Deliver At All Costs
Wydana przez Konami samochodowa gra akcji, w której siejemy chaos, przewożąć najróżniejsze paczki. Deliver At All Costs zostało osadzone w Stanach Zjednoczonych na przełomie lat 50. i 60. XX wieku. Poza sekwencjami z jazdą autem znalazły się tutaj etapy „chodzone".
producent: Far Out Games wydawca: Konami Strona oficjalna
Deliver At All Costs jest grą zręcznościową, w której wcielamy się w kuriera siejącego dookoła siebie prawdziwy chaos. Tytuł wyewoluował ze szkolnego projektu, za którym stało siedmiu szwedzkich studentów. Pozytywny odbiór dystrybuowanego za darmo prototypu przekonał autorów do założenia niezależnego studia Far Out Games i przekształcenia go w pełnoprawną, komercyjną pozycję.
Fabuła
Głównym bohaterem gry Deliver At All Costs jest Winston Green – kurier, który nie dość, że ma problemy z hamowaniem gniewu, to jeszcze wiedzie nudne, bezproduktywne życie. Na domiar złego protagonista zostaje zmuszony do pożegnania się ze swoją posadą. Wszystko to sprawia, że ostatniego dnia pracy postanawia potraktować dosłownie zalecenie szefa i dostarczyć wszystkie paczki „za wszelką cenę”.
Mechanika
W Deliver At All Costs akcję oglądamy z lotu ptaka. W trakcie rozgrywki zasiadamy za kierownicą pickupa i przemierzamy mapy o sandboksowej strukturze, starając się dostarczyć wszystkie paczki przed upływem czasu. Zegar tyka nieustannie, a pośpiech wzmaga chaos, jaki siejemy dookoła. Mknąc po ulicach, driftując oraz wchodząc (lub próbując wejść) w ciasne zakręty, niszczymy ogrodzenia, taranujemy ogródki piwne i potrącamy przechodniów, generując przy tym coraz większe straty, o których wymiarze informuje nas rosnący bez przerwy licznik. Po dotarciu do odbiorcy, katapultujemy paczkę, generując kolejne zniszczenia, bo lecące do celu przesyłki niszczą wszystko, co napotkają na swojej drodze. Należy przy tym pamiętać, że nasz pojazd nie jest niezniszczalny i w końcu możemy go unieruchomić; wówczas nie pozostaje nam nic innego, jak rozpocząć zabawę od nowa.
Kwestie techniczne
Deliver At All Costs działa w oparciu o technologię Unity. Produkcja może się pochwalić barwną i przyjemną dla oka grafiką. Podobać się może również realistyczna destrukcja otoczenia, którego elementy ulegają zniszczeniom (a budynki – burzą się) zgodnie z prawami fizyki. Rozgrywka toczy się przy akompaniamencie wpadającej w ucho muzyki z połowy XX wieku.
Ostatnia modyfikacja 4 września 2024
Tryb gry: single player
Wymagania wiekowe Deliver At All Costs: 16+
Deliver At All Costs Wymagania sprzętowe
PC Windows
- Minimalne:
- (60 fps / 1440p) Intel Core i5-11400F
- 16 GB RAM
- karta graficzna 6 GB GeForce GTX 1660 Super
- 15 GB HDD
- Windows 10 64-bit
- Zalecane:
- (4K) Intel Core i7
- 16 GB RAM
- karta graficzna 8 GB GeForce RTX 2070
- 15 GB HDD
- Windows 11 64-bit