Najciekawsze materiały do: Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm
Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - ENG
demo gryrozmiar pliku: 264,3 MB
Hammer & Sickle to taktyczna gra akcji z elementami cRPG przygotowana przez studio developerskie Nival Interactive. Stanowi ona ideowego następcę bardzo udanego Silent Storma (zastosowano ten sam engine). Akcja toczy się w 1949 roku, kiedy to...
Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gry
recenzja gry22 lutego 2006
Światowa premiera 29 kwietnia 2005. W tytułach z serii Silent Storm mieliśmy do czynienia z niezbyt wyszukaną fabułą. Akcja Hammer & Sickle rozgrywa się w 1949 roku, wcielamy się w postać rosyjskiego szpiega mającego przedostać się do okupowanych Niemiec – w tej kwestii jest ciekawie.
CDV wyda Hammer & Sickle
wiadomość8 czerwca 2005
Korporacja CDV Software zapewniła sobie prawa do wydania Hammer & Sickle - ciekawie zapowiadającej się taktycznej gry akcji z elementami cRPG, która jest obecnie przygotowywana przez programistów ze studia developerskiego Nival Interactive (twórcy takich serii jak Blitzkrieg, czy Etherlords). Data premiery tego tytułu nie została jeszcze ujawniona.
Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - v.1.15 Unofficial ENG
patchrozmiar pliku: 5,2 MB
wersja: v.1.15 Unofficial ENG Nieoficjalna poprawka systemowa przeznaczona do angielskiej edycji gry Hammer & Sickle. Poniżej oryginalny opis patcha:
Krytykowane, ale kochane – nisko ocenione gry, które zdobyły serca graczy
artykuł11 grudnia 2016
Znacie to uczucie, gdy Wasza ulubiona gra jest mieszana z błotem przez recenzentów? My też, dlatego zrobiliśmy zestawienie pozycji, które dostały od krytyków niezbyt wysokie oceny, a mimo to dziś cieszą się wielkim uznaniem.
Może i grafika nie jest genialna ale grywalność będzie "ZAJE.......!".
Chwali wam się pomysł ale co z kontynuacją Jagged Alliance, hę?
Mi to tam się cuuudownie grało w 2 i 2,5:D
Troszkę żeszcie jej niedopracowali ale cóż...pewnie czsu nie było co?!
Sierp i młot dorobił się działu traktującego o broni. Póki co dostępna jest tylko część pierwsza...
Zwracam uwagę na błąd w encyklopedii dotyczący daty premiery przedmiotowej gry.
Cytat z encyklopedii:
Data Premiery:
Świat: 29 kwietnia 2005
Polska: styczeń 2006
O ile można mieć nadzieję na tak szybki termin premiery gry w Polsce (raczej nierealny w związku z tekstem poniżej), to zwracam uwagę, iż jeśli chodzi o "świat", wygląda on następująco:
Cytat z oficjalnej strony (http://www.hammer-sickle.com):
Release:
USA: 21.11.05
Europe: 1 Quarter 06
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-10-09 00:01:39]
matchaus ---->
Gra miała już swoją premierę w Rosji, jak nie wierzysz możesz ją sobie kupić, link poniżej :)
Oficjalną stronę tworzy pewnie CDV i daty dotyczą ich wydania w poszczególnych krajach.
Data polska jest faktycznie dość orientacyjna, jak tylko CD Projekt poda konkretny termin to wpis w encyklopedii zostanie zaktualizowany.
Verminus ---> A toś mnie Pan zaskoczył! :)
Skolka stoit? 274 rublow? Ocień haraszo, tolka ja nie znaju ili można pakupić do Polszy? :)
(boszzz... jak ja dawno nie posługiwałem się tym językiem... :)
W każdym razie - dziękuję za wyjaśnienie!
