Najciekawsze materiały do: UFO: Kolejne Starcie
UFO: Kolejne Starcie - Modding Tools
modrozmiar pliku: 3,4 MB
Zestaw narzędzi edytorskich, które pozwalają dowolnie poszperać w grze UFO: Aftermath. Wśród nich znajduje się program do rozpakowywania plików vfs, mała aplikacja do konwertowania plików tekstowych na system binarny, a także przeglądarka...
UFO: Kolejne Starcie - POL
demo gryrozmiar pliku: 169 MB
UFO: Aftermath to strategia turowa czerpiąca garściami z dawnego przeboju UFO: Enemy Unknown. Początkowo gra nosiła tytuł Dreamland Chronicles: Freedom Ridge i była tworzona przez zespół Mythos Games. Niespodziewanie projekt zawieszono i wydawało się...
UFO: Kolejne Starcie - poradnik do gry
poradnik do gry27 listopada 2003
Poradnik do godnego następcy słynnej serii X-COM - strategii turowej UFO: Aftermath, wyjaśniający wszelkie aspekty rozgrywki, jak budowa i rozwój baz, postęp techniczny, przejmowanie i asymilowanie technologii obcych, uzbrojenie oraz walka.
UFO: Kolejne Starcie - recenzja gry
recenzja gry8 października 2003
Światowa premiera 3 października 2003. UFO: Aftermath to strategia turowa czerpiąca garściami z dawnego przeboju UFO: Enemy Unknown. Akcja Aftermath przenosi graczy w niezbyt odległą przyszłość, gdzie w wyniku inwazji obcych wielka ziemska cywilizacja została zredukowana do garstki ocalonych.
Cenega wydawcą UFO: Afterlight
wiadomość2 marca 2006
Niespodzianki nie ma. Kolejną grę ze znanego cyklu UFO wyda na rynku Cenega. Przedstawiciele firmy opublikowali wczoraj oficjalne oświadczenie prasowe, w którym poinformowali o podpisaniu stosownego porozumienia w tej sprawie ze studiem Altar Games.
Nowe informacje o UFO: Aftershock
wiadomość1 lipca 2005
Piekiełko Graczy czyli serwis GamersHell zamieścił bardzo obszerne FAQ dotyczące niecierpliwie oczekiwanej przez fanów gry UFO: Aftershock. W dalszej części wiadomości postaraliśmy się o podanie najważniejszych informacji o kolejnej odsłonie jednej z najciekawszych serii strategiczno taktycznych.
UFO: Aftershock - nowe screeny
wiadomość8 listopada 2004
O serii UFO (a także X-Com) można już chyba mówić w kategoriach kultowości. Pierwsza gra z tego cyklu, UFO: Enemy Unknown, ukazała się w pierwszej połowie lat 90-tych ale zainteresowanie serią nie słabnie. Premiera najnowszej pozycji traktującej o walce ludzi z obcymi, UFO: Aftershock, planowana jest dopiero na 3 kwartał roku 2005.
- UFO: Trilogy już niebawem na rynku 2007.07.11
- Kolejne gry dostępne w systemie elektronicznej dystrybucji 2006.07.12
- Konkurs dla utalentowanych fanów cyklu UFO 2005.12.20
- Zapowiedziano kolejną odsłonę cyklu UFO 2005.12.14
- Znamy datę wydania UFO: Aftershock 2005.09.06
- Chcesz zaistnieć w świecie UFO: Aftershock? Napisz opowiadanie i licz na odrobinę szczęścia 2005.06.09
- W UFO: Aftershock zagramy dzięki firmie Cenega 2004.06.16
UFO: Kolejne Starcie - v.1.4 PL
patchrozmiar pliku: 15 MB
wersja: v.1.4 PL Poprawka systemowa do polskiej wersji gry UFO: Aftermath. Uaktualnia ona tą produkcję od wersji podstawowej (w jakiej ukazała się w sklepach) do najnowszej v.1.4. Poniżej lista modyfikacji (j. angielski):
W to się grało - UFO: Enemy Unknown
artykuł14 stycznia 2012
Zapowiadana na jesień premiera nowego XCOM-u to doskonała okazja, by przyjrzeć się grze, która zapoczątkowała tę jakże uznaną serię. Panie i panowie, cofamy się do roku 1994. Przed Wami UFO: Enemy Unknown.
Gra jest mierna, nie godna swoich poprzedniczek - można śmiało sobie ją darować. Chyba, że naprawdę ktoś chce zagrać z szacunku dla serii, w przeciwnym wypadku można tylko się zrazić.
