

Najciekawsze materiały do: Child of Light

Child of Light - poradnik do gry
poradnik do gry1 września 2017
Poznaj wnikliwie świat Child of Light - nasz poradnik przeprowadzi Cię przez wszystkie poziomy gry, pomoże w starciach z bossami i mnóstwo obrazków wskaże wszystkie ukryte znajdźki. Z tym poradnikiem poznasz grę absolutnie na wylot!

Assassin's Creed 2, Rayman Legends i Child of Light za darmo
wiadomość2 maja 2020
Ruszyła promocja pozwalająca ponownie otrzymać za darmo Assassin's Creed II, Child of Light oraz Rayman Legends, czyli trzy wyśmienite gry wydane przez firmę Ubisoft.

Child of Light od dziś za darmo w Uplay
wiadomość24 marca 2020
Firma Ubisoft udostępniła za darmo grę Child of Light. Produkcję można zdobyć za pośrednictwem platformy Uplay i jak to zwykle bywa, warto się pospieszyć, gdyż promocja jest ograniczona czasowo.

Child of Light w przyszłym tygodniu za darmo w Uplay
wiadomość20 marca 2020
Firma Ubisoft przygotowała niespodziankę dla graczy. Między 24 a 28 marca będzie można zdobyć za darmo egzemplarz gry Child of Light. Oferta będzie dotyczyła jedynie pecetów (platforma Uplay).
- Child of Light - RPG firmy Ubisoft bez szans na kontynuację 2019.05.04
- Wieści ze świata (Star Wars: Battlefront, Street Fighter V, Child of Light) 14/4/15 2015.04.14
- Child of Light okazało się sukcesem finansowym 2014.11.21
- Wieści ze świata (Child of Light, Far Cry 4, Quantum Break) 21/5/14 2014.05.21
- Child of Light zadebiutowało na rynku. Zobacz oceny nowego RPG-a Ubisoftu 2014.04.30
- PlayStation 4 po raz pierwszy w notowaniu bestsellerów Empiku. Top Empik - Tydzień 17 2014.04.29
- Child of Light wyjdzie w kwietniu – zobacz nowy zwiastun 2014.02.06

Gry kwietnia 2014 - najciekawsze premiery i konkurs!
artykuł1 kwietnia 2014
Kwiecień plecień, bo przeplata trochę hitów, trochę... Jak co miesiąc serwujemy Wam konkretną listę najciekawiej zapowiadających się produkcji, wybranych w drodze głosowania przez redaktorów i współpracowników naszego serwisu.

Hej, znacie jeszcze jakieś gry z takim systemem walki jak w CHild Of Light?
Chodzi mi głównie o ten pasek na którym toczy się rozgrywka, bardzo mi się spodobało to rozwiązanie.
Zgadzam się - dałam ocenę 10, a robię to rzadko :)
Gra jest wspaniała - graficznie, fabularnie, oprawa muzyczna jest niesamowita, wzrusza momentami.
Jedyne do czego można by się przyczepić to proste zagadki - dla mnie super, nie lubię się za długo głowić ;)
Co to za "eksperci", którzy tej grze dali ocenę 7?? Chyba grali w jakieś demo. Gra jest piękna, fabuła extra, a soundtrack to dzieło sztuki. Dałem 10 i dzięki temu ocena z 7.6 wskoczyła na 7.7 :)
Niesamowity i niepowtarzalny tytuł. Oprawa dźwiękowa i wizualna na najwyższym możliwym poziomie.
Gra jest wspaniała - graficznie, fabularnie, oprawa muzyczna jest niesamowita, wzrusza momentami. Dlaczego niektórzy zaniżają ocenę ? CoL to gra na ocenę 10 !!
Małe dzieło sztuki. A "ekspertom" dającym ocenę 7 podziękujemy...
Wiadomo moze czy istnieje jakieś nieoficjalne spolszczenie do tej gry?

