Najciekawsze materiały do: Lichdom: Battlemage
Lichdom: Battlemage w Steam Early Access od 19 marca – znamy wstępne wymagania sprzętowe
wiadomość18 marca 2014
Gra Lichdom: Battlemage pojawiła się w sklepie cyfrowej dystrybucji firmy Valve i od jutra będzie dostępna dla zainteresowanych graczy w ramach wczesnego dostępu Steam. Poznaliśmy również daty wydania poszczególnych wersji, w tym finalnej, oraz wymagania sprzętowe tej obiecującej produkcji FPP.
Lichdom od strony technicznej
wiadomość1 listopada 2013
Niezależne studio Xaviant podzieliło się istotnymi informacjami na temat technicznej strony swojego pierwszego projektu zatytułowanego Lichdom. Gra, która powstaje we współpracy np. z amerykańskim koncernem AMD, będzie wykorzystywać najnowsze technologie.
Lichdom – pierwszoosobowe RPG akcji z magią w roli głównej
wiadomość26 września 2013
Studio Xaviant ogłosiło prace nad Lichdom – grą akcji FPP z elementami RPG. Jeśli chodzi o walkę, pierwsze skrzypce odegra magia z systemem tworzenia własnych zaklęć na czele. Korzystająca z technologii CryEngine 3 produkcja ukaże się wyłącznie na PC.
Najciekawsze gry RPG, które pojawią się w 2014 roku - część I
artykuł20 grudnia 2013
2014 rok będzie wielkim świętem dla wszystkich fanów gier RPG - pojawią się zarówno wysokobudżetowe kontynuację znanych serii, jak i całkiem nowe, atrakcyjne marki. Obok tytułów takich jak Wiedźmin 3 pojawią się także wskrzeszone edycje dawnych hitów.
AaronBlake OK rozumiem Cię.
UP Powiem krótko WD na GTX 560 w high detalach stabilne 30 fpsów i spadek może do 28, lichdom spadki do 20 fpsów gdzie gra wygląda gorzej niż WD.
Ludzie co z wami jest nie tak. Ja gram na najwyższych ustawieniach na laptopie i nie mam żadnych problemów. Gra nie jest aż tak trudna, a checkpointy wcale nie są jakoś strasznie daleko. Mi się gra bardzo dobrze. I jak można nie rozumieć craftingu. Ja po chwili już wiedziałem o co chodzi.
--> alien1121 - to może byś coś pomógł, coś napisał jak to rozkminić........ale nie, bo Ty wolisz pochwalić się wszystkim jak to zaj...ście wiesz o co chodzi i że po 5 sekundach opanowałeś tworzenie czarów do perfekcji. A co do laptopa, to tak jakby powiedzieć, że się jeździ samochodem - nie ważne, że może to być maluch albo bugatti.
W czym kolego widzisz problem? Patrzysz na statystyki runy i katalizatora, łączysz takie, które Ci odpowiadają względem statystyk i tyle. W czym tu problem widzisz? Po angielsku statystyk nie rozumiesz? W tym pomóc się nie da.
Krótko i treściwie: Grywalna, ładna (chociaż nie do końca wykorzystany potencjał CryEngine 3) gra dająca wiele frajdy z magiczną zabawą. Jest jak obiecano, magię czuć lepiej niż w Skyrimie/Oblivionie. Mimo wszystko grze brakuje do ideału dwóch rzeczy wg mnie. 1. Otwarty świat; 2. Wykorzystanie potencjału magii do maksimum - czuć magię, ale TYLKO w walce z przeciwnikami - brakuje chociaż najmniejszego źdźbła interakcji magii z otoczeniem. Tutaj nic nie wybucha, nie rozpada się (prócz niektórych rzeczy, które ukrywają Itemy, ale to za mało!). Miłe zaskoczenie po niezbyt trafiającej do mnie wczesnej wersji gry.
@Katon78 To bardzo proste. Na początku wybierasz Sigil np. ogień albo lód. Później wybierasz jaki to ma być czar (są 3 zwykły atak [LPM] blok [PPM] i AOE [LPM i PPM]). Jeżeli chcesz np. stworzyć czar pod LPM to masz tam kilka rodzajów tego czaru missle,lob,ray. Na koniec wybierasz co ma robić ten czar. Może zadawać obrażenia (destruction) zadawać obrażenia przez jakiś czas np. podpalić (control) i dawać "debuff" (mastery). Jak chcesz wiedzieć dokładniej to wszystko masz napisane w dzienniku (domyślnie klawisz J).
A co do tego że gram na laptopie chodziło mi o to że to laptop który z reguły jest słabszy od komputera stacjonarnego i szybciej się grzeje.
Gra się świetnie, crafting czarów jest trochę zamotany ale w końcu się dochodzi o co w tym wszystkim biega. Zdecydowanie polecam !
-->alien1121 - dzięki za pomoc.
