przyzwyczjony do tego to daje radę tak grać. Dla mnie to jest przeszkoda nie do przejścia i w dużej mierze przez to mecze przegrywałem. Powinno być jakieś zabezpieczenie że przy niestabilnym łączu nie możesz grać.
W meczach online ze znajomymi problemu nie było więc albo to wina serwerów albo internetu przeciwników.
W Fifę gram od kilku lat. Do tej pory ewolucja szła w dobrą stronę. 17-nastka jako całość prezentowała się przyzwoicie. Balans obrona-atak był dobry, a gra (oprócz handicapów) sprawiała przyjemność. Skill i doświadczenie coś znaczyło.
FIFA 18 w obecnej formie (po pierwszej łatce), to dalej tragedia. Zacznę od plusów do których można zaliczyć aktualne składy, wiele trybów gry (zwłaszcza FUT w który zagrywam się co roku), drobne zmiany w grze (pauzy tylko przy stałych fragmentach gry, szybkie zmiany i jeszcze kilka), w miarę dobrą grafikę i może coś tam jeszcze by się znalazło :)
Popsuli natomiast to co jest najważniejsze czyli GAMEPLAY, który został zmieniony do stopnia niegrywalności :) Bramkarze wpuszczają każdą setkę, obrońcy dorównują inteligencją zombie (gubią się, puszczają piłki), a napastnicy strzelają prawie z każdej pozycji (żeby nie powiedzieć piętą z 30 metra to jest możliwe). Do tego połowę meczu ustawiają skrypty, a my nie mamy wpływu na to co się dzieje na boisku. W tej grze niema żadnej logiki. W dodatku mieli wprowadzić nowy system ruchów zawodników, ale coś chyba nie wyszło, bo o ile gwiazdy ruszają się podobnie do tych w rzeczywistości, to cała reszta miewa przebłyski niepełnosprawności ruchowo-umysłowej. Do tego można dopisać parę drobnych minusów typu komentarze z zeszłego roku (dlatego gram na angielskim) czy słabe serwery i jakichś tam innych kilka jeszcze by się znalazło :)
Czytałem również wiele recenzji i graczom nie pasuje brak 1 ligi polskiej, sztuczni kibice itp. Ale nie oszukujmy się to są pier***y!
Liczy się sama gra, spotkanie, gameplay, który ma przynosić przyjemność zachowując przy tym odpowiedni poziom trudności. Bawić i uczyć.
EA w tej wersji gry postawiło tylko na to pierwsze, które wykonało nieudolnie. Dlatego też...
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM !!!
Pozostaje nadzieja na jakąś łatkę, tak myślę....
P.S.
Grę o piłce nożnej, powinni tworzyć programiści, którzy się tym sportem interesują, a coraz częściej mam wrażenie że firma EA zapomina o tym aspekcie.
Czas zacząć nagrywać mecze i publikować...zmiana 5 zawodników przez przeciwnika na mecz, pomimo 3 możliwych. Spalone moich zawodników gdy brakuje do tego 2 metrów. Zawodnik drużyny przeciwnej wypycha piłkę na aut i...wyrzuca piłkę. Brak faulu z mojej strony-delikatne otarcie zawodników-a przeciwnik dostaje rzut karny. Moi zawodnicy są kmiotani przez agresywnych piłkarzy drużyny przeciwnej i ani jednej żółtej kartki. Nagle komputer zmienia kontrolę nad zawodnikiem gracza by ten nie dobiegł do piłki. "HandiCap" należałoby zbiorowo podać do sądu za oszustwo na masową skalę.
Zauważyłem taka przypadłość, że gorzkie żale wylewają ludzie, którym poziom zawodowiec sprawia problemy, o grze online już nie wspominam. Z takim podejściem to wiadomo , że gra jest "be" i wszystko jest przeciwko nim.
Mam pytanie? Ma ktos patent w ustawieniu taktyki zeby moi napastnicy wybiegali mi na pozycje tak jak to robia napastnicy w grze z komputerem w sklad battles? Czasem sprawdzam pada czy dziala, bo wciskam L1, a tu... bunt w druzynie. Nikt nawet nie drgnie? Dlaczego w sklad battles moja obrona robi bledy koszmarne i nie wybiega , a druzyna przeciwna w obronie zawsze na miejscu?
