11. edukacyjne - według daty premiery
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 11. Gry o tematyce edukacyjne ułożone według daty premiery.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Przygody Prosiaczka Kwika: Zaginiony świat
Logiczne 12 marca 2001
Kolejna odsłona programu z prosiaczkiem Kwikiem w roli głównej. Nasz sympatyczny bohater wraz ze swoim przyjacielem Kwakiem właśnie odpoczywają po zabawie, gdy nagle zrywa się dziwny wir i przenosi ich do tajemniczego Zaginionego Świata.

Zwariowany Czarodziej: Tajemniczy dom Belliniego
Logiczne 15 stycznia 2001
Zbiór kilku gier edukacyjnych ze znanej serii o Zwariowanym Czarodzieju, w których Danny, wraz z przyjaciółmi, zwiedza tajemniczą piwnicę swego szalonego wuja.

Tymoteusz
Logiczne 30 listopada 2000
Timothy to adresowana głównie do najmłodszych odbiorców gra edukacyjna wyprodukowana przez studio Rebelmind. Gracze kierują poczynaniami skrzata Tymoteusza, który śpieszy z pomocą swemu przyjacielowi - motylowi Bazylemu, porwanemu przez władcę Królestwa Ciemności. Gra opatrzona została bajkową oprawą wizualną i zawiera szereg elementów stymulujących rozwój poznawczy.

Twoje Komiksy: Tom & Jerry
Logiczne 30 listopada 2000
Twoje Komiksy: Tom & Jerry to wyprodukowana przez firmę Emme gra edukacyjna skierowana do najmłodszych. Gracze mają okazję ułożyć historyjkę obrazkową ze swoimi ulubionymi bohaterami. Twórcy zadbali o bogatą galerię ilustracji, z których stworzyć można własny komiks oraz opcję wydrukowania go na domowej drukarce.

Twoje Komiksy: Smerfy
Logiczne 30 listopada 2000
Twoje Komiksy: Smerfy to wyprodukowana przez firmę Emme gra edukacyjna skierowana do najmłodszych. Gracze mają okazję ułożyć historyjkę obrazkową ze swoim ulubionymi postaciami świata Smerfów. Twórcy zadbali o bogatą galerię ilustracji, z których stworzyć można własny komiks oraz opcję wydrukowania go na domowej drukarce.

Twoje Komiksy: Popeye
Logiczne 30 listopada 2000
Twoje Komiksy: Popeye to wyprodukowana przez firmę Emme gra edukacyjna skierowana do najmłodszych. Gracze mają okazję ułożyć historyjkę obrazkową ze swoim ulubionym bohaterem. Twórcy zadbali o bogatą galerię ilustracji, z których stworzyć można własny komiks oraz opcję wydrukowania go na domowej drukarce.

Twoje Komiksy: Lucky Luke
Logiczne 30 listopada 2000
Twoje Komiksy: Lucky Luke to wyprodukowana przez firmę Emme gra edukacyjna skierowana do najmłodszych. Gracze mają okazję ułożyć historyjkę obrazkową ze swoim ulubionym bohaterem. Twórcy zadbali o bogatą galerię ilustracji, z których stworzyć można własny komiks oraz opcję wydrukowania go na domowej drukarce.

Smerfy: Smerfowe Przedszkole
Logiczne 31 października 2000
Na jednym CD zebrano wszystkie trzy części znakomitej zabawy edukacyjnej dla najmłodszych KSZTAŁTY i KOLORY, MYŚL i PAMIĘTAJ, CYFERKI i LITERKI.

Smerfy: Smerfoteletransporter
Logiczne 31 października 2000
Smerfy: Smerfoteletransporter to gra zręcznościowa z zagadkami logicznymi i elementami edukacyjnymi, wyprodukowana przez studio Emme z myślą o familijnej rozrywce. Gracze kierują poczynaniami smerfów, które ruszają w poszukiwaniu komponentów potrzebnych do zbudowania tytułowego urządzenia i uratowania Smerfetki uwięzionej przez Gargamela.

Tajemnice Domu Strachów
Logiczne 14 października 2000
Pierwszy program z nowej serii „Zobacz i Znajdź” przeznaczonej dla najmłodszych. Jest on opracowany w formie sfabularyzowanej gry, rozgrywającej się w wielkim, tajemniczym dworku, zamieszkiwanym przez duchy, szkielety i różne tajemnicze istoty.

LEGO Creator: Knights' Kingdom
Logiczne 11 października 2000
Gra zrealizowana z myślą o dzieciach, które mogą tu spełnić swoje najgłębsze marzenia samodzielnie tworząc wirtualne królestwo z klocków Lego.

