Najciekawsze materiały do: Galactic Civilizations II: Władcy Strachu
Galactic Civilizations II: Władcy Strachu - Gold Edition
demo gryrozmiar pliku: 423,8 MB
Galactic Civilizations II to kolejna odsłona znakomitej strategii turowej sygnowanej logiem Stardock Systems. W porównaniu z poprzednikiem zmianie uległ silnik graficzny, który teraz jest w pełni trójwymiarowy. Wpłynęło to znacząco na polepszenie...
Galactic Civilizations II: Władcy Strachu - recenzja gry
recenzja gry1 września 2006
Światowa premiera 21 lutego 2006. Po co przejmować się losami jednej planety, skoro można decydować o losach całej galaktyki? Galactic Civilizations 2 zadaje to pytanie i posuwa ideę Cywilizacji o jeden krok dalej.
Galactic Civilizations II: Ultimate Edition do zdobycia za darmo
wiadomość17 maja 2018
Kolejna darmowa gra może zasilić Waszą bibliotekę za sprawą Humble Store. Tym razem padło na Galactic Civilizations II: Ultimate Edition, czyli zestaw składający się z kosmicznej strategii turowej Galactic Civilizations II: Władcy Strachu, a także dwóch dodatków - Dark Avatar oraz Twilight of the Arnor.
Endless Universe – zapowiedziano kolejny dodatek do Galactic Civilizations II
wiadomość8 lipca 2008
Walka o galaktyczną dominację trwa! Jak poinformowali przedstawiciele firmy Kalypso Media, znakomita strategia turowa Galactic Civilizations II doczeka się kolejnego, samodzielnego dodatku, o podtytule Endless Universe. Zawierać ma on dwa poprzednie rozszerzenia: Dark Avatar i Twilight Of the Arnor.
Już wkrótce premiera drugiego dodatku do Galactic Civilizations II
wiadomość23 kwietnia 2008
Druga odsłona cyklu Galactic Civilizations okazała się być bardzo dobrze przyjętą przez graczy na całym świecie. Z ostatnio opublikowanych informacji wynika, że w ciągu dwóch lat od światowej premiery zdecydowało się ją nabyć 300 tysięcy osób. Wynik ten może zostać już niedługo dosyć znacznie poprawiony. Wszystko za sprawą zbliżającej się premiery rozszerzenia Twilight of the Arnor.
- Prezes Stardock o korzyściach płynących z przejścia na Windows 7 2009.06.18
- Stardock planuje stworzenie Galactic Civilizations 3 2008.08.30
- Sprzedano trzysta tysięcy kopii gry Galactic Civilizations II 2008.04.16
- Galactic Civilizations II: Twilight of the Arnor dopiero w marcu 2008.01.08
- Galactic Civilizations II: Twilight of the Arnor w grudniu, trwają testy 2007.10.31
- Drugi dodatek do Galactic Civilizations II potwierdzony 2007.08.22
- Dark Avatar - dodatek do Galactic Civilizations II - opóźniony, ale ulepszony 2006.10.10
Galactic Civilizations II: Władcy Strachu - v.1.40X
patchrozmiar pliku: 41,8 MB
wersja: v.1.40X Patch przeznaczony do gry Galactic Civilizations II: Dread Lords. Poniżej opis w j. angielskim:
Bardzo proszę o przesłanie mi na adres [email protected] spolszczenia do GC II z góry dziękuje [email protected]
Gierka jest fajna, oczywiście docenią to ci, którym chodzi. Bo u mnie zwała do Windy to rzecz nieregularna, acz pewna. Mam najnowsze sterowniki do biosu, do dźwięku, do grafy, nawet najnowsze poprawki do DirectX 9c z lutego. Komp wielkokrotnie przekracza parametry minimalne. Dla zobrazowania - Oblivion chodził na max detalach płynnie, do tej pory żadna gra nie spowodowała nawet zadyszki kompa i chodziła pięknie. Oczywiście są ściągnięte wszelkie patche z Cenegi, nawet ze Stardocka pociągnąłem nowsze, angielskie, których Cenedze nie chce się spolonizować. Przeczytałem uważnie _wszystkie_ wątki "troublesów" na forum GCII, nic nie powinno się dziać, a jednak gra się sypie.
Po kilkunastu próbach rozgrywki dopatrzyłem się tego:
#1. Gra wywala się do windy po 10, 100 lub 500 turach, bez znaczenia kiedy. Zwały są w tym momencie, gdy statek leci w niezbadany rejon lub w zbadaną już mgłę wojny w trybie autopilota. Na kilkanaście tur pomaga ręczne zatrzymywanie statków, żeby nie używały autopilota. Nie jest to reguła, bo może gra reaguje zwałą na autopilota oponentów, na co nie mam wpływu.
#2. Gra sypie się gdy dochodzi do jakiejkolwiek walki (lub nie - nie ma reguły, acz częstotliwość tego każe na to zwrócić uwagę). Nieistotne, czy są to domyślne statki czy moje, projektowane. Co dziwne, przez kilka pierwszych gier walki działały. Od pewnego dnia nie działa żadna.