Gra na normalnym poziomie trudności jest bardzo łatwa, pokonanie ostatniego bossa nie sprawia większego problemu i niestety gra jest również krótka (SouthPark był dla przykładu ok. 4 razy dłuższy). Mimo to jest to bardzo wyjątkowa, piękna przygoda, która porywa Cię w magiczny świat Lemurii :) Polecam 7,5 / 10

do PC_FAN - wątpię by było nieoficjalne polskie spolszczenie do Child of Light, gdyż wszystkie teksty i dialogi są pisane rymem (a wręcz poezja), co mogłoby przysporzyć wielu problemów potencjalnym tłumaczom
wg mnie mw121 moze sie odczepić. Gra jest bardzo wciągająca

chyba kogoś pojebało wymyślając, że muszę mieć jednocześnie włączonego steam i uplaya do gry
Najlepsza ponoć gra na PS3 według graczy i jeszcze nikt nie skomentował ? Ciekawe.....
Kupiłem grę w promocji za 30 zł i myślę że ta kwota idealnie odzwierciedla ilość zabawy jakiej możemy oczekiwać od Child of Light. Śliczna rysowana grafika w połączeniu z nastrojową, melancholijną muzyką pozwalają się wczuć w rozpacz głównej bohaterki. Ten aspekt zdecydowaie na plus. Niestety mechanicznie leży wszystko. Rozwój postaci jest iluzją, levelujemy postaci praktycznie co walkę. Nie ma znaczenia w co pakujemy punkty, drzewka rozwoju które początkowo wygladają na rozbudowane sprowadzają się do "dodaj punkt HP", "dodaj 1 punkt siły" i tak dalej. Jeśli jesteśmy już przy walkach - są tragicznie nudne. Pomijając walki z bosami, klikamy tylko czary/ataki które skrzywdzą kilku wrogów na raz i modlimy się żeby od razu zginęli, żeby niepotrzebnie już tego nie przedłużać. Wpadasz na kolejnego wroga? "O nie, kolejna nudna walka". Skakanie wrogom na głowy w Mario było bardziej fascynujące. Zupełnie nie ratuje sytuacji liczba bohaterów w naszym zespole (spora) - która w teorii powinna walki urozmaicać, w praktyce nie zmienia nic. Szkoda, bo mogło być dużo fajniej, a tak pozostaje się przemęczyć dla tej wspaniałej grafiki.

Tytuł dobry do ogrania w wolnej chwili. Fabuła jest niezwykle prosta (rzekłbym dziecinna i naiwna) co jest pewnego rodzaju minusem tej gry.
Bardzo przyjemny za to jest system walki. Niezwykle prosty, intuicyjny i satysfakcjonujący zarazem. Nie rozumiem propozycji pojawiającej się ze strony autorów by grać w dwie osoby i drugi gracz sterował "ognikiem". W jaki sposób to ma dawać frajdę? Uzupełnianie się bohaterów drużyny i sterowanie myszką to podstawa tej gry, a dawanie na siłę drugiego gracza wydaje się bez sensu. Dobrze że jest to wolny wybór gracza.
Muzyka zasługuje na polecenie wszystkim osobom lubiącym twórczość instrumentalną. Kawał dobrej roboty.
Oprawa wizualna stoi na wysokim poziomie artystycznym no ale powiedzmy sobie szczerze: "Ameryki to twórcy nie odkryli".
Za wadę uznaję też trywialne zagadki i monotonię niektórych fragmentów. Świat przedstawiony też nie jest jakiś zdumiewający, a bohaterowie pojawiający się w nim są dosyć płytcy.
Jeżeli gra dostępna jest po taniości to polecam sprawdzić ale nie ma co się nastawiać na jakieś wielkie fajerwerki. Solidny tytuł na ocenę dobrą z kilkoma wadami i zaletami.
Bardzo dobra gra. Przygoda, fajna opowieść i dużo walk. Choć pod koniec już mi się nie chciało walczyć.

Właśnie skończyłem na ng+ na expercie z 82lev u Aurory. Znalazłem wszystkie znajdźki i skończyłem wszystkie questy, także grę od już instalowałem z braku dalszej motywacji. Grało się bardzo przyjemnie, ale brakowało mi opisów przeciwników i ich pasków zdrowia, a co do tego zręcznościowego elementu, podczas walk, jakim jest oślepianie przeciwników mam ambiwalentny stosunek. Mimo to polecam, chociaż zdecydowanie lepszy jest Battle Chasers.

