Najciekawsze materiały do: SpellForce 3: Fallen God
SpellForce 3: Fallen God - ruszyła darmowa beta
wiadomość29 października 2020
Wystartowały otwarte beta-testy samodzielnego dodatku SpellForce 3: Fallen God. Zabawa potrwa do 1 listopada, więc jeśli chcecie sprawdzić tę produkcję, to radzimy się pospieszyć.
Nowy zwiastun SpellForce 3: Fallen God ujawnia datę premiery
wiadomość30 września 2020
Już wiemy, kiedy będziemy mogli zagrać w dodatek Fallen God do gry SpellForce 3 – opublikowano dziś zwiastun, który zdradza datę premiery.
Zapowiedziano SpellForce 3: Fallen God. Jest trailer i wymagania sprzętowe
wiadomość7 czerwca 2020
Studio Grimlore Games zapowiedziało samodzielne rozszerzenie z trollami do gry SpellForce 3 o podtytule Fallen God. Twórcy ujawnili też zwiastun oraz wymagania sprzętowe nadchodzącego dodatku.
Ja trochę nie na temat... szukam pomocy ! Zatrzymałem się chyba na przedostatniej kampanii SpellForce 3: Szara Twierdza - Komu bije dzwon. Mam załatwić trzech dowódców, dwóch mam z głowy, ale w Szarej Wieży jest trzeci za barierą i tej bariery nie mogę zdjąć :( Poradnik twierdzi, że wystarczy mieć jakikolwiek amulet założony i bariera sama usunie się. To chyba jakiś żart, zmieniałem mnóstwo amuletów i nic. Są jeszcze kazamaty, w których są wrota i żeby je otworzyć trzeba mieć ciężki klucz, nie wiem skąd go wziąć. Nie śpię już trzecią noc, muszę przejść. Pomocy!
ja wiem jak to zrobic, też dużo szukałem ale znalazłem. Okazało się ze tą barierę (na podwórzu) zeby zdjąc trzeba dobrze na nią kliknąć bo inaczej łapie ze probujemy sie dostac a nie mozemy. Ciezko to wytlumaczyc ale jak juz sie ma zalozone to poprostu próbować kliknąc odpowiedni na bariere i zniknie pozdrawiam ;)
Wiadomo może coś czy będą jeszcze jakieś dodatki do Spellforce 3 ?? Genialna gra mam wielką nadzieję na kontynuacje którejś z historii.
Jedno z najlepszych dodatków do Spellforce 3 moim zdaniem, która wprowadza po raz pierwszy rasę Trolli, która była grywalna w Spellforce 1.
Jedynie na co liczę to kolejny DLC lub ostatni DLC o Wojnie Przywołania, która jest idealnym wydarzeniem do Spellforce 3.
Bugi to na szczęście nie napotkałem przez ten cały czas niż w oryginalnym Spellforce 3, którą na start było ciężko kontynuować grę, ale twórcy załatali, więc już można grać w spokoju.
9.5! Jedna z najlepiej wykonanych gier cRPG/RTS ostatnich lat. Polecam cala serie od podstawki po dwa dodatki. Mamy wtedy okolo 100h+ gry. Zastanawiam sie nad przejsciem podstawki i pierwszego dodatku po raz drugi, po zakonczeniu Fallen God. Mam szczera nadzieje, ze powstanie kolejny dodatek, a byc moze nawet czesc czwarta. Spell Force od 2003r zajmuje wyjatkowe miejsce w swiecie gier, jak i sercach graczy. Trudno o porownanie do innej gry, jest wyjatkowa, bo jedyna w swoim rodzaju. Polecam!
9.5! Jedna z najlepiej wykonanych gier cRPG/RTS ostatnich lat. Polecam cala serie od podstawki po dwa dodatki. Mamy wtedy okolo 100h+ gry. Zastanawiam sie nad przejsciem podstawki i pierwszego dodatku po raz drugi, po zakonczeniu Fallen God. Mam szczera nadzieje, ze powstanie kolejny dodatek, a byc moze nawet czesc czwarta. Spell Force od 2003r zajmuje wyjatkowe miejsce w swiecie gier, jak i sercach graczy. Trudno o porownanie do innej gry, jest wyjatkowa, bo jedyna w swoim rodzaju. Polecam!
Gra świetna, ale mam mały problem. Wszystkie części mam na steam i gdy je zainstaluje wszystkie to w Fallen God w menu kampania nadal widnieje napis "nie zainstalowano" i muszę wszystkie kampanie uruchamiać z osobnych launcherow. Ktoś wie jak zrobić żeby wszystko działało z poziomu menu Fallen God?
Nie chcąc po raz setny odgrzewać wiekowego SF1 wpadłem na głupi pomysł zakupu dodatku fabularnego do gry, którą słabo oceniłem poprzednio. No i to był błąd.
Twórcy nie odrobili lekcji i nie przywrócili choć odrobiły oryginalnego pomysłu na grę. Za miast tego mamy klasycznego slashera okraszonego tylko niewielką ilością rts. Gdyby odpuścili sobie tą namiastkę, to gra nic by nie straciła a nie lądowałaby w błędnej kategorii powodując tak duży zawód.
Prawdziwy sztos czekał mnie jednak na samym końcu, gdy trafiłem na powszechny błąd zabijający drużynę na zakończenie scenki. Błąd zgłoszony ponad 2 lata temu ale twórcy kasę od frajerów zgarnęli, wiedzą, że mało kto się jeszcze na taki gniot skusi, to i nie chce im się gry naprawić. Cóż, kosztowała grosze, a najbardziej boli zniszczenie tak fajnego konceptu.