Najciekawsze materiały do: Might & Magic: Clash of Heroes
Might & Magic Clash of Heroes - poradnik do gry
poradnik do gry27 października 2011
W poradniku do gry Might and Magic: Clash of Heroes, poza poradami i opisem przejścia, znajdziesz opis wszystkich dostępnych w grze zadań łowców nagród, artefaktów, jednostek specjalnych, zagadek bitewnych, pozostałych zadań pobocznych.
Magia i moc w nieco innym wydaniu - recenzja gry Might & Magic: Clash of Heroes
recenzja gry19 października 2011
Światowa premiera 1 grudnia 2009. Premierze Might & Magic: Clash of Heroes na PC nie towarzyszyło tyle medialnego szumu co wydanej niemal w tym samym czasie szóstej części popularnej strategii. Nie oznacza to jednak, że gra ta nie zasługuje na Waszą uwagę.
Głęboko pod ziemią - komputerowe dungeon crawlery lat 80tych i 90tych
wiadomość5 maja 2012
Klasyczne dungeon crawlery z widokiem z pierwszej osoby skradły kawał życia niejednemu z nas. Łażenie po piwnicach, lochach, katakumbach, jaskiniach i innych miejscach pełnych skarbów oraz niebezpieczeństw tworzono jednak na tyle oryginalnie i na tyle różnorodnie, że wciągało na długie godziny. Zamierzchłe czasy Amigi, Atari, C64 i wczesnego PC nie są jednak wcale aż tak zamierzchłe – bo moda powraca, bo stare gry gatunku wciąż dają radę, bo można coraz łatwiej je dostać. Bo po prostu dobrze się w nie gra.
Puzzle Quest w świecie Heroesów - poradnik do gry Might & Magic: Clash of Heroes
wiadomość17 października 2011
"W poradniku do gry Might and Magic: Clash of Heroes, poza poradami i opisem przejścia, znajdziesz opis wszystkich dostępnych w grze zadań łowców nagród, artefaktów, jednostek specjalnych, zagadek bitewnych, pozostałych zadań pobocznych."
Wieści z targów gamescom (Age of Empires Online, PS Vita, Might & Magic: Clash of Heroes) 17/08/11
wiadomość17 sierpnia 2011
„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dziś piszemy m.in. o Season Pass do Age of Empires Online, funkcjach sieciowych PlayStation Vita i ilości pamięci RAM, europejskiej cenie PlayStation 3DTV, zachodniej premierze Warface, a także terminie debiutu pecetowej wersji Might & Magic: Clash of Heroes. Zapraszamy do lektury.
już w Poniedziałek lub Wtorek powinienem mieć Edycje Pudełkową a puki co delektuje się Heroes VI kupiłem Edycje Kolekcjonerską jak za taką Kolekcjonerkę to cena duża nie jest! Polecam EK Heroes VI bo warto artbook po prostu świetnie wykonany!
te wymagania to jakiś ŻART ?
na taka grafike jak tu jest Pentium III 400 MHz max i 2MB grafiki !!!!
Dno + metr mułu, a mógł być hit. Niestety zepsuto genialny pomysł. Dobre "układy" jednostek występują tylko w tutorialach, w prawdziwych walkach jest tylko frustracja. Oczywiście przeciwnik komputerowy ma niesamowite szczęście, bez problemu tworzy sobie "combo" z 3 a nawet 4 trójek a my mamy problem nawet z jedną. Jest to żenujące ponieważ od samego początu gry jesteśmy już na przegranej pozycji a same walki ciągną się i ciągną. Grać można tylko po co? Tytuł jest po prostu nieprzemyślany, nie ma możliwości zmiany poziomu trudności a do Puzzle Questa (który ma być niby grą podobną) to jest mu bardzo daleko.
@moonhunter
to sobie zagraj w M:TG Duels Of The Planeswalker- tam w kampanii nie da się przejść 1 walki, bo 'przypadkiem' przeciwnik kartę na każdą KAŻDĄ okazję....
