Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS
Age of Darkness: Final Stand
Age of Darkness: Final Stand
Age of Darkness: Final Stand Game Box

Najciekawsze materiały do: Age of Darkness: Final Stand

Dobrze oceniana strategia Age of Darkness zbliża się do premiery z trailerem III aktu kampanii
Dobrze oceniana strategia Age of Darkness zbliża się do premiery z trailerem III aktu kampanii

wiadomość27 sierpnia 2023

Twórcy survivalowego RTS-a Age of Darkness: Final Stand zapowiedzieli trzeci akt kampanii fabularnej. Ponadto w planach są mocne ulepszenia rozgrywki.

Nowy RTS przypominający Age of Empires i They Are Billions już wkrótce
Nowy RTS przypominający Age of Empires i They Are Billions już wkrótce

wiadomość22 lipca 2021

Niedługo na platformie Steam ukaże się Age of Darkness: Final Stand - RTS wyglądający jak połączenie Age of Empires oraz They Are Billions z intrygującą mechaniką mgły wojny.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
13.10.2021 20:11
Lemark
2
Junior

Czy w tej grze jest kampania?

19.02.2022 19:46
odpowiedz
Tasmandev
1
Junior

Lemark z tego co aktualnie widzę jest Przetrwanie, w przygotowaniu również scenariusze (w menu na szaro). Może kampania pojawi się z czasem.

18.05.2022 17:59
😐
odpowiedz
KrisQs
60
Centurion
7.5

Age of Empires w świecie fantasy? Wygląda świetnie i normalnie brałbym w ciemno, szczególnie za te niewielkie pieniądze, ale... dopóki nie wprowadzą trybu multiplayer, to chyba nie warto sobie zawracać nią głowy. To podstawa w tego typu grach. :/

25.07.2023 11:08
odpowiedz
pinkipiel
1
Junior

They Are Billions, ale w średniowiecznym settingu. Jakieś to takie drętwe, mało responsywne, budynki zlewają się ze sobą, jednostki latają jak głupie po polu bitwy, łucznicy mają zasięg dosłownie dwóch długości włóczni.
Dodali ostatnio kampanię, na multi nie ma co liczyć - ten sam problem co w They Are Billions - w tej grze jest po prostu zbyt wiele jednostek (przeciwnika głównie), przez co synchronizacja stanu gry między graczami jest nie do zrealizowania w sensownym czasie odpowiedzi z serwera, który pozwoliłby grać płynnie.