Najciekawsze materiały do: UFO: Decydujące Starcie
UFO: Decydujące Starcie - UFO: Aftershock Widescreen Fix
modrozmiar pliku: 7,3 MB
UFO: Aftershock Widescreen Fix to modyfikacja do gry UFO: Aftershock, której autorem jest JackFuste.
UFO: Decydujące Starcie
demo gryrozmiar pliku: 267,8 MB
UFO: Aftershock jest sequelem stosunkowo chłodno przyjętej gry UFO: Aftermath. Była ona próbą stworzenia po latach gry strategicznej bazującej na sukcesie powstałej w 1994 roku UFO: Enemy Unknown – niestety wiele z tych planów nie wyszło, bo chociaż...
UFO: Decydujące Starcie - poradnik do gry
poradnik do gry27 stycznia 2006
Poradnik do UFO: Decydujące Starcie wskazuje jak optymalnie rozwijać sieć baz, jak szybko dojść do wysokiego poziomu technologicznego, wreszcie jak skutecznie zarządzać surowcami. No i oczywiście – jak dobrnąć do samego końca gry.
UFO: Decydujące Starcie - recenzja gry
recenzja gry16 grudnia 2005
Światowa premiera 21 października 2005. Historia opowiedziana w Aftershocku ma miejsce po wydarzeniach opowiedzianych w Aftermath. Ziemią rządzą najeźdźcy, a ludzie przebywają na zewnętrznych stacjach kosmicznych. Na domiar złego powierzchnię globu pokrywa... biomasa.
Cenega wydawcą UFO: Afterlight
wiadomość2 marca 2006
Niespodzianki nie ma. Kolejną grę ze znanego cyklu UFO wyda na rynku Cenega. Przedstawiciele firmy opublikowali wczoraj oficjalne oświadczenie prasowe, w którym poinformowali o podpisaniu stosownego porozumienia w tej sprawie ze studiem Altar Games.
Poradnik: UFO: Decydujące Starcie
wiadomość9 stycznia 2006
Poradnik do UFO: Decydujące Starcie wskazuje jak optymalnie rozwijać sieć baz, jak szybko dojść do wysokiego poziomu technologicznego, wreszcie jak skutecznie zarządzać surowcami. No i oczywiście – jak dobrnąć do samego końca gry.
UFO: Aftershock do kupienia w Europie Zachodniej, niedługo polska premiera
wiadomość25 października 2005
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, długo oczekiwana kontynuacja bestsellerowego cyklu strategii UFO, nosząca podtytuł Aftershock (pol. Decydujące Starcie), zadebiutowała na europejskim rynku. Program mogą już kupić gracze z Wielkiej Brytanii oraz Niemiec, za jakiś czas gra trafi również do naszego kraju.
- UFO: Trilogy już niebawem na rynku 2007.07.11
- Kolejne gry dostępne w systemie elektronicznej dystrybucji 2006.07.12
- Konkurs dla utalentowanych fanów cyklu UFO 2005.12.20
- Zapowiedziano kolejną odsłonę cyklu UFO 2005.12.14
- Złote UFO: Aftershock 2005.10.03
- Znamy datę wydania UFO: Aftershock 2005.09.06
- UFO: Aftershock również na Xbox’a? 2005.08.24
UFO: Decydujące Starcie - v.1.2 - v.1.21
patchrozmiar pliku: 1,9 MB
wersja: v.1.2 - v.1.21 Patch wprowadza kompatybilność z systemem Windows 7.
W to się grało - UFO: Enemy Unknown
artykuł14 stycznia 2012
Zapowiadana na jesień premiera nowego XCOM-u to doskonała okazja, by przyjrzeć się grze, która zapoczątkowała tę jakże uznaną serię. Panie i panowie, cofamy się do roku 1994. Przed Wami UFO: Enemy Unknown.
Pejotl:
Z tymi torami jest roznie. Ja np. tracilem na nich kase, ale znajomy stwierdzil, ze jak tory ida przez prowincje z kopalnia, to zarabia wiecej (niby zwiekszaja wydobycie). Wiec prawde mowiac 100% nie jestem juz niczego pewien :)
A co do losowego przydzielania mineralow - mialem pecha chyba, bo na calej planszy sa glownie czerwone mineraly (cyborgow) - ludzkich jest strasznie malo (ciagle duuuzy minus), a obcych jeszcze mniej :/
Wychodzi na to, ze ludzkich mam okolo -20 do -40, cyborgow jakies +150 +200, obcych okolo -20 :/
Asmodeusz -> na pewnym etapie gry policzyłem wydobycie z ołówkiem w ręku - wyszło mi ze dostaje z każdej prowincji tyle ile jest napisane na ekranie po kliknięciu na prowincję - z torami czy bez (wczesniej wydawało mi się że nie dostaje całego wydobycia jakie powinienem). Ale nie patrzyłem czy czasem ta liczba nie zmienia się po wybudowaniu torów...