Wspaniala gra.Jest jeszcze lepsza - najlepsza wersja - Ufo: Ostatnie Starcie!
Świetna gra, bardzo dobry klimat, to najlepsze co w UFO:Aftermatch. Doskonała gra taktyczna i naprawde wciągneła mnie niesamowicie. Jestem pod wrażeniem.
ja juz nia przeszlem
Moim zdaniem to najlepsza gra z całej dotychczasowej serii. Grałem dosłownie chwilę w Aftershock i kilka dni w Afterlight, ale według mnie, te części mają taką grafikę jakby z bajki, a w Aftermath to grafika też daje klimat, jest taka bardziej realistyczna.
Nigdy w takie coś rzym niegrał :) Chętnie załatwie tą gre i zobaczymy ;D
Co tak mało komentarzy? Gra nie jest jakaś ostatnia, pograć w nią można. Nie jest to X-Com ani pokrewne, ale klimat jakiś ma.
Witam
Mam problem z gra, tzn jak ja odpalam to pojawia sie na chwile czarny ekran a potem wraca do windows... probowalem juz wielu sposobow z kilku forow i nic nie pomaga... sciaglem nawet demo wersje ENG zeby sprawdzic czy dziala ale jest to samo... mam wersje UFO ktora byla w CDA, jak odpalam gre z launcher.exe i daje test to widok na pulpicie odwraca sie do gory nogami i nic... wymagania sprzetowe spelniam dla tej gry.... mam radeon'a X1600, Win XP Pro z SP3, 1,5 GB RAM, Pentium 4 3,0 GHz
czekam na odpowiedz i dziekuje
Na GreenManGaming jest dziś przez 24h za free - IMHO warto nawet jeśli ma się wersję pudełkową.
Kiedy pierwszy raz grałem w Aftermatch dotarłem do tej całej strefy 51 i na tym skończyło się moje granie. Czasami nawet nie mogłem zobaczyć przeciwników, zbierałem rakiety znikąd... generalnie dałem sobie spokój.
Potem wróciłem ale przeszedłem raptem kilka misji i wywaliłem grę.
Mam ją z CDA, rok temu była w promo od m.u. v.e. Wezmę z gmg jak się serwery obudzą, jest kosmiczne przeciążenie.
Jedna z najlepszych produkcji, w jakie mogłem grać :)
Fajnie rozbudowana, dużo broni, badania, tryb strategiczny i taktyczny. Nie jest to gra turowa, a oparta w czasie rzeczywistym, z tym, że można sobie zatrzymać rozgrywkę, więc duży plus niż jak na ruchy (mój i komputera oddzielnie jak w Heroes'ach).
Gra potrafi być problematyczna w momencie powstania biomasy. Czasami miałem tak, że nie miałem badania, które mogłoby odblokować możliwość robienia baz antybiomasowych. Lub nierealistyczny zasięg broni, mniejszy niż zasięg replik airsoftowych, które mają 40-60 metrów zasięgu skutecznego, a w grze pistolety 8-20 metrów, karabiny do 60 metrów, a ciężka broń i snajperska od 50 metrów i do 250 metrów (czyli na całą mapkę w grze).
Gra mogłaby być bardziej rozbudowana, mogli dodać jakiś tryb rozgrywki polegający na ewakuacji ludności czy coś by gra była bardziej realistyczna. Ale klimat jaki panuje w kolejnym starciu jest ekstra! Następne części też są w miarę fajne, ale grafika bajkowa (cukierkowa), szczególnie w Bitwie o Marsa, ale za to są bardziej rozbudowane. No i nie ma już tylu broni i innych pierdółek (dla porównania jest tam chyba tylko 1 pistolet, a w aftermath jest ich ponad 10 samych klamek).
Raz mi się udało całą biomasę zlikwidować, tak by sama nie wyrastała i miałem opanowaną całą ziemię. A grałem w tą grę z ponad 10 razy tak od zera do końca.
10 na 10, gdyż nie spotkałem jeszcze bardziej odpowiadającej mi produkcji :)
Połączenie aftermath z aftershock (zalety z zaletami), było by grą epicką !
@Miszcz120 - też miałem nie raz takie problemy z biomasą, niestety zdarzało się ze nie otrzymałem dostatecznie szybko misji na terenie biomasy przez co nie zdążyłem opracować odpowiedniej technologi by z nią walczyć ;)
Od siebie dodam tylko że szkoda iż Aftermath został troszeczkę zapomniany, przydałby się jakiś mod podciągający rozdzielczość i naprawiający problem z filmikami pod kartami graficznymi ATI.