Najciekawsze materiały do: Theatre of War: Pola zagłady
Theatre of War: Pola zagłady - v.1.10.0.81
demo gryrozmiar pliku: 654,2 MB
Kolejny ambitny projekt firmy Maddox Games, twórców gry IL-2 Sturmovik, do dziś uważanej za jeden z najlepszych symulatorów lotu z czasów II Wojny Światowej. WWII RTS to strategia, lub raczej gra wojenna rozgrywana w czasie rzeczywistym, która pozwala
Theatre of War: Pola zagłady - recenzja gry
recenzja gry4 września 2007
Światowa premiera 20 października 2006. A jeżeli po przeczytaniu tej recenzji nadal zadajecie sobie hamletowskie pytanie „kupić czy nie kupić”, to przynajmniej posłuchajcie dobrej rady i pod żadnym pozorem nie ściągajcie dema, by pomóc sobie w podjęciu decyzji.
Theatre of War 2: Kursk 1943 zapowiedziane
wiadomość4 sierpnia 2009
II Wojna Światowa od lat jest wdzięcznym tematem dla twórców gier komputerowych. Tym razem na ekrany monitorów zostanie przeniesiona kolejna batalia z tego okresu historii – bitwa na Łuku Kurskim. Strategię przedstawiającą trwającą blisko półtora miesiąca potyczkę przygotuje 1C Company w ramach serii Theatre of War 2.
Pojawił się dodatek do Theatre of War
wiadomość21 stycznia 2009
Miłośnicy hiper-realistycznych strategii osadzonych w czasie II Wojny Światowej z pewnością znają grę Theatre of War. A jako że tytułów dla prawdziwych maniaków militariów nie jest zbyt wiele, ucieszyć powinna ich wiadomość o pojawieniu się pakietu misji do tej właśnie gry.
Zapowiedziano dodatek do Theatre of War
wiadomość10 maja 2007
Firmy Battlefront.com i 1C zapowiedziały dodatek do Theatre of War o nazwie Battle for Moscow. Rozszerzy on grę o nową kampanię, która składać się będzie z 10 misji. Dzięki niej fani tej produkcji wezmą udział w drugim ataku Niemców na Moskwę w listopadzie 1941 roku (zarówno po stronie Rosjan, jak i sił III Rzeszy).
- Wieści ze świata (Cities XL, Neverwinter Nights 2, Singularity) 18/06/09 2009.06.18
- Zapowiedziano Theatre of War II 2008.06.08
- Ukończono prace nad zachodnią wersją Theatre of War 2007.04.10
- Angielska wersja Theatre of War w przedsprzedaży 2007.03.26
- Zachodnia premiera gry Theatre of War coraz bliżej 2007.03.21
- Prace nad Theatre of War zakończone! Premiera jeszcze w tym miesiącu 2006.10.13
- W gry od 1C Company zagramy później 2005.08.01
Theatre of War: Pola zagłady - v.1.10.0.81 hotfix PL
patchrozmiar pliku: 1,9 MB
wersja: v.1.10.0.81 hotfix PL Hotfix do patcha v.1.10.0.81 PL do gry Theatre of War - poprawia drobne błędy tekstowe i mapę.
PeCetowe Eldorado
artykuł19 lutego 2007
Jest takie miejsce, którym konsole stanowią 1 procent rynku i w zasadzie mało kogo interesują inne gry niż pecetowe. Nibylandia? Nie. Rosja.
Grał ktoś może w ang./niem., w każdym bądź razie niepolskojęzyczną wer. ToW? Bo mam takie niecodzienne pytanko: czy w nich też, w pol. kampanii, wśród polskich żołnierzy zdarza się nazwisko... "Surowiec" ;-)?
Półoficjalne info o zmianach w nadchodzących paczach/addonie (za wątkiem o ToW
http://www.battlefront.com/discuss/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=63;t=001537
na forum BF, tylko 3 pierwsze posty). Spieszyłem się, więc pewnie mocno "po polskiemu" powypisywałem...