A ja właśnie grałem i musze stwierdzić, że chyba jestem w tą gre cienki albo po prostu nie wiem co zrobić... Non stop mnie jakiś snajpa killuje i po ptokach.... Ani w tą ani w tą.... Dlatego nic więcej nie moge napisać.... Może jak nie dostane zawału z nerw i przejde dalej to rozwinę temat....
[ ... ]
Odpowiedź Admina: Potrafisz napisać to samo, bez używania słownictwa spod budki z piwem?
Wiadomość została zmieniona przez Moderatora | 2006-01-17 16:53:27
Jako fan serii silent storm, nie moglem sie oprzec tej pozycji. Ciekawa fabula, interfejs znany i lubiany. Tyle z milych rzeczy, po pozostala czesc to mimo wszystko liniowa fabula, wyscig z czasem, a jak przypadkiem nie zrobi sie tak "jak nakazuje scenariusz" to game over. Czasem mozna zeby ze zlosci zeszlifowac przez to.
System Requirements
CPU: PIII/Athlon 1000MHz (2,2 GHz rec.)
RAM: 256 MB RAM (512 MB RAM rec.)
Graphic card: 32 MB 3D videocard GeForce2 MX/ Radeon 9000
OS: Win98/ME/2000/XP
Sound card: DirectX-compatible sound adapter
DirectX: DirectX 9 or higher
Hard disk space: 3 GB
Wysokie te wymagania.
Mam problem: nie mogę przejść pierwszej misji! (Możecie się śmiać, ale ja i tak będę miał to gdzieś, że się śmiejecie xD). Pomóżcie!
Swietlik - jezeli Cie to pocieszy, to ja tez nie moglem - Silent Storm i Sentinels przeszedlem prawie w calosci, albo w calosci, grajac 1 postacia na poziomie trudnosci gdzies pomiedzy "normalnym" i "trudnym", przedtem kilka razy zaliczylem JA2, UFO i pare innch turuwek taktycznych, nowicjuszem wiec nie jestem.
Odpalilem H&S, zagralem pierwsza misje i odinstalowalem - poziom trudnosci jest po prostu absurdalny, gra ma bawic, a nie meczyc.
Grywalność:
2
Video:
5
Audio:
2
OCENA: 2+/10
+ na upartego: grafika
- wszystko w zasadzie
Świetna gra tylko mam problem, wie ktoś jak otworzyć drzwi do jednego z pomieszczeń w bazie Strażników (jestem po tym jak przenieśli swoją bazę ze stodoły) żadne granaty ani wytrychy ich nie ruszają.
www222 ---> Co ty gadasz? Gra jest THE BEST, a w tej ocenie nie zamieściłeś rzeczy wg. mnie najważniejszej. Fabuła ;P
Ja to oceniam tak
Grywalność: 6
Grafika: 7
Oprawa dźwiękowa: 9
Fabuła: 10!
Ocena ogólna: 8/10
A teraz małe uzasadnienie moich ocen
Grywalności dałem 6, bo na kompie Athlon X2 2,5, 3 GB RAM i GF8600 gra potrafi czasem wcinać.
Grafice dałem 7, jest taka... lajtowa. Ogólnie nie mam bóg wie jakich zastrzeżeń.
Oprawa audio jest super! Muzyka świetna, że aż uszy się cieszą. Dźwięki broni też ujdą.
No fabuła to już strzał w 10! Uwielbiam klimaty Zimnej Wojny, tym bardziej zaraz po WWII gdzie dochodzi do zbrojnych potyczek pomiędzy USA a ZSRR. Ma to taki sentyment i dlatego uwielbiam tę grę. No coś pięknego!
No chyba wystarczy ;] Pozdro.
ja tez nie moge przejsc 1 misji rzcam do niego granaty strzelam na początku i nic tak jak byi by niesmiertelny
mam taki problem
dojechałem pociągiem do bazy Amerykanów
tam załatwiłem Rusków w czarnych strojach
zszedłem do podziemi gdyż nie mogłem wyjść z planszy
rozwaliłem wszystkich Rusków i nie mogę wyjść
z tych cholernych kanałów
czy ktoś może zna jakieś wyjście?
poza tym giera super tylko trochę niedopracowana!
