Najciekawsze materiały do: The Walking Dead: Saints & Sinners
PS Plus na listopad 2021 - Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning, Knockout City i dwie inne gry
wiadomość27 października 2021
Sony potwierdziło gry, które trafią do listopadowej oferty abonamentu PS Plus. W przyszłym miesiącu subskrybenci tej usługi będą mogli odebrać aż cztery tytuły, w tym Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning i Knockout City.
The Walking Dead: Saints & Sinners chwalone przez graczy i krytyków
wiadomość29 stycznia 2020
W ubiegłym tygodniu na PC zadebiutowała VR-owa produkcja The Walking Dead: Saints & Sinners od firmy Skydance Interactive. Tytuł zbiera bardzo dobre opinie zarówno wśród krytyków, jak i graczy.
8-minutowy gameplay z The Walking Dead Saints & Sinners
wiadomość5 października 2019
W sieci pojawił się zapis rozgrywki z niedawno zapowiedzianej produkcji VR od studia Skydance Interactive, czyli The Walking Dead: Saints & Sinners. Materiał prezentuje głównie eksplorację oraz dialogi, ale jest też trochę walki.
Przegapione gry pierwszej połowy 2020 roku, które warto poznać
artykuł11 czerwca 2020
Czy w przerwie pomiędzy odwołanymi prezentacjami gier, a przesuniętą premierą Cyberpunka warto jedynie zabijać czas przy darmowym GTA5? Zdecydowanie nie! Na rynku ukazało się sporo tytułów wartych uwagi, które mogliście przegapić.
Czekam na tę grę. Brakuje takich tytułów na vr. Kolejne bedzie HL Alyx i Medal of Honor. Ciekawie zapowiada się rok dla vr.
Zapowiada się bomba. Niestety Oculus swymi łatkami popsuł gogle wielu graczom m.in. mnie :( Mój ostatni hit to Boneworks i nie zdążyłem przejść. Sprzęt leży bo nie działa, a ja oglądam tylko jak rynek vr kwitnie...
Czy w gry przygotowane z myślą o VR można grać w tradycyjny sposób, bez zestawu VR?
Są takie przypadki np Trevor saves the universe, ale większość nie. Nie ma to sensu. Pluł byś na grafikę i mechanikę rozgrywki. Zwykle od podstaw są to gry projektowane pod Vr.
VR i vr i vr Nienawidzę tych gogli dla niektórych może granie z nimi jest przyjemne dla mnie nie. Żeby jeszcze gra posiadała wsparcie dla ekranu monitora, możliwość przejścia jej normalnie bez VR to była by lepszym średniakiem a tak to tylko śmieci.
W sumie normwlna reakcja na sprzęt, o ktorym się marzy, ale wiadome, że się go nigdy nie bedzie mieć ;)
Chłopie marzy? Buhah Dawno się tak nie uśmiałem nie każdy jak ty jest dzieckiem z ujemnym paragonem wielu już pracuje w tym ja. Aktualnie sprzedałem gogle VR, nie przepadam za serwowaną w tej formie rozgrywką z często światem dość małym i nie tak dopracowanym jak; "Wiedźmin","Rayman 3","BattleTech","Command&Conquer3TiberiumWars" i mógłbym tak wymieniać ale nie ma sensu. Nie wszystkim ponadto pasuje siedzenie na tych śmiesznych palcoklikach tfu! Część graczy w tym ja najlepsze lata spędziło na klawiaturze i padzie na PC,PS2-PS3,X360. Jesteś taki nowoczesny to proszę bardzo przesiądź się na androida nikogo to nie interesuje powodzenia. Zaś to do czego ja pije to końcowe wykonanie bez możliwości grania normalnie z monitorem zwłaszcza na takim sprzęcie jak komputer.
Zaś to do czego ja pije to końcowe wykonanie bez możliwości grania normalnie z monitorem zwłaszcza na takim sprzęcie jak komputer.
a jak sobie to wyobrażasz ?
https://youtu.be/JYcKK2ZgJyo (po Polsku)
I tak o to mamy pierwszą dużą gre VR w roku 2020 :D Nie jest to poziom Alyx, ale jest dobrze :)
hahahaha --->
Zgłaszalibyście to?
Lubię tematykę zombie, w szczególności The Walking Dead i żałuję, że gra nie wyszła na normalne blaszaki...
Ta devsi ostatnimi czasy mocno eksperymentują a gracze na tym cierpią, oczywiście zawsze znajdzie dzieciarnia hodowana na andro i vr która grzecznie wypnie tyłek nieświadoma że podpisała swój los na niekończącego się bukake ze strony tych firm, takie realia.
Ogólnie jedna z lepszych pozycji na VR :) mozecie zobaczyć moje pierwsze wrażenia o tutaj https://www.youtube.com/watch?v=hCEUAW8zMeE
To to nie jest na playstation VR? Dałem za nie ponad 800 zł i spodziewałem się, że kiedy Walking Dead zostało ogłoszone na VR to właśnie na te google
Google ? A może Interia ? :P
Dla tej gry kupilem wreszcie rifta s i nie zaluje bo gra sie swietnie i klimat jest niesamowity. Elementy skradankowe sa wg mnie bardzo dobrze zrobione, wcale nie tak latwo wyeliminowac po cichu zombiaka a jesli sie to nie uda to zaraz leca do nas jego kumple i trzeba strzelac albo uciekac ale wtedy szybko dostajemy zadyszki i jestesmy zmuszeni do walki. Poza tym ladowanie rewolweru tez zajmuje chwile a zombiaki nie czekaja. Nie wiem dlaczego Hydro ma problemy z sieganiem po bron czy inne rzeczy (moze dlatego ze gra "leżąc sobie wygodnie w łóżku") u mnie wszystko dziala idealnie. Polecam od razu podpiac sluchawki, swietnie pasuja HyperX Cloud II
Nie wiem dlaczego Hydro ma problemy z sieganiem po bron czy inne rzeczy (moze dlatego ze gra "leżąc sobie wygodnie w łóżku")
Właśnie sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Gram w każdą grę w ten sposób, czy to VR, czy 2D na padzie. Grając w ten sposób muszę siedzieć w pełni prosto i sięgając po broń muszę mocno się nachylić i spojrzeć w dół. Poza tym jest jeszcze schowek przy głowie i tam już nie ma znaczenia, czy gramy na stojąco, czy leżąco, bo jest on trudno dostępny i ledwo widoczny pod każdym możliwym kątem.
dla czego w tematyce zombie powstają ciągle tylko takie badziewne gry, jak to coś powyżej, gdzie zombiaki wyglądają jak chodzące manekiny, ewentualnie jakieś slashery w stylu dying light, a nie powstanie jakaś poważna (jak na uniwersum w którym istnieją chodzące truposze) gra, o zarządzaniu osadą, organizowaniem wypadów po loot, rozbudową budynków, wojny z innymi napotkanymi na naszej drodze osadami, z jakimiś poważnymi wyborami moralnymi itp. itd. Powiedzmy że coś w stylu State of Decay, ale nie na tak żałosnym poziomie na jakim była owa gra.
Może dlatego, że gry strategiczne i tower deffence to nisza 10x mniejsza niż VR ?