Najciekawsze materiały do: Call of Juarez: The Cartel
Call of Juarez: The Cartel - The Cartel Overhaul Mod v.1.0
modrozmiar pliku: 26,6 KB
The Cartel Overhaul Mod to modyfikacja do gry Call of Juarez: The Cartel, której autorem jest Zach Fett
Call of Juarez: The Cartel - poradnik do gry
poradnik do gry17 października 2011
Poradnik do gry Call of Juarez: The Cartel poświęcony wszystkim postaciom składa się z kompletnego opisu przejścia kampanii, opisu wszystkich ukrytych okazji, lokalizacji każdego przedmiotu specjalnego w poszczególnych misjach i porad na temat walk.
Poprawy brak - recenzja gry Call of Juarez: The Cartel
recenzja gry9 września 2011
Światowa premiera 19 lipca 2011. Kilka tygodni temu konsolowe Call of Juarez: The Cartel zaskoczyło niejednego gracza kuriozalnymi błędami i nudną rozgrywką. Jak na jej tle prezentuje się wersja na PC?
recenzja gry
Call of Juarez: The Cartel - recenzja gry 2011.07.25
Call of Juarez wraca do Techlandu
wiadomość30 kwietnia 2018
Firma Techland poinformowała o odzyskaniu praw do serii Call of Juarez. Z tej okazji polski wydawca ponownie udostępnił Call of Juarez: Gunslinger na Steamie po niższej cenie. Co więcej, uroczysty charakter ogłoszenia zdaje się sugerować, że spółka ma plany dotyczące przyszłości cyklu.
Call of Juarez: The Cartel i 19 innych gier Ubisoftu straciło funkcje sieciowe
wiadomość12 listopada 2017
Firma Ubisoft wyłączyła komponenty sieciowe w dwudziestu starszych produkcjach. Wśród nich znalazły się m.in. Call of Juarez: The Cartel i Tom Clancy’s HAWX II na PC, a także konsolowe wersje I Am Alive i Prince of Persia: Forgotten Sands.
Dead Island i Call of Juarez – ujawniono wyniki sprzedaży gier firmy Techland
wiadomość27 grudnia 2013
Firma Techland ujawniła wyniki sprzedaży dwóch spośród swoich najbardziej znanych serii gier. Wszystkie odsłony Call of Juarez rozeszły się w łącznym nakładzie ponad 3 milionów egzemplarzy, podczas gdy dwie części Dead Island osiągnęły sprzedaż na poziomie ponad 7,5 miliona kopii.
- Techland przygotowuje zapowiedź kolejnej części serii Call of Juarez? 2011.11.25
- Konsolowy Call of Juarez: The Cartel debiutuje w Polsce 2011.07.22
- Amerykańska premiera konsolowych wersji Call of Juarez: The Cartel 2011.07.19
- Call of Juarez: The Cartel na PC dopiero we wrześniu. Ubisoft zmienia daty premier gier 2011.07.16
- Zobacz w akcji trzech bohaterów Call of Juarez: The Cartel 2011.07.08
- Edycja kolekcjonerska gry Call of Juarez: The Cartel dla użytkowników PC 2011.07.04
- Call of Juarez: The Cartel zadebiutuje w lipcu. Pecetowcy poszkodowani 2011.06.10
Na te wymagania powyżej nie patrzcie, bo to są zalecane. Ja mam sprzęt: Windows XP Professional (SP3), procesor Intel Core 2 Duo E4500 (2.2 GHz), 2 GB RAM, karta graficzna GF 8600 GT, a nawet zasilacz 350W. Na niskich detalach da się grać.
Tak jak wyżej, a nawet lepiej. Ja mam Intel Core 2 Duo (1.86 GHz), 2GB RAM, karta graficzna GTS 450, a zasilacz nie wiem i gram na maksymalnych detalach :)
Jak by gra była dopracowana i lepsze misje i jak by się nie nazywała Call of Juarez to by gra była fajna. Bo Techland miał pomysł ale im nie wyszło. Gra miała fajny klimat gangsterski i fajną fabułę. Ale nie doróbki i nudne misje zabiły tą grę. Cóż ale Techland powrócił do klasycznego westerna i Gunslinger jest super.