Uważam że gra jest niesamowita. Piękna malowana grafika i oprawa muzyczna wprowadziły mnie oraz utrzymały do samego końca w baśniowym klimacie. Po prostu bajka <3


Bardzo dobry tytuł , potwierdzam co piszą przedmówcy . Natomiast po dłuższym czasie spędzonym przy grze duża ilość walk męczy i denerwuje . Według mnie gra słabsza od Ori DE. Tak czy inaczej warto zagrać . Gdyby ktoś nie był zdecydowana zapraszam na serię z całej produkcji . https://www.youtube.com/watch?v=ocDm8NUSQOY&list=PLVYHO_RNJKKhBJJi5JFDpIzZ7C42KFNsg&index=2&t=0s

Ktoś wie czy spolszczenie na stronie "spolszczenia4you" działa? Bo coś mi podpada ta strona. Kontaktu z właścicielami strony nie ma, a samo spolszczenie nie chce się pobrać i wyskakuje komunikat, że wystąpił jakiś błąd.
Może ktoś wie, gdzie mogę znaleźć albo ma spolszczenie do tej gry?

Wszystko poprawne, grafika ładna, muzyka OK, walka znośna, ale nuda niesamowita. Parę godzin pograłem i nie wróciłem już do tego.

Gra posiadająca niewątpliwe zalety, które każdego mogą przykuć do ekranu. Nie jest jednak pozbawiona wad.
Zdecydowanie ścieżka dźwiękowa nadaje Child of Light specyficznego, magicznego, urzekającego klimatu. Zarówno podczas eksploracji i jesteśmy raczeni piękną muzyką. Do tego dodano bardzo przyjemną grafikę i uzupełniono wspaniałymi dialogami. Czytanie tych rozmów nigdy się nie nudzi. Postaci dzięki temu wypadają przynajmniej przyzwoicie.
Fabuła w tej grze nie ma sobą jednak nic do zaoferowania. Najprostsza z możliwych historii. Może i pasuje do całego klimatu, ale gdyby była bardziej głęboka, rozbudowana, to całość by tylko na tym zyskała. Pojawiające się misje poboczne też są tylko niezbyt interesującym wypełniaczem. Chociaż lepiej, że są w tej formie niż, gdyby zupełnie je usunąć.
Od strony mechanicznej eksploracja jest jednak smutną koniecznością. Bardzo podstawowe łamigłówki, elementy platformowe oraz niezbyt wyszukane nagrody. Mapy są jednak dobrze skonstruowane. Mają odpowiednią długość oraz są wystarczająco różnorodne by się nie nudziły.
Ta gra zasłużyła jednak na lepszy rozwój postaci. To co nam tutaj zaserwowano, to żałosna parodia angażującego systemu. Każda z postaci dysponuje trzema "drzewkami", które w istocie są tylko prostymi liniami składającymi się głównie z podpunktów takich jak "+2 siły", "+2 siły", "+2 siły", "+2 życia" itp. Prawda jest taka, że na drzewko każdej postaci wystarczy spojrzeć raz (przez 2 minuty) i już do końca gry się nad nim nie trzeba zastanawiać. A szkoda, bo dodanie specjalnych efektów (zwłaszcza w opcjach wykluczających się wzajemnie) dodałoby tej grze głębi, której nadzwyczaj brakuje. Z radością przyjąłbym system, w którym ostateczny poziom jest 2 razy niższy, ale rozwój jest przemyślany. Odrobinę poprawia to zarządzanie ekwipunkiem. Niezbyt rozbudowanym, bo składają się na niego tylko różnokolorowe kryształy. Jednak wystarczyło to do przyćmienia mechaniki poziomów.
Bardzo ważnym elementem rozgrywki jest tu też walka. Dobrze funkcjonuje tu korzystanie z ognika do spowalniania akcji przeciwników. Przez to gracz mocniej angażuje się w potyczki nawet, gdy zwycięstwo jest pewne. Działają tu kontry na żywioły, ataki fizyczne, można się bronić, czarować, leczyć, zmieniać bohaterów. W teorii mnóstwo wyborów. W praktyce jednak gra cierpi na kilka mankamentów, które nie pozwalają w pełni cieszyć się z tego systemu. Gracz ma do dyspozycji tylko dwie postaci w jednej chwili, natomiast komputer 3 (z bardzo niewielką różnorodnością umiejętności). Prowadzi to do tego, że optymalną taktykę można wymyślić już w pierwszych sekundach walki i trzymać się jej do zmiany przeciwników na innych. Niektóre walki z bossami są lepsze. Jest to jednak bardzo prosta gra. Zarówno w eksploracji i w walce. Przez całą rozgrywkę nie zdarzyło mi się przegrać walki (poziom trudny). Ba! Pierwszy raz którakolwiek z postaci zginęła grubo po połowie gry. Raptem kilka razy byłem zmuszony by skorzystać z większej liczby eliksirów, by walki nie przegrać. Głównie wynikało to jednak z nieznajomości przeciwnika, de facto prowadziło do zmarnowania pierwszej tury.
Podoba mi się przedstawianie poziomu zdrowia przeciwników poprzez grafikę (mocno zraniony wróg kuleje, zdrowy ma sztywną postawę). Jednak gracz został pozbawiony dostępu do części informacji podczas walki. Trzeba pamiętać z jakich konkretnie kryształów korzystają nasze postaci, by nie zaatakować przez przypadek nieodpowiednim żywiołem. Nie pokazują się też nasze odporności lub też jakiekolwiek informacje o przeciwniku (to akurat nie przeszkadza).
Podsumowując, gra zdecydowanie bardziej przypadnie do gustu fanom dobrego klimatu i prostej historii niż tym, którzy cenią sobie dobrze przemyślane mechaniki.

