Najciekawsze materiały do: Maximus XV Abraham Strong: Space Mercenary
Maximus XV Abraham Strong: Space Mercenary - Space Hack Low Framerate Fix v.1
modrozmiar pliku: 1,6 KB
Space Hack Low Framerate Fix to modyfikacja do gry Space Hack, której autorem jest Garrett.
Maximus XV Abraham Strong: Space Mercenary - US
demo gryrozmiar pliku: 105,8 MB
Space Hack to ciekawa gra akcji/RPG, która została osadzona w realiach science-fiction (niczym Harbinger). Fabuła programu opowiada historię jednego z wielu statków transportujących więźniów w specjalnych biosferach (tak rozwiązano problem...
Maximus XV Abraham Strong: Space Mercenary - recenzja gry
recenzja gry6 stycznia 2005
Światowa premiera 15 października 2004. „Space Hack” to udany produkt, który powinien zadowolić każdego sympatyka „Diablo”. „Space Hack” nie irytuje sztucznie zawyżonym poziomem trudności, ale i nie podaje wszystkiego na tacy, cieszy wyważonym przebiegiem rozgrywki.
Space Hack – szczegóły na temat nowego projektu grupy Rebelmind
wiadomość10 października 2003
Pod koniec września poinformowaliśmy Was, iż polski zespół developerski Rebelmind (znany chociażby z niedawnego Groma), rozpoczął prace nad nową gra akcji z elementami role-playing (w stylu Diablo), o nazwie Space Hack. Niestety, autorzy nie podali wówczas dokładniejszych szczegółów odnośnie pełnej wersji omawianego programu -dopiero dzisiaj możemy napisać coś więcej na temat gry, której moment rynkowego debiutu wyznaczono na pierwszą połowę przyszłego roku.
Maximus XV Abraham Strong: Space Mercenary - v.1.03 ENG
patchrozmiar pliku: 1,5 MB
wersja: v.1.03 ENG Patch przeznaczony jest wyłącznie do angielskiej wersji językowej gry. Poprawia stabilność jej działania.
Wywiad z zespołem Rebelmind - twórcami gry Space Hack
artykuł29 stycznia 2004
Firma Rebelmind istnieje już od dłuższeg czasu, jednak mało który gracz jest w stanie jednoznacznie wskazać czym sie wsławiła. Jednak już niebawem może być o niej całkiem głośno...
W CDA było i to po polsku!
<-----------
Gra jest bardzo dobra, a przedewszystkim wciągająca(choć nie od samego poczatku). bardzo przypomina gre "DIABLO". polecam.. P.
Giera średnia szybko się nudzi i jest schematyczna Diablo jest o wiele lepsze mam nadzieje że Frater taki nie będzie
Czy Ty wogóle grałeś we Fratera?Gra jest super,chociaż nie jestem znawcą tego gatunku,bo gram przeważnie w FPS-y.
Czy Ty wogóle grałeś we Fratera?Gra jest super,chociaż nie jestem znawcą tego gatunku,bo gram przeważnie w FPS-y.
Gra jest super
KIEPSKA MUZA!!! PSUJE CAŁY KLIMAT BRZMIENIA JAK Z KARAOKE, GRAFIKA TROSZKE TEZ KULEJE, ALE SAM POMYSŁ SPOKO.
Dobre na pare godzinek, ale jednak wole Diablo :)
Może na początku jest fajna ale później są misje nie do przejścia.Dla mnie gra jest dnem.
Znakomita produkcja! Muszę przyznać, że - mimo upływu czasu - grało mi się weń lepiej niż w Space Siege. Grafa, oprawa dźwiękowa i grywalność! Jeśli idzie o polskie hack'n'slashe, Rebelmind nie ma równych!
Nie gaś się ! Muzyka jest doskonała ! Doskonale pasuje do gry, przez co jest straszniejsza, w każdej biosferze inna.
Ale dziadostwo, do dupy gra, diablo 1 i 2 lepsze milion razy, ta ma wkurzajacy interfejs i malo intuicyjne sterowanie, dodatkowo potwory sa za mocne trzeba caly czas uciekac i zle dzialajaca kamera
Diablo 2 to największy shit jaki grałem space hack gniecie diablo 100% grafika dobra jak na 2004 rok ogólnie gra spoko i jak ktoś mówi że gra za trudna to poprostu nie umie grać gra jest za łatwa dla mnie i tyle.
Powiem szczerze, gra jest wyśmienita :P Lubie takie gry w przyszłości, tym bardziej z tym widokiem.
kiedyś kumpel miał płytke z ta gra w wersji PL ale mi nie chce pożyczyć :P Może ma ktoś taką płytkę i wrzuci pliczek na neta? Byłbym wdzięczny :)
P.S: Moge za to wrzucić gdzieś Zax'a >podobna gra< [ ok. 8-9 godzin gry jak się ani razu nie zabijesz , grafika też bardzo dobra, zróżnicowana powierzchnia: zaczynając od dzungli przez groty , świątynie , przez śnieg i lawę aż do statku Oma całego z metalu, 3 bronie do złożenia, reszta do kupienia, wiele robotów coraz to mocniejszych, na końcu walka z Omem i Valethem (na początku nastawiony do nas niby przyjacielsko, zdradza to wszystko na końcu gry )
P.S2: m4atrix18, jeśli uważasz że ta gra jest łątwa, to grasz chyba na czitach :)
Ja w nią grałem chyba 2 tygodnie i byłem w 3 mapce ( podziemia strachu ) i tam nie umiałem przejść: falanga obcych w pokoju gdzie trzymano pracowników Maximusa :)
Najpierw grałem na kodach. Przeszłem w 4 tygodnie.