Ja nie zauważyłem jakichś defektów. Kwestia wprawy, na początku też miałem wyniki po 5-5 , teraz na legendarnym ok 85% meczów w SB wygrywam, a jak przegrywam to jedna bramka , często w dogrywce lub po karnych. Kwestia wprawy i tyle. Bardziej uparlbym się, że skrypty w 17 sprawiały, że obrona zachowywała się jak debile, ale tutaj na razie nic takiego nie dostrzegłem. Trzeba nauczyć się bronic i tyle. Większość bramek, które tracę to kwestia nieupilnowania rywala...
Gram Wisłą Płock na poziomie Legendarnym i wygrywam w lidze mistrzów z taki zespołami jak Tottenham, Anderlecht, remisuję z Realem, a zespół mam na poziomie 3.5 gwiazdki
Brakuje możliwości tworzenia własnego zawodnika w trybie kariery. Powinni też dopracować fabułę, aby gracz miał jakiś wpływ na losy swojego growego alter-ego a nie był bezwolnym obserwatorem.
I brakuje mi statystyk graczy i osiągnięć w poprzednich sezonach, tylko bieżące są....
Jak długo trzeba czekać na podłączenie przeciwnika? Bo na GameRanger w FIFĘ 11 gram od razu i nie muszę czekać?
Dla mnie ta gra ma jeden podstawowy minus, który ją definitywnie dyskwalifikuje, a mianowicie za małe boisko. Przecież ta gra to jest jedna wielka kopanina.
Może kupie jak wyjdzie Fifa 20. Może będą jakieś zmiany. Zobaczymy.
Żadna z obecnych piłek nie jest taka, jakiej oczekują gracze. PES ma swoje wady, FIFA swoje. W obecnej części FIFA 18 piłka grzęźnie w trawie. Podczas każdego spotkania czuję się tak, jakbym grał słynny mecz na wodzie Polska - RFN w 1974 roku. PES dla odmiany ma świetne animacje, ale jest jakiś, kurde, dziki, niepoukładany. Podajesz, a piłka leci jak petarda nie tam, gdzie trzeba.
A ja do tej pory zachodzę w głowę, o co chodziło EA Sports? Co ma znaczyć ta dziwna gra? Ten gameplay prezentuje się jak efekt strajku włoskiego. Czyli zrobimy ludziom coś, co będzie dla nich maksymalnie uciążliwe. Piłka grzęźnie na boisku jak w jakimś bajorze pełnym gówien, a zawodnicy ruszają się tak, jakby im ktoś związał jaja.
Gram w FIFA 11 i ciągle przegrywam po 6-0 nie wiem jak się broni żeby tyle nie dostawać?
Yadin, a grałeś w to w ogóle? Ja ograłem PES 15/16/16 i Fifę 17.Najwiecej czasu spędziłem na Fifie 17 i FUT. My club to nędzna podróbka. Kupiłem PES 18 pograłem z tydzień. Ta gra mnie nie urzekła i nazywanie jej symulatorem jest nadużyciem. Po straconej bramkce, gdy bramkarz interweniował przy dosrodkowaniu na ok 11 metrze, bez presji napastnika i wbija pięścią piłkę do bramki to jednoznacznie stwierdzilem, że to tak nie za bardzo i kupiłem Fifę dzień po premierze. Dziś mam już ok 150 meczy za sobą i absolutnie nie żałuję sprzedania PESA. Ta gra jest zwyczajnie niedopracowana, widziałem filmiki jak przy wolnych z boku PK bramkarz co strzał wbija samobój... żenada. Animacje bramkarzy też są kiepskie. Rzucają się jak dziecko na łóżko. Jakby FIFA była niegrywalna to bym w nią nie grał, a gram mimo sentymentu dla starych PES.
Dno i kupa mułu. Grę sprzedałem po dwóch dniach. Omijać szerokim łukiem.