-->egon2beta - angielski nie jest tu problemem, znam go całkiem dobrze. Problem jest w nieczytelnej formule jaką nam tu zaserwowali twórcy. Można się w tym nieźle zamotać. Twórcy mogliby nad tym trochę bardziej popracować
Fajna gierka ;) Zabawa różnymi konfiguracjami czarów, daje sporo frajdy. Choć nie do końca jeszcze ogarniam crafting. Co daje critical effect multi. (zwiększa obr. od crita? a jeśli czar nie zadaje obr, a debuffy nakłada?) , co daje apocalipse (czy jakoś tak) - one są od sigili? i jeśli tak to apocaliptic effect zwiększa moc sigili czy co? I jeśli chodzi o cyferki 9/11/6 (przykładowo) - to wiadomo, że najwyższa określa efekt czaru, ale pytanie czy pozostałe 2 mają jakiekolwiek znaczenie? Przypuśćmy, że podane cyferki są zastosowane przy ognistym aoe - czar będzie zadawał DOT - ale czy dmg dota jest zgodny z controlą czy destrukcją - a może destrukcja powoduje jakieś jednorazowe obr początkowe? Kolejna sprawa Dajmy na to, że mam w jednej szkole magii (dajmy na to z corruption) podłączone 2 synchronizacje z innym czarem (1 na aoe - dajmy na to z ogniem(umiejętność Fire Golem z tego co pamiętam), a 2 na novie - dajmy na to z lodem (Ice Imp)) - czemu rośnie mi tylko jeden z nich (Fire Golem) - mimo, że używam obu umiejętności? I czy istnieję wszystkie możliwe kombinacje synchronizacji czy tylko kilka? I ostatnie - czym się różnią umiejętności nekromancji? Jest napisane, że dana szkoła tworzy odpowiedni typ sługi - czym się różnią poszczególne typy?
Podoba mi się, że w końcu jest gra, która skupia się na magii. Miła odmiana po skończeniu Risena 3, gdzie magia była tylko dodatkiem, ewentualnie można było zostać rozwiniętym magiem gdzieś w połowie gry. Ta perspektywa FPP strasznie przypomina mi Skyrima czy Dark Messiah. A przy rzucaniu kulami ognia to naprawdę może żreć zasoby. Optymalizacja chyba jest skopana - nie mam za nowego sprzętu, ale nawet na niskich ustawieniach mam skoki klatek. I taki smaczek dla fanów Mass Effecta - żeńską bohaterkę chyba dubbinguje Jennifer Hale, ta sama od komandor Shepard. Tak czy siak, szczerze mówiąc zapowiada się średniak. Jakoś historia w intrze mnie nie porwała a o samej grze usłyszałem w dniu premiery. Nie będę oceniał pochopnie, muszę pograć dłużej :)
Bardzo fajna gra, nie licząc mało-intuicyjnego systemu tworzenia czarów oraz skopanej optymalizacji (C3 działa lepiej) i trzeba schodzić z ustawieniami, żeby mieć stabilne chociaż te 50 klatek (gra jest bardzo wolna i tyle w niej wystarcza). Jedna z milszych niespodzianek w tym roku jak dla mnie - myślałem, że będzie gorzej.
Już jest poradnik mojego autorstwa dotyczący craftingu:
youtube.com/watch?v=pkQgUGUapPI
Zapraszam do oglądania! :D
Ktoś wie jak się wykonuje ten ruch "blink". Chodzi mi o ten teleport tylko że zadaje on też obrażenia. W tutorialu jest pokazane żeby przytrzymać spacje i coś zrobić z myszką równocześnie, ale nie wiem co?
NewPhanton zobacz poradnik na youtube BlackBird71-a. Tam jest to wytłumaczone jako zależne od tarczy. Polecam poradnik bo w zasadzie jest wytłumaczone to z czym miałem problem.
Sprawdziłem u znajomego - i bardzo dobrze bo ominęła mnie pomyłka. Niby pykanie fajne ale na dłuższą metę zanudziłbym się na śmierć. Zdecydowanie szczęk stali i bryzgi krwi to "moja robota" w grach z tych okresów. Czary wyglądają bardzo ładnie, pierwsze wrażenie świetne a po chwili czegoś mi tam brakuje.
Gry nie oceniam po tej godzince gry, tym bardziej że najwyraźniej magia dla mnie to raczej jako dodatek. Stal - to jest to ! :D
Phantom - chodzi ci o charged blink - przytrzymujesz spacje i myszką nakierowywujesz jaka ma być lokalizacja docelowa - nie działa z tarczą strategiczną.
Od razu mi przypomniał się Dark Messiah - ten klimat uwielbiam. U mnie też nie najlepiej chodzi, ale na razie wczuwam się w rytmy. Wydaje sie byc rozbudowana, jest troche pogmatwana i jednak bez super znajomosci angielskiego to raczej dowiemy się mało. Mimo to zapowiada sie zacna rozgrywka.
Wygląda kiepsko, a przy oglądaniu gameplay'a znudziłem się po kilkunastu minutach. Ocenię jak pogram, a pogram pewnie dopiero po nabyciu gry w jakiejś konkretnej przecenie.