Potem grałem be kodów i po 5 miesiącach byłem w polowie i miałem dośc.
Koniec jest najgorszy bo gdy zrobisz wszystkie zadania i uaktywnisz portal to nie ma ani filmiku zakończającego ani nic i to jest najgorsze.
Ale gra ogólnie bardzo trudna (od biosfery E w górę ) i mnóstwo poziomów od przejścia.
Monotonna, ciągnąca się jak lazania diablowata sieka w gwiezdnym klimacie science-fiction. Trudna, wymagająca i tak naprawdę niewiele oferująca w zamian za trud włożony w uważną, ostrożną grę.
Do wyboru 1 postać (tytułowy Hack, nota bene imie świetnie pasujące do charakteru gry), kilka podstawowych rodzajów broni bez żadnych specjalizacji, w ogóle brak jakichkolwiek umiejętności do nauczenia się i rozwoju (jedynie 4 zerżnięte z Diablo cechy postaci i recharge'owalne scrolle, wymagające mnóstwo wiedzy), horrendalne wymagania co do noszenia bojowego ekwipunku (szczególnie bronie i wspomniane scrolle), w dodatku rynsztunek dość ubogi i bardzo powoli się rozszerzający, brak jakichkolwiek mówionych kwestii - czysty tekst.
Niezłe intro sprawia dobre wrażenie, liniowe story oferuje przy tym całkiem sporo treści i wygląda na przemyślane, choć motywy dość mocno oklepane. Rozgrywka rozwija się niestety dość powoli i zaczyna się nudzić już po pierwszych godzinach, o ile nie jest się zapalonym fanem hack'n'slash bądź science-fiction.
Walory produkcyjne całkiem zadowalające - grafika jak na 2004 rok przyzwoita i z klimatem, niezłe dźwięki (może z wyjątkiem odgłosów obcych) i bardzo dobre tło muzyczne, dużo żwawej nawalanki bez zbędnego ściemniania. Interfejs w porządku, bohater szybko reaguje na wydawane mu polecenia, optymalizacja silnika graficznego do przyjęcia (9550 i 512 RAM daje rade bez poważniejszych komiksów). Wersja angielska przygotowana w porządku, bez istotnych potworków językowych.
Oldschoolowe podejście do gatunku diablowatego może trafić w gusta wszystkich fanów hack'n'slash w futurystyczych klimatach - ja jednak, jako umiarkowany fan tego typu rozrywki, zatrzymałem się na drugiej biosferze i zrezygnowałem z dalszej zabawy. Mimo to chętnie sięgnę bo ewolucję Space Hacka - Fratra, aby zobaczyć jak chłopaki z rodzimego Rebelmind poradzili sobie z problemami pierwowzoru i konwencją fantasy/steampunk.
Dla mne miłe zaskoczenie i ogólnie fajna gierka
Jak byłem gimbusem z nadmiarem wolnego czasu to grałem w takie pożeracze czasu. Doszedłem do środkowej powłoki (chyba z 30h na to trzeba było) i musiałem robić formata.
A gra byłą tak niezbalansowana, że cheatowanie było usprawiedliwione np. zmiana cen apteczek o 90%.
Zeby nie było wam trudno to wciśnijcie sobie Ctrl+Alt+F6
a potem wpisujcie: super items -morzecie urzywać wszystkiego.
:resurrect -zmartwychwstanie
i tyle wam wystarczy
i jerzeli nudzi się wam to całe rozwalanie i chcielibyście szybko wygrać space hack-a to poprostu idzcie na pałe i jeżeli macie kolejnu poziom dawajćie 2pt na wytrzymałość 2pt na siłe 1pt na zręczność
Gierka dłuuuuuuuuuuuuga, całkiem przyjemna, dobra na owe czasy grafika, świetna muzyka, fajna wersja PL i prosta (w mechanice) sieczka RPG/Hack 'n' Slash. Polecam
fv ghk,nvbffvhfmhk,k,k,jmhgbdfvhynnjjmgjnfhdacdvbgnfg0
noob
graem fto fciecinstwie
Na początku robiła bardzo dobre wrażenie, ale im dalej w las tym mnie bardziej nudziła.
Space hack jedna z moich pierwszych rpg'ów, grę wspominam bardzo dobrze. Właśnie złapałem chęć żeby sobie pyknąć w nią teraz, szkoda że nie było kontynuacji.
Problemem tej gry z tego co pamiętam, było to że potwory i lokacje lubiły się powtarzać i sama gra w sobie była bardzo trudna. Ode mnie mocne 9/10
To Chyba pierwszy Kosmiczny hack'and'slash i Udany Po Sukcesie Diablo 1 Runeła lawina Klonów ,Niepamiętam ale tu chyba było z 16 komór do przejśća i 17 ostatnia ,każda jedna to trudniejsza ,wiem że kiedyś to pszeszedłem i nieżałuje bo gierka warta uwagi była .