Najciekawsze materiały do: Castlevania: Aria of Sorrow
Castlevania - kolekcja hitów trafiła na Steam i konsole
wiadomość24 września 2021
Firma Konami wydała Castlevania Advance Collection, czyli kolekcję klasycznych odsłon tego cyklu z konsoli przenośnej GBA. Zestaw trafił na PC i konsole.
Znamy nazwisko nowego reżysera filmu Castlevania
wiadomość15 czerwca 2007
Przedostatniego dnia marca doszły do nas informacje, że Paul Anderson może nie wyreżyserować filmu opartego na grze Castlevania. Niemniej jednak zapewniał on wówczas, że dołoży wszelkich starań, aby wziąć udział w przygotowaniu tego projektu. Dowiedzieliśmy się, że Anderson nadal będzie odpowiadał za scenariusz i produkcję, aczkolwiek fotel reżysera przekaże Sylvainowi White’owi.
Nowe informacje o animowanej serii Castlevania
wiadomość8 maja 2007
W październiku ubiegłego roku informowaliśmy was o tym, że ciesząca się niezwykłą popularnością seria gier Castlevania doczeka się nie tylko adaptacji filmowej, ale również wersji animowanej, nad którą czuwa Warren Ellis, popularny twórca komiksowy (m.in. Transmetropolitan). Po kilku miesiącach znane są już dalsze szczegóły odnośnie tej produkcji.
- Nowa Castlevania całkowitym zaskoczeniem? 2008.06.29
- Warren Ellis ukończył scenariusz do animowanego cyklu Castlevania 2007.12.16
- Kolejna część Castlevanii wyłącznie na X360? 2007.09.12
- Film Castlevania bez scenariusza Paula Andersona 2007.08.29
- Paul Anderson jednak wciąż zaangażowany w produkcję filmu Castlevania 2007.03.30
- Paul Anderson zrezygnował z filmu Castlevania? 2007.03.29
- Filmowa adaptacja sagi Castlevania ma już swój plakat 2006.11.13
Też polecam, jednakże zdobycie jej za mniej niż 100zł, można uznać za cud...
Chyba najlepsza Castlevania w jaka gralem (gralem w te na NES GBA i N64) te w 3D jakos do mnie nie przemawiaja.
Castlevania sie nie starzeje.
Ech wiele bym dał żeby znów pójść do sklepu i kupić sobie nowiutką grę na GameBoya w sklepie, a potem rozsiąść się wygodnie w fotelu i zatopić się w tych pikselach.
12h
+ miodna rozgrywka: rozwalanie straszydeł i eksploracja zamku
+ klimat zamczyska wypełnionego straszydłami
+ delikatne mechaniki RPG (zdobywanie poziomów, ekwipunek)
+ oprawa (zróżnicowany i autentyczny zamek oraz gotycka muzyka)
+ nie za trudna, ale stanowiąca wyzwanie
+ łapanie dusz i wykorzystanie ich w walce
+ sekrety do odkrycia
- szarpanie z przeciwnościami losu podróżując w ciemno z nadzieją na punkt zapisu gry czasem męczy
Ok, jest 2021 rok, gra została wydana w 2003, jest swego rodzaju wariacją Symphony Of The Night, wydanego w 97. Możemy powiedzieć że od pierwowzoru minęły 24 lata, ale liczmy uczciwie od premiery nie naciągając i tak dobrego wyniku. 18 lat, tyle ma ta gra. Mimo to do dziś można usiąść nad nią i spędzić nad Gameboyem ciężkie godziny eksplorując zamek draculi. System walki- piękny w swej prostocie, fabuła- banalna w swej prostocie, zamek- przygniatający swym rozmiarem. Świat gry jest spory nawet na dzisiejsze realia, realiów 2003 roku nie poruszając. Gra jest pod tym względem ogromna i powala mnogością poziomów i przeciwników, a także bossami. Polecam każdemu, natomiast dla fanów Dark Souls jest to lektura obowiązkowa tak samo jak dla fanów Warcrafta lekturą jest Tolkien
Nie wiem gdzie to dać więc wrzucę tutaj - niedługo pojawią się odświeżone wersje Castlevani z Game Boy Advance
Castlevania: Circle of the Moon in 2001, Castlevania: Harmony of Dissonance in 2002, and Castlevania: Aria of Sorrow in 2003.
Tu niespodzianka - także na PC.
Widać Konami potrafi w komputery