Najciekawsze materiały do: Darkstar One
Darkstar One - DSO Mini Update v.1.0
modrozmiar pliku: 828,3 KB
DSO Mini Update to modyfikacja do gry Darkstar One, której autorem jest nieznanego autora.
Darkstar One - PL
demo gryrozmiar pliku: 919,4 MB
Darkstar One to gra wyprodukowana przez firmę Ascaron Entertainment, która pod wieloma względami przypomina PeCetowe hity Frontier oraz Wing Commander: Privateer. Program rzuca nas do fantastycznego świata, którego ludy starają się żyć w pokoju po...
Darkstar One - recenzja gry
recenzja gry14 września 2006
Światowa premiera 18 maja 2006. Rzadko zdarza się w dzisiejszych czasach pograć w dobry symulator kosmiczny. Choć Darkstar One nie może równać się z klasyką gatunku, wciąż jest to kawał dobrej zabawy.
Pecetowy Darkstar One zmierza na Xboksa 360
wiadomość21 lutego 2010
Darkstar One – całkiem udany symulator kosmiczny, wydany w połowie 2006 roku na komputery osobiste – zadebiutuje latem bieżącego roku w ulepszonej wersji wyłącznie na Xboksa 360. Wydawcą produkcji, której nowy tytuł brzmi Darkstar One: Broken Alliance, będzie niemiecka firma Kalypso Media.
Ascaron Entertainment już wkrótce własnością wydawcy Kalypso Media
wiadomość4 czerwca 2009
Doczekaliśmy się finału nieciekawej sytuacji ze studiem Ascaron Entertainment w roli głównej. Otóż, niemiecki deweloper, który w obliczu kłopotów finansowych został zmuszony oddać się do dyspozycji niemieckiego sądu regionalnego oraz poprosić o przydzielenie kuratora, zostanie przejęty przez niemiecką firmę Kalypso Media.
Darkstar One najpierw zadebiutuje w Internecie
wiadomość13 czerwca 2006
Nie musimy czekać do sierpnia, aby zagrać w anglojęzyczną wersję nowego produktu studia Ascaron Software, zatytułowanego Darkstar One. Firma doszło bowiem do porozumienia z brytyjskim serwisem Metaboli: Games on Demand – świadczącym usługi w dziedzinie elektronicznej dystrybucji gier, co zaowocuje wcześniejszym wydaniem programu.
Darkstar One - v.1.3 POLfix
patchrozmiar pliku: 16,3 MB
wersja: v.1.3 polfix Patch do gry DarkStar One, likwidujący niepotrzebne stringi pojawiające się po kilkunastu minutach grania.
Ragn'or --> gram właśnie w Edge Of Chaos nie masz namiarów może na jakąś solucje zaciąłem się po misji gdy miałem ukraść rudę ore pods chyba to było nie mam teraz żadnej misji czy to oznacza że mam piratować na własną rękę? Nie wiem za bardzo co dalej.
DS1 jest na pewno o wiele mniej rozbudowany niż X3, ale też na moim sprzęcie spokojnie się w DS1 da grać, a X3 będzie baaardzo żabkował (mam tylko 6600GT).
Ale brak różnych statków do dla mnie wielki minus... Ale grę i tak kupię sobie za jakiś czas :)
A oriętuje się ktoś jak w x3 wygląda kwestia handlu bo w x2 nie dało się bez tego grać a raczej mnie to nie interesuje. Wolę raczej grę w stylu najemnika/łowcy nagród. W Darkstarze sądząc po demie można wyżyć ze strzelania nie wiem czy z handlu da się wyżyć.
Indoctrine-->> zakladajac ze masz 1Gb ramu to akurat na 6600GT X3 chodzi swietnie
Brodolak-->> dokladnie. wiekszosc gry Edge of Chaos piracimy na wlasna reke. to jest najwiekszy smaczek, bo zwlaszcza na poczatku bardzo latwo sie wkopac i zginac w 5sek - ryzyko zawodowe. ale samo latanie do L-pointow i czajenie sie az przyleci jakis mniej lub bardziej zaladowany transport ze slaba ochrona to jest mniod. 5min czekasz i 30sek akcji. i albo albo. trzeba probowac, mozna sie wyrobic.
