ESports Club PC
Gra strategiczna z elementami symulacji, w której kierujemy zespołem e-sportowym rywalizującym w popularnych produkcjach z gatunków MOBA i FPS. Zadaniem menadżera jest poprowadzenie kierowanej przez niego ekipy do zwycięstw w lokalnych i międzynarodowych rozgrywkach.
ESports Club Premiera PC
anulowana
producent: CraftsmanGames wydawca: CraftsmanGames
Angielskie napisy
Gra miała premierę 30 czerwca 2017 roku w programie Steam Early Access. Po około dwóch latach prace nad nią uległy wstrzymaniu, ale sama produkcja pozostała dostępna do kupienia.
Esports Club to gra symulacyjna wydana na {PLAT}. Gracz wciela się w niej w menadżera zespołu e-sportowego. Produkcja daje możliwość rywalizacji w grach z popularnych gatunków FPS i MOBA. Ostatecznym celem jest poprowadzenie drużyny do zwycięstwa w międzynarodowych rozgrywkach i utrzymanie się na szczycie.
Mechanika
Gra oferuje setki klubów i klanów e-sportowych (nie są to jednak licencjonowane zespoły) i pozwala brać udział w zawodach w różnego rodzaju produkcjach – głównie z gatunku MOBA i FPS. Gracz tworzy i rozwija swój zespół, wybierając zawodników, z których każdy ma swoje cechy, takie jak styl gry i ulubiona pozycja oraz różne statystyki i umiejętności. Przed meczem można zdecydować o ustawieniu, uzbrojeniu i taktyce, dostosowując się do lepszych i słabszych stron przeciwnika, z którym drużyna gracza ma się zmierzyć. Z biegiem czasu za pieniądze zarobione podczas zawodów można podpisywać kontrakty z coraz lepszymi e-sportowcami lub po prostu rozwijać umiejętności pierwotnej drużyny. Przebieg rozgrywek obserwuje się na dwuwymiarowych mapach z widokiem z góry, a gracze reprezentowani są przez kolorowe ponumerowane kółka. W zależności od gry pole rozgrywki wygląda inaczej – w przypadku rozgrywek w grach typu MOBA mapa przypomina te z League of Legends czy Doty 2, a w grach FPS – z Counter Strike: Global Offensive.
Kwestie techniczne
Grę cechuje prosty, komiksowy styl graficzny. Większość decyzji podejmowanych jest w tabelach i formularzach, więc graficzne przedstawienie biur klubu, poza byciem „interaktywnym menu”, stanowi głównie tło i wizualną reprezentację postępów w grze – zespół powstaje w garażu, lecz wraz z jego rozwojem zwiększa się liczba zajmowanych przez ekipę pomieszczeń.
Ostatnia modyfikacja 17 października 2017
Tryb gry: single player
ESports Club cena w dniu premiery: 32,99 PLN
Wymagania wiekowe ESports Club: Odpowiednia dla każdego wieku.
ESports Club Wymagania sprzętowe
PC Windows
- Minimalne:
- Intel Core 2 Duo 2.0 GHz
- 1 GB RAM
- karta grafiki 256 MB GeForce 7600 GT lub lepsza
- 500 MB HDD
- Windows Vista/7
- Zalecane:
- Intel Core i5-2400 3.4 GHz
- 2 GB RAM
- karta grafiki 1 GB GeForce GTX 460 / Radeon HD 7800 lub lepsza
- 500 MB HDD
- Windows Vista/7