Najciekawsze materiały do: End of Nations
Prace nad End of Nations zostały wstrzymane
wiadomość4 marca 2014
Studio Trion Worlds poinformowało, że prace nad grą MOBA End of Nations zostały wstrzymane – stronę tytułu zlikwidowano, ponadto wzmianki o nim zniknęły z witryny dewelopera. Przyczyną jest brak perspektyw przed grą i koncentracja twórców na innych projektach. Niestety, nie wiadomo, kiedy (albo czy w ogóle) produkcja doczeka się wznowienia.
End of Nations z RTS-a zamienia się w grę MOBA. Konkurencja dla League of Legends?
wiadomość12 lipca 2013
Zapowiadana od dłuższego czasu gra End of Nations przejdzie istotne zmiany. Początkowo miał to być MMORTS, ale ostatecznie wewnętrzne studio firmy Trion Worlds postanowiło przemianować ten tytuł na reprezentanta gatunku MOBA.
Prace nad End of Nations wciąż trwają – twórcy uspokajają fanów gry
wiadomość7 grudnia 2012
W świetle ostatnich doniesień o zwolnieniach w studio Petroglyph, zespół deweloperski gry End of Nations poinformował, że prace nad tytułem posuwają się naprzód i zostaną doprowadzone do końca w wewnętrzym studiu wydawcy produkcji – firmy Trion Worlds.
- Zwolnienia w firmie Petroglyph – przyszłość gry End of Nations zagrożona? 2012.12.06
- Otwarta beta End of Nations opóźniona – twórcy szlifują grę 2012.11.28
- W piątek rusza trzeci beta-weekend End of Nations – mamy kody dostępowe 2012.09.05
- Druga zamknięta beta End of Nations odbedzie się w następny weekend 2012.07.29
- End of Nations – premiera we wrześniu 2012.07.27
- End of Nations – beta weekend już za kilka dni. Zdobądź klucz i sprawdź grę! 2012.07.16
- End of Nations – rozdajemy klucze do bety MMORTS-a autorów Star Wars: Empire at War 2012.07.03
Jeśli nie będzie lagów albo tak jak z Supreme commanderem, że rozgrywka sieciowa po 15 minutach jest "ultra szybka" , warto będzie zakupić EoN
Gra będzie free to play. Można się już rejestrować na closed bete. Tylko jest jeden problem to jest mmo RTS a w takie gry nie gra zbyt dużo ludzi niestety ;/
Jestem bo beta testach. Musze przyznać, że te kilka dni z grą były wciągające. Fajne tryby rozgrywki. Choćby "Hold the line" z innymi graczami, gdzie w 4 broni się przed falami rzucanymi przez PC. Albo odmiana wcześniej wspomnianego, gdzie bronimy się przed falami wraz z przeciwnikiem, kto dłużej przetrzyma. Oczywiście za odpowiednią kwotę można wykupować różne "utrudniacze", a żeby nasz żywy przeciwnik nie tylko walczył z falami AI, ale również z np. najemnikami. Trybu "utrzymywanie punktów na mapie", to standard w RTS'ach i nie mogło tego zabraknąć. Będzie dobrze jeśli uda się lepiej zbalansować klasy. W becie w każdej nacji były dwie. Np. ci od pojazdów ciężkich (silny atak i obrona) i druga - coś na wzór wsparcia taktycznego, którzy dysponowali m.in lotnictwem i wieloma jednostkami/budynkami od wsparcia. Prawda jest taka, że teamy, które grały czołgami szli jak burza przez mapę, a lotnictwo i lekkie pojazdy przeciwnika były dla nich jak ukąszenie komara. Jednostki mają umiejętności specjalne. Na mapie są porozmieszczane również struktury, które generują $, dają jakiś nalot, etc. Sami też możemy wykupować dodatkowe ataki obszarowe, jeśli wcześniej wykupiliśmy je w zbrojowni.
Jestem starym weteranem gatunku rts. Dune 2, wszystkie c&c, starcrafty, dawn of wary, battle for middle earth, age of..., total wary.... Nawet jakieś badziewia na konsolę. Przewinely sie wszystkie wazniejsze tytuły. To, że obecnie gatunek rts umiera nie jest tajemnicą i tylko ślepy tego nie zauważy. Widziałem w tym tytule pewną szansą, ale w zasadzie już pierwszy filmik dał mi do zrozumienia, że "to nie to". Mimo bycia naprawdę wygłodniałym i niedopieszczonym jeśli chodzi o strategię w ostatnich latach spędziłem z tym tytułem mniej niż godzinę. Nie widziałem sensu, by męczyć to dłużej. Może to trafi w czyjeś gusta, może ktoś lubi taki rodzaj rozgrywki. Dla mnie niewypał. Nie napisałem w sumie nic konkretnego, nie wymieniłem co mnie tak boli. I nie chcę. Nie poczułem tej gierki. Zaczynamy mając dwa rodzaje jednostek, reszta się pewnie zdobywa lub kupuję w sklepie. O ile w World in Conflict sprawdził się model rozgrywki z podziałem ról na graczy bez budowania bazy itp o tyle tu czułem tylko znużenie. Tytuł przekreślam.