Zmiany o których Sneaksie pisze dotyczą, o ile dobrze kombinuję, nie tylko nadchodzącego patcha(ów), ale też addonu-dodatku stand-alone (nie wymagającego podstawki gry). Pierwszy patch (multiplayerowy) ma wyjść we wrześniu, drugi - ?, a dodatek - również ? (muszę jeszcze poszukać).
Na początek gość uspokaja, że wsparcie dla ToW będzie, że wszystkie wątki na forum są czytane strona po stronie, sugestie brane pod uwagę, że to dla nich (devsów) ważne by dowiedzieć się czego najbardziej potrzebuje społeczność graczy, etc. bla, bla, bla.
I teraz leci to co ważniejsze.
Generator szybkich misji:
- tu jakieś takie niejednoznaczne info jest (w moim odczuciu), nie mam pewności czy ów generator będzie. W każdym bądź razie nie jest łatwo go zaimplementować w ToW (w takim kształcie jak np. w CM) bo jest to bardziej skomplikowane - tu następuje seria wyliczeń trudności. Jakieś tam proste starcia można będzie kreować, do reszty nadal potrzebny będzie pełny edytor. Nowe wyzwalacze (triggers) będą dostępne dla projektantów scenariuszy.
Multiplayer:
- łączenie z Internetem łatwiejsze i stabilniejsze
- zaimplementować wybieranie jednostek do bitwy tak jak jest w singlu to w multu ToW znacznie trudniejsze zadanie, wymagające przerobienia trybu wieloosobowego od podstaw, więc do wyboru najprawdopodobniej będzie ponad 20 predefiniowanych kompozycji armii (np. USA pluton czołgów '44, radziecka piechota '42, itp.)
- czasy ładowania scenariuszy MP znacznie skrócone (w testach bitew dla 8 graczy skróciły się do 6 min., podczas gdy wcześniej i tylko przy 2-óch graczach trwało to nawet i 10 min.)
- w/w zmiany pojawią się w najbliższym patchu MP (multiplayerowym) we wrześniu, bardziej zasadnicze zmiany tylko w osobnym addonie (stand-alone)
LoS:
- cały czas jest poprawiany ale wymaga testów bo dramatycznie wpływa na wszystkie misje i jakieś większe zmiany w LoS mogą te misje schrzanić (uczynić zbyt łatwymi, albo odwrotnie - nie do wygrania),
- zwiększone blokowanie LoS spowodowane listowiem, drzewami, krzakami: te zmiany znajdą się w drugim patchu (po multiplayerowym),
- nowy system widoczności z czołgów (gdzie każdy członek ma własne przyrządy obserwacyjne i prowadzenie obserwacji w dwóch różnych kierunkach jednocześnie będzie niemożliwe) jest planowany dla addonu stand-alone,
W innym miejscu napisano jeszcze odnośnie LoS, że prace nad nim są prawie skończone, te poprawki na pewno będą w addonie i w drugim (po multiplayerowym) patchu do podstawki; linia LoS ma teraz kolorki (jak w CM) - inny do przeszkody, inny po niej.
- będzie dym i możliwość stawiania zasłon dymnych (dosłownie: bronie, które taką zasłonę mogą generować),
- model Daimlera jest poprawiany (był za duży),
- nagrywanie powtórek, w przypadku ToW zbyt skomplikowane w porównaniu do Sturmovika, praca nad tym zbyt czasochłonna, więc nie jest planowane na najbliższą przyszłość...
Niemiecka kampania dywizji Panzer Lehr w grze:
- było trochę skarg na zbyt skryptowane scenariusze albo zbyt wygórowane zadania w nich, zostały te skargi wzięte pod uwagę i w tej niem. kampani zobaczymy jak to wyszło, czy jest lepsza od poprzednich czy nie,
- zgodnie z realiami hist. wróg (Alianci) ma w tej kampanii przewagę liczebną, całkowicie panuje też w powietrzu, za to Niemcy to elitarna dywizja pancerna (wyszkolenie, głupcze!),
- nie ma już nierealistycznych posiłków gdy stracisz pewną część wojska,
- sprawdzanie warunków zwycięstwa zostało poprawione by umożliwić kończenie się misji (niektóre chyba nie chciały się zakończyć mimo spełnienia warunków zwycięstwa), tak to zrozumiałem,
- nie wiadomo kiedy kampania będzie dostępna, zależy to od Battlefrontu, jednak gotowa będzie we wrześniu.