Znakomita gra najlepsza jaka do tej pory wyszła. W 16 grało mi się świetnie, 17 nie miałem, ale FIFA 18 jest naprawdę świetna. Gram na PS4 i strasznie mi się ta część spodobała.
Najlepsza Fifa w jaką grałem , grywam na PS4 w sezony online i jest mega git zajebiście :D
Fifa 18 w tym roku to jest kpina. W grze jest tyle bugów, że aż nie chce się grać.
Witam.
Mam problem z grą fifa 18 na ps4. Chodzi mianowicie o to, że nie mogę połączyć się z kolegą w meczach towarzyskich online. Odblokowałem porty na sp 4 i fifę 17 (na 18 nie znalazłem), nawet dodałem konsolę w ruterze do strefy DMZ. Niestety, nic nie pomaga. Gdy on wyśle mi zaproszenie i je przyjmę przez chwilę mam widok pustych trybun, a potem nas rozłącza. Może borykał się już ktoś z podobnym problemem i udało mu się znaleźć tego rozwiązanie. Z góry dziękuję za pomoc.
Wersja Legacy ... no cóż lepsze to niż nic. W takiej grze jak FIFA nie wiele można zmienić "poza lepszą od lepszej grafiką" więc trzeba czyms zadowolić posiadaczy PS4 czy lepszych PCtów... mimo ze takie bajery jak tryb journey czy nowe okienko transferowe spokojnie uciagnie PS3 to są wylacznie nowe menu, stroje, składy i piłki... które niestety od FIFY 17 nie wiele się poprawiły. Marketing trzeba napedzać zakup nowych konsol. Będąc posiadaczem PS3 zadowalam się tym co jest.
To już jest niesamowicie śmieszne ze strony EA.
Nie mogłem się nadziwić, kiedy zobaczyłem na Xbox 360 do kupienia grę Fifa 18. Po zapoznaniu się z opisem już wiedziałem, że tytuł za który obecnie sobie liczą 248,99zł! To dokładnie ta sama gra co poprzednio, tylko że są zaktualizowane składy, zawodnicy, stroje itp.
Jak na ogół potrafię zrozumieć większość marketingowych decyzji, to kompletnie nie rozumiem ceny jaką sobie liczą - Bo nie ma co się oszukiwać, taka aktualizacja nie kosztowała ich tyle czasu i pracy co pełnoprawna nowa gra!
Może to jednak ja czegoś nie rozumiem, a jeżeli tak to proszę kogoś o wyjaśnienie mi tej sytuacji.
Kolejna aktualizacja właśnie wyszła, 659mb
Ta gra to jedna wielka porażka, w żadną fifę mi sie nie grało tak źle jak w tą. Wyniki po 10:8 co to ma być ?!, obrona zachowuje się jakby dostawała cały czas wylewu, boty mają skrypty co zawsze wygrywają, poruszanie się postaci porażka, podania również. Wolne tępo rozgrywki czego ja nie lubię i bramkarze, którzy zachowują się jakby pierwszy raz bronili. Jednym słowem ta fifa to: DNO.
Czy ktoś wie dlaczego w tej sympatycznej grze nagle straciłem dzwięk??
Acer Aspire E 15
intel core i5
NVIDIA GeForce 840M
4 GB RAM
Da radę odpalić?
Tegoroczna edycja Fify mnie rozczarowała! Jeżeli to jest kontynuacja trybu Droga do Sławy to dałbym minus, a za brak trybu to dałbym +. Czekam na kolejną część FIFY, ciekawe czy nie będzie żenującego trybu fabularnego.
