

Najciekawsze materiały do: Commandos: Origins

Commandos: Origins z funkcją, której nie było w żadnej grze z kultowej strategicznej serii. Zobacz nowy gameplay i sprawdź wymagania sprzętowe
wiadomość15 marca 2025
W związku ze zbliżającą się premierą gry Commandos: Origins, twórcy gry – studio Claymore Game – omówili kilka elementów swojego najnowszego dzieła.

Commandos: Origins wreszcie z datą premiery. Klasyczna strategiczna seria powróci w kwietniu
wiadomość7 lutego 2025
Poznaliśmy datę premiery Commandos: Origins. Najnowsza odsłona popularnego cyklu strategii taktycznych trafi także na Game Passa.

Commandos: Origins wykonało taktyczny odwrót w kierunku 2025 roku. To „wina” dema i beta-testów gry
wiadomość3 grudnia 2024
Premiera Commandos: Origins została przełożona. Twórcy tłumaczą opóźnienie chęcią dopracowania gry, uwzględniając opinie graczy otrzymane na po beta-testach i niedawnym demie.

Commandos: Origins otrzymało wersję demo. Możecie sprawdzić, czy powrót do tradycji serii jest udany
wiadomość7 października 2024
Premiera Commandos: Origins nastąpi w tym roku, ale fani taktycznej serii mogą zawczasu sprawdzić, co zaoferuje najnowsza odsłona cyklu.

Widziałem w akcji Commandos: Origins i zatęskniłem za dzieciństwem, choć głupi naziści psuli mi humor
wiadomość22 sierpnia 2024
Jeszcze przed targami gamescom jako jedyny przedstawiciel polskiej prasy uczestniczyłem w pokazie Commandos: Origins – nowej, prequelowej odsłony kultowego cyklu taktycznych skradanek, która rozbudziła we mnie miłe wspomnienia z lat 90.
- Nowy gameplay z Commandos: Origins. Weterani strategicznej serii poczują się tu jak ryba w wodzie 2024.08.20
- Commandos: Origins na zwięzłym gameplayu. Zanosi się na bardzo tradycyjny powrót legendarnej strategii 2024.04.29
- Nowa gra z serii Commandos wkrótce trafi do zamkniętych testów 2024.03.05
- Commandos: Origins oficjalnie zapowiedziane, to powrót kultowej strategii 2023.10.05
- Commandos: Origins - wyciek informacji o kolejnej odsłonie słynnego cyklu 2021.04.06

Czyżby legendarni Komandosi mięli wrócić w wielkim stylu? Od ostatniej odsłony minęło 18 lat (nie liczę FPSa Strike Force oraz Commandos 2 remaster). Kawał czasu, epoka wręcz. Co nie zmienia faktu, że pomimo sporej przerwy na rynku brakuje gier pokroju Commandos. Liczę na powrót serii w wielkim stylu, jednocześnie na powrót do korzeni gatunku. Gatunku, którego wprost nie można zdefiniować, bo ani to klasyczny RTS, ani czysta gra akcji. To hybryda, "gra pokroju Commandos". O, tak się powinno mówić :D
Jak to zrobią w klimatycznym stylu Commandos 2, z współczesną jakością grafiki, z dobrą wojenną muzyką, bez głupiej cenzury - to będzie hit murowany! (przy najmniej dla fanów serii) :P

Czy ktoś ma jakieś nowe wiadomości o tej odsłonie? Projekt umarł? Żyje? Będzie coś z tego?
Swastyki na zdjęciach - czyżby im się odwidziała cenzura jak przy remasterach ?

Na najnowszym trailerze są takie flagi...
Chociaż gdzieś czytałem, że Kalypso da graczowi wybór - swastyki lub takie coś jak na obrazku.
Mam nadzieję, że wraz z premierą tej gry będziemy mogli z uśmiechem powiedzieć, że mamy developera na poziomie Mimimi Games które dopiero co ogłosiło, że kończy działalność. Może nawet trochę developerów udało im się przejąć? :) Mimimi to też był niemiecki dev.

Zwiastun daje nadzieję na powrót serii do korzeni, do części 1 i 2, tak uwielbianych przez fanów. Są w nim starzy znajomi, a więc Zielony Beret, Szpieg, Saper, Snajper, Nurek i chyba Złodziej (?). Graficznie wygląda narazie fantastycznie. Trzymam kciuki za produkcję!!! :)

Panie Wiedźmin, może nie to że "uprościli" trójkę, ale to jest zupełnie inny klimat, inna rozgrywka. W 1 i 2 mamy do dyspozycji po 4-6 ludzi, chyba tylko w dwóch czy trzech misjach zarządzamy dwójką ludzi, a misji w ramach samotnego wilka nie ma tam w ogóle. Oznaczało to, że każde zadanie trzeba było dokładnie przeanalizować i docierać do celu wykorzystując w umiejętny sposób zdolności każdego z wojaka. Trójka, po pierwsze, zmniejszyła ilość misji do wykonania, a po drugie często korzystamy tylko z dwóch lub nawet jednego komandosa. Poza tym, bardziej postawiono tu na akcję i filmowy klimat, przez co taktyki i kombinatoryki znanych z poprzednich części nie za dużo tu uświadczymy.
I zamiast swastyki będą krzyżyki?

No przecież na screenach tutaj są.
Błagam, nie spie***lcie tego jak remastera dwójki!!
Tez czekam z utęsknieniem. Zakładam - osadzajac po tym co pokazali - że będzie rozgrywka zbliżona do cz.1 i cz.2.
Super było zagrać w demo, przeszedłem 2 razy. Jest trochę, a nawet sporo niedoróbek, ale trzymam mocno kciuki. Brakuje takich rzeczy jak przeszukiwanie wrogów czy mebli, ale może jeszcze nad tym pracują. Trochę kuleje mechanika gry i w porównaniu z shadow tactics, a nawet poprzednimi odsłonami commandos cierpi na tym dynamika gry.
Mocno liczę na sukces gry i swoją cegiełkę na pewno dołożę! :)

War Mongrels w porównaniu z tym to jak fotorealizm. Mimimi też pobija wizualnie ten tytuł pod każdym kątem. A w rozgrywce Origins niczym się nie wyróznia. Oprócz tego, że to "Commandos" to nie widze po demie powodu do zadowolenia.
szkoda ze zrezygnowali z ekwipunku/stashu oraz ze wszystko jest uproszczone do klikania myszką z ctrl

Jakoś hype mi opadł praktycznie do zera. Jak co miesiąc przesuwa się premierę i dalej poprawia grę to po ponad pół roku jakoś gra mi zobojętniała :(
Po demie niestety mam obawy, że gra będzie za łatwa. Co zbudowało legendę serii Commandos to właśnie fakt, że była wymagająca.
Też dziwi mnie fakt braku ekwipunku. To był świetny element, którym dodatkowo trzeba było zarządzać.
No niestety takie mamy czasy natomiast mamy dobre przykłady War Mongrels czy 63 days gdzie poziom trudności jest zaskakująco wysoki.
Poczekamy, zobaczymy czy Origins udźwignie dziedzictwo serii.