Najciekawsze materiały do: Nikopol: Carnival of Immortal
Nikopol: Carnival of Immortal
demo gryrozmiar pliku: 353,4 MB
Nikopol: Carnival of Immortal to gra przygodowa w konwencji point & click, zrealizowana w całości przez studio White Birds Productions. Autorom projektu przewodził belgijski rysownik Benoit Sokal, odpowiedzialny za obie części Syberii oraz...
Nikopol: Carnival of Immortal - poradnik do gry
poradnik do gry3 listopada 2008
Poradnik do przygodówki „Nikopol: Secrets of the Immortals” zawiera szczegółowe rozwiązania wszystkich wyzwań logicznych, z jakimi zetkniecie się w trakcie rozgrywki.
Nikopol: Carnival of Immortal - recenzja gry
recenzja gry16 października 2008
Światowa premiera 10 września 2008. Benoit Sokal uderza ponownie, tym razem za pośrednictwem komputerowej adaptacji komiksu. Jednak o powtórzeniu sukcesu Syberii nie może być mowy.
Benoit Sokal, czyli twórca serii Syberia, wrócił do Microids
wiadomość4 marca 2012
Fani wspaniałej serii Syberia mają nowe powody do optymizmu. Okazuje się, że twórca dwóch pierwszych części, Benoit Sokal, został zatrudniony przez Microids, czyli firmę tworzącą trzecią odsłonę cyklu.
Wieści ze świata (FIFA 12, Microsoft, Nikopol) 9/08/11
wiadomość9 sierpnia 2011
„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dziś piszemy m.in. o demie FIFA 12, prezentacji technologii Cloud Microsoftu, a także rekordowej liczbie Punktów Gracza. Zapraszamy do lektury.
- Studio autora Syberii zostało zamknięte 2011.01.10
- Wieści ze świata w telegraficznym skrócie (20 października 2008) 2008.10.20
- Wieści ze świata w telegraficznym skrócie (10 września 2008) 2008.09.10
- Wieści ze świata w telegraficznym skrócie (5 września 2008) 2008.09.05
- Wieści ze świata w telegraficznym skrócie (6 sierpnia 2008) 2008.08.06
No ciekawe czy tym razem Sokal zabłyśnie. Miejmy nadzieję, że tak bo klimacik gry szykuje się niezły.
Widok z pierwszej osoby o czym mozna przekonac sie grajac w demo ;) Mimo ze ogolnie wole klasyczne rozwiazania w przygodowkach czyli point n click to tym razem gra sie calkiem dobrze. Jedyne co mi osobiscie w grze nie odpowiada to brak realizmu... tzn wiem ze gra oparta jest na komiksie gdzie rozne potworki sa norma ale jakos takie fantasy do mnie nie przemawia. To ze akcja gry dzieje sie w przyszlosci nie oznacza ze nagle na ziemi pojawily sie jakies monstra :D
Jak na samym początku poradzić sobie z potworkiem? Konkretniej w miejscu, gdzie przestawiamy szafę. Obciążam ją, otwieram drzwi i wychodzę jednak on zawsze robi to samo, nie dając mi chwili na wykonanie żadnej akcji.
gra super ale krótka (za krótka)
Oj coś przygodówki nie mają się ostatnio najlepiej w świecie wydawniczym.Ta pozycja też pewnie nie wzbudzi zainteresowania naszych rodzimych wydawców,a szkoda.