Myślałem że dam tej grze szanse bo od premiery do dziś nie mogłem jej dokończyć, jakoś mnie odpychała i dlatego z moją opinią wstrzymałem się aż do tego dnia. Gra jest dla mnie totalnie kiepska, fabuła mało ciekawa a co do niedoróbek to wspomnę tylko o "kilku" z nich. W jednej z misji jesteśmy przeszukiwani w celu sprawdzenia czy mamy przy sobie broń i strażnicy nic nie wykrywają mimo że jeden z bohaterów ma ją ewidentnie na wierzchu [nie chodzi mi o Bena], liczne wpadki w zachowaniu naszych towarzyszy, niezgadzające się napisy z tym co mówią bohaterowie, no i najfajniejsza z tych "kilku" w grę grałem jako Eddie i w pewnej misji budziłem Bena który nie spał na łóżku lecz ukrywał się obok niego z bronią w ręku ukrywając się przed tym co nastąpiło kilka dialogów później czyli "atakiem". Pomijam resztę bugów na które natrafiłem gra wypada naprawdę kiepsko i mimo że nigdy nie daje oceny praktycznie niższej niż 7 bądź 8 tutaj daje tylko i wyłącznie taką :/
Nie polecam tego chłamu od Techlandu.Polactwo nie postarało się kompletnie dobrze ,że nie kupiłem tej żałosnej gry wystarczyło ,że obejrzałem fragmenty na youtubie.
Tylko idiota dałby zarobić ludziom którzy wypuścili takie gniota.
Fajna gra tylko nie powinna ona należeć do serii Call of Juarez.Po prostu nie pasuje do CoJ'a.Ale i tak daję jej 8/10
@WyborcaPlatformy - Chyba oglądaliśmy Tivolta na jednym kanale :D A co do gry to taki średniak :p 6.5/10
Call of Juarez: The Cartel jest bardzo krytykowany. A ja pomimo negatywnych opinii zamierzam wypróbować ten tytuł. Szkoda, że w ogóle nie przypomina pozostałych odsłon cyklu, ale i tak ciekawość zżera mnie od środka. Zastanawiam się, czy faktycznie Cartel jest taki zły? Może kiedyś przekonam się o nim osobiście. Na własnej skórze.
najgorsza część grafika gorsza od jedynki a w dodatku pomieszanie 21 wieku z westernembezsensu
ja mam sprawe bo jak gram w tą gre to postacie wgl sie nie ruszaja ani nie strzelaja, musze sam przechodzic misje , oni poprostu sto ja w miejscu, co musze zrobic zeby tak nie bylo
Nie polecam tej gry naprawdę nawet za 10zł nie jest to tytuł zbyt warty uwagi a czemuż to, fabuła jest strasznie pogmatwana i nie chodzi już nawet o jej sens, tylko o sposób prowadzenia i przedstawiania postaci, jedna wielka masakra. ciężko tak na 100% zrozumieć, o co tu chodzi, ponieważ nie chcę się tego rozkminiać.Grafika jest OK tzn. poziom produkcji z lat, 2006 co mi osobiście nie przeszkadza. IQ kompanów i wrogów hm wygląda to tak, że przeciwnicy włażą nam pod lufę a kompani pod nogi. Po prostu zero wyzwania, bach bach bach i kolejny poziom wyczyszczony z klonów. Co do optymalizacji i reszty spraw technicznych jest bardzo średnio, gra czasami miała spadki płynności i masę błędów. grałem na wersji spatchowanej a mino to fuszerka wylewała się z ekranu. Widać, że gra zrobiona na szybko bez pomysłu i na siłę.
+dość przyjemna walka z klonami
+Mimo pokaźnej ilości błędów w kodzie gry nie doznałem wywalanek do Pulpitu
+Przeciwnicy padają na ziemie w realistyczny sposób wszystko zależy od miejsca, w które strzelamy
+kilka fajnych lokacji
+ kilka pomysłów jest dość ciekawych
+System levelowania dający nowe bronie jest zachętą do podejmowania dodatkowych zadań pobocznych
- Gra ma postacie pierwszo jak i drugo planowe tak płaskie, że niezapamiętywane
- nie czuć śmierci tzn. kiedy tak naprawdę zginiemy pomimo czerwonego ekranu
-dźwięk w pewnych miejscach zanikał
-Nie chcę się przechodzić po raz kolejny
-Misje dodatkowe to zapychacze
-15 rozdziałów, które są katorgą przez nudę i błędy
-walka z helikopterami jest męcząca
-model jazdy zbyt mało intuicyjny, co jest bardzo dużą wadą, ponieważ etapów pościgowych jest dość sporo
- wtórność materiału.
- tylko tu przeżyjemy entą już walkę z helikopterem(bossem) i nudne pościgi, podczas których raz strzelamy raz prowadzimy pojazd
-Odzywki naszych dwóch imbecyli, którzy komentują nasze poczynania podczas wymiany ognia są wtórne
- sztuczna inteligencja w The Cartel jest naprawdę sztuczna
Reasumując mamy grę budżetową, co widać już po samym menu, mimo że grałem na wersji połatanej za dużo zostało nienaprawione. widać, że techland zmieniając klimaty z westernowych na bardziej współczesne nie wiedział jak to ugryźć i przyciągnąć gracza na ok 8 godz gry
Tak swoją drogą to się dziwię, że Ubisoft wziął się za wydawanie tej gry, kto normalny by tak zrobił?!!!!
