Najciekawsze materiały do: theHunter: Call of the Wild
theHunter: Call of the Wild - Lvl 60 Save
modrozmiar pliku: 3,3 KB
Save do theHunter: Call of the Wild przygotowany przez użytkownika Zillioner.
Wysoko oceniany symulator łowiecki i pakiet przedmiotów do popularnego „clickera” za darmo w Epic Games Store [Aktualizacja]
wiadomość22 czerwca 2023
W Epic Games Store można już odebrać wysoko oceniany symulator łowiecki oraz pakiet przedmiotów do popularnego darmowego „clickera”.
The Hunter: Call of the Wild od dziś za darmo w Epic Games Store [Aktualizacja]
wiadomość25 listopada 2021
Od dziś od godziny 17:00 czasu polskiego na platformie Epic Games Store będzie można odebrać grę theHunter: Call of the Wild. W serwisie udostępniony zostanie także pakiet Epic Welcome Pack do Antstream Arcade. Oba elementy pozostaną darmowe do 2 grudnia.
Wieści ze świata (World of Warcraft: Legion, theHunter: Call of the Wild, Final Fantasy XIV, GTA V) 28/3/2017
wiadomość28 marca 2017
Dziś piszemy o wypuszczeniu wielkiej aktualizacji 7.2 do World of Warcraft: Legion, zapowiedzi konsolowych portów theHunter: Call of the Wild (na PS4 i XOne), zdjęciu ograniczenia czasowego z wersji próbnej Final Fantasy XIV i o screenach z moda przenoszącego Liberty City do Grand Theft Auto V. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Przydałby się jakiś mod ala Walking Dead do tego. Albo jakieś Igrzyska Śmierci. Las cudny ale nie chce mi się szukać pół godziny jelenia... Zabiłem 3 i mam dość
Bugi gonią bugi. Strzelanie jest dziwne - czasem można odnieść wrażenie, że strzelamy od opancerzonych saren. Słabe!
po 3 kolejnych godzinach stwierdzam... dajcie komuś tą technologię razem z mapą i zróbcie z tego zombie survival!
Ojojoj, tak zacznę ta recenzje, bo jest co ojojować, po pierwsze na trailerach gra wygląda dużo lepiej niż w rzeczywistości, (jak ustawić jasność i kontrast, bo za cholerę nie mogę znaleźć tej opcji) po pierwsze grafika wydaje sie gorsza od p2p the huntera. wręcz obrzydliwe filtry .. na ultra gra wygląda praktycznie tak samo co na wysokich bądź średnich... rozmazane dziadostwo z dziwna mglą wolumetryczna.. tak jak ktos wczesniej wspominal, strzelanie do zwierzat to jakis zart, nie dosc ze zwierze za kazdym prawie razem staje i zaczyna kuśtykać (przy strzale w nerki, żołądek, kark, w dodatku raz tak stal jelen a ja wpakowałem w niego 6 pestek i dopiero padł, LAG?) Omijać szerokim lukiem, nawet bieganie jest nieprzyjemne gps w telefonie to tylko mapa i znacznik gdzie sie znajdujemy.. (musimy biegać z telefonem w łapie .....co to za pomysl)
Pierwsze wrażenie jak zagrałem - gorsze niż theHunter. Nie wiem, po prostu wszystko tutaj wydaje się gorsze, nie wspominając o masie bugów i fatalnym strzelaniu. Wywalisz kilka strzałów w sarnę a ta ucieka sprintem przez 20km. Ogólnie rozgrywka/gameplay, grafika, klimat i system polowania/strzelania według mnie gorszy niż w theHunter. Nawet przedmiotów dużo mniej tam były jakieś stojaki, namioty i masa ciekawego ekwipunku a tutaj w zasadzie tylko broń, amunicja i wabiki. Jakby to ogarnęli jakimiś łatkami + rozbudowali, dodali przedmioty ze starego theHuntera to mogłoby być całkiem całkiem a na razie kicha i uninstall niestety.
Gra otrzymuje ode mnie 8.5. Strasznie dużo błędów w dniu premiery, praktycznie unplayable. Dopiero patch 1.11 załatwił większość błędów natury technicznej. Odnośnie grafiki - wygląda bardzo dobrze, zachwyca ale mogło być lepiej. Należy im pogratulować wygladu modeli zwierząt. Zostały wiernie odwzorowane. Niestety, zabrakło wielu gotowych rozwiązań, które stworzyli w pierwszej grze z serii - theHunter: Classic (2009). Jednak może to być spowodowane po prostu chęcią zapchania gry dodatkowymi DLC.
Pograłem, krótko na razie. Kurczę, wciąga. Zdecydowanie nie każdemu taki typ rozgrywki się spodoba, ale ja odnajduję w tym wiele z tego, co lubię: dbałość o wizualny i gameplayowy autentyzm (ten drugi na mój gust dobrze zbalansowany z rozrywką, nie ma nadmiernego hardkoru chyba), cierpliwość i zastanowienie zamiast frenetycznej bieganiny i pośpiechu, całkiem głęboką imersję. Las jest cudny, bardzo przekonujący, oczywista mógł być jeszcze lepszy. Upolowanie zwierza nie jest łatwe, wymaga czasu, cierpliwości, czujności i nieco pomyślunku więc gdy się uda, daje dużą satysfakcję. Póki co nie widziałem żadnego buga, no, ale to się dopiero okaże, bo z pewnością zamierzam pograć więcej, by się przekonać, czy pierwsze wrażenie się utrzyma.
To pisałem ja, niefan gier myśliwskich.
cieszy mnie opinia kogoś bezstronnego, kogoś kto nie jest fanem takich rozgrywek, ja nadal poczekam na swoją wersję w pudełku, co nie znaczy że nie 'liznąłem' trochę tej gry u znajomych;) będzie mi chyba pasować, grafika przy tej grze bardzo dobra, aż jak dla mnie? jak w flmach Disney'a, no ale tu akurat pasuje, to nie Dirt Rally gdzie wszystko umyka, będzie gdzie wirtualnie 'połazić' nie koniecznie polować, będzie mi brakować trybu przy tej grze Wildlife jeśli ktoś pamięta? Deer Hunter 2005 ...
Czekałem na ten produkt ale troszkę się rozczarowałem :)...Bugi,bugi i jeszcze raz bugi...Kupiłem na Steam za 30 € i żałuje wydanych pieniędzy na ten produkt. Podczas nowej gry znikła mi amunicja lecz zadanie mam " upoluj pierwsza zwierzynę " no upoluje chyba rękoma ...
Grafika zajebista, ale za dużo łażenia. Chodzisz szukając zwierza przez 10 minut, pudłujesz i znowu łazisz. Masz go na widoku znowu po 6 minutach - w końcu trafiasz, ale zwierzę pobiegło dalej. No to idziesz za nim przez 4 minuty, i tak dalej... Jeśli lubisz chodzić lub nie możesz chodzić, a lubisz - ta gra jest dla ciebie.
Gra jest super. Grafika też super. Gra jest chyba jeszcze w wersji alfa test, grę wywala z restartem kompa już w samej bazie a jak masz szczęście to możesz trochę pograć (5-15min). Jak to naprawią będzie bardo OK.
niech twórcy udostępnią mape, kod gry i otworzą na mody. Będą za rok milionerami. theHunter: Call of The Zombie..
I pomyśleć jak mogła by wyglądać ta gra gdyby jej silnik (Avalanche Engine), dodatkowe bronie, fizykę oraz system rozprzestrzeniania ognia z gier Far Cry i elementy survivalu z TheForest połączyć w całość. Była by produkcja idealna, która stała by się momentalnie hitem.
System roślinności w tej grze jest przepiękny, są ćwierkające ptaszki, co jakiś czas słychać grającego świerszcza, są opadające liście z drzew, pojawia się wiatr poruszający wszelką roślinnością (nawet widać małe paproszki które latają między trawami). Po deszczu widać na liściach wodę (prawie jak w realnym świecie). Gdy poruszamy się to roślinność reaguje na ruch naszej postaci lub zwierząt. Żaden krzak nas nie blokuje możemy wejść w gęstwinę. Gałęzie krzaka przez który przechodzimy reagują na nasz ruch (nie idealnie, ale cieszy to bardzo oko). Trawa po której szliśmyzostaje wydeptana na stałe. Również odgłosy natury są realistyczne. Szum wiatru itd. Tak powinna wyglądać właśnie natura w grach, porośnięta bujną zróżnicowaną roślinnością a nie dodana tylko jakaś kępka trawy jednego rodzaju.
Szkoda że twórcy nie oddali narzędzi moderskich lub nie usprawniają gry bardziej o dodatkową zawartość. Fakt że dodali możliwość rozbijania namiotu i możliwość poruszania się quadem (za co duży plus), ale dziwi trochę że nie ma takich dodatków więcej. Skoro da się dorobić quada do gry to znaczy że gra ma potencjał aby rozwinąć ją jeszcze bardziej.
Lista dodatkowych rzeczy jakie mogły by się znaleźć w grze po których stała by się kasowym hitem pobijając nawet grę PUBG :
- Dodatkowe zwierzęta (polowanie na kaczki, trochę motylów, osy i inne latające owady które mogą nas użądlić, mrowiska, jeże, wilki, sowy i inne drapieżne ptaki).
- Możliwość połowu ryb i ich sprzedaż. Z brzegu, mola lub łodzi. Kupowanie samych łódek, motorówek i elementów do nich (również paliwo)
- Możliwość robienia obozowisk. Aby można było zbierać drewno (suche gałęzie, korę) i rozpalać ognisko.
Po deszczu natomiast było by trudniej je rozpalić. Również możliwość ścinania drzew, krzaków (siekierami i innymi narzędziami)
- Elementy survivalu (konieczność jedzenia, picia, robienie specjalnych dołów aby zbierać wodę pitną, bądź kupowanie filtrów które się zużywają, zbierania grzybów jagód i innych rzeczy jadalnych, możliwość usmażenia zebranego jedzenia w tym ryb, pułapki na zwierzęta)
- Coś pięknego również było by gdyby można było mieć kompana w postaci psa tropiącego (różnych ras)
- Możliwość pływania i nurkowania, z możliwością utonięcia gdy nasza postać się zmęczy za bardzo. Zwierzęta wodne (nawet krokodyle). Oraz woda reagująca realistycznie na naszą postać, zwierzęta (fale gdy coś poruszą się w wodzie)
- Więcej pojazdów (rower, samochód,). Lotnia (Zobaczyć teren z lotu ptaka było by bezcenne)
- Ogień i jego rozprzestrzenianie (jak w far cry). Plus realistyczna reakcja zwierząt na zagrożenie od niego (ucieczka). I co już było by genialne: ogień rozprzestrzeniający się na coraz bardziej rozległy teren z możliwością poinformowania służb o pożarze. Po jakimś czasie pojawiałby się samolot, helikopter który gasi ogień.
- Dodatkowe bronie (noże, łuki itd.)
- Kupowanie różnych gadżetów (latarki, noktowizory). Oraz baterii do nich. Możliwość ich uruchamiania kiedy chcemy.
- Skoro są tory (nie używane). Mogła być możliwość (płatna), wypożyczania drezyn
- Możliwość spotkania innych myśliwych. Plus możliwość targowania się z nimi, jak również walki. Nie mówiąc jak genialną rzeczą było by dodanie multiplayera.
Gdyby gra miała te wszystkie elementy stała się nową marką, prześcigając samego Far Cry nie pisząc o innych grach w tym PUBG ;) Silnik ma ogromny potencjał.
The Hunta - wideorecenzja
Gra super. Kupiłem ją około miesiąc temu wraz z dodatkami. Grafika niesamowita, co parę metrów się stoi i podziwia widoki. Ludzie z monitorami 21:9 odczuwają niezłą przygodę, samemu zamierzam kupić taki monitor. Co do gry to muszę przyznać że jest cholernie trudna i wymaga cierpliwości. Ogólnie rozgrywka jest ok, przyśpieszył bym jedynie progres postaci bo doświadczenie zdobywa się bardzo wolno. Czasami myślę nad trainerem ale szybko się rozmyślam. W ten sposób można przetestować cierpliwość a zdobycie takiego punktu na prawdę cieszy. Do tego bym dodał możliwość wyboru broni z koła typu GTAV. Z błędów na pewno do naprawy są zblokowane zwierzęta, co bardzo ułatwia grę. Zdarza się to stosunkowo rzadko ale jest. Polecam grę na odstresowanie, lecz mnie na prawdę wciągnęła i gram sobie w wolnym czasie.
Pograłem trochę ale to jednak nie mój klimat więc odpuściłem. Graficznie ładnie ale nie rozumiem jak po strzeleniu sarnie w głowę ona uciekła. Może to ma związek z używaną bronią czy nabojami ale trochę to dziwne. Niestety nie lubię wszelkiej maści skradanek tak więc odpuściłem...
Ta gra ma ogromny potencjał ale na razie jest to tylko taka baza do dalszego rozwoju. Jeżeli przymkniemy oko na bugi czy problemy to widać ubogą zawartość. Najprawdopodobniej gra ma zbyt mały team do dalszego rozwoju bo wszystko idzie zbyt wolno. Jeżeli nie powiększą ekipy która na tym pracuje to rok 2018 będzie można nazwać straconym.
Tak pięknej graficznie gry to ja jeszcze nie widziałem. Jednakże jest jedno duże ale musi być w 4K ( ja mam DSR + monitor FullHD ).
W natywnym dla mnie FullHD wygląda źle wszystko jest sztuczne zwłaszcza gałęzie drzew, ziarnistość wszędzie bardzo by utrudniała grę gdy się wypatruje zwierzęcia i mimo fajnych 70 FPS nie mogłem na to patrzeć. W grze jest masa ale to masa drobnych na kilka pikseli elementów sceny i one niestety w fullHD już nie dają rady być ładnymi. Na 1440p też szału nie widziałem ( jednak ta rozdzielczość na moim monitorze się średnio przeskalowuje ).
Gra cieni, mgła , oświetlenie, dźwięki są tu o cały kosmos do przodu w porównaniu do innych gier.
A w to co napisze teraz sam nie wierzę ale tak jest. Najśmieszniejsze że gram w 25 - 30 FPS i da się grać bez problemowo w tą grę myszą i klawiaturą. Wzrost wydajności jest teoretycznie możliwy ale zabijając wygląd musiał bym wyłączyć SSAO ( najważniejszy efekt w grze ) i odległość sceny dać na średnie wtedy z 35 FPS bym miał minimum na GTX 1070 :D dodatkowo gram z efektem HDR z resheida ( on nie kosztuje nic wydajności ).
Teraz o samej mechanice gra się powolnie nawet bardzo powolnie czasami bardzo bardzo bardzo powolnie czas w samej grze leci bardzo wolno za to realny zapiernicza jak szalony i nawet nie wiadomo kiedy 12h poszło :D I tu jest odpowiedź dlaczego przy tak małych ilościach FPS mogę grać komfortowo powolne tropienie czy poruszanie się wymaga bardzo minimalnych ruchów kamerą.
Nie ma co liczyć na szybkie ukończenie gry w misjach zwierzyna albo jest albo jej nie ma raczej bez znajomości trzeba się spodziewać tego gorszego rozwiązania. W tej grze nic nie zostanie podane nam bez trudu albo bardzo dużego trudu. Świat jest ogromny ogromny ogromny a dopiero gram pierwszy rezerwat a jest ich chyba 3.
Jeśli ktoś chce pospacerować po pięknej dziczy, ma do tego sprzęt do 4K i nie przeszkadza mu mozolne meczenie się z polowaniem ( to nie farcry ) a co najgorsze z znalezieniem celu to grę polecam da masę radości i fotorealistycznych widoków ( pierwsza gra o której mogę to powiedzieć ).
przegrałem blisko 360 godzin, i pewnie dojdzie tego czasu więcej;) i powiem że nie zależy mi na skończenie tej gry na wypełnieniu misji, które wg. mojego zdania są raczej?, no, takie powtarzalne, czy ciekawe? kwestia gustu, ale ok. niech sobie są, [ ja 'wypełniam' je niejako przy okazji przypadkiem ] każda gra ma swoje misje, fabułę, zawsze mówię że takie gry mają swoich odbiorców, którym nie przeszkadza znalezienie celu za wszelką cenę, więc ja to nie uważam za najgorsze;) a jeśli znajdę to i tak zastanawiam się czy aby to ten cel, fakt to tylko piksele jakby ktoś napisał, gra przepiękna:) i dobrze że to nie farcry...
dlaczego nie mam 3 map od razu w tej gierce wyswietlonych theHunter Call of the Wild - Medved-Taiga.Po uzyskaniu kwoty 130tys kasuje mi sie mapa Kraina jezior Layton i zaczyna sie nowa mapa gry kasując tą na której byłem .Kasa została lecz powstała nowa mapa ,a do starej jezora nie ma powrotu .Pomocy
Piękna gra ale tak wykastrować Afrykę? Na samym wejściu dowiadujemy się że słonie, nosorożce i lwy wyzdychały. Myślę ok są jeszcze inne zwierzęta które kojarzą się z Afryką typu tygrysy, hipopotamy, żyrafy, zebry czy może nawet krokodyle. Ale mam złe wieści, ich także tam nie uświadczymy. Podsumowując wszystkie najlepsze gatunki zostały pominięte na tej mapie i dla tego gra na niej nie ma dla mnie najmniejszego sensu widząc ile gatunków brakuję
Super gierka do chillowania, przyjemnie się poskradać do herbatki, nic na "dzika", żeby coś ugrać trzeba zarezerwować sobie przynajmniej z dwie godzinki
Gra bardzo dobra dla osób lubiących polowania i dość okej dla osób lubiących symulatory.
+
-Oprawa graficzna dla której często chce się włączyć photo moda
-Bronie w końcu działają jak bronie, od siły po dźwięk (przy pierwszym użyciu rewolwera aż zdziwiłem się, że strzał wygląda tak jak powinien)
-OGROMNE zróżnicowane mapy
- Bardzo przyjemna rozrywka ze znajomym (w przeciwieństwie do darmowej wersji jest sens chodzić razem, bo przynajmniej i jeden i drugi da rade coś ustrzelić bez strzelania typu "jeden ty, jeden ja")
-Przyjemne farmienie kasy i pkt- nie kupimy wszystkiego od początku, ale ceny w miare zbierania odpowiedniej ilości pieniędzy zbieramy odpowiednią ilość pkt broni, więc progres płynnie przechodzi
- Niesamowicie dobrze zrobione drzewko umiejętności, w którym niemalże każdy skill jest przydatny i odczujemy posiadanie go, ale.....
-
-.... od około połowy wszystkich lvli (30+ [jest to około 60/70h gry]) idzie to delikatnie topornie, więc jeśli ktoś chce pograć wykorzystując cały potencjał drzewka ze skillami, ale przy 20 lvlu zaczyn się nudzić, to wątpię, że da rade odblokować chociaż połowę z tego "high lvlowej" rangi
-W porównaniu do darmowej wersji mało tu symulacji i widać, że gra jest zrobiona tak, żeby nie "zanudzić" osoby, która nie jest cierpliwa/nie lubi polowania, a jednak zdecydowała się grać
- ABSURDALNIE mało broni... tak jak sztucerów jeszcze jest wystarczająco, bo mamły każdy wymagany kaliber i nawet pare alternatyw na blisko/daleko, tak pistolety są trzy, a strzelby..... dwie
- Łuk w przeciwieństwie do broni palnej to nieporozumienie... nie raz nie idzie trafić celnie w coś co jest oddalone o 40 metrów
- Dużo zawartości w DLC, które moim zdaniem powinny być w podstawowej wersji gry, bo tak jak quady i namioty (czyli wygodę) jestem w stanie zrozumieć jako płatną zawartość (szczególnie że nie drogą), to jednak zestaw na polowanie na kaczki i bernikle kanadyjskie jako płatne dodatki to żart.
Ocena tak wysoka, przez to, że bardzo fajnie zabija czas, daje wiele "funu" za odstrzeliwanie coraz to rzadszych okazów i przez to, że jest po prostu dobra.
Najlepszy przykład tego, że gry nie powinny próbować symulować rzeczywistości. Hunter cierpi na to na co wszystkie survivale - nudę i absurdalność. Mamy piękny las (gra ma kilka lat, a grafika w 2020 nadal zachwyca). I... tyle. Gra to symulator chodzenia po tym lesie - oczywiście bez tego, co daje realny las, czyli poczucia obcowania z dziką przyrodą. No co to komu?
Co do polowania, najlepszą strategią jest biegać, liczyć na fart i zdejmować bydlątka z oddali. Cokolwiek innego to okropna strata czasu - można po wspomnianym lesie skradać się dosłownie godzinami i nic nie trafić, a biegając zawsze się na coś wpadnie.
No i tyle. Bieganie po ładnym lesie. Z ubicia bydlątek satysfakcji żadnej (bo gra fabuły nie posiada), tylko jakieś punkty (tyle co kot napłakał). Można to polubić (jak wszystko), ale aż żal coś ściska, że mając to czym jest Hunter, nie włożono jeszcze 1/10 wysiłku w nadanie grze jakiegoś sensu. Trudno temu ocenę wystawić, bo może ktoś to lubi.
Bardzo fajny symulator myśliwego. Dosyć realistyczny, zwierzyna nie umiera od razu, a prędkość umierania zależy od celności strzału, a w tym przypadku decydują milimetry, co widać potem w statystykach. Fajna rozgrywka, aczkolwiek długo grać w to nie można, bo szybko się wtedy nudzi. Są co prawda misje fabularne, ale niezbyt angażujące.
Tryb wieloosobowy dobrze przemyślany, a jak jedna osoba ma dodatki, to wtedy nie ma żadnego problemu by inni mogli zagrać. Choć z tymi dodatkami trochę przesadzili, co prawda bardzo fajne mapy tam są, ale porównując z nimi podstawowe mapy, to mamy dosyć ograniczony produkt.
Jedyne czego brakuje to motoru lub quada. To tak jakby grać w GTA i nie korzystać z pojazdów.