Baśniowy klimat który aż wylewa się kojącym ciepłem z monitora. Ścieżka muzyczna Coeur de Pirate to jeden z lepszych soundtracków w historii gier, grafika jest tożsama z opowiadaną historią - to baśń, z silnie zarysowanym motywem walki dobra ze złem i wyrazistymi bohaterami. Tam gdzie konwencja wymusza pewne klisze (zła macocha, dobra księżniczka) to gdzie indziej zachwyca ciekawymi osobistościami - rodzeństwo klownów, zakochana mysz-łucznik, 13 letni strachliwy krasnolud z brodą, latająca świnie, wędrowna wioska ludzi-myszy... Grafika przypomina książką z bajkami dla dzieci z poprzedniego stulecia - akwarelowe, często rozmazane, senne, ale na pewno przepiękne. W tym wszystkim nie zawodzi gameplay. Przez większość czasu latamy po pięnie wymalowanym świecie i zbieramy fanty, ale nie obejdzie się bez walki. Wówczas gra przenosi nas na ekran bitewny.
Nie lubię jrpgów i innych gier ze statecznymi walkami w turach. Tymczasem twórcom CoL udało się ciekawie urozmaicić ten mechanizm. Ciężko to opisać, ale wymaga niezłego kombinowania bohaterami i umiejętnościami. Akcję można przyśpieszyć, opóźnić wroga, można też "cofnąć" akcję naszą lub oponenta, przez co nie raz wykonasz 3 ruchy przed przeciwnikiem, lub odwrotnie. Super sprawa! Ciężko to opisać, więc najlepiej zobaczyć gdzieś na yt.
Szkoda tylko, że walk iz czasem stają się nużące (szczególnie z szeregowymi przeciwnikami, bo z bossami to już pewne wyzwanie) i dla wyjadaczy będą pewnie za proste. Szkoda też, że gra nie doczekała się voice actingu i polskiej wersji jezykowej, bo angielski - poetycki i często w wersji "staroangielskiej", gaelickiej czy też innej - jest ciężki do zrozumienia i wyłapywania niuansów nawet dla zwykłego użytkownika na poziomie B1

Wersja beta spolszczenia do pobrania pod tym linkiem - https://chomikuj.pl/marcin.shadow/Child+of+Light+spolszczenie+beta .

Jest już nowa wersja spolszczenia do Child of Light, oto link - https://chomikuj.pl/marcin.shadow/Child+of+Light+spolszczenie+beta

Jest wersja spolszczenia dla posiadaczy steamowej wersji, parę osób zgłaszało, że poprzednia wersja nie chciała działać z platformą Valve. Na linku chomika powinniście pobrać wersję dla Steam.