Sabathius --> dzięki myślałem że coś mnie omineło teraz wiem co dalej gierka całkiem fajna
czy ktos wie jak w Darkstar One włączyć skanowanie jakiegos obiektu, np. statku... kupilem skaner, podlatuje do obiektu i nie wiem co wcisnąć aby go zeskanowac.... jakies podpowiedzi?
Żeby zeskanowac obiekt należy go zaznaczy i kliknąc LPM z lewej strony u dołu ekranu (tam gdzie jest skaner - całkowicie w rogu ekranu), oczywiście potrzebny jest skaner o odpowiedniej mocy więc należy sie zbliży do obiektu na odpowiednią odległośc). (jest to w instrukcji na str 12 punkt 8.
czy ktos wie jak strzelac z dzialka ? ... kupilem sobie jedno a strzelam caly czas tylko z laserow ... dzialko oczywiscie zainstalowalem ... co zrobic zeby strzelac z laserow i dzialka ?
T - rex - dzialko sama naparza ci z tylu jak np koles cie goni. Nie slyszysz czasami dzwieku uderzenia pocisku we wrogi statek tak jakby niewiadomo z kad
nie tylko z tyłu, mam już 3 dzialka i wykanczają wszystko czego ja nie moge sam ustrzelic ;]
Dla wszystkich zainteresowanych podaję link do mapy uniwersum (znalazłem go na oficjalnym forum DS1).
http://www.gigasize.com/get.php/141827/DS1_Universe.zip
patrzac na wym. na str. nie wejdzie mi!ale to ma az takie wymagania?prosze o odp.,bo chcialbym pograc,ale skoro takie wym.!
Wymagania raczej dobrze podane są, chociaż na słabszym sprzęcie też pójdzie. Ja z moim PIV 2,6GHz 768 MB RAM i Radeon 9550 128MB uruchomiłem, ale zacinało tak, że wymiękłem po 10 minutach gry.
aha!dzieki!ja mam:
proc.2,66
ram512
karta 128mb
win.xp:
chyba kupie nowego kompa!
Czy ktoś grywa w tą grę jeszcze ? :)
Azazell3 -> jak najbardziej, gra się jak zawsze przyjemnie. Nie wiem czemu, ale ma ona coś w sobie z Descent'a
kupiłem z CD-action, gra wymiata!
Witam!!
Mam problem, otóż po poprawnym zainstalowaniu gierki, chcąc włączyć grę wyskakuje mi błąd o jakims pliku ".ILL" że go nie ma czy jakoś tak. Nie zdarzyło się wam tak?? Proszę o pomoc, bo bardzo chciałbym sobie w to pograć.
pozdro
Miałem DarkStar One od dawna, ale jakoś mnie dzisiaj podkusiło go zainstalować. Nie mam najmocniejszej maszyny głównie gram na konsolach, ale ta gra mnie zachwyciła i porwała bardzo lubię takie klimaty. Polecam wszystkim które nie obce jest Star Wars, czy Firefly z Nathanem Fillionem :D Produkcja warta uwagi. Mocne 7+/10 :D
Powiem o tej grze tylko tyle: Polecam tę gre wszystkim, ktorym spodobał sie Freelancer - mechanika i prostota kierowania statkiem, systemem uzbrojenia oraz system walki z przeciwnikiem sa bardzo do siebie podobne
Zdecydowanie odradzam gre fanom X3 - dla nich gra bedzie zbyt uproszczona.
Jeszcze jedno: w tej grze nie ma Open world`a jak by to moglo swiadczyc z opisu - poszczegolne sektory wszechswiata sa dostepne wraz z fozwojem fabuly ( a ta jest naprawde dluga i dosc ciekawa). A co do sektorow to jest ich ponad 400 ale w rzeczywistosci nie wiecej jak 10-11 (wszytkie niemal identyczne, tylko planety w tle sie zmieniaja).