Quality gierka ogólnie
Fifa i jej HandiCap oszukuje po całości. Zawodnik o atrybutach 99 w przyspieszeniu czy biegu potrafi być wyprzedzony przez zawodnika o dużo mniejszych atrybutach dotyczących szybkości. Karne z dupy brane, byleby komputer miał szansę strzelić gola.Inteligencja zawodników w dalszym ciągu pozostaje równa...zeru. Co rok producent obiecuje iż w obecnej fifie podniesiono poziom IQ zawodników, a od Fify 10 do 18 nie ma żadnej różnicy w bieganiu bezmózgich Yeti. Prostopadłe podania do zawodnika wybiegającego na czystą pozycję sam na sam-pomimo iż kieruje drążki w kierunku wybiegającego to ni z dupy podaje kur...prawie, że do obrońcy. A propo wybiegających-nagle tracimy nad nim kontrolę!!!Fifa wg własnego uznania daje nam kontrolę nad piłkarzem, nagle pomimo iż zawodnik ma 2m do piłki tracę nad nim kontrolę na rzecz tego zawodnika, który jest 20m od piłki. Rzuty rożne czy z autu gdy komputer przegrywa nagminnie przyznaje nie słusznie sobie.....Piractwo rośnie i będzie rosło gdy producent za 200zyla wydaje grę z odświeżonymi składami i nic więcej...Fifa wypuszczana co rok to tylko skok na kasę, nie na jakość czy świeżość.
Da się na Androida pobrać aplikację FUT18 mając wersję gry na PS4 bo już zgłupiałem... na PC normalnie mi 16 działała a tutaj albo się nie da (- za to duży byłby) albo nie wiem jak to się robi.
Witam,
po dwóch tygodniach oceniałem tę grę na 2/10. Teraz po kilku miesiącach nie zmieniam oceny i dalej nie polecam. To gra ma wszystko zrobione dobrze, oprócz gameplaya który jest słaby. Rozegrałem około 500 spotkań, z czego większość online i muszę powiedzieć, że bramki które padały są jak to się mówi "z d_py". Większość pada po wylewach, przepuszczeniu piłek przez piłkarzy (co w starszych odsłonach nie było tak irytujące), odbiciu piłki do przeciwnika i innych durnych zdarzeniach na boisku. Wogóle nie czuję tej gry ani futbolu. Najgorsza FIFA jak do tej pory. Oby jak najszybciej do nowej edycji i oby lepszej... ;)
Pozdrawiam tych co jeszcze dają radę w to grać :)
A to ja wolę, PES'a, gram w nią od 2008 roku. Pamiętam, że wersja 2009 był ogromnym przeskokiem jeśli chodzi o fizykę gry.
To co EA wyczyniła z Handicapem w 18stce to jest patologia, przecież pierwsza minuta którejś z kolei gry wspomaga odruch wymiotny, gdzie zawodnicy z mojej drużyny "nagle" wszyscy zaczynają ważyć +120 kg co utrudnia im bieg i jakiekolwiek manewry, podanie piłki do adresata to sztuka niemożliwa do wykonania, a i proste przyjęcie nieskomplikowanego podania pokazuje poziom wylewu jaki osiąga sztucznie "wyrównywanie" szans... o problemach z trafianiem na pustą bramkę i 5 słupków i poprzeczek w jednej akcji już nawet nie wspomnę. No i rzuty karne które przeciwnik dostaje gdy my nawet nie mamy pada w ręce (sprawdzone).
I żeby nie było, gdy "system" nie dopierdala swoich 3-ech groszy gra się na prawdę przyjemnie i widać że sama gra w sobie sprawia przyjemność mi, a także mojemu oponentowi i sam się czasem dziwię że tak fajnie można sobie pograć i się po prostu dobrze bawić, a nie dostawać raka oczu od badziewia wylewającego się z telewizora.
Gdy system się nie wtrąca to zasługuje na 8.5/9 na 10, lecz gdy zaczyna się wtrącać niewidzialna ręka to jest dramat, a nie oceniam tutaj trybów gry, tylko suchy online z innymi przeciwnikami.
Witam .Czytam wasze opinie o tej grze i zgadzam sie z tym.Jak mozna zrobic tak slaba gre ? Nie Jestem jakims wybitnym graczem i na pewno nie bede gram dla przyjemnosci ale ta gra nie daje przyjemnosci tylko nerwy w trybie online.Pomine milczeniem sytuacje gdzie zawodnicy idiocieja i powtarzalnosc typu 5 gier w plecy remis wygrana i znowu 5 gier w plecy i debiliada 15 meczy bez wygranej.Po co to jest?Proponuje tym co zrobili te gre zeby w nastepnej edycji zrobili losowanie graczy i natychmiast tablica wynikow.Bo te mecze i tak z gory sa ustawione przez system .Jak ktos ma przegrac to nie wiem co by robil i tak przegra.