W Auchan gierka po 3zł ....obniżka z 5zł;) Nie grałem jeszcze. Jak kiepska, to chociaż pudełko po DVD może się na coś nada;)
mam problem z znalezieniem podziemnego bunkra pod Zeizenburgiem byłbym wdzięczny za odpowiedź
Cholera, recenzenci tak pojechali po grze i co? Gra okazuje się być dobrą grą, momentami lepszy z niej RPG niż z tych przereklamowanych, przehypowanych tytułów z segmentu AAAA.
Trochę problemem może być brak prowadzenia za rączkę ale po tym gra się świetnie.
Kupiłem w ramach uzupełniania kolekcji, za parę złotych naprawdę warto.
Momentami mam wrazenie jakbym gral w duzego moda do Silent Storm. Ogolnie ciekawa gierka.
Aha, jeszcze jedno: gra chodzi bezproblemowo na win7 32-bit >4GB RAM - w innych przypadkach moga byc takie same problemy jak z Silent Storm
U mnie też chodzi bez problemów, nie licząc pewnego fragmentu w grze
Otóż na pewnym forum czytam że można zabić Konrada zamiast Siegfrieda aby mieć inny ciąg wydarzeń, tylko po zabiciu Konrada nie mogę wyjść z tej mapy bo jestem w trybie walki a walkę już mam za sobą i chodzę w trybie swobodnym a nie turowym.
Ten problem nie występuje jeśli przyjmiemy jego ofertę jakby co, tylko wtedy gra potoczy się inaczej a co za tym idzie spotykamy Petera Klausa i tracimy możliwość zwerbowania Moshe.
Gra bez problemu chodzi na Win7 64bit 8 GB RAM
Problemy które miałem plus rozwiązania:
- W razie komunikatu "Grafika nieobsługiwana" wgrać plik " d3d9.dll " do folderu z grą.
- W przypadku braku zgodności z zabezpieczeniem "Star Force" i Win7 należy poszukać cracka o nazwie "HAMMER.AND.SICKLE.V1.0.ENG.RELOADED.NOCD.ZIP " , który naprawia ten problem. Nie jest to etyczne ale to jedyne znane mi rozwiązanie umożliwiające grę na Win7 64bit.
@Cobrasss być może patch do gry rozwiąże opisywany przez Ciebie problem? Mam na myśli
"Unofficial patch 1.15" - do znalezienie w necie.
Posiadam wersje PL wydaną przez CDProkekt kupioną na Allegro za przysłowiowe 5zł , crack o którym napisałem wyżej nie zmienia polskiej wersji , natomiast "Unofficial patch 1.15" zmienia na angielską.
Kolejna gra którą chciałbym mieć na GOGu, dołączyłaby do mojej kolekcji Silent Stormów, instalować na nowym kompie by StarForce DRM mi syfił kompa? Nie dziękuję.
W grze położono nacisk na inne aspekty niż walka - gra teraz jest bardziej przygodówkowa. Poziom trudności jest wysoki i w połączeniu z zagmatwaną rozgrywką (nie ma trzymania za rączkę jak we współczesnych grach) co z jednej strony mocno wydłuża czas gry a z drugiej - naprawdę możemy się poczuć jak szpieg z duszą MacGuyvera :]
Walka jest o wiele bardziej intensywna i trudniejsza niż w Silent Storm - Sentinels. Część wydarzeń i postaci nie pojawi się jeśli nie zrobiliśmy wcześniej tego czy tamtego, czego nie możemy wiedzieć jeśli nie robiliśmy wszystkiego metodą prób i błędów.
Mimo to grało mi się przyjemnie, takich gier już nie robią...