Przejrzałem debug.err - nic tam nie ma, żadnych komunikatów błędów, znam na pamięć kilkadziesiąt setupów różnych ludzi, publikowanych na forum GCII, które błędy łatwe do rozszyfrowania mają. Nic mi nie podpada pod takowe. Generalnie kicha - gra kupiona tydzień temu została odinstalowana i pójdzie na Allegro za psie pieniądze. Szkoda.
Oczywiście napisałem o tych kłopotach do Cenegi, jeszcze nie raczyli odpowiedzieć. I raczej nie spodziewam się od nich odpowiedzi. Tak jak nie spodziewam się, że zaczną traktować klientów poważnie (np. od listopada zeszłego roku zwodzą mnie, że zrobią w końcu patcha do Civ IV Warlords). Widać potrafią wydać tylko grę, zgarnąć kasę i zapomnieć o dalszych obowiązkach dystrybutora. W tym wypadku nawet nie zastanawiam się nad kupnem Europa Universalis III, bo do tej gry patche to podstawa :-(
Zyga - pewnie już znalazłeś odpowiedź, ale podejrzewam winę starych sterowników graficznych albo rozdzielczości. Ta gra lubi minimum 1024x768 oraz duży plik wymiany lub mnóstwo RAMu.
A mi pozostanie chyba kupno stareńkiej i taniutkiej Space Empires IV (bo nie wiadomo kiedy V wyjdzie). W końcu jakoś trzeba odreagować odruchy wymiotne po wciąż źle pamiętanym Master of Orion 3...
Please prześlijcie mi spolszczenie na [email protected]. do GC II ;/
Mam pytanko, jest jakakolwiek szansa zeby ta gra "chodziła" na karcie graficznej GF2 64MB?? Procek Athlon 1800, pamięć 256MB....
prosze podajcie mi kod seryjny bo mam gre ale mi sie kod rozmazal bo byl przyklejony na kartce prosze
ale to jest Galactic civilizations 1
do GCiv I kod niepotrzebny - wymagany jest tylko przy rejestracji do metaverse (taki board/ladder z wynikami w grze solo)
Czy to spolszczenie o którym piszecie bądź jego pliki działają na wersji Gold Dark Avatar? Jeśli tak mógłby mi je ktoś podrzucić na meila w profilu?
Posiadam wersje 1.2 ale widzę, że jest patch 1.4 .. co takiego poprawia ten 1.4 patch ? pytam osobę która zna się na tych wersjach i grze..
AI jest lepsze ? bo na 1.2 jakoś problemó z nimi nie widzę .
Szukam ludzi którzy chcą wspomóc spolecznosc civ-maniaków w nowopowstajacym dziale o Galactic Civilization II na civ.org.pl .
Zainteresowanych w celu uzyskania dodatkowych informacji proszę o
skontaktowanie się ze mną przez:
GG - 2236860
E-mail - znajdziecie w profilu :)
http://s6.gladiatus.onet.pl/game/c.php?uid=86328 - Zapraszam!
http://s6.gladiatus.onet.pl/game/c.php?uid=86328 - Zapraszam!
Ralphigi spierdalaj zasmiecasz za duzo wątków a poza tym jest juz w wątku u admina tyle skarg ze twój ban to tylko kwestia czasu :DDD
Bardzo sobie chwalę ten tytuł - a bywam bardzo wybredny (wiedzą o tym miłośnicy bida-Wiedźmina i kilku innych gierek na forach których miałem okazję sie poudzielać ;-) ). Gra jest dość mocno rozbudowana (drzewko technologiczne może przyprawić o zawrót głowy kiedy się na nie spojrzy po raz pierwszy, a mi jeszcze sie nie udało osiągnąć "zwycięstwa technologicznego" chociaż tłukę GalCiv niemal od premiery) i stwarza więcej możliwości zwycięstwa niż tylko prosta eksterminacja pozostałych ras - zresztą często łatwiej i szybciej można wygrać metodą pokojową;-). Muzyczka w tle jest dość przezroczysta i nie przeszkadza, a bardzo ładnie wypełnia nam przestrzeń między nami a monitorem. Całość prezentuje się graficznie niezbyt okazale, ale może być to plusem dla posiadaczy słabszych maszyn - nawet jeśli wyłączycie wszelkie "bajery" (które nawiasem mówiąc są dość żenujące...) i tak nic nie tracicie. Jedyne, czego mógłbym się tak naprawdę czepić, to idiotyczne, pseudo-zabawne a czasami wręcz szczeniackie komentarze do poszczególnych technologii (przykład? OK - miniaturyzacja - jest jej w tej grze ileś-tam rodzajów, poczawszy od podstawowej, przez zaawansowaną, ekspercką itd. A więc kiedy wymyślamy kolejny jej szczebel dowiadujemy się z opisu technologii, że "no wiecie, jest lepsza niż ta poprzednia, no, bo mniejsza, rozumiecie - lepsza po prostu"...) Kilka drobiazgów czasem nas rozczaruje, ale szybko o tym zapominamy, bo mamy na głowie naprawdę mnóstwo spraw.