Ja to wogole nie moge jej uruchomic kupilem ja 2 dni temu klikam na graj kursor z kolkiem i nic zero jakiejkolwiek odpowiedzi ;/
Nawet nie wiem od czego zacząć. Jest to chyba pierwsza wersja Fify pod którą muszę napisać komentarz. Gram w trybie online, sezony. Zacznę od słowa "żenada". O ile w Fifa17 bazowałem na niesamowicie twardej defensywie, mecze wygrywałem 1-0, maks 2-0, gdzie mogłem się pochwalic bilansem 544-200-170 tak tutaj przy bilansie 45-14-10 mogę powiedzieć ze defensywa w tej grze w ogole nie instnieje. Nie pomagaja powroty napastnikiem i zrobienie przewagi w obronie. Nikt mi nie powie ze ide na raz, ze podwajam krycie, bo znam te niuanse bardzo, ale to bardzo dobrze, w koncu sam jestem zawodnikiem ktory gra na prawdziwym boisku. Nie wspomne o handicap. Pierwsza akcja mojego przeciwnika, moi zawodnicy 50 tempa, i strata bramki. I tak dalej i tak dalej i tak dalej. Przeszywajace prostopadle podania to juz w ogole nonsens. Ja swoim zawodnikiem nie potrafie dogonic goscia z pilka, on dogania mnie bez problemu. Moglbym wymieniac i wymieniac. Powtarzam, nie gram w Fife od dzis. Wyniki 6-6 i tym podobne sa wrecz smieszne. Jednym slowem dla mnie tragedia. Gra stała sie prawdziwa zrecznosciowka w stylu Raymana a chyba nie o to tu chodzi.
Mam w Fife 600 godzin i ten co ma zamiar kupić fife to odradzam chyba że chce stracić ponad 100 zł.Piłkarze wpadają na siebie a bramkarze to jakaś masakra.Aktualizacje które wydawało EA bardziej psuły gre niż naprawiały.Odradzam zakupu
Mam zamiar zakupić ta właśnie część i się zastanawiam polecacie bo czytam że to jakiś żart?Dodam że mam 17 i jestem z niej bardzo zadowolony.Gram kariera a online mało co :)
Grając ponad 300h w to coś mogę stwierdzić że to najbardziej niegrywalna część fify w którą grałem(przynajmniej na PC)
Doceniam fakt, że na koniec maja, będzie do pobrania darmowa aktualizacja "Fifa Word Cup Russia 2018"
Najdurniejsza gra świata. Jeżeli gra ma realistycznie oddawać grę w piłkę nożną to rozmija się w 100%. Pomijam tryb vs comp. i powiem tylko o grze online. 99% gry to ustawienie w menadżerze taktyki. Jeżeli wszystko dobrze ustawisz to jedziesz wszystkich. Zanim to ogarnąłem to grałem w 5 lidze (czasami walka o utrzymanie). Po tym jak zacząłem się tam bawić od razu awans do 3 ligi a moja gra przez tydzień raczej nie polepszyła się za bardzo przecież. Ci co grają online mają tam wszystko ogarnięte i w sumie komp gra za Ciebie, łącznie z robieniem pressingu trzema zawodnikami i faulowaniem na czerwoną kartkę nawet. Jaki to ma sens? Po tym jak wszystko dobrze ustawisz to w obronie NPC sam wyciąga piłki i blokuje 99% strzałów a zaraz w kontrze masz 6 zawodników i tylko wybierasz gdzie zagrać i zaraz jest brama. Realizmu zero, jak piłkarze przez 90 minut meczu mogę we 3 naraz robić pressing i nie umrzeć z wycieńczenia? Jeżeli przegrywasz online to ogarnij taktyki bo tak to tylko zdrowie stracisz a te wszystkie młoty co grają online tylko mają z tego beke bo ogarneli taktyki. No i WIELKI minus za to, że nie można odsprzedać gry. Czy UOKiK nie powinien się tym zająć? M$ dostał olbrzymie kary od UE za swoje wałki z licencjami, może wydawców gier też trzeba trochę utemperować? Kupić grę za 200zł i nie móc jej odsprzedać to jest skandal.