Zwariowany Czarodziej II: Porwanie Harolda
Logiczne 15 września 2000
Druga część przygód Danne'go, który wraz z przyjaciółmi, muchą Florą i myszą Doną, musi powstrzymać swego wuja czarodzieja przed zwariowanym pomysłem transformacji ogrodowych zwierząt.

Teletubbies: Zabawa z Teletubisiami
Towarzyskie 8 sierpnia 2000
Kolejna gra edukacyjna, dzięki której dzieci mogą bawić się i uczyć wspólnie z czterema sympatycznymi bohaterami, znanymi z telewizyjnego serialu produkcji BBC, czyli tytułowymi Teletubisiami.

Twoje Komiksy: Garfield
Logiczne 1 lipca 2000
Twoje Komiksy: Garfield to wyprodukowana przez firmę Emme gra edukacyjna skierowana do najmłodszych. Gracze mają okazję ułożyć historyjkę obrazkową ze swoim ulubionym bohaterem. Twórcy zadbali o bogatą galerię ilustracji, z których stworzyć można własny komiks oraz opcję wydrukowania go na domowej drukarce.

Robbo Millenium
Logiczne 30 czerwca 2000
Robbo Millenium jest remakiem popularnej gry zręcznościowo-logicznej, wydanej pierwotnie w wersji na komputery 8-bitowe. Gracz kieruje poczynaniami tytułowego robota, którego zadanie polega na zbieraniu śrubek rozrzuconych po rozmaitych zakątkach wszechświata. Deweloperzy ze studia LK Avalon przygotowali dwa zestawy poziomów, obejmujące łącznie 130 plansz.

Lemmingi: Rewolucja
Logiczne 28 kwietnia 2000
Kolejna odsłona kultowej serii gier logicznych. Tytułowe lemingi nie mogą się pochwalić zbyt wielką inteligencją ani instynktem samozachowawczym. Dlatego to na nasze barki spada takie zaprojektowanie ich trasy przemarszu aby zagwarantować ich bezpieczne dotarcie do punkty docelowego.

Zwariowany Czarodziej
Logiczne 15 kwietnia 2000
Edukacyjna gra dla dzieci, które grając jednym z czterech bohaterów muszą odkryć co stało się z ich przyjacielem, małym chłopcem Dannym.

LEGO Legoland
Logiczne 27 marca 2000
Legoland to bardzo dobra pozycja, dzięki której dzieci odkryją w sobie zdolności inżynierskie i menedżerskie samodzielnie projektując, budując oraz utrzymując wzięty park rozrywki.

Zagadki Lwa Leona
Logiczne 28 listopada 1998
Kolejny tytuł z sympatycznym Lwem Leonem w roli głównej to gra logiczna wzorowana na popularnej serii firmy Sierra – The Incredible Machine. W każdej z 45 lokacji musimy, przy użyciu dostępnych przedmiotów, skonstruować wymyślną machinę, która pozwoli osiągnąć wyznaczony przez komputer cel.

SimSafari
Strategiczne 1 marca 1998
SimSafari to gra strategiczna przenosząca nas do serca Afryki, gdzie przejmujemy pieczę nad umiejscowionym na Czarnym Lądzie kompleksem turystycznym, złożonym z parku przyrody, obozu i tubylczej wioski. Naszym celem jest osiągnięcie jak najwyższej oceny u odwiedzających nas gości.

Rayman Uczy Matmy i Polaka
Zręcznościowe 31 grudnia 1996
Gra edukacyjna stworzona na fali sukcesu gry Rayman. Twórcom udało się połączyć oryginalną mechanikę kolorowej platformówki z wartościami edukacyjnymi, dzięki czemu podczas zabawy dzieciaki intuicyjnie doskonalą umiejętności z zakresu języka polskiego i matematyki.

SimPark
Strategiczne 31 października 1996
Określana jako SimIsle w wersji „light” strategia ekonomiczna, należąca do słynnej serii simów firmy Maxis. Wcielamy się w rangera, którego zadaniem jest stworzenie i pielęgnacja parku, położonego gdzieś w kontynentalnej części USA. Adresowana raczej do młodszych odbiorców gra posiada ogromne walory edukacyjne, oferując ogromną bazę wiedzy o rozmaitych gatunkach roślin i zwierząt.

SimTunes
Logiczne 6 kwietnia 1996
Najbardziej niezwykła i oryginalna gra z serii simów, wykreowanej przez Maxis, która w inteligentny sposób bawi i uczy, kształtując zmysł plastyczny i muzyczny, pozwalając dzieciom na odkrywanie własnych zdolności twórczych.

Snoopy's Game Club
Logiczne 12 września 1992
Opracowany w 1992 roku przez firmę Accolade program Snoopy’s Game Club to zestaw trzech gier logicznych, który skierowany jest do najmłodszych użytkowników. Produkt pełni rolę edukacyjną, pozwalając dzieciom na rozwiązywanie prostych łamigłówek.