W porownaniu z X3 Reunion (tez 2006r) Darkstar przegrywa we wszystkich mozliwych Aspektach, poza wlasnie fabułą).
Nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że gra Darkstar One przegrywa we wszystkich możliwych aspektach z X3 Reunion. Grałem w jedną i drugą. Różnice między grami nie są aż tak kolosalne. System handlowy w Darkstar jest rzeczywiście mocno uproszczony, ale inne aspekty gry są lepiej, ciekawiej i bardziej dynamicznie skontrowane niż w X3.
X3 Reunion to taki Hard Truck w kosmosie, a i kosmos jest ubogi, gdyż ogranicza się do przestrzeni stacji i statków. Planet niejako w nim nie ma, poza oczywiście tłem. W Darkstar ten problem również występuje, ale jakby mniej rzuca się w oczy.
X3 jest monotonny i nudny. Nieustannie trzeba przemierzać statkiem przestrzeń przewożąc towary i od czasu do czasu wykonując jakąś misję. W Darkstar jest co prawda podobnie, ale handel nie jest tutaj głównym celem gdy, jest więcej misji, więcej walki, gra po prostu jest bardziej dynamiczna.
Jeżeli oczekujesz gdy szybkiej i dynamicznej to bardziej spodoba się Tobie właśnie Darkstar, jeżeli natomiast wolisz grę spokojną i powolną skupiającą się głównie na ekonomii to X3 jest pod tym względem nieporównanie lepszy.
Gra na pewno spodoba się fanom gry Space Ranger.
@Cyfrowy Baron,
1. uwazasz X-a za gre spokojna, skupiajaca sie na ekonomii? - to chyba za dlugo w nia nie grales. owszem przyznaje, ze na poczatku za wiele sie nie dzieje, ale z biegiem czasu, jak zyskujesz kolejne szczeble reputacji u poszczegolnych ras i masz odblokowany zakup lepszych statkow/uzbrojen to gra nabiera smaczku. przykladowo jesli dorobisz sie floty mogacej atakowac cale sektory to gra symulatora zmienia sie w dosc ciekawa strategie.
Natomiast co do "spokojnosci" to przykladowo polecam zaciagnac sie na misje invazji xenon`ow - nie bedziesz narzekal na "spokoj"
2. w X jest ubogi kosmos? - chyba latales po samych Argonskich sektorach - proponuje udac sie do sektorow Kingdom End lub Getsu Fune - to tylko przyklady roznorodnosci z zajefajna muzyka (mase gameplayow z tych sektorow jest na YT)
No i modowalnosc - na stronie egosoft`u jest masa darmowych modow poteznie rozbudowujacych gre wg wlasnych upodoban.
krotko mowiac uwielbiam X-a za mozliwosc swobodnego wyboru miedzy zaawansowanych symulatorem, strategia ekomoniczna lub strategia militarna. A w DS1 nie uswiadczysz zadnej z tych rzeczy.
A terran conflict jest jeszcze lepszy od Reuniona :)
mam ds jest jeden problem i niewiem jak znim poradzic w czasie gry przestawiajo sie nazwy obiektow i menu
Dziś można zakupić wersję z GoG.com która działa bez problemu na Win7 64bit oraz obsługuję rozdziałkę HD, jest też zpatchowana więc nie crashuje przy skokach między systemami.
Jakiś czas temu skończyłem Freespace, poza tym nie mam doświadczenia w "symulatorach kosmicznych" (nie wliczam skończonego także Descent 3 bo to troszkę inny typ rozgrywki choć podobny). Irytują mnie gry, w których mam problemz podstawowymi czynnościami. Trzecia misja treningowa de facto i pierwsze zlecenie zarazem - mam zabrać kontener. Nie wiem jak. Ogólnie sterowanie w tej grze wcale nie jest intuicyjne. Szkoda. Póki co odpuszczam....No chyba że mnie przekonacie że jednak warto i wyjaśnicie podstawy sterowania.