Jak to jest z tą Fifką na Switcha teraz? ;) Gra w kapitalnej cenie, bo w niemal dowolnym sklepie jest za 95-99 zł. Jednak słyszałem, że właśnie są problemy z uruchomieniem jej? FUT podobno jest martwy? A jak z graniem online w Sezonach?
Znowu prostokątna mapa. Ponad 10 lat i zero nowości. Co oni nie znają innych figur tylko prostokąty ?
Te przerywania meczów w trakcie trwania akcji to jedna wielka porażka. Fifa 15 bije ją pod tym względem na głowę. Kolejnym mankamentem są paczki: wybieram najdroższą (oczywiście za monety, nie będę płacił za takie @&#*$) i za każdym razem jest karta, która nie dość że jest @$#"?'*$ to nie pasuje do mojego składu. Nie polecam osobom nerwowym. Jak ktoś chce pograć z przyjaciółmi - jest ok, ale nie za pełną cenę.
Dla kogoś, kto ma pierwszy raz styczność z Fifą jest to ciągle ta sama gra z lepszą grafiką i innymi składami.
Dla wtajemniczonych nowa odsłona serii, dosyć dobra jak na standardy (brak konkurencji ze strony PESa od Konami). Niestety pomimo, iż gra jest płatna nowy gracz aby dorobić się czegoś w Ultimate Team (najpopularniejszy tryb gry) jest praktycznie zmuszony do wydawania prawdziwych pieniędzy.
No tak, somsiad. Tylko że akurat FIFA 14 była najgorsza w całej serii. Najlepsza była 13 część.
To jest zlepek bugow ktory z gra nic nie ma wspolnego, gra non stop wysypuje sie do glownego menu w trybie krierzy, savy psuja sie maks po 4 sezpnie a sama rozgrywka to gorsza niz 10 lat temu zawodnik wbiega w swojego non stop 10 swietnych sytuacji i wszystko w slupek albo bramkarz wyjmie na klasie swiarowej po czym rywal robi jedna kontre kat 5 stopni i wpada ... algorytm ta gra ma tak zepsuty ze szkoda grac, najpierw program ustala kto wygra a potem gracz moze przyciskac bez sensu co popadnie a rezultat i tak ustalony. Dno
Mam takie pytanie... czy dodatek z Mundialem został dodany do gry na stałe czy zostanie on w najbliższym czasie usunięty? Bo skoro był darmowy, to nigdy nic nie wiadomo. A podobno w wersji mobilnej gry dodatek z Mundialem dali na chwilę.
dobra FIFA ale i tak najlepiej mi się grało w FIFA 16. Teraz czekać na fifa 19
Właśnie przed chwilą odinstalowałem demo tego czegoś co udaje FIFĘ, a nią nie jest. Nazwałbym to raczej pół-FIFA"ą i pół-PES'em gdzie zawodnicy poruszają się jak lalki z kijem wiadomo gdzie. To jest kpina i obraza dla prawdziwego fana FIFY ze strony twórców. Z poprzednią częścią FIFA 17 było podobnie tyle, że akurat ta część jest po prostu aktualizacją składów i niczym więcej. Każdy kto uważa, że ten gniot jest najlepszą odsłoną tej serii to albo nie grał w FIFE 16 albo po prostu ma coś z głową. 16 jest jak dotąd najlepsza i każdemu myślącemu radzę zatrzymać się na niej i nie kupować tych dwóch potworków, które przez ostatnie 2 lata wypuściło EA czyli próbującej 17 i bezczelnej 18. Obie gierki warte najwyżej po dyszce.
Ostatnia aktualizacja jest przezajebista, wyłącza angielski komentarz w grze, teraz już nam tylko pozostało słuchać szpaKowsko-lasKowskiego chłamu!
