Najciekawsze materiały do: Castlevania: Circle of the Moon
Castlevania - kolekcja hitów trafiła na Steam i konsole
wiadomość24 września 2021
Firma Konami wydała Castlevania Advance Collection, czyli kolekcję klasycznych odsłon tego cyklu z konsoli przenośnej GBA. Zestaw trafił na PC i konsole.
Znamy nazwisko nowego reżysera filmu Castlevania
wiadomość15 czerwca 2007
Przedostatniego dnia marca doszły do nas informacje, że Paul Anderson może nie wyreżyserować filmu opartego na grze Castlevania. Niemniej jednak zapewniał on wówczas, że dołoży wszelkich starań, aby wziąć udział w przygotowaniu tego projektu. Dowiedzieliśmy się, że Anderson nadal będzie odpowiadał za scenariusz i produkcję, aczkolwiek fotel reżysera przekaże Sylvainowi White’owi.
Nowe informacje o animowanej serii Castlevania
wiadomość8 maja 2007
W październiku ubiegłego roku informowaliśmy was o tym, że ciesząca się niezwykłą popularnością seria gier Castlevania doczeka się nie tylko adaptacji filmowej, ale również wersji animowanej, nad którą czuwa Warren Ellis, popularny twórca komiksowy (m.in. Transmetropolitan). Po kilku miesiącach znane są już dalsze szczegóły odnośnie tej produkcji.
- Nowa Castlevania całkowitym zaskoczeniem? 2008.06.29
- Warren Ellis ukończył scenariusz do animowanego cyklu Castlevania 2007.12.16
- Kolejna część Castlevanii wyłącznie na X360? 2007.09.12
- Film Castlevania bez scenariusza Paula Andersona 2007.08.29
- Paul Anderson jednak wciąż zaangażowany w produkcję filmu Castlevania 2007.03.30
- Paul Anderson zrezygnował z filmu Castlevania? 2007.03.29
- Filmowa adaptacja sagi Castlevania ma już swój plakat 2006.11.13
Jedna z moich pierwszych gier na GBA :) Bardzo dobra. Szkoda ze na te konsole nie wydaja juz wielu gier jak kiedys
Właśnie na półce znalazłem zakurzone pudełko, a w nim GameBoya, i Castlevanię. Pamiętam, jak w to grałem dawno temu.
świetne ! mam konsole x6 i pościągałem sobie wszystkie części castlevani na gba i przechodzę pod kołdrą, polecam !
Calkiem znosna gierka, chociaz jak chodzi o GBA to IMO najgorsza z serii. Pomijajac juz niewygodne sterowanie, najbardziej denerwowala mnie zdawkowa ilosc informacji jakie otrzymujemy o swiecie gry. Niejednokrotnie gubilem sie w zamku, bo zwyczajnie nie wiedzialem gdzie mam w nastepnej kolejnosci sie udac. Z tego wzgledu, ze mamy tutaj do czynienia z gra nieliniowa, ale jednoczesnie narzucajaca jednak okreslona kolejnosc odwiedzania lokacji, to jest to strasznie upierdliwe. W grze obecna jest bardzo istotna dla gameplayu mechanika DSS. Jest ona oparta na tworzeniu kombinacji z kart, ktore wypadaja z konkretnych przeciwnikow tj. kazda karta ma szanse pojawic sie tylko po zabiciu konkretnego typu przeciwnika i z zadnego innego. Takich kart jest w grze lacznie 20. Gdzie problem? A no taki, ze typow przeciwnikow jest znaczenie wiecej niz 20, a bez korzystania z poradnika nie da sie w zaden sposob stwierdzic czy dany przeciwnik moze upuscic karte czy tez nie. Nie ma tutaj zasady, przeciwnicy noszacy karty nie zostali wybrani wedlug jakiegos wymyslnego klucza, a niemal calkowicie losowo...
Bossowie sa IMO zbyt trudni, biorac pod uwage koslawe sterowanie. Przez wiekszosc gry korzystalem z boomerangu, bo wszystkie inne subweapons byly zwyczajnie bezuzyteczne.
Mozna zagrac, ale dopiero jak juz ktos ma za soba wiekszosc Castlevanii w 2D.