Jak już mówiłem gatunek umiera. Jeden starcraft na parę lat wiosny nie czyni. Total War to jednak trochę inny rodzaj rozgrywki. Cała nadzieja w tym, że company of heroes 2 i generals 2 się sprzedadzą. Jeśli ten drugi tytuł zostanie skreślony i nie wejdzie do sklepów to uznam to za największą katastrofę branży gier ostatnich 10 lat i tym samym można będzie już bez owijania w bawełnę wystawić gatunkowi nagrobek.
@ozoq, gra nie jest genialna, ale też nie jest całkowicie nieudana. Żaden z tytułów RTS, które wymieniłeś, nie jest MMO. Tu dostęp do nowych technologii wypracowuje się wieloma rozgrywkami. To nie multi w zwykłym RTS'ie, gdzie do T1 dochodzi się po 1,5 min. gry. Dziwne, że ty na starcie miałeś ~2 jednostki, a inni gracze po kilka podstawowych. Poza tym po kilku lvl-ach, co przychodzi bardzo szybko, możesz już powiększyć swoją zbrojownię o kilka nowych typów jednostek, podstawowe ulepszyć, czy dodać nowe ataki. Jak na grę free-to-play poziom jest przyzwoity. Starcraft'a nazywasz wzorem strategii? Proszę Cię. Oczekujesz od RTS'a aby gra rzeczywiście była STRATEGICZNA, a zachwalasz strategię - papier, nożyce, kamień - gdzie liczy się tylko szybkie klikanie. Hipokryzja.
kopia red alert 3? dziękuje bardzo.
Gra jest bardzo słaba. Gdyby chociaż była kopią red alert... Wiem, że to dopiero beta, ale balans w tej grze kuleje. Chociaż trzeba przyznać, że nieco poprawili ostatnio, bo Shadow Revolution było w ogóle niegrywalne. Dodatkowo są straszne lagi, ale podejrzewam, że serwer po prostu stoi w stanach. Ogólnie rzecz biorąc nie polecam póki co. Może jak wyjdzie finalna wersja to sprawdzę ponownie.
@Haskell
Widzisz, ja grałem w Shadow Revolution bo dla mnie Liberation Front było niegrywalne, nie lobię tanków czołgających się po mapie, ja preferuje dynamikę gry. Gralem Stalker-ami i Defiant-ami. Jak na mapie za duzo tanków to wybierałem stalkerów, jak za dużo popierdulek to Defianty pod Criticala.
Jak nie bylo craschy to gralo sie miodnie, pytanie jest takie: Co na 20 poziomie? jak w 4 dni wbiłem 18 lvl.
Tylko te jednostki mi sie podobały, no moze jeszcze cyklopy z Liberation Front, wiec z tego co zaobserwowalem to jest to gra na miesiąc, oczywiście mowie tu o sobie.
@ poer
kopia red alert? chyba sobie kpisz.
To jest kopia SG.
@KR456
"Prawda jest taka, że teamy, które grały czołgami szli jak burza przez mapę, a lotnictwo i lekkie pojazdy przeciwnika były dla nich jak ukąszenie komara. "
Jak sie ma niezbalansowane teamy to tak jest, taki tank dla teamu Stalkerów jest banalnie latwym celem a z Blur tanki nic ci nie zrobią, tym bardziej Colosusy.
@ozoq
Jeszcze nie grałem w End of Nations ale się zaciekawiłem to poszukałem komentarzy. W sumie fakt dla mnie też RTS bez budowania to nie RTS. W 2013 ma wyjść nowy c&c generals 2 więc to już jest coś nowego. Dla mnie dalej brakuje nowego Warcrafta przecież każdy na to czeka.
@Ensilus Przy C&C Generals i później dodatku ZH spędziłem 1,5 roku! Tą grę wspominam najmilej ze wszystkich (Może jeszcze Total Annihilation). Gdy dowiedziałem się, że powstaje C&C 2 byłem bardzo ciekaw co z tego wyjdzie. Niestety zajmuje się nią BioWare i gra ma mieć wyłącznie multi F2P. Tak więc wniosek... Po cholerę zatrudniać speców od fabuły (RPG), jako wykonawców RTSa skoro nie ma historii opowiedzianej w kampanii?
@Ensilius Nie będzie Generals 2. Wyjdzie jakiś badziew w którym mechanika rozgrywki jest jak w End of Nations, i gra będzie mieszanką wszystkich command&conquer'ów
no ta i kolejna gra która nie wyjdzie w Polsce
obecnie brak planów wydania ( w Polsce )
naprawdę producenci maja gdzieś graczy jakieś G wydadzą a to co fajne nie wydaja albo
jak już coś wydaja to nawet nie jest w języku polskim