Krótko - polecam wszystkim, którzy lubią czasami pomyśleć przy komputerze. 8,5/10
gra ktoś z GOLowiczów w tą grę ? bądź w dodatek Dark Avatar ?
Ja ostatnio troszke pogrywam.
Dałem sobie na spowolniony czas badan naukowych i gra sie naprawde swietnie.
Następnym razem dam na najwolniejszy.
Ciekaw jestem czy Cenega zdecyduje sie na wydanie doatków - może jakoś wspólnie razem wszystkie?
wert --> a może jednak wydawcom się nie opłaca? wniosek może być taki, że gra się nie sprzeda u nas za dobrze.. I raczej tutaj mogę mieć rację. A szkoda bo gra naprawdę jest warta popularności zwłaszcza w Polsce.
Wlasnie dostalem przesylke z GalCiv2, ktore kupilem za doslowne grosze. Gierka nawet przyjemna.
Niemniej brak mi troche wiedzy o tym, jak co dziala - macie jakies podstawowe wskazowki? Na razie probuje troche sam rozgryzac, ale troche wolno to idzie - zwlaszcza, ze drzewko techow jest dosc rozbudowane.
Btw - mialem problem podczas proby dowolnej walki statkow. Gra wychodzila do pulpitu.
Ostatecznie wystarczylo przekopiowac cala zawartosc katalogu /data/english do /data/polish. Niestety (dla niektorych :) ) moze to uniemozliwic gre, ale jesli komus nie przeszkadza specjalnie zangielszczenie gry, to moze byc dobra opcja ratujaca gre przed odstawieniem.
Llordus --> więc tak ja mam spolszczenie przerobione do podstawowej wersji 1.5 i wszystko śmiga ! oraz do dodatku Dark Avatar na najnowszym patchu 1.8g i tez wsio śmiga.
a tu znajdziesz do dodatku spolszczenie:
http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=6742&page=0#161812
jakbyś chciał do podstawki to daj znać, bo ja miałem to samo, że w czasie walk wychodziła gra. Najlepiej to się zgłoś do mnie na GG.
Pozdrawiam.
Azazell3 --> w sumie poki co ciekawi mnie to do podstawki, bo dodatku poki co nie posiadam :)
Jak by co to podeslij prosze na maila: marcinwitkowski[@]o2[.]pl.
Dopiero zaczynam grę i nie chce mi się zbytnio wgłebiać w instrukcję - w jaki sposób zwiększyć zasięg statków kosmicznych? Opracowując Warp Drive i inne technologie powiązane z napędami? Jest mi to najwyraźniej potrzebne do zaliczenia trzeciej misji kampanii. Resztą jak na razie ogarniam - wypaśna gierka. :)
Musisz rozwinąć technologię SPŻ. Aby jednak to zadziałało, nowo wynalezione urządzenia musisz samodzielnie zamątować na twoich statkach w stoczni.
nie jest to do końca prawdą, samo wynalezienie kolejnych szczebli 'life support' daje bonus do zasięgu, niezależnie od modułów zainstalowanych na statku.
Czy jest choć cień szansy, że w Polsce obejrzymy grę z dodatkami w jednym zestawie? Mam na myśli Ultimate Edidtion.
proszę prześlijcie mi spolszczenie i instrukcję na: [email protected]
W nowym Play będzie Ultimate Edition. Mnie to nie rusza, ale obecność GTR i Sąsiadów, jako dodatkowe pełniaki, może skłoni do zakupów.
Gra wciąga strasznie, to chyba największa zaleta. Jestem wielkim fanem strategii kosmicznych, więc mi gra się spodobała. W Metaświecie nigdy nie grałem, ale kampanię główną mam za sobą. Najbardziej jednak lubię se odpalić własną grę. Zawsze biorę wszystkie rasy i poziom trudności:masochistyczny. Wtedy jest to niezłe wyzwanie. Gra ma ode mnie 9/10.
Zrobiłem spolszczenie do gry Galactic Civilization II - Ultimate Edition dla najnowszej wersji 2.03.
Więcej informacji oraz link znajdziecie tutaj:
http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=8014
Bardzo fajna gra szkoda tylko że zmieniono nieco soundtrack( w pierwszej części był poprostu genialny) i niepotrzebnie wyszło do tej gry tyle dodatków.Niestety raczej nie otrzymamy tej gry w stylu (games of the year edition) a szkoda bo tak to trzeba te dodatki ściągać a potem jak jest taka potrzeba to spolszczać.Plus za gre minus za brak poslkiej wersji dodatków.
Smieszna sprawa z tym spolszczeniem. Mam wersje steam. I po spolszczeniu nie musze juz uruchamiac steama zeby zagrac. To spolszczenie scrakowało mi gre. Jestem kontent z tego powodu. Moge grac spokojnie offline bez uciazliwego drma Valvu :D