OCENA KOŃCOWA
Nie kupuj tylko pożycz od znajomego, który się z frajerował łykając marketing tej gry.
do kitu wyłończyłem po 30 minutach 30 i nawet sie nie da ustawić mniejszej rozdziałki niż 1024x728
Gra byłaby całkiem niezła... gdyby wydano ją pod innym tytułem bo Call of Juarez to to z pewnością nie jest.
Widze, ze wam gra nie podeszla, ale mnie sie spodobala. W grze mamy 15 misji do przejscia btw.
krótka ale całkiem miła niestety dużo bugów multi fajne ale dwie poprzednie części lepsze ta już nie trzyma niestety klimatu
Grałeś multi, że piszesz fajne? zainstalowałem gre w 2016 i na 10 prób na multi były tylko 2 osoby ze mną na serwerze w 1 grze, w trybie fabularnym chciałem zagrać multi, ale nigdy nikt się nie dołączył i mi nie udało się do kogoś dojść nie wiem czemu, może już zapomniana gra pomimo upływu 3+ lat. Mimo ustawień na max, czasami wygładzanie krawędzi dawało po oczach, też tak mieliście??
Czy moge ta gra jakos przyspieszyc inaczej bo niewazne czy mam ustawienia wysokie czy niskie czy uzywam gamebooster czy tez nie i tak poziom fpsów nie wychodzi powyyżej 15
gra tak dobra ze ciezko jom opisac ludzie mowiom a ze zla bo chcieli westernu. W 2016 roku jest juz niestety zapomniana jest moze jszcze ktos kto w coopa by chcial sie sprobowac ? moj nick na steam to [fallout fan]Vault Dweller.
Niepotrzebna część z serii Call of Juarez, a mogło być inaczej, i zamiast tej części wypuścić Gunslinger, a tak serii jest namaszczona crapem.
Wystarczyło tego nie tytuowac Call of Juarez a kto wie, może byłby hit. A tak... wypełniajacym westernową nisze tytulem zainteresowali sie zwolenicy westernu i kleska tytułu gotowa :d Nawet w to nie gralem, choć serie lubie, wiec nie oceniam
No to po ukonczeniu dwoch pierwszych odslon Call of Juarez, ktore byly bardzo dobrymi grami, wzialem sie za najbardziej kontrowersyjny tytul z tej serii czyli The Cartel.
Na razie ukonczylem pierwszy poziom, ktory byl taka typowa strzelanka bez wiekszych urozmaicen.
Pierwsze co rzuca sie w oczy to oprawa graficzna, ktora jest inna niz w Call of Juarez Bound in Blood.
Otoz w tamtej grze obraz byl ostry jak zyleta, mial swietna jakosc tesktor, chodzil bardzo plynnie, mial niezle wygladajaca roslinnosc i dzialal na silniku Chrome Engine 4.
Spodziewalem sie, ze skoro gra wykorzystuja nowsza wersje silnika, czyli Chrome Engine 5 to graficznie bedzie jeszcze lepiej.
A tymczasem sie okazalo ze jest jednak troche gorzej. Tesktory sa takiej sobie jakosci, obraz jest mniej wyrazny a najwieksza bolaczka jest i musze to napisac z duzej litery sa potezne MIKROPRZYCIECIA. Gra na takim GeForce 1070 TI chodzi u mnie w 4K w stalych 60 fps na sekunde a przez MIKROPRZYCIECIA wyglada jakby dzialala w jakis 25 fps.
O co tutaj chodzi? Jak to mozliwe ze nikt w Techlandzie nie zajal sie porzadna optymalizacja nowszego silnika?
Bound in Blood byl fantastycznie zoptymalizowany a tu dostalismy wersje silnika, ktora jest skopana.
Mam nadzieje ze przynajmniej tych mikroprzyciec nie bedzie w Dead Island, ktorego tez chce wreszcie zagrac, bo nie mialem okazji ze wzgledu na leciwego PC kilka lat temu.
Po pierwszej misji jest bez rewelacji, ale tez jest nie najgorzej ale epickiej fabuly juz raczej nie nalezy sie spodziewac ale mam nadzieje ze jako Shooter Call of Juarez The Cartel sie sprawdzi dobrze.
Udalo mi sie rozwiazac problem z mikroprzycieciami. Otoz przeszukalem troche internet i trafilem na pewien watek o Dead Island gdzie jeden kolega narzekal na mikroprzyciecia, pomimo ze mial mocnego PC.
Drugi uzytkownik odpowiedzial mu zeby wylaczyl V-Sync w opcjach karty graficznej i to pomoglo.
Nastepna opcja ktora pomaga, to odlaczenie klawiatury i granie na padzie. Oczywiscie u mnie granie na padzie w FPSa nie wchodzi w gre, dlatego wybralem pierwsza opcje.