Alt3ir* Dokładnie, mnie też jakoś nie kręci magia, wiem już teraz, że chociaż czekałem na tą grę i miałem nadzieję, że zmienią jednak podejście i dadzą białą broń, to niestety zawiodłem się. Nudzi strasznie. Ktoś kto lubi magię na pewno będzie wniebowzięty, ale reszta która lubi sobie pomachać mieczem, toporem będzie zniesmaczona.
tworca to jedynie co moglbym zrobic to nakurwic,bo nerwy mi juz pekaja ta gra nie jest warta kupna na poczatku super fajnie a teraz kurwa? mam bossa nie mialem nic w toturialach i upgradach i innych kurwa,bossowi wgl nie schodzi hp? niech ta gra sie kurwa pierdoli mam wyjebane w takie cos dziekuje
Gra jest genialna,ale to gra dla osób myślących,trzeba dobrze poznać crafting żeby dalej przejść.Jak na debiut studia- super.Optymalizacja nie jest zła,mam raczej słabego kompa.
Ba nie jest dla ludzi ulomnych czyli 3/4 świata :)
Tylko dla ludzi myslacych co potrafia znich kase wyciagac :)
Ale tak pozatym gra sie przyjemnie odemnie 9/10 .
Przejście gry na explorerze zajęło mi ponad 20h - jak dla mnie twórcy przesadzili z długością gry co najmniej dwukrotnie, co parę kroków walka i mało zmieniający się krajobraz. Gdyby nie crafting czarów, gra przypominałaby mi najbardziej Serious Sama BFG, a chyba o nie o to chodziło. Fajnie, że można grać na ng+ od dowolnego portalu. Co do craftingu, to ja się ograniczyłem do upgrade automatycznego, co w zupełności wystarczyło. Podsumowując, zagrać można, ale nie jest to raczej obowiązkowa pozycja gracza FFP/RPG...
Grze wystawilem 10/10 żeby troszkę podnieść srednia. Realna ocena to 8.5 za świetny system walki na najtrudniejszym wymagajaca gra. Magia i jeszcze raz magia. Jezeli ktos lubi eksterminacje i zagrywal w diablo to się skusi.
Jezeli taki schemat walki wcisnąć w lepsza fabule może otwartego erpega powstalby bardzo ciekawy tytuł. Ogólnie warto sprawdzić i lepiej grać w oryginal z patchami gdzie jest ng+ niż ściągać z torrentow zachęcam do kupna nie jest droga i wspomoże niezależne studio!
Dobra gra. Walka i crafting czarów - tak można opisać powyższą produkcję. Choć gra z głównym wątkiem i NG+ to ponad 20 godzin, to nie czułem znużenia. Jeśli usprawniało się czary z automatu, to pewnie odczuwalne było znużenie. Ja dłubałem trochę przy czarach i szukałem czegoś odpowiedniego dla siebie. I chociaż spośród 3 dostępnych rodzajów czarów sprawdziłem wszystkie, to zawsze znalazło się miejsce dla nekromancji - nie ma to jak swoja własna mała armia :) Wtedy bossowie padali w ciągu dwóch minut. Szkoda tylko, że magia nie miała wpływu na otoczenie. Gdyby za pomocą magii można było zasypywać gruzem z budynków, skałami, topić etc. wrogów albo w inny sposób uprzykrzać im potyczki, to gra byłaby killerem. Gra zoptymalizowana świetnie. Czasami autosave był rozmieszczony za rzadko jak i fabuła zupełnie nie porwała, ale rozwałka jest przednia. Za pieniądze, za które można ją nabyć (do 5$) , warto brać. Polecam
Próbowałem wytrzymać przy tej grze łuzej niż 10 godzin ale nie dałem rady....
Heretic czy Hexen wraz z róznymi modyfikacjami do tej pory bawią mnie lepiej niż Lichdom Battlemage. Brakuje mi tu bardzo broni białej i przyjemnego widoku bryzgajacej krwi czy odciętych konczyn lub głów.....Dark Messiah jest o wiele lepszy w tej dziedzinie mimo że to juz nie młody tytuł.
Gra prezentuje się świetnie i chciałoby sie aby remake Heretica czy Hexena tak wyglądał, jednak mimo dobrych chęci i niezłego wykonania nie jest to gra "kompletna" wg mnie.....Wielka szkoda że Hellraid wciąż gdzieś spoczywa głęboko zakopany na dyskach developerów Techlandu bo to był kandydat do miana nowego Hexena.
Gra jest świetna jak się już ogarnie mechanikę i combosy i zacznie wykręcać się coraz większe kryty 'apokaliptyczne', zwłaszcza end game jest znakomity gdzie synergy napełnia się bardzo szybko i wykańczamy niemilców wysyłając ich w pustkę czy tworząc inną burzę. Jak ktoś nie grał to polecam combo lightning(damage)+ice(control)+kinetic(mastery).
Gra podobna do immortals of aveum moze nawet powiedziec jej poprzednik choc w niej jest wiecej spelli itd :D choc tez mozna uwazac ta gre jak na moje za magicznego shootera.