Poziom trudności misji:
- celność npla na normalnym poziomie trudności jest zmniejszona, w pozostałych aspektach jest tak samo jak na veteranie (ale jeszcze będą testy). Te zmiany powinny się znaleźć w najbliższej łacie.
System uszkodzeń:
- rozwijany jest jeszcze bardziej "wyrafinowany" system uszkodzeń - mają nowego konsultanta, który napisał parę książek o czołgach i artylerii okresu przed- i wojennego :-).
No i na koniec walka w budynkach:
- znajdzie się ona w addonie, cały czas nad tym jeszcze pracują,
- żołnierze, by wbiec do budynku, muszą użyć... drzwi :-),
- w środku będzie kilka pozycji, które żołnierze mogą zająć, niektóre przy oknach; żołnierze, którzy nie są przy oknach też mogą strzelać jeśli widzą przeciwnika przez jakieś, hm... szczeliny,
- nie wiadomo do jakiego stopnia ta walka w budynkach będzie podobna do tego co znamy z CC/CM, bo w przeciwieństwie do tych gierek, w których jest to modelowane w dosyć abstrakcyjny sposób (żołnierze mogą wbiegać do domku/strzelać przez ściany), w ToW wymaga większej dokładności (trochę niedosłownie potłumaczyłem ale sens powinien być zachowany :-),
- gość ma w swoim czasie wrzucić na forum obrazki i filmiki prezentujące ten aspekt gry.
Streszczenie reszty tego wątku (koncentrując się na wypowiedziach użytkownika/moderatora Sneaksie, wybierałem fragmenty w/g własnego widzimisię ;-P, nie ma tu wszystkiego):
- planowane jest okopywanie stanowisk artylerii polowej, jednak znajdzie się to najprawdopodobniej w addonie;
- logistyka (pojazdy naprawcze, z amunicją) jest przeciwko koncepcji gry ale pomyślą nad tym;
- rozkaz "retreat" (wycofania się, odwrotu) jest na wewnętrznej "liście życzeń" developerów;
- jeszcze nie wiedzą co zrobić z zachowaniami czołgów mających uszkodzone działa, które to czołgi wjeżdżają we wrogie tanki (po wydaniu rozkazu do ataku); w niektórych przypadkach bowiem takie zachowania są pożądane, jeśli cel to np. armata polowa, którą można rozjechać gąsienicami;
- granaty nasadkowe i moździerze znajdą się w addonie; możliwe, że moździerze będą stacjonarne (jak niektóre ckmy teraz);
- będą koktajle Mołotowa w addonie, miotaczy ognia nie będzie; możliwe, że później (po wydaniu addona) rozpoczną się prace nad zaimplementowaniem "systemu ognia" z prawdziwego zdarzenia;
- jeńcy (branie ich) jest aktualnie na "liście życzeń", nic więcej w tym temacie nie można powiedzieć; potem jest jeszcze dopisane, że "możliwe, w tym momencie jeszcze niejasne";
- piechurzy nie będą bezsensownie błąkać się, odbiegać od reszty drużyny (to, co mnie osobiście najbardziej wkurzało); zachowania typu, że piechur zobaczył wroga i pobiegł do niego bo nie miał LoF zostaną zredukowane w addonie, nastąpią również ważniejsze zmiany w AI piechoty, drużyny piechoty będą działać bardziej jako całość, kliknięcie spowoduje wybranie całej drużyny, choć wybranie pojedynczego szwejka nadal będzie możliwe;
- w addonie nowy system formacji (dot. chyba gł. czołgów) pozwalający na modyfikowanie odstępów w formacji "w locie" (najprawdopodobniej przytrzymując klawisz Ctrl lub podobny);
- krytycznie ranni żołnierze będą wreszcie umierać po jakimś czasie, nie będą mogli się poruszać i strzelać; lżej ranni będą mogli się poruszać bardzo wolno, gorzej strzelać;
- przeskakiwanie żołnierzy przez płotki jest już w addonie, tak samo walka wręcz (!);
- dźwięk jest cały czas poprawiany/dopieszczany;
- w addonie pojawi się możliwość używania zdobycznego sprzętu (coś tu nie gra, przeca to już jest);
- więcej samolotów, więcej konfiguracji uzbrojenia jakie mogą one zabrać (rakiety, bomby): pracują nad tym, powinno to znaleźć się w addonie, chyba że pojawią się jakieś poważniejsze problemy;
- otwieranie/zamykanie włazów przez członków załogi puszki (czyli pojawianie się czołgistów w otwartych włazach by przetestować umiejętności strzelca wyborowego wroga :-): tutaj na razie jest problem w animacjach, konkretnie w czasie jaki trzeba poświęcić na zrobienie owych animacji (180 godzin tylko na animacje dla samych czołgów).