Mam pytanie jest w trybie menadżerskim możliwość awansu z Bundesliga 2 do Bundesliga 1?
Od Fify 17 juz mam zasade ze nie wydam na te przereklamowane cos ani zlotowki. Gra w trybie online to koszmar , handicap tak samo jak w 17 , tryb squad battles super nowosc , wystarczy grac na jakims wyzszym niz nowicjusz poziomie i nie da sie na to patrzec, komputer strzela 2 razy w moja bramke i strzela 2 gole ja mam 20 - 30 uderzen i oczywiscie slupki poprzeczki , bramkarz broni z 5 metrow itp. szmira zrobiona zeby sie wkur..iac i nic wiecej . Jako taki tryb fabularny z Alexem HUnterem. Generalnie GNIOT , nikomu nie polecam.
Nie chcę już do tej gry wracać. Za dużo złych wspomnień.
Najgorsze wydane 250 zł.w moim życiu.
A czym zostałem skuszony?
Początkiem kariery Alexa Huntera, która w porównaniu z poprzednią częścią jest katastrofą i robioną na szybko fabułą.
Jedynym dużym plusem w tej części jest atmosfera na trybunach
Przez tą grę fify nie kupię przez długi czas. Gry w dniu premiery także
Tragedia,strata nerwów i czasu!!! Ostrzegam żeby nie grać w ,,ultimate team,, nie ma w tym przyjemności same nerwy i zniechęcenie.Grałem w trybie kariery od zakupu przez długi czas az do 50 poziomu uzbierałem zawodników,kasę i wiele ciekawych dodatków bonusy FUT itd chcąc wykorzystać odpaliłem ,,ultimate team,, i odkryłem ten dramat zawodnicy nawet piłki przyjąć nie potrafią nie można swobodnie dobierać ich z sobą tylko trzeba łączyć narodowości, kluby liga sama zgodność pozycji nie wystarczy to kompletna bzdura i absurd nie stworzy się klubu z zawodnikami jakich się chce mieć tylko tacy jak pasują wedle tych ustaleń inaczej linia czerwona i zawodnik się przewróci zanim piłkę odbierze albo jej nie przyjmie skąd pomysł na to nie wiem ale nigdy już w to grać nie będę szkoda nerwów!! Ogólnie gra słaba spróbowałem dobrać zawodników z Hiszpanii drugi skład Francja spędziłem mnóstwo czasu zagrałem mase meczy na próżno wszystkie połączenia zielone a na poziomie kl.światowa z równie dobrym zespołem żadnych szans początek jeszcze daje radę na równych zasadach strzelam bramkę i nagle dzieją się czary coś ingeruje w grę zawodnicy się nie ruszają,zacinają się nie biegną do piłki każde podanie przecinane a zawodnicy wyprzedzani i nie poradni jak w zwolnionym tępie z prowadzenia 1:0 wynik 1:5 prawie pada o ścianę rozwaliłem kompletnie bez sensu.Gra nie sprawia przyjemności nie po to ja kupiłem żeby mieć taka wściekłość bo na uszach stawałem a w takim oszustwie się nie da grać kiedy obrona kompletnie nie istnieje a kady strzał kończy się bramka a ja muszę oddać ich niezliczona ilość nie mówiąc ze ustawienia są takie ze trafienie w światło bramki to sukces a strzelić bramkę to nie wspomnę można grać na nowicjuszy i amatorze ale jaki to sens żadnych szans na paczki zawodników i kase żeby rozwijać składy.Nie wiem kto wymyślił coś tak głupiego bo miało być coś fajnego a jest porażka.Droga do sławy Huntera spoko ale tez niestety ciężko się trafia i steruje trzeba się przyzwyczaić.Gra musi być przyjemna a jeżeli tak nie jest i budzi gniew i zniesmaczenie to znaczy ze zle wydało się pieniądze FIFA 18 ULTIMATE TEAM takie właśnie jest
Witam mam pytanie czy w Fifie 18 na PS3 można utworzyć własny klub i własnych zawodników?