

Every Day We Fight PC
Wydana przez Hooded Horse strategia taktyczna, która łączy turową walkę z eksploracją w czasie rzeczywistym i cechami roguelike. W Every Day We Fight dowodzimy grupą cywilów uwięzionych w pętli czasowej podczas inwazji obcych, sterując nimi w trybach izometrycznym, TPP i FPP.
Every Day We Fight Premiera PC
wczesny dostęp
10lipca2025
Steam
10lipca2025
producent: Signal Space Lab wydawca: Hooded Horse Strona oficjalna
Polskie napisy
Angielskie napisy i dialogi
Gameplay
W Every Day We Fight dowodzimy grupą cywilów stojących w obliczu inwazji przybyszów z kosmosu. Dzięki enigmatycznej technologii za każdym razem, gdy nasi niewyszkoleni bojownicy umierają, budzą się z powrotem na początku dnia, gotowi do ponownego działania. Nabyte przez nich umiejętności, przedmioty i doświadczenie utrzymują się nawet po śmierci.
W grze dostępne są dwa tryby rozgrywki: swobodny tryb eksploracji w TPP oraz taktyczny z widokiem izometrycznym, przechodzący w pierwszoosobowy tryb akcji. Oznacza to, że mamy pełną kontrolę nad wykonywaniem poleceń przez swoje jednostki. Co więcej, nasza aktywność nie kończy się na wykonaniu ruchów w swojej turze, albowiem istnieją różne reakcje aktywowane podczas tury przeciwnika. Wykonujemy także kombosy poprzez łączenie akcji członków drużyny, a jedną z charakterystycznych mechanik jest bezpośrednie celowanie z oczu postaci przy strzelaniu.
Do dyspozycji mamy troje bohaterów, każde z osobnym drzewkiem umiejętności i linią zadań. Przez wzgląd na przewagę liczebną wroga niejednokrotnie przemierzamy pole bitwy, skradając się i szukając optymalnej pozycji oraz okazji do wykorzystania elementów środowiska na swoją korzyść.
Oprócz turowych potyczek zajmujemy się w Every Day We Fight eksploracją rozdartego wojną miasta, wypatrując ukrytych składów broni. Wyposażenie dostosowujemy, ale również tworzymy i modyfikujemy w bazie ruchu oporu. Naszym celem jest wytropienie i pokonanie bossów, co pozwala na dalszy postęp w pętli czasowej i jednocześnie przybliża szansę na zakończenie dziwacznej wojny.
Fabuła
Bohaterami Every Day We Fight są obywatele obu stron wyczerpującej wojny. W obliczu tajemniczej inwazji obcych muszą odłożyć na bok wzajemny antagonizm i połączyć się w ruch oporu. Uwięzieni w pozornie nieskończonej pętli czasowej starają się odkryć tajemnicę leżącą u podstaw inwazji i uratować świat.
Silnik
Every Day We Fight działa na silniku Unreal.
Ostatnia modyfikacja 28 kwietnia 2025
Tryb gry: single player
Wymagania wiekowe Every Day We Fight: 12+
Every Day We Fight Wymagania sprzętowe
PC Windows
- Minimalne:
- Intel Core i5-4590 / AMD FX-8350
- 8 GB RAM
- karta graficzna 4 GB GeForce GTX 1050 Ti / Radeon RX 470
- 20 GB HDD
- Windows 10/11 64-bit
- Zalecane:
- Intel Core i5-6600 / AMD Ryzen 3 2200G
- 16 GB RAM
- karta graficzna 6 GB GeForce GTX 1660 / Radeon RX 5600
- 20 GB HDD
- Windows 11 64-bit