meentos
4. wgraj plik localizationpack.vfs od niespaczowanej wersji, albo jeszcze lepiej od spaczowanej angielskiej
plik mozesz wyciagnac z oryginalnej plytki rozpakowujac cab'a (chyba data1.cab), narzedzie do cabow mozesz sciagnac stad:
http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/files.shtml
te od aftershocka trzeba uzyc tego I6COMP02.ZIP
narzedzie dziala z linii polecen (opis masz w readme w srodku zipa)
pejotl
nie uzywam widokow - na mojej karcie nie dzialaja takie bajery :(
rodzaj kopalni w danym terytorium jest losowy ale na szczescie dosc rownomierny wiec jak bedziesz miec sporo terytoriow wydobycie wyrowna sie
aha - ilosc wydobytych surowcow rosnie wraz ze wzrostem poziomu wiedzy w bazach (niestety nie pamietam wzoru - ale mozna go znalezc gdzies na oficjalnym forum)
Widok PSI wygląda bardzo fajnie. Ogólnie w tonacji ciemofioletowej z białymi przebłyskami. Wszystko jest rozmyte, faluje i kolory się przelewają :) a inteligentne obiekty, to iskrzące kule żółtego światła.
Z robotów na razie opłaca mi się tylko budować najcięższego, dawać ciężkie tarcze, napęd gąsienicowy i CKM z amunicją AP. Celność bardzo słaba, trzeba właściwie podjechać pod cel, ale seria po 10 pocisków wymiata wrogów. Jest bardzo wytrzymały, jeden bez problemu rozwali 6 wargotów. Nieźle też sprawdza się karabin dźwiękowy, niby mniejszy zasięg, ale i tak trzeba podjechać pod sam cel.
wystarcza, że tory łączą tylko bazy, ale jeśli mamy prowincje z kopalnią i nie mamy jeszcze zdobytej bazy, której podlega to bezpośrednie doprowadzenie torów do takiej prowincji zapewnia z niej wydobycie. Ja w krajach, w których mam rzadko spotykane surowce stawiam parę budynków na wiedzę. Mam nawet kilka, w których są tylko takie. Warto stawiać według schematu: szkoła--->2uczelnie--->burzymy szkołę i w razie potrzeby stawiamy następne uczelnie
Asmodeusz ---> na początku też miałem najwięcej zaawansowanych i obcych a niedostatek zwykłych ale bardzo szybko się to zmieniło
Doświadczenie jest dodawana wszystkim jednostkom biorącym udział w misji bez względu na zasługi w wysokości podanej w podsumowaniu (dlatego warto mieć zawsze maksymalną obsadę) Nie jestem tylko pewien, czy im więcej wyeliminuje się wrogów tym jest go więcej, czy raczej dostajemy doświadczenie za wykonanie zadania jako takiego. Wydaje mi się jednak, że liczba skasowanych nie ma znaczenia. Dlatego też najfajniejsze są misje odnalezienia kogoś - sprint najszybszą jednostką i misja kończy się przeważnie po 10sekundach.
Patch 1.1 naprawdę sporo naprawia i ulepsza - jeśli jednak go instalujecie to pamiętajcie o zachowaniu starego lokalization packa i zamianie zręczności ze zwinnością
Gram zestawem: dwie szybkie jednostki z max bliskim zasięgiem (max zwinność/siła, zręczność 0) komandos/tropiciel/strzelec lub cyborg) każda uzbrojona w 2 colty9mm
2snajperów psioników, trzy jednostki z karabinkami i (zwiadowca, dowódca/strzelec/snajper medyk/technik/żołnierz). dodatkowo w bazie 6jednostek w rezerwie
oprócz celowników optycznych są jeszcze laserowe (ale też wymagają szkolenia snajperskiego) i celowniki termiczne (jedynie te nie wymagają szkolenia)
na koniec coś co przydarzyło mi się podczas jedne misji (mieliście coś takiego -ciekawe jak to zrobił) ----------->
He he, na koniec mieliście coś takiego
tory dzialaja tak jak pisze sajlentbob, tylko mi bazy potrzebne sa na laby a nie na univerki :)
kiedy pojawiaja sie duchy potrzebne do broni podprzestrzennej (nowa rasa)??
zauwazylem ze po dotarciu wargotow liczba expa z dowolnej misji skoczyla o 100 - dawniej srednio 150, teraz 250
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-12-07 01:22:43]
sajlentbob:
U mnie to juz nie taki poczatek znowu... Mam odkryta cala ameryke pd/ polowe polnocnej, cala europe i afryke. Zostala jedynie azja - wiec tak czy siak pozostalych bedzie znacznie mniej niz czerwonych surowcow. Ale tak czy siak zaczne gre od nowa - chce teraz dobrze team ustawic.
hej
chciałem sie zapytac was jaką drużyne kompletować???
chce miec w podstawowej drużynie: 2 snajperów, 2 strzelców (z ciezka bronią) i 1 psoniaka - nie wiem czy to dobry team???
aha jeszcze jedno: jak rozwinąc lepszy pancerz???
proszę nie dopisywać się już do tego wątku, ze względu na jego rozmiar.