Cenega szykuje nowy patch do gry wazy on 1,2 GB sporo poprawia ale co najważniejsze wiele dodaje więcej niż kampania moskiewska min walka na normandy wiele nowych opcjii multiplayer i nowe jednostki.
Kiedy Cenega wyda ten patch [1.10.0.81]
Ten patche ukaże się w marcu 2009 roku [ takie są rokowania ]
Witam,
Mam problem z TOW, jak miałem starą karte graficzną (GF4 ) to nie było żadnych problemów, misje się wczytywały i wszystko było ok. Teraz (komp: P4 2,4 ghz, 1GB ram, 7600 GS) żadna misja nie chce sie wczytać, po prostu w trakcie wczytywania wychodzi do windowsa. Ktoś wie o co może chodzić? :/. Gra oczywiście oryginalna, sterowniki najnowsze.
patch już jest:) na stronce cenegi(a właściwie jest już od kilku dni:)
menias14- a przeinstalowałeś grę??( ja nawet kilka miechów temu grałem spokojnie na 7300GS więc to nie może być wina karty graficznej-a niedawno zmieniłem sobie na 8600 - taka ciekawostka...bez patcha na moim 2 jajowym procku gra się tnęła na max zbliżeniach przy grafice na maxa...pomagała tylko zmiana gęstości trawy z bardzo gęstej na normalną...teraz nie tnie się na bardzo gęstej trawce...jeszcze bardziej zoptymalizowali grę...miodzio:))
P.S.2 ściągajcie patcha i gramy przez neta ok?
Wasiliew -> tak, przeinstalowywałem kilka razy i nie pomogło
Wasiliew ----------> dzięki za info! Myślałem że to nigdy nie nastąpi. Z drugiej strony patch waży 1,3GB. Takiego jeszcze nie widziałem.
menias14 ----------> gdy pojawia się podobny problem, rozwiązuję go w prosty sposób - format c: i dalej z instalacją windy. W 90% przypadków pomaga.
Wkońcu wydali tego patcha i mam nadzieje że będą wydawali kolejne bo z cenegą jest różnie :/ grę kupiłem sobie dopiero dzisiaj wcześniej wstrzymałem się z zakupem orginału ponieważ gra miała za dużo błedów i niedociągnięć nie liczyłem też że cenega wyda patche a jednak mile mnie zaskoczyli :D gra spatchowana do wersji 1.10.0.8 jest już naprawde dobra i twórcy ciągle nad nią pracują wydając kolejne łatki. Polecam tą gre wszystkim fanom close combat i combat mission.
Można grać w to w czasie rzeczywistym? Od Combat Mission się odbiłem ze względu na system turowy którego nie trawiłem.
Można to jeszcze gdzieś kupić ??
Tak. Niadawno jak dwa dni temu kupilem w Madia Marku kolo Tesco na Bemowie za przystepna cene bo 14 99 zl. :warsja Pl . Polecam
gra dobra niestety lekko się cieła na celleronie 2,6 1 gb ram i radeonie 9600pro
Można grać polską. o mnie zaskoczyło. To pierwsza taka gra (A może druga), którą widziałem z polakami.
Ludzie czy ta gra chodzi na Windows 7?Bo właśnie zainstalowałem sobie demo i w ogóle się nie uruchamia :/ W takim wypadku nie wiem czy kupować pełną wersję skoro nawet demo nie chodzi...
Napisałem do Cenegi,a oni mi odpisali,że Theatre of War nie chodzi na Viście...No super... :/
Ludzie po jaką cholerę pchacie się teraz w Win7 (Vista to większy bezsens bo gruba i wolna)? Przecież to gówno nie ma gwarantowanej kompatybilności wstecznej z dorobkiem XP bo MS nie napisał dobrze emulatora. Ma być ale tylko dla totalnie dorgiej wersji Ultimate! Nie lepiej za to sobie taką HD 5870 z 1GB kupić i rozkoszowac sie cudna grafą? CO wiecej tunie ma problemu z kompatybilnoscia wsteczna z dorobkiem XP pod DX9- cytaj zero streu i problemów.
Ja sprawdziłem stery pod WIn7 do mioch peryferiów (drukara, joye, kierownica, kamerka - nie ma i nie widaomo czy będzie). W tym ukłądzie WIN7 równa sie wszystko do śmietnika! Trzeba oszaleć ,żeby się w takie problemy róznież z instalkami wielu fajnych gier pchać na własne życzenie! Nie jest od XP wcale szybsze ,ani mniej zasobożerne i na dodatek woniej zapisuje pliki jak mama VIsta. Nie ma softu na DX11 olejcie WIN7 bo poza problemami nic nie wnosi sensownego! Za rok jak wysypie i poprawia kompatybilność (dadzą wszystkim w podstawowych wersjach dopracowany emulator) to bedzie inna rozmowa. GRA chodzi doskonale na VISCIE ULTIMATE! Należy jednak przy Radkach zaistalować starsze stery 8.2-8.5 bo wali się zmodyfikowany OPENGL w nowych i tekstury siadają.
Nelson (post 52) Ja mam 15 lat (no prawie :P jeszcze kilka dni) i gra mi się strasznie podoba ;)
Opłaca się kupić tą gre???
Gra ma dziwne wymagania sprzętowe, a na grafikę nie zwracam uwagi,dla mnie liczy się REALIZM!!!!!!!!!!!
Dzień dobry - po zakupie gry 16.10.2010 r Theatre of war POLA ZAGŁADY po zainstalowaniu wyskoczyło mi .wpisz klucz produktu dla płyty o nazwie TOW. po w pisaniu wyskakuje klucz jest nie poprawny lub zawiera błędy < a wpisuje poprawnie > klucz na książce PRTOW-E3E6-A9C8-A5DB-D-27F klucz na płycie klucz cd XMLJ-3DUCPC-UX4FGW-WBRQKP-BXQ76B wbijam to raz to i nic zakupiłem gre i nic proszę o pomoc!!!!!! nr.tel 667296321
spoiler start
Bardzo dobra gierka, Jeszcze nie ukończyłem bo ma ona aż 5. Kampanii, tak więc niewiem kiedy przejdę bo już z 2 tydzień mi idzie...Bo robie tak żeby nie tracić czołgów i altylerii...W tej grze są punkty które można wymieniać na różne pojazdy i działa...a przede wszystkim. Jest kampania Polska:). Od września. jakieś 3-4 misje Kampanii Wrześniowej... To jest duży plus gierki. CHyba w tej grze tylko pokazali Polaków. Jak ją niedługo przejdę to kupuję Africa. Polecam 9/10:)
Do (mixtape7123) Dziecko 10 lat masz. Zapomniałeś słownika?!
Na ile godzin w kampanii wystarcza ta gierka?
Pod tym samym tytułem jest też strategia z...1992 roku! Myślałem początkowo że mowa właśnie o tym starym tytule :) Szkoda że nie ma go w bazie :)
Taka se. Doceniam że stawiali na realizm, ale wyszło trochę upierdliwie. Żołnierzom trzeba pokazywać palcem do kogo mają strzelać, w czołgach trzeba ręcznie zmieniać uzbrojenie z armaty na km, bo inaczej do czołgów będą walić z karabinu itp. Żołnierze są tępi i często pudłują, a przejazd ciężarówką we wskazane miejsce to zadanie prawie nie do wykonania. Tzn. kierowca pojedzie, ale nigdy najkrótszą drogą, będzie kluczył polami i dojedzie gdy już dawno będzie za późno. Swoich wojsk trzeba pilnować jak dzieci.