Animal Crossing (2002) GCN
Animal Crossing została określona przez Nintendo jako „communication game”, czyli gra komunikacji. Została zaprojektowana jako gra bez ograniczeń i bez żadnej fabuły, co sprawia, że gracz może żyć w tym wirtualnym świecie dosłownie jak mu się żywnie podoba.
Animal Crossing (2002) Premiera GCN
15września2002
producent: Nintendo wydawca: Nintendo Strona oficjalna
Angielskie napisy i dialogi
Gry podobne do Animal Crossing (2002)
The Sims
Harvest Moon: A Wonderful Life
Harvest Moon: Another Wonderful Life
Animal Crossing została określona przez Nintendo jako „communication game”, czyli gra komunikacji. Została zaprojektowana jako gra bez ograniczeń i bez żadnej fabuły, co sprawia, że gracz może żyć w tym wirtualnym świecie dosłownie jak mu się żywnie podoba. Brzmi to bardzo zachęcająco, a jeszcze bardziej jest uzależniające.
Animal Crossing to symulacja życia w małym miasteczku, gracz przejmuje kontrolę nad jednym z wielu mieszkańców i musi się nim opiekować. W grze jak w życiu mijają godziny, dni, miesiące, zmieniają się pory roku, przychodzi i mija okres wakacji. Wirtualny czas jest taki sam jak w prawdziwym życiu, a to za sprawą tego, że zegar gry jest systemowym zegarem konsoli. W Animal Crossing jest podobnie jak w rzeczywistości: mamy rodzinę, przyjaciół, znajomych. Głównym celem na początku gry jest dla nas kupno domu i spłacenie wszelkich długów. Kiedy już mamy dom, w którym na starcie są podniszczone tapety, sfatygowane dywany, stare radio, możemy myśleć o dopieszczeniu jego wnętrza. Ciekawe rzeczy możemy kupić w miejscu składowania przedmiotów używanych, do którego codziennie jest dostawa nowości, więc prędzej czy później znajdujemy coś dla nas interesującego. Ważnym elementem w grze jest też rozwijanie kontaktów, czyli poznawanie nowych ludzi.
Grafika jest bardzo kolorowa, dźwięk miły dla uszu, a interfejs przyjazny dla użytkownika. Dodatkową możliwością dla posiadaczy Game Boy Advance jest opcja połączenia konsol i przesyłania danych. To, co sprawia, że Animal Crossing jest tak bardzo wciągające, to możliwość zapisania naszej postaci na karcie pamięci, pójście do kolegi, który również gra w tę grę i zwiedzenie jego wirtualnego domu czy też miasta.
Ostatnia modyfikacja 4 kwietnia 2024
Tryb gry: single player
Klasyfikacja PEGI Animal Crossing (2002)
Animal Crossing (2002) Wymagania sprzętowe
GameCube
- Wykorzystuje:
- karta pamięci