Niesamowita gierka! nie sądziłem, że aż tak mnie wciągnie. Nie ma co ukrywać, że nie jest to typ gry dla każdego. Zgodzę się z poprzednimi wypowiedziami dotyczącymi przewagi komputerowego przeciwnika niestety często "wbija" x3 lub x4 fuse lub chain, którego mi jak dotąd nie udało się ani razu zrobić - 2 akt (może 3x wbiłem ale 4 już niestety). Jak dla mnie ta gra to jest to czego mi ostatnio brakuje - grywalność ;D
Wierzcie mi że się da - to jest algorytm komputerowy i po prostu więcej widzi i jest wstanie przewidzieć, jakbyście chcieli naprawdę profesjonalnie w to grać byście niesamowite combo mogli tam tworzyć,kwestia praktyki i dostrzegania, tak jak w szachach, trzeba przewidywać parę ruchów w przód , przyszłe możliwe comba oraz jak to wygląda jak odpowiednie jednostki spadną, tutaj komputer ma przewagę i nikt tutaj nikogo nie oszukuje :)
To jest gra logiczna trzeba pamiętać - , i nie miałem jakoś problemów wymienianych wyżej z dużym combo , nieraz fartem się udawało, chociaż fakt faktem za dużo tam losowości, i nieraz trzeba było zaczynać parę razy tą samą walkę bo z początkowym rozłożeniem nic by się nie nie dało zrobić przez co najmniej parę rund, kiedy komp ładował za rundę ładowałby już "super" jednostkę - Gierka genialna, raczej w stylu albo się kocha albo nienawidzi, bo ten typ trzeba po prostu lubić,niesamowity soundtrack (w szczególności Battle Theme 2) lecz chyba nigdzie niedostępny ,oprócz youtube :(
Gierka bardzo fajna, miło i przyjemnie czas leci, no może poza kampanią w srebrnych miastach bo jakoś nie mogę się przekonać do tych jednostek a tu mi jeszcze boss został do zabicia i trochę ciężko jest.
Nie podobno tylko na pewno.
Gierka dla mnie jest ciekawa.A kto chce sobie w nią pograć może sobie kupić CD-Action za 15zł.99gr.
mam pewien problem sciaglem to gre na iphona jest super ale w drugiej czesci jak gram godrykiem nir moge zatakowac ryceza zeby przejsc dalej jakas pomoc lub podpowiec
Ciekawy pomysł na strategie turową. Kampania jest nawet łatwa. Trzeba tylko umieć przewidzieć co może stać się za kilka tur. Nie zgodzę się z użytkownikiem "moonhunter" że mamy problem z utworzeniem combo. Jest to możliwe, trzeba tylko troszeczkę pomyśleć i pokombinować, ale rzeczywiście jak grałem pierwszy raz to miałem problem z utworzeniem trójki, ale i z czasem combo x5 się zrobiło. ;)
Najlepsza gra turowa w historii. Wspaniała fabuła, zróznicowane walki, np. niszczenie dział, walenie w kołowroty, walczenie z 3 przeciwnikami posiadającymi specjalne ataki, chociaż wszystkie mają jeden ukryty cel: pokonywanie, rozwalanie i trafienie. Sądze, że ta gra przekonała mnie do grania turówki, a nie w RTS-y, gdzie nie można dokładnie zaplanować ruchu, tylko trzeba myśleć na krótką metę.
Jeżeli kto kol wiek jest zainteresowany tą grą to niech wie że ja CHĘTNIE WYMIENIĘ KLUCZ DO MIGHT & MAGIC: CLASH OF HEREOS na inny do jakiej kol wiek gry. Zainteresowani pytać: [email protected]
Dużymi plusami dla mnie jest na pewno ładnie prezentująca się grafika, która nic się nie zestarzała, a także naprawdę ciekawa mechanika oparta na turach i ustawianiu formacji jednostek. Wymaga ona trochę pomyślunku. Na wyróżnione również zasługuje umiejscowienie akcji w uniwersum Might & Magic, chociaż akurat sama fabuła specjalnie nie zapadła mi w pamięci.
Bardzo wymagająca turówka. Generalnie więcej zależy od ułożenia jednostek - jeśli losowo ułożą się w pomyślnej formacji (zyskując więcej dodatkowych ruchów) to wygraną mamy w kieszeni.
Wciągająca, prosta w założeniach gra strategiczna z ładną, baśniową grafiką po dziś dzień wyglądająca bardzo dobrze. O ile fabułę i dialogi lepiej przemilczeć, to jako fan HoMM5 muszę przyznać że cieszą znajome twarze, miejsca i muzyka.