Link do następnej części:
ja dopiero zacząłem a już mnie wciągnęła
może być zobaczymy jak to będzie dalej hihihi
dudek101 znasz jakas fajna stronke z modami?
czy ktos moze mi podpowiedziec jak zabic "Chmure GO" w Decydujacym Starciu. Domyslilem sie ze dziala na nia tylko PSI, ale moj blaster retikulanski jest niewystarczajacy. Prosze o kontakt na gg 3689117. z goruy dzieki, pozdrawiam
Potrzebny HELP ! Czym i jak wysadzic te 3 rdzenie na statku matce obcych ? Please help ;(
masław -> mody sa tutaj http://www.strategycore.co.uk/files/index.php?cid=68 innych stron nie znam
OESTER -> chmurki rozwalalem bronia energetyczna, na wiekszosc misji jako bron zaposowa dawalem kazdemu wojakowi jakis pistolecik laserowy/plazmowy z dodatkowym magazynkiem.
niewiele zajmuje to miejsca a ulatwia znacznie ubicie plaskulca czy takiej chmury (jak zauwazalem chmurke to 2-3 wojakow bralo lasery do lapek i po kilku seriach chmurki juz nie bylo)
mirok78ld -> rdzenie rozwalilem strzelajac z automatu (XM-8 czy jakos tam). pod znacznikami pokazujacymi gdzie sa rdzenie jest cos w rodzaju studni - strzelalem w jej wewnetrzne sciany, trzeba na to kilku strzalow (czasem nawet caly magazynek)
mario -> gra w sklepie kosztuje ~30zl - numerek znajdziesz w srodku.
i nie rznij glupa ze posiales gdzies sam numer bo jest on umieszczony na plycie z gra
bedzie w CDA :P
bedzie w CD-Action :P:P :)
Ta Gra będzie w najnowszym CD-A który wyjdzie już w ten wtorek
moja ocena 7+/10 :P nawet nawet
fajna gierka,troche trudna mógłby ktoś odpowiedziec jak zdobyc jakies fajne uzbrojenie lub kombinezon dla ludzi???
Hmm generalnie jest dobrze chociaż po pewnym czasie nudzi się powtarzanie tych samych (prawie) misji w kółko. Poza tym trochę za łatwa... Wole Jagged Aliance :P
Dostałem tą grę na święta, ale ciągle zapominam o niej dziś mam mi przypomniała i mam pytanie, ile zajmuje ta gra miejsca? xD
Czy ktoś orientuje się może jak zmienić rozdzielczość z 1024X768 (jedyna właściwa) na jakąś większą ?
Cześć!
Mam jeden, bardzo poważny problem... Mianowicie jedno z badań ( zapewne na Lapucie) nie pojawia mi się wcale, a walczę z Gwiezdnymi Duchami, Wargotów rozniosłem w pył i nudze się stale przejmując tereny kultystów z pomocą karabinów plazmowych, bez tego nie pchne fabuły do przodu.
Czy ktoś ma ten sam problem i jakoś udało mu się na to zaradzić?
jak ja to lubię żart
Mam pytanie, może jakaś dobra duszyczka mi odpowie.
W późniejszej części gry pewne prowincje zaczynają mieć status "niekontrolowanych". Problem polega na tym, że nic z nimi nie można zrobić. Nie ma przycisku "misji", a jedyne co można zrobić to przeprowadzić nie nie tory. Po co są te prowincje i jak można je zająć?
@piotreksik23 tych prowincji nie można zając, one po prostu są, nie wiem może twórcy planowali jakiś dodatek czy coś i zostawili sobie furtkę, ale fakt jest taki że na niekontrolowanych prowincjach nic się nie dzieje.
Zdecydowanie najlepsza część nowej trylogii. Trochę zagmatwałem się z przychodami zasobów i torami ale ogarnąłem się na tyle, by skończyć grę (na szczęście nie wywalała mi się jak innym pod sam koniec). W ogóle zakończenie śmiechu warte ale kto gra w to to by przejść?
Gram drugi raz z ACM 2.02 i jest trudniej ale i więcej gratów do przetestowania. Braki w wyposażeniu na początku jeszcze bardziej dotkliwsze.