Najciekawsze materiały do: Grim Dawn: Fangs of Asterkarn
Mroczny rywal Diablo 4 zbroi się przed premierą dodatku Vessel of Hatred. Świetne RPG akcji Grim Dawn otrzymało drugą największą aktualizację w historii
wiadomość20 czerwca 2024
Kultowy hack-n-slash Grim Dawn otrzymał ogromną aktualizację. Patch z numerem 1.2.1.0 wprowadza szereg zmian dotyczących „buildów” postaci, bossów i balansu rozgrywki. To idealny moment, żeby zapoznać się z tym rywalem Diablo 4.
Grim Dawn, konkurent Diablo z oceną 93% na Steam, dostanie tonę nowości w aktualizacji 1.2.0.0
wiadomość12 listopada 2023
Już na dniach cieszące się dużą popularnością RPG akcji Grim Dawn otrzyma potężną aktualizację. Patch oznaczony numerem 1.2.0.0 ma „zapoczątkować nową erę” w grze przed wydaniem dodatku Fangs of Asterkarn.
Grim Dawn dostanie kolejny dodatek, który wprowadzi nową krainę i mistrzostwo
wiadomość30 sierpnia 2023
Grim Dawn doczeka się kolejnego dużego rozszerzenia. Wprowadzi ono między innymi nową krainę, mistrzostwo czy przedmioty.
Brakuje zwiększenia max poziomu, ALBO przebudowania poziomu trudności i tempa levelowania, bo aktualnie mając 2 bardzo duże dodatki to 100 levl możemy spokojnie wbić już na Elite. Przechodzenie gry 3x to już echo archaicznych rozwiązań. W Samej podstawce wyglądało to sensownie, bo grę kończyło się w stosunkowo szybkim czasie około 20 h z małym levl. Przy tak długiej kampanii jaką mamy już teraz plus z tym rozszerzeniem wypadałoby zrobić jakiś rework tego wszystkiego. Ja wiem, że mamy dzięki drugiemu dodatkowi możliwość wskoczenia na wyższy poziom bardzo szybko, ale to nie jest rozwiązanie, bo raz, że świerzak na ulti nie wydoli ( zarówno postać jak nawet nie wspomnę o kimś kto gra 1 raz i mówie tu o graniu, a nie męczeniu się z mobkami. Dwa i tak przy obecnym sposobie levl 100 zobaczymy bardzo szybko, a tym szybciej mając set lokara do expa i potke z malmouth.
Wole już archaiczne rozwiązania od gry dużej firmy Diablo 4 - która tak naprawdę nic nie oferuje. A twórcy nadal żyją we własnym świecie, ciesząc się, że sprzedadzą skórkę konia za cenę pełnej gry.
No, ale powiedz po co tutaj Diablo przywołujesz. Nie jest to potrzebne. Zwróciłem tylko uwagę na aspekt, który mogliby poprawić, bo widać, że bardzo dłubią przy tej grze pomimo już 8 lat na karku. Sam zrobiłem tutaj 250 godzin, przynajmniej 3x tyle co w Diablo 4 i też jestem rozżalony trochę na nie, ale ten wątek jest o Grim Dawn i niech tak zostanie. Sądzę, że ta gra z tak długą kampanią i przebudowanym poziomem trudności byłaby dużo przyjemniejsza do ogrywania, bo wyzwanie rosło by stopniowo przez całą grę, a nie tylko połowę, a potem skakanie w połowie na ultimate i grind questów od nowa. Uważam, że to można poprawić i gra na tym zyska i to sporo.