Jako ze Call of Juarez The Cartel korzysta z tego samego silnika graficznego, postanowilem wylaczyc V-Sync i zadzialalo. Gra chodzi zuwazalnie lepiej ale to sprawilo, ze wiatrak na moim GTXie 1070 Ti zaczal chodzic na maksymalnych obrotach.
Troche tez poszperalem na angielskim internecie i okazalo sie ze faktycznie za mikroprzyciecia odpowiada klawiatura!
No prosze panstwa z Techlandu. Nie spodziewalem sie po was ze silnik gry nie zostanie do porzadku zoptymalizowany. Zeby zwykla klawiatura powodowala problemy z wydajnoscia, to juz przekracza wszelkie granice!
https://pcgamingwiki.com/wiki/Call_of_Juarez:_The_Cartel#Microstuttering
Po tych ocenach i narzekaniach sceptycznie podszedłem do tego tytułu.. Niepotrzebnie. Dynamiczna, fajna. Takie małe urozmaicenie od westernów i żywych trupów. Na pewno gra nie zasługuje na tak niską ocenę.
Nie ma co tu szukać fajerwerków, ale gra jest na solidnym poziomie, misje trwają średnio po 30 minut. Gram na hardzie i gra mnie nie frustruje. To dobrze.
Call of Juarez: The Cartel 2011 PC 7/10
Siemanko wszystkim, grę idzie ukończyć w około 5h. - Ja przeszedłem na ją po raz trzeci na poziomie normalnym. Co do samej gry jest ona według mnie świetna, dobra dynamiczna fabuła, pełno akcji, fajna muzyka. Dobry wybór broni oraz niezły rozrzut w nich, każdą bronią strzelało mi się po prostu zaje*iście oprócz skorpionem. Grafika jak na 2011 rok jest dość dobra. Fajnie jeździło mi się samochodami. Gierka otrzymuje ode mnie mocne 7 punktów, napotkałem też kilka bugów np: towarzysz utknął w ścianie podczas wejścia drużynowego. Ogólnie spoko gierka, polecam wszystkim, wciąga i świetnie się przy niej bawiłem. Miłego dnia, elo.
bardzo fajna jednak ustępuje 2 poprzednim tytułom
+
fabuła
znajdywanie znajdziek w tajemnicy przed partnerami (nowosc w grach)
szybkie tempo gry
rozne zakonczenia
ostry poczatek przed zaczeciem faktycznej gry (jak w spec ops: the lines)
-
drewniane strzelanie z kazdej broni i jazda autem
brzydka grafika
nic nie dajacy tryb koncentracji
przewracanie sie postaci przy kazdym granacie
Nie jestem fanem serii CoJ, ale ta miała w sobie to coś.. gdyby tylko nie było tylu niedopracowań i wszelakich błędów to byłby to naprawdę świetny tryb kooperacji z wyśmienitą historią. Całość kampanii zrobiona w 6,5h na poziomie średnim na którym bardzo łatwo giniemy i często się to zdarza. Gdyby nie bugi uniemożliwiające kontynuację gry, gdzie momentami musieliśmy wczytywać poziom od nowa aby punkt kontrolny mógł się uaktywnić, a przeciwnicy zrespić to pewnie gra zrobiona byłaby w 5,5h. Fabuła jak dla mnie ciekawa, gdyby ta gra nie wyglądała tak jak wygląda to podjąłbym się przejścia gry każdą postacią, bo każda miała inną historię, inne zadania podczas gry i swoje problemy. Bossami w tej grze są helikoptery XD, ktoś miał świetny pomysł. Grafika bardzo kuła w oczy, więc daję 6, choć chciałem dać 5. Dzięki
Wrzucam jeszcze paczkę z 24 screenami z przebiegu kampanii. Jeden screen w poście, reszta w linku zewnętrznym :).
Miałem okazje zagrać w tą produkcje firmy Techland, jednak po godzinie gry miałem serdeczne dość. Gra pełna błędów, niedociągnięć, dość monotonna. Same ustawianie czułości myszki zajęło mi 20 minut, bo mysz w rozgrywce chodziła opornie a prowadząc na początku gry samochód zapieprzała jak Kubica na zakręcie. Sam osobiście bardziej męczyłem się podczas grania w tą gre niż cieszyłem
Plusy:
+ tryb co-op
+ możliwość wyboru postaci
+ grafika jak na rok 2011 nie jest zła
+ możliwość wyboru broni
+ osiągnięcia na Steamie
Minusy:
- oporne sterowanie
- gra dość monotonna
- na początku gry gdy mamy scene ucieczki po autostradzie praktycznie nie wiedziałem co sie odpierdziela na ekranie
Także z mojej strony daje 5/10 gra nie jest